Oh wacht even. Twee door hem gedane uitspraken die tegenstrijdig zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
De verdachte bleek alleen te handelen en niet achter een organisatie te zitten, zoals hij aanvankelijk zei.
http://www.nu.nl/binnenla(...)twee-weken-vast.html
Hij beweerde eerst dat hij niet alleen was. Dat er nog 85 man bij betrokken was. Dat er explosieven lagen in het gebouw. Hij heeft tijdens de verhoren vandaag gezegd dat hij alleen handelde.Dat er geen explosieven lagen was gisteren al duidelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh wacht even. Twee door hem gedane uitspraken die tegenstrijdig zijn?
"Het is bekend gemaakt dat hij alleen handelde".
Eh ja, maar ook "bekend gemaakt dat hij samen met anderen/in opdracht handelde".
Wat is waar? En welke van die uitspraken was live, gedaan door hemzelf en niet via anderen in de wereld gekomen?
Wat doen deze links in de TS? Dit is een compleet andere persoon..quote:Echt, of valse vlag?
• http://the-insead-mba-exp(...)ons-should-i-enroll/
• http://www.ghellal.com/team/tarikZahzah.html
Maakt niet uit joh, dit is BNW..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:01 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat doen deze links in de TS? Dit is een compleet andere persoon..
Dat stond in die brief of verklaarde hij zelf op TV?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij beweerde eerst dat hij niet alleen was. Dat er nog 85 man bij betrokken was. Dat er explosieven lagen in het gebouw. Hij heeft tijdens de verhoren vandaag gezegd dat hij alleen handelde.Dat er geen explosieven lagen was gisteren al duidelijk.
Bedankt. Heb ze verwijderd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:01 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat doen deze links in de TS? Dit is een compleet andere persoon..
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:
Het is wel slim om te doen alsof er nog genoeg anderen bij betrokken zijn. Wat had hij dan moeten zeggen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat stond in die brief of verklaarde hij zelf op TV?
Alles wat "tijdens verhoren gezegd" wordt, hoort binnenskamers te blijven, dus alles wat naar buiten komt met een grote kritische bril bekeken te worden, zou ik zo zeggen, wijs geworden van eerdere framingszaken als die van Sandy Hoax (Treinhomo, haal je hart op) en Boston Bombings.
Maar jij ziet Tsarnaev nog steeds als vreselijke geradicaliseerde terrorist.
Ik zie hem als een geframede goed geintegreerde vriendelijke BNW'er kritisch op 9/11 en aanverwante zaken.
Hoor ik daar Alex Jones zijn hart eruit foeteren?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Dit voorval is in scene gezet. Op rtl teletekst staat nu al de kop.
Van complotdenker tot TV kaper. waanzin! Dit is al weken gaande sinds CH.
Cameron heeft ook al gezegd: wie het officiële 9-11 verhaal niet gelooft is een terrorist.
Ze zijn gewoon bang dat steeds meer mensen gaan inzien dat er een verborgen agenda achter alles zit.
En de media niet objectief is.
Martin Vrijland wordt door Debiel Beelen op de radio uitgenodigd (al 2x)
De vrijheid van meningsuiting waar zo over geroepen werd na CH gaat verdwijnen.
Je mag alleen nog maar zeggen wat de propagandamedia roept.
Anders wordt je als gevaarlijk gezien en een verwarde geesteszieke.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik wordt er gewoon kwaad van!
Nu ben ik dus ineens ook een terrorist en wordt gelijk gesteld aan geradicaliseerde Moslim terroristen.
Ik ben niet bang, dat was letterlijk de tekst die op teletekst staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoor ik daar Alex Jones zijn hart eruit foeteren?
Wees niet zo bang, Izzy, zo geef je precies toe aan de brokjes die diezelfde MSM jou voeden.
Dan ben je ook "nog niet helemaal BNW"
Dus?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
En jij neemt Cameron heel serieusquote:Cameron heeft ook al gezegd: wie het officiële 9-11 verhaal niet gelooft is een terrorist.
Nee hoor.quote:Ze zijn gewoon bang dat steeds meer mensen gaan inzien dat er een verborgen agenda achter alles zit.
Media is per definitie niet objectief.quote:En de media niet objectief is.
...en dat is slecht omdat?quote:Martin Vrijland wordt door Debiel Beelen op de radio uitgenodigd (al 2x)
Waarom mag jij deze onzin dan nog steeds op internet plaatsen? Ah, het is dus allemaal niet zo erg als jij wilt doen geloven.quote:De vrijheid van meningsuiting waar zo over geroepen werd na CH gaat verdwijnen.
Verward is wel accuraat, verder ben je totaal ongevaarlijk hoor.quote:Anders wordt je als gevaarlijk gezien en een verwarde geesteszieke.
Dat wordt nergens gedaan, maar dat zou je wel heel erg graag willen natuurlijk.quote:Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik wordt er gewoon kwaad van!
Nu ben ik dus ineens ook een terrorist en wordt gelijk gesteld aan geradicaliseerde Moslim terroristen.
Ja jij bent nu de lul.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Cameron heeft ook al gezegd: wie het officiële 9-11 verhaal niet gelooft is een terrorist.
Ze zijn gewoon bang dat steeds meer mensen gaan inzien dat er een verborgen agenda achter alles zit.
Martin Vrijland wordt door Debiel Beelen op de radio uitgenodigd (al 2x)
Anders wordt je als gevaarlijk gezien en een verwarde geesteszieke.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik wordt er gewoon kwaad van!
Dat klopt maar het is net hoezeer je je daardoor laat leiden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:
Het probleem is dat niet BNW-ers deze beeldvorming gaan overnemen net als met de berichtgeving over moslim terroristen. Er wordt een stempel gedrukt op mensen die kritiek hebben op de regering en de berichtgeving van de propaganda media. Dat is slecht nieuws.
Inderdaad Blaadjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja jij bent nu de lul.
Ze gaan iedereen oppakken die sympathie hebben voor complottheorieën.
Snap niet dat je nog post. Jij met je inzichten zou toch moeten inzien dat je gevaar loopt.
Deze actie is, zoals je zelf zegt, opgezet om mensen zoals jij uit te schakelen.
*kuch*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt maar het is net hoezeer je je daardoor laat leiden.
Gewoon bij de feiten blijven. Geen grote verhalen maken, die je niet kan onderbouwen.
Rustig werkt het beste, dat heeft held Zahzah wel bewezen.
Dit gaat nog een staartje krijgen let maar op, de komende tijd gaan er meer van dit soort berichten verschijnen in de media. Van de week was er in Frankrijk ook een jochie van 8 aangehouden en verhoord, die had gezegd dat hij de aanslag in Parijs goedkeurde. (dat is niet goed te praten)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt maar het is net hoezeer je je daardoor laat leiden.
Gewoon bij de feiten blijven. Geen grote verhalen maken, die je niet kan onderbouwen.
Rustig werkt het beste, dat heeft held Zahzah wel bewezen.
Izzy, mijn bloedeigen vriendin zat de aanslag in Parijs goed te keuren op mijn fokking verjaardag, de dag van de "aanslag" op de NOS.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:46 schreef Izzy73 het volgende:
Van de week was er in Frankrijk ook een jochie van 8 aangehouden en verhoord, die had gezegd dat hij de aanslag in Parijs goedkeurde.
(dat is niet goed te praten) maar een jochie van 8 oppakken om wat hij zegt gaat nergens over.
Nee, dat heeft hij niet gezegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Da's nogal tegenstrijdig, niet ?quote:Martin Vrijland wordt door Debiel Beelen op de radio uitgenodigd (al 2x)
Ik lees dat er allemaal niet in.quote:Je mag alleen nog maar zeggen wat de propagandamedia roepen.
Anders word je als gevaarlijk gezien en een verwarde geesteszieke.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik word er gewoon kwaad van!
Nu ben ik dus ineens ook een terrorist en word gelijk gesteld aan geradicaliseerde moslimterroristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |