Precies...niks schokkends op Skype.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op Skype is het rustig de laatste tijd... Ozz die vieze grapjes maakt over/tegen ds2 en trapz die z'n newschannel voortzet, verder weinig eigenlijk.
Niks schokkends inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies...niks schokkends op Skype.
Jij behoort dus tot de groep die er klakkeloos vanuit gaat dat alles van Trapz af komt? Zijn er meer die makkelijk scoren hoor... Misschien moet je solliciterenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen ook maar gewoon eens stoppen met die onzin. 9/10x is het niet eens grappigOver DS2 worden ook veel van die kutgrappen gemaakt over zijn Ronaldo. Het enige verschil is dat DS2 het niet zo serieus opvat, maar Maver wel. Tja, dat weet Trapz inmiddels en Maver zal er elke keer gewoon weer melding van maken. Dat vind ik minder triest dan maar door blijven gaan met kutten.
Je blijft het ook voor hem opnemen hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen ook maar gewoon eens stoppen met die onzin. 9/10x is het niet eens grappigOver DS2 worden ook veel van die kutgrappen gemaakt over zijn Ronaldo. Het enige verschil is dat DS2 het niet zo serieus opvat, maar Maver wel. Tja, dat weet Trapz inmiddels en Maver zal er elke keer gewoon weer melding van maken. Dat vind ik minder triest dan maar door blijven gaan met kutten.
Op zich is een weerwoord in een discussie altijd interessant. Ben je meer een vent dan wanneer je alles maar wegklikt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je blijft het ook voor hem opnemen he
Maar ergens moet er toch iets voorgevallen zijn. En snap dat dat niet op skype is, maar dacht misschien heeft Trapz daar aangegeven wat de reden van zijn ban is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op Skype is het rustig de laatste tijd... Ozz die vieze grapjes maakt over/tegen ds2 en trapz die z'n newschannel voortzet, verder weinig eigenlijk.
Nee, dat kan ik niet weten, want eigenlijk weet niemand of hij er achter zat. Hij is er nu wel voor gestraft, maar goedquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij behoort dus tot de groep die er klakkeloos vanuit gaat dat alles van Trapz af komt? Zijn er meer die makkelijk scoren hoor... Misschien moet je solliciteren
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je blijft het ook voor hem opnemen he
Ik ben wat dat betreft wel een beetje advocaat van de duivel. En ik vind dat gepest maar een beetje kinderachtig. Maar goed, vroeger op de basisschool ging het gros ook altijd mee met de pesters, omdat ze bang waren zelf ook slachtoffer te wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op zich is een weerwoord in een discussie altijd interessant. Ben je meer een vent dan wanneer je alles maar wegklikt.
Een weerwoord ben ik altijd voor. Maar dan wel van de persoon die op dat moment ook het onderwerp van discussie is. Verder mag je het voor een ander opnemen in een discussie, maar in dit geval is de persoon zelf nergens te bekennen en heeft hij volgens mij gewoon dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op zich is een weerwoord in een discussie altijd interessant. Ben je meer een vent dan wanneer je alles maar wegklikt.
Vergeet niet dat ik in de oorlog elke Ajacied aangegeven had he!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een weerwoord ben ik altijd voor. Maar dan wel van de persoon die op dat moment ook het onderwerp van discussie is. Verder mag je het voor een ander opnemen in een discussie, maar in dit geval is de persoon zelf nergens te bekennen en heeft hij volgens mij gewoon dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
Ja dan vind ik het persoonlijk gek dat je het nog steeds voor die persoon opneemt.
Verdedig mij dan eens man. Ik heb het gevoel dat ik er soms helemaal alleen voorsta met het Clasie evangeliequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet weten, want eigenlijk weet niemand of hij er achter zat. Hij is er nu wel voor gestraft, maar goed
[..]
[..]
Ik ben wat dat betreft wel een beetje advocaat van de duivel. En ik vind dat gepest maar een beetje kinderachtig. Maar goed, vroeger op de basisschool ging het gros ook altijd mee met de pesters, omdat ze bang waren zelf ook slachtoffer te worden
Ik heb geen idee wat er gebeurd is, en dat is het resultaat van gebrek aan communicatie. Dus het is onmogelijk om een oordeel te vellen of .... dingen gedaan heeft die niet door de beugel kunnen. Maar de onrust die nu gecreëerd is, dat komt door het gebrek aan transparantie. Of gebrek... Complete radiostilte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een weerwoord ben ik altijd voor. Maar dan wel van de persoon die op dat moment ook het onderwerp van discussie is. Verder mag je het voor een ander opnemen in een discussie, maar in dit geval is de persoon zelf nergens te bekennen en heeft hij volgens mij gewoon dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
Ja dan vind ik het persoonlijk gek dat je het nog steeds voor die persoon opneemt.
Ik vind Clasie ook een geweldenaar. Maar hij speelt niet bij PSV.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verdedig mij dan eens man. Ik heb het gevoel dat ik er soms helemaal alleen voorsta met het Clasie evangelie
Aangezien we toch serieus bezig zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verdedig mij dan eens man. Ik heb het gevoel dat ik er soms helemaal alleen voorsta met het Clasie evangelie
Nou ja dat klopt inderdaad vrij redelijk, want er mag niet over gesproken worden. Ging mij gewoon meer om nadat alles waarvan we wel zeker weten wat hij gedaan heeft DuTank hem toch maar blijft verdedigen alsof hij niets gedaan heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gebeurd is, en dat is het resultaat van gebrek aan communicatie. Dus het is onmogelijk om een oordeel te vellen of .... dingen gedaan heeft die niet door de beugel kunnen. Maar de onrust die nu gecreëerd is, dat komt door het gebrek aan transparantie. Of gebrek... Complete radiostilte.
En de collega Admiraal Anaal werd hier nog boos op M, in verband met kleinzerig gedragquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt inderdaad vrij redelijk, want er mag niet over gesproken worden. Ging mij gewoon meer om nadat alles waarvan we wel zeker weten wat hij gedaan heeft DuTank hem toch maar blijft verdedigen alsof hij niets gedaan heeftvolgens mij is 4 of 5 mensen een permban aannaaien toch genoeg om uitgekotst te worden.
That's all I needquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Clasie ook een geweldenaar. Maar hij speelt niet bij PSV.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Fok!tatuur
Zelfs m'n UI wordt gecensureerd
Als hij last heeft van het gepest, mag hij daar toch melding van maken bij de mods?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt inderdaad vrij redelijk, want er mag niet over gesproken worden. Ging mij gewoon meer om nadat alles waarvan we wel zeker weten wat hij gedaan heeft DuTank hem toch maar blijft verdedigen alsof hij niets gedaan heeftvolgens mij is 4 of 5 mensen een permban aannaaien toch genoeg om uitgekotst te worden.
Ja ik bedoel de halve wereld scoort hier ook goedkoop tegen mij. Maar ik heb DuTank het nog nooit voor me op zien nemen hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En de collega Admiraal Anaal werd hier nog boos op M, in verband met kleinzerig gedrag
wat was je UI dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Fok!tatuur
Daar heb je het zelf naar gemaaktquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Fok!tatuur
Een reconstructie in posts maken heeft weinig zin denk ik, omdat de schoonmaakster je post kan verwijderen nog voordat iemand het gelezen heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als hij last heeft van het gepest, mag hij daar toch melding van maken bij de mods?
Uiteindelijk is het de bedoeling dat we hier gewoon normaal met elkaar omgaan, maar volgens mij is maver niet begonnen.. Ik kan me vergissen hoor.
dat laatstequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de halve wereld scoort hier ook goedkoop tegen mij. Maar ik heb DuTank het nog nooit voor me op zien nemen hoor.
Hij meet met 2 maten, heeft een crush op "hijdienietgenoemdmagworden" of is zo stoned als een garnaal.
Zoals ik al vaker aangegeven heb, als jij last van dat gepest heb moet je gewoon uitloggen en niet meer inloggen. Wat schiet hij er zelf nu nog mee op, post hier niet meer maar er blijven wel mensen een ban krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als hij last heeft van het gepest, mag hij daar toch melding van maken bij de mods?
Uiteindelijk is het de bedoeling dat we hier gewoon normaal met elkaar omgaan, maar volgens mij is maver niet begonnen.. Ik kan me vergissen hoor.
Daar heb je deels gelijk in. Natuurlijk kan hij altijd gewoon wegblijven en hier niet meer terug komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker aangegeven heb, als jij last van dat gepest heb moet je gewoon uitloggen en niet meer inloggen. Wat schiet hij er zelf nu nog mee op, post hier niet meer maar er blijven wel mensen een ban krijgen
Wat wil hij gaan doen, de rest van zijn leven alles wat over hem op internet gezegd word gaan censureren? Misschien had hij daar 1.5 jaar geleden alvast over na moeten denken voordat hij domme dingen ging posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar heb je deels gelijk in. Natuurlijk kan hij altijd gewoon wegblijven en hier niet meer terug komen.
Punt is alleen dat hij hier nauwelijks nog kwam, maar dat gekut bleef doorgaan.
Free Trapz.quote:
Als jij ooit dit topic verlaat blijven we het ook nog jaren over je hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat wil hij gaan doen, de rest van zijn leven alles wat over hem op internet gezegd word gaan censureren? Misschien had hij daar 1.5 jaar geleden alvast over na moeten denken voordat hij domme dingen ging posten.
En over mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als jij ooit dit topic verlaat blijven we het ook nog jaren over je hebben
So be it, ik sta achter alles wat ik hier ooit in het openbaar getypt heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als jij ooit dit topic verlaat blijven we het ook nog jaren over je hebben
Ik ben het met je eens hoor, maar blijkbaar kan maver het gewoon niet hebben. Tja, dan zijn er twee opties:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
So be it, ik sta achter alles wat ik hier ooit in het openbaar getypt heb.
Mochten mensen dingen die via prive doeleinden geopenbaard zijn gaan verspreiden, ja dat zou minder sjiek zijn.
Maar, ik kan me vergissen.. De storm was toch al lang gaan liggen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar blijkbaar kan maver het gewoon niet hebben. Tja, dan zijn er twee opties:
1: door blijven gaan met hem te kutten
2: beetje volwassen gedrag vertonen en stoppen met hem kapot te maken
We maken hem niet kapot, we betalen voor zijn huis, coins, onderhoud, Xbox live, kibbeling etc. etc.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar blijkbaar kan maver het gewoon niet hebben. Tja, dan zijn er twee opties:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar, ik kan me vergissen.. De storm was toch al lang gaan liggen?
Volgens mij is de naam hier al tijden niet gevallen, ook mede omdat hij zelf zo verstandig is geweest om hier niet meer te komen. Alleen zoals bij meer verdwenen personen komt het verleden nog wel eens terug, ja dat weet je. het is nou niet dat hij gister helemaal met de grond gelijk is gemaakt hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je pindaliefhebberijen zullen nooit vergeten worden. Denk ik.
Dat idee had ik ook, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar, ik kan me vergissen.. De storm was toch al lang gaan liggen?
In elk geval fijn dat we een kwartiertje hierover mochten posten zonder censuur.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Volgens mij is de naam hier al tijden niet gevallen, ook mede omdat hij zelf zo verstandig is geweest om hier niet meer te komen. Alleen zoals bij meer verdwenen personen komt het verleden nog wel eens terug, ja dat weet je. het is nou niet dat hij gister helemaal met de grond gelijk is gemaakt hier.
daar zijn de mods het blijkbaar niet mee eens en beginnen met meppen bij iedere zucht of scheet.
haagshappy's kwartiertjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elk geval fijn dat we een kwartiertje hierover mochten posten zonder censuur.
4 uur stopt de schoffeldient he. Die zit nu op zijn fietsje, en gaat bij een vriendje spelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elk geval fijn dat we een kwartiertje hierover mochten posten zonder censuur.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4 uur stopt de schoffeldient he. Die zit nu op zijn fietsje, en gaat bij een vriendje spelen.
Zie jij mij het woord Mod typen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
Je speelt wel met vuur, het 'beledigen van een mod in functie' staat op 2 weken ban ofzo. Ik spreek uit ervaring.
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
Je speelt wel met vuur, het 'beledigen van een mod in functie' staat op 2 weken ban ofzo. Ik spreek uit ervaring.
Dat hoef je niet te typen om hun een reden te geven te daarvoor te bannen..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie jij mij het woord Mod typen?
P.s. heb the prodigy altijd al goed gevonden![]()
NIets dan lovende woorden over 2Happy toch.quote:
Als zijn pik zo lang is dat hij dit al niet kan hebben, geeft hij me toch een ban.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te typen om hun een reden te geven te daarvoor te bannen..
Still standingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
NIets dan lovende woorden over 2Happy toch.
is kiid ook gevallen trouwens? is verdacht stil.
hij is toch al blij?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als zijn pik zo lang is dat hij dit al niet kan hebben, geeft hij me toch een ban.
Whatever makes him happy, i don't care.
En dan hebben ze het over coins sites?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
In elk geval iets van tekst en uitleg.
Jouw vergelijkingen met het voetbalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
In elk geval iets van tekst en uitleg.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jouw vergelijkingen met het voetbal
Ja, waar onder fok namen gereageerd werd. Waaronder ook DS2 en Tim.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
En dan hebben ze het over coins sites?
Ik heb van niet zo veel andere dingen verstandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jouw vergelijkingen met het voetbal
Looking like a true survivor, feeling like a little Kiidquote:
weekendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, weer een lange werkdag achter de rug. We keren huiswaarts boiis
nee. Ik zit al in de bus naar huisquote:
wat praat je over fut?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Had een tijdje terug ook een Aguero, toen verkocht, vervolgens later weer een nieuw team met Aguero gemaakt, maar deze is veel beter dan de vorige
Patat bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb friet, frikandel speciaal en een satékroket. gr gr
Hij gaat je rugzakje even leeg eten dit weekendquote:
De weekendhapjes zijn gewoon wat mooie foto's van chicks en die worden elke vrijdag om 17:00 geplaatst.quote:
Is het nou wrasp of wraps?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De weekendhapjes zijn gewoon wat mooie foto's van chicks en die worden elke vrijdag om 17:00 geplaatst.
En zometeen ga ik eten, we eten wraps.
ja wat dan? Vorige week waren de aanbiedingen maar kutquote:
o.a. Pringles, broodjes, wolkentoetjes en Milka. Meeste is 1+1 gratis.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja wat dan? Vorige week waren de aanbiedingen maar kut
GODVERDOMME IK BEN ER ECHT NU HELEMAAL KLAAR MEE, HEEL DE TIJD DAT GEZEIK OM DIE RUGZAK MET DRUGS ERIN ENZO, TELKENS HAAL JE HET WEER TERUG!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij gaat je rugzakje even leeg eten dit weekend![]()
Volle bak stampen, nooit meer slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Jezus wat slechtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:31 schreef Herqules het volgende:
Hoi jongens,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Sowieso Robben als spitsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:31 schreef Herqules het volgende:
Hoi jongens,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
optie 1 indien je lewa erin brengt voor Robben, anders optie 2quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:31 schreef Herqules het volgende:
Hoi jongens,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Robben als spits is cheatenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:14 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
optie 1 indien je lewa erin brengt voor Robben, anders optie 2
Geniaalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:48 schreef wieisboos het volgende:
Voor wie het nog wil terugkijkenhttp://www.npo.nl/nos-journaal/29-01-2015/POW_00941956
ligt aan de speelstijl denk ik dan, kon echt niets met hem als ST. Op RW doet ie het wel goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Robben als spits is cheaten20 goals (assists weet ik niet) in 14 wedstrijden. En dat ik voor mij uitzonderlijk. Lewa functioneert ook een stuk beter met Robben als compagnon in de spits.
Hahahah dat is echt een mooi stuk idd, vol in spanning 39 minuten zitten wachtenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal
Vooral tussen 39:40 en 42:20
Nice. Morgen maar ff de weeklijkse boodschappen doen dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o.a. Pringles, broodjes, wolkentoetjes en Milka. Meeste is 1+1 gratis.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal
Vooral tussen 39:40 en 42:20
Ja kan, maar heb liever robben. Maar hij is behoorlijk prijzig nu. Gaan de prijzen nog zakken dit weekend of komende week of stijgen ze alleen nog maar meer?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:14 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
optie 1 indien je lewa erin brengt voor Robben, anders optie 2
Eet je echt al die troep?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o.a. Pringles, broodjes, wolkentoetjes en Milka. Meeste is 1+1 gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |