quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik draai dit nog geheel vrijwillig ook
Nee..... Barbarella.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Jullie allemaal te jong voor de Pinup club?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Jullie allemaal te jong voor de Pinup club?
Je hebt wel een heel goed geheugen, de brieven interesseerden mij niet zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Die brieven toen ook:
"Ik ben een knakworstverkoper, altijd als ik naar uw programma kijk, koken mijn worstjes te lang en knappen ze open. Hoe los ik dit op?"
- "Nou meneer de worstjesverkoper; dan prikt u gaatjes in uw worstjes zodat het SAP er UIT kan stromen!"________________________________________!!!!!!!
Hehehe ach er zijn een paar dingen die zo cheesy waren, dat ze me bij zijn gebleven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel goed geheugen, de brieven interesseerden mij niet zo
Wel droogquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ach er zijn een paar dingen die zo cheesy waren, dat ze me bij zijn gebleven.
Zo ook een chick die in een reuzenrad ging strippen. Het rad draaide langzaam, en zij kwam langzaam steeds hoger, en dan krijg je zo'n voice over over dat ze ons langzaam naar het hoogtepunt brengt!![]()
![]()
2 jaar geleden live gezien op een 90's feestje.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ach er zijn een paar dingen die zo cheesy waren, dat ze me bij zijn gebleven.
Zo ook een chick die in een reuzenrad ging strippen. Het rad draaide langzaam, en zij kwam langzaam steeds hoger, en dan krijg je zo'n voice over over dat ze ons langzaam naar het hoogtepunt brengt!![]()
![]()
Oei, de spiced Gold is errug lekker en 200% beter te drinken dan het uitsluitend mixbare Jack Danielsquote:
Alestorm zingt niet voor niets over Captain Morgan's revenge!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, de spiced Gold is errug lekker en 200% beter te drinken dan het uitsluitend mixbare Jack Daniels
Opvallend dat de Captain Morgan's met cola gemixed is en de Jack Daniels met ijs gedronken wordtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Alestorm zingt niet voor niets over Captain Morgan's revenge!
En Jack Daniels en dergelijken vind ik echt ranzig!
idd ja!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opvallend dat de Captain Morgan's met cola gemixed is en de Jack Daniels met ijs gedronken wordt
Past alleen niet in de stijl die ik nu draaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |