Vooral Martinequote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
Wanneer gaan Martine en Margriet er eens uit ik word er doodziek van
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
Wanneer gaan Martine en Margriet er eens uit ik word er doodziek van
rik is het welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:32 schreef DKUp het volgende:
Ze willen ons voordoen dat Rik het is, maar hij is het gewoon zeker niet.
Carolina komt steeds meer in beeld en ze kwamen bij de bootopdracht bij Veendam er daar is Carolina geboren
erg matige mol tot nu toe als ze het idd isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:32 schreef DKUp het volgende:
Carolina komt steeds meer in beeld en ze kwamen bij de bootopdracht bij Veendam er daar is Carolina geboren
Bij de executie had een kleed aan met groene vlekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:32 schreef DKUp het volgende:
Het geen scherm/groen scherm patroon van haar nagels klopt wel nog steeds met haar excecuties..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:32 schreef DKUp het volgende:
Was wel heel opvallend jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:33 schreef JACM het volgende:
[..]
Bij de executie had een kleed aan met groene vlekken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ik begin nu toch naar Margriet te neigen... bij de opdracht op het strand, lieten ze zien dat zij bij de vraag uit welk bakje de mol iets had gepakt bij de tempel, 11 invulde. In bakje 11 lag de zwarte vrijstelling. Zij had dus zelf die zwarte vrijstelling uit bakje 11 gepakt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef svann het volgende:
Ik kan geen moltalk vinden op de NPO-app.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef MrTinux het volgende:
Voor zij die via de NPO-app op Android naar MolTalk gaan kijken: wegens technische beperkingen van die app gaat dat deze aflevering niet lukken...
Laptop of pc pakken, dus!
Dat was genant inderdaad.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Viktor er uit is. Was een leuke kandidaat. En overduidelijk geen Mol. Het scheelt wel dat anderen hier zich niet meer in de meest vreemde bochten hoeven te wringen om Viktor als Mol te verklaren
w00tquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ik begin nu toch naar Margriet te neigen... bij de opdracht op het strand, lieten ze zien dat zij bij de vraag uit welk bakje de mol iets had gepakt bij de tempel, 11 invulde. In bakje 11 lag de zwarte vrijstelling. Zij had dus zelf die zwarte vrijstelling uit bakje 11 gepakt.
Wat voor muzikale aanwijzingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:40 schreef DaMart het volgende:
Gaat wel goed met mijn prono trouwens... 3e keer op rij dat ik de afvaller goed heb voorspeld op basis van de muzikale aanwijzing. Dat is wel een persoonlijk record.
Bij de Roodshow wordt elke week een muzikale aanwijzing gegeven voor de afvaller van de volgende aflevering.quote:
Victor, Carolina en Martine hadden hem anders als een van hun molverdachten, bij Carolina en Martine werd hij ook als enige duidelijk naar voren geschoven.quote:Maar Rik blijft verdachte #1Wel opvallend dat hij door de deelnemers zelf niet verdacht wordt, waarschijnlijk toch een kwestie van montage
En die zijn dus niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Roodshow wordt elke week een muzikale aanwijzing gegeven voor de afvaller van de volgende aflevering.
Dat kwam niet duidelijk naar voren vind ik?quote:Victor, Carolina en Martine hadden hem anders als een van hun molverdachten, bij Carolina en Martine werd hij ook als enige duidelijk naar voren geschoven.
Dat was ook opvallendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Margriet stond ook het hardst te schreeuwen dat ze voor Jokers wegstrepen moesten gaan ipv 1200 euro in de pot.
Nou, het is altijd even puzzelen. Dit is die van deze week en hoe ik naar Victor redeneerde:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
En die zijn dus niet zo moeilijk?Heb je een voorbeeld?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef DaMart het volgende:
Muzikale aanwijzing van deze week: Therapy? met Turn als Soundhound het goed heeft begrepen.
De zin die te horen was, is: "Barging into the presence of God"
Maar het kan nog een hele andere uitleg zijn hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef DaMart het volgende:
De tekst uit de muzikale aanwijzing zou de hint bij de opdracht met de manden met jokers en zo kunnen plaatsen. Vrij vertaald betekent 'Barging into the presence of God'namelijk 'Aanlopen tegen de aanwezigheid van God', dus met die aanwezigheid geconfronteerd worden.
Dan zou die hint op Victor kunnen slaan, die op het laatste moment de andere kant op ging dan hij van plan was bij die manden (turn) en vervolgens bij de bom uitkwam, waarmee God onmiddellijk strafte...
Victor noemde hem als verdachte.quote:Dat kwam niet duidelijk naar voren vind ik?
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Victor vind ik ook leuk..Best jammer voor hem dat ie eruit is.
Ik ook mijn eerste Prono punten ...Raar hequote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:15 schreef essnhills het volgende:
Ja![]()
Al heb ik daardoor wel voor het eerst punten in de Prono
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook mijn eerste Prono punten ...Raar he
Martine was daar ook vrij hard mee bezig hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Margriet stond ook het hardst te schreeuwen dat ze voor Jokers wegstrepen moesten gaan ipv 1200 euro in de pot.
Nee zo'n gevoel heb ik weer nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
Ja.![]()
Het voelt nu echt een beetje mijn schuld dat hij eruit is
Ik welquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zo'n gevoel heb ik weer niet
Dat er een nummer miste (8) en dat ze daarom verkeerd hebben staan graven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef bierjoost het volgende:
Heeft iemand dat gesprek tussen Viktor en Carolina al vertaald over die strandopdracht? Ik snapte er de ballen van wat ze nou bedoelden...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |