Als zijn pik zo lang is dat hij dit al niet kan hebben, geeft hij me toch een ban.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te typen om hun een reden te geven te daarvoor te bannen..
Still standingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
NIets dan lovende woorden over 2Happy toch.
is kiid ook gevallen trouwens? is verdacht stil.
hij is toch al blij?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als zijn pik zo lang is dat hij dit al niet kan hebben, geeft hij me toch een ban.
Whatever makes him happy, i don't care.
En dan hebben ze het over coins sites?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
In elk geval iets van tekst en uitleg.
Jouw vergelijkingen met het voetbalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
In elk geval iets van tekst en uitleg.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jouw vergelijkingen met het voetbal
Ja, waar onder fok namen gereageerd werd. Waaronder ook DS2 en Tim.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
En dan hebben ze het over coins sites?
Ik heb van niet zo veel andere dingen verstandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jouw vergelijkingen met het voetbal
Looking like a true survivor, feeling like a little Kiidquote:
weekendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, weer een lange werkdag achter de rug. We keren huiswaarts boiis
nee. Ik zit al in de bus naar huisquote:
wat praat je over fut?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Had een tijdje terug ook een Aguero, toen verkocht, vervolgens later weer een nieuw team met Aguero gemaakt, maar deze is veel beter dan de vorige
Patat bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb friet, frikandel speciaal en een satékroket. gr gr
Hij gaat je rugzakje even leeg eten dit weekendquote:
De weekendhapjes zijn gewoon wat mooie foto's van chicks en die worden elke vrijdag om 17:00 geplaatst.quote:
Is het nou wrasp of wraps?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De weekendhapjes zijn gewoon wat mooie foto's van chicks en die worden elke vrijdag om 17:00 geplaatst.
En zometeen ga ik eten, we eten wraps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |