dat laatstequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de halve wereld scoort hier ook goedkoop tegen mij. Maar ik heb DuTank het nog nooit voor me op zien nemen hoor.
Hij meet met 2 maten, heeft een crush op "hijdienietgenoemdmagworden" of is zo stoned als een garnaal.
Zoals ik al vaker aangegeven heb, als jij last van dat gepest heb moet je gewoon uitloggen en niet meer inloggen. Wat schiet hij er zelf nu nog mee op, post hier niet meer maar er blijven wel mensen een ban krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als hij last heeft van het gepest, mag hij daar toch melding van maken bij de mods?
Uiteindelijk is het de bedoeling dat we hier gewoon normaal met elkaar omgaan, maar volgens mij is maver niet begonnen.. Ik kan me vergissen hoor.
Daar heb je deels gelijk in. Natuurlijk kan hij altijd gewoon wegblijven en hier niet meer terug komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker aangegeven heb, als jij last van dat gepest heb moet je gewoon uitloggen en niet meer inloggen. Wat schiet hij er zelf nu nog mee op, post hier niet meer maar er blijven wel mensen een ban krijgen
Wat wil hij gaan doen, de rest van zijn leven alles wat over hem op internet gezegd word gaan censureren? Misschien had hij daar 1.5 jaar geleden alvast over na moeten denken voordat hij domme dingen ging posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar heb je deels gelijk in. Natuurlijk kan hij altijd gewoon wegblijven en hier niet meer terug komen.
Punt is alleen dat hij hier nauwelijks nog kwam, maar dat gekut bleef doorgaan.
Free Trapz.quote:
Als jij ooit dit topic verlaat blijven we het ook nog jaren over je hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat wil hij gaan doen, de rest van zijn leven alles wat over hem op internet gezegd word gaan censureren? Misschien had hij daar 1.5 jaar geleden alvast over na moeten denken voordat hij domme dingen ging posten.
En over mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als jij ooit dit topic verlaat blijven we het ook nog jaren over je hebben
So be it, ik sta achter alles wat ik hier ooit in het openbaar getypt heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als jij ooit dit topic verlaat blijven we het ook nog jaren over je hebben
Ik ben het met je eens hoor, maar blijkbaar kan maver het gewoon niet hebben. Tja, dan zijn er twee opties:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
So be it, ik sta achter alles wat ik hier ooit in het openbaar getypt heb.
Mochten mensen dingen die via prive doeleinden geopenbaard zijn gaan verspreiden, ja dat zou minder sjiek zijn.
Maar, ik kan me vergissen.. De storm was toch al lang gaan liggen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar blijkbaar kan maver het gewoon niet hebben. Tja, dan zijn er twee opties:
1: door blijven gaan met hem te kutten
2: beetje volwassen gedrag vertonen en stoppen met hem kapot te maken
We maken hem niet kapot, we betalen voor zijn huis, coins, onderhoud, Xbox live, kibbeling etc. etc.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar blijkbaar kan maver het gewoon niet hebben. Tja, dan zijn er twee opties:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar, ik kan me vergissen.. De storm was toch al lang gaan liggen?
Volgens mij is de naam hier al tijden niet gevallen, ook mede omdat hij zelf zo verstandig is geweest om hier niet meer te komen. Alleen zoals bij meer verdwenen personen komt het verleden nog wel eens terug, ja dat weet je. het is nou niet dat hij gister helemaal met de grond gelijk is gemaakt hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je pindaliefhebberijen zullen nooit vergeten worden. Denk ik.
Dat idee had ik ook, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar, ik kan me vergissen.. De storm was toch al lang gaan liggen?
In elk geval fijn dat we een kwartiertje hierover mochten posten zonder censuur.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Volgens mij is de naam hier al tijden niet gevallen, ook mede omdat hij zelf zo verstandig is geweest om hier niet meer te komen. Alleen zoals bij meer verdwenen personen komt het verleden nog wel eens terug, ja dat weet je. het is nou niet dat hij gister helemaal met de grond gelijk is gemaakt hier.
daar zijn de mods het blijkbaar niet mee eens en beginnen met meppen bij iedere zucht of scheet.
haagshappy's kwartiertjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elk geval fijn dat we een kwartiertje hierover mochten posten zonder censuur.
4 uur stopt de schoffeldient he. Die zit nu op zijn fietsje, en gaat bij een vriendje spelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elk geval fijn dat we een kwartiertje hierover mochten posten zonder censuur.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4 uur stopt de schoffeldient he. Die zit nu op zijn fietsje, en gaat bij een vriendje spelen.
Zie jij mij het woord Mod typen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
Je speelt wel met vuur, het 'beledigen van een mod in functie' staat op 2 weken ban ofzo. Ik spreek uit ervaring.
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
Je speelt wel met vuur, het 'beledigen van een mod in functie' staat op 2 weken ban ofzo. Ik spreek uit ervaring.
Dat hoef je niet te typen om hun een reden te geven te daarvoor te bannen..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie jij mij het woord Mod typen?
P.s. heb the prodigy altijd al goed gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |