abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149215729

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & rare-smaak-snuiter)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (Maar gaat binnen niet al te lange tijd naar de UU. Verbolgen reacties bleven vanuit het Groningerkamp logischerwijs achterwege). Tevens prof. mr. emo.gif.
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit Maastricht
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
pi_149215744
Lapo
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:15 schreef Tchock het volgende:
De tering ik stond naast iemand in de trein die over mijn kapstok begon en hij bleef maar doorpraten :{
Dus je bent uitgestapt en hebt de volgende trein gepakt, zoals een goed fokker betaamt?
pi_149215755
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Fattie.
Van biefstuk zal je niet zo snel dik worden
pi_149215788
Nou ja, ik moest er in het volgende station sowieso uit maar het waren een lange 15 minuten. Eerst vond ik het vriendelijk maar hij bleef maar doorgaan over allerlei totaal oninteressante onzin zoals hoe vaak hij iets won bij de bankgiroloterij en dat zijn camera vorig jaar stuk ging door van een boom vallende druppels en vervolgens vier maanden later het ineens weer deed toen zijn buurman er naar keek, want die had verstand van fotograferen.

Snap je mijn punt?
pi_149215811
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:22 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, ik moest er in het volgende station sowieso uit maar het waren een lange 15 minuten. Eerst vond ik het vriendelijk maar hij bleef maar doorgaan over allerlei totaal oninteressante onzin zoals hoe vaak hij iets won bij de bankgiroloterij en dat zijn camera vorig jaar stuk ging door van een boom vallende druppels en vervolgens vier maanden later het ineens weer deed toen zijn buurman er naar keek, want die had verstand van fotograferen.

Snap je mijn punt?
Uiteraard. Als je niet in de stemming bent is dat echt heeeeel vervelend.
pi_149215870
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:22 schreef Tchock het volgende:

Snap je mijn punt?
Als mensen dat doen bij mij, dan knik ik altijd een beetje en dan kijk ik weer weg.
pi_149215905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als mensen dat doen bij mij, dan knik ik altijd een beetje en dan kijk ik weer weg.
ik ben doof een optie?
pi_149215957
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik ben doof een optie?
Doe ik serieus soms.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:33:18 #9
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149215958
quote:

[..]

Overkomt mij bijna nooit.
pi_149216082
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Overkomt mij bijna nooit.
Mensen spreken mij ook nooit aan. Maar ik maak ook altijd awkward opmerkingen :')
pi_149216136
quote:

[..]

Dat helpt niet als iemand door blijft praten. Je kunt moeilijk iemand negeren die op een halve meter afstand staat.

Meestal vind ik het trouwens wel leuk om in het ov met mensen te praten, maar dan moeten ze wel iets zinnigs te zeggen hebben en niet alleen over zichzelf doorratelen :')
pi_149216242
Vandaag muziek van Supertramp, Phil Collins en Simon & Garfunkel gekocht _O_
pi_149216327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tof! Wat van superzwerver?
pi_149216566
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tof! Wat van superzwerver?
The Very Best Of. Grijsgedraaid vroeger.
pi_149216830
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

The Very Best Of. Grijsgedraaid vroeger.
Die staat ook bij mijn ouders in de kast, stond vaak aan vroeger :) Alleen Even in the quietest moments staat er niet op, dat is mijn lievelingsnummer van Supertramp.
pi_149217022
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die staat ook bij mijn ouders in de kast, stond vaak aan vroeger :) Alleen Even in the quietest moments staat er niet op, dat is mijn lievelingsnummer van Supertramp.
Dat is ook een mooi nummer Tchockie. Ik vind Hide In Your Shell het mooist. Dat vond de 16-jarige Spot al.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:16:31 #17
437417 Reddead
scream @ me.
pi_149217079
quote:
Simon & Garfunkel _O_

Sound of Silence blijft een topper.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:18:20 #18
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149221170
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Mensen spreken mij ook nooit aan. Maar ik maak ook altijd awkward opmerkingen :')
Ik zou je aanspreken spot!
quote:
Wat is muziek kopen? Que?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149221480
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik zou je aanspreken spot!

[..]

Wat is muziek kopen? Que?
Betalen voor het gebruik.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:27:23 #20
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149221508
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Betalen voor het gebruik.
Oja, ik ken dat niet.
Nouja Spotify is ook betalen maar dan in een all you can eat abo.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149221605
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oja, ik ken dat niet.
Nouja Spotify is ook betalen maar dan in een all you can eat abo.
Ook prima toch? Als je maar geniet.
pi_149221635
Amsterdam :D wat een chaotische stad ook

Wel gewandeld in de sneeuw door Oud-Zuid, prachtig
pi_149221978
Michael Jackson aan het luisteren nu O+
pi_149223856
Zoo 6 biefstukjes gegeten O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: