quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef DuTank het volgende:[..]
Inlichtingendiensten gaan geen universiteiten inschakelen lijkt me. Een CIA bijvoorbeeld heeft gewoon zijn eigen labs. Het (Amerikaanse) leger heeft bijvoorbeeld ook eigen ontwikkelingsprogramma's. Een oud-docent van mij heeft zo bijvoorbeeld voor Defensie in Amerika gewerkt bij het ontwikkelen van door A.I. bestuurde systemen. Wss computers/robots/drones, geen idee, weet daar het fijne niet van.
Ik weet niet wat het Budget hier is Nederland maar ik denk dat onze Nederlandse veiligheidsdiensten geen budget krijgen voor een aparte eigen labatoruims en voor innovatie en het meer van TU te Delft moeten hebben voor snufjes of innovatie technieken of dit van uit het buitenland moeten hebben
Maar ik zelf heb de TU te Delft wel hoog in aanzien qua innovatie en ontwikkeling, ook omdat er particuliere bedrijven hier hun belang bij hebben Fokker Aerospace en DSM etc.....
Maar wat ik al zei mocht zo'n stof of drugs ontwikkeld zijn die onze hersenen beïnvloeden en je daardoor meer openstaat voor beïnvloeding of je net als in een hypnose je doet wat je opgedragen wordt.
Dan krijgen wij als "klootjes" volk hier niks van te horen, en zal het altijd een gekke Alu theorie blijven.
(Je moet mijn bericht ook niet zien als iets wat ik zie wat er gebeurt is, maar het zijn mogelijkheden die toepasbaar kunnen zijn en vooral als men aan het experimenteren is "mind control" of men wilt van af boven komen tot een beleid dat men ongemerkt voor een samenleving kan opleggen.
Als ik in een periode als leidinggevende herhaaldelijk dreig met ontslag omdat ik wil/eis dat mijn ondergeschikten een half uur voor hun werk tijd aanwezig zijn, en mijn redenen vindt of ga verzinnen waarom ik de eerste de beste persoon als voorbeeld moet stellen omdat hij mijn leidingevende kwaliteiten ondermijnd.
Want mij doel is om dat mijn onderschikten mijn trouw blijven zullen volgen, ondanks dat ik iets wat onrechtmatig is van hun eis. Dan zal ik de meest zwakke persoon er voor pakken en deze dus finaal publiekelijk op de werkvloer gaan afkatten en zwart maken en gebruiken als zondebok/schandpaal, zodat men weet dat ik als leidinggevende meer eis en trouw verwacht van mijn onderschikten.(En dit hoef ik niet eens zelf te doen ik kan ook iemand vinden in de vorm van een waakhond die graag tot promotie of een salaris verhoging wilt komen op de werkvloer en die mijn beleid dus wilt vertegenwoordigen)
Dit zou je via onze overheid ook zou kunnen zien in betrekking tot Tarik die men nu afschildert als een "gevaarlijk" Alu hoedje en men het nu wel zo weet te brengen dat alle Alu hoedjes een mogelijk een gevaar zijn voor de algemene samenleving hier in Nederland.)
Dat van de AI bij drones en andere mechanische spionage in de vorm van vogels of ander dieren, is ooit uitgebreid geweest bij Canvas in het programma Panorama.
Dat ging over AI bij drones en clusters dus bijvoorbeeld een zwerm aan mechanische muggen/vogels dat deze zowel zelfstandig als in groeps verband konden werken door de geschreven/geprogrammeerde software.
Voor mijnzelf versimpelde ik dit maar naar de voetballende robotjes van de TU toe, dus dat deze individueel geprogrammeerd konden worden maar ook in team verband geprogrammeerd worden, en eventueel van uit de programmering dus "eigen" beslissingen maken, en ook daarbij nog eens dingen aanleren.
Een zeer mooi reportage
[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 31-01-2015 13:02:27 ]