http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Een man is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.
De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.
"In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.
Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.
Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.
Ja als we zo gaan beginnen is er wel veel meer aan te merken behalve dat witte. Kusje op je linkerbalzak en niet zo huilen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
fail met je halfwitte kutplaatje
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Krijgt Tarik vanavond ook een rood scherm of zet hij zn vrijstelling in ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is al geplaatst.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al gepost? Wel toevallig.
Op het politiebureau.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef getfitbysmith het volgende:
Ik vraag me af waar tarik nu is
waar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Lach me echt kapot hier om de reacties hier
Ik had me Nederland Waterland heel anders voorgesteld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al gepost? Wel toevallig.
Nooit naar het voetbal gekeken? Hier gebeurde tenminste nog iets.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:25 schreef Zorro het volgende:
2 uur lullen over een gebeurtenis van een kwartier
Wie doet even een DDOS op de NOS site?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:24 schreef Cubewood. het volgende:
http://nos.nl/livestream/(...)ringer-en-ontruiming
Kut stream werkt ook niet en kan hier geen npo.nl live kijken
Met zijn stijfje der gerechtigheidquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter R de Vries zou hem ontwapenen.
Ik vind dat ze het goed doen voor deze situatie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Bensel het volgende:
nou, 1 ding zal deze gast wel bereiken: een verdere professionalisering van de NOS. Want het is nu vrij lachwekkend
Nee, het is de illoemiadiequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Warig verhaal.. inb4 de overheid gaat hem als gek labelen om zo alles te verdoezelen.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef tralalala het volgende:
Zelfs het NOS logo staat op de verkeerde plek!Ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Martijn lijkt wel een beetje op Jan van Halst. Die is ook kaal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Nooit naar het voetbal gekeken? Hier gebeurde tenminste nog iets.
Zelfs het NOS logo staat op de verkeerde plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:HermanvdZandt twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:27:04Weer binnen. http://t.co/3SmUeLBAos reageer retweet
DOOFPOTquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Warig verhaal.. inb4 de overheid gaat hem als gek labelen om zo alles te verdoezelen.
Vond het inderdaad nogal ongeorganiseerd overkomen. Eentje die naar voren stormt terwijl de rest ver achterblijft. Lekkere dekking zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, is niet gek. Sterker nog die mannen staan vol adrenaline en angst, maar wie heeft het besluit genomen om zo die studio binnen te gaan met een gijzeling aan de gang. Ze wisten nog helemaal niks van die man en die agenten met enkel een kogelvrij vest om, 2 mannen lopen naar de studio. de rest staat nog meters achter hun. 1 agent doet de deur open, de andere volledig in het vizier van de schutter, loopt de studio in. Dit scenario gaat nog heel vaak geanalyseerd en besproken worden. De agenten zal niks kwalijk worden genomen, want het is goed afgelopen, omdat de dader daarvoor heeft gekozen, niet omdat de agenten nou zo goed bezig zijn geweest. Maar misschien is het nog te vroeg om hier al uitspraken over te gaan doen. Ik verbaasde me er gewoon over.
Zelfs het NOS logo staat op de verkeerde plek!WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof iemand dit kan teruglezenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
krijgen stijfjes van op de delete knop drukken
Inderdaad, wat een idiote vraag zegquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Ben jij geschrokken!? Toen zo'n enorm pistool vlak voor je neus kwam!? EN!? EENNN!!?!?"
"Mwoa..."
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had zin in WIDM, nu moet ik kijken naar een falende NOS
"Zwaarbewapend"quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Ben jij geschrokken!? Toen zo'n enorm pistool vlak voor je neus kwam!? EN!? EENNN!!?!?"
"Mwoa..."
Zijn allemaal Marokkanen vriendjes die de Groest onveilig maken in Hilversum. Badasses.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
434 vriendjes. wordt een eenzaam jaar voor em. In de bak kan die nieuwe vriendjes meeten <3
Ik vind een pistool altijd minder eng dan een ploertendoder of mesquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Mwoa..."
ik zou gevraagd hebben op welke stoel dionne altijd zit en er dan aan ruikenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Monsieursander het volgende:
ALS ZE MAAR VAN DIONNE STAX AFBLIJVEN!!!
Straks nog 10 keer de beeldenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Cikx het volgende:
Tering, hoe vaak gaan ze al die open deuren opnieuw intrappen.
quote:
Nee, alle hackers worden nu achterna gezeten ofzoiets.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
je gooit 1 keer een waxinelichtje...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Hij heeft nog steeds ruim 4x zoveel vrienden als ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
434 vriendjes. wordt een eenzaam jaar voor em. In de bak kan die nieuwe vriendjes meeten <3
Ja wtf, alsof ze contact met burkina faso proberen te leggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef Stickertje het volgende:
een vertraging terwijl hij net buiten het gebouw staat
Herman de Schermmanquote:
Hij zag ze al van meters aankomen. Hij zei zelfs al heel rustigtegen die portier, ow daar zijn ze al. Is niet eens in paniek geraakt, heeft de gijzelaar niet in gevaar gebracht, en had als hij wou zijn pistool maar omhoog kunnen doen en schieten, maar gebruikte zelfs zijn andere lege hand xDquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vond het inderdaad nogal ongeorganiseerd overkomen. Eentje die naar voren stormt terwijl de rest ver achterblijft. Lekkere dekking zo.
Maar kan me voorstellen dat je met zoveel adrenaline je protocollen wel vergeet.
Maar op zich had die vent toch zeker de eerste agent kunnen neerschieten.
Dit, echt hequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je een hacker ben dan kaap je toch zendtijd door te hacken. N00bs
hermanquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef NaturalScience het volgende:
Ze zijn weer binnen!![]()
[ afbeelding ]
ik had gewoon snacks manquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had zin in WIDM, nu moet ik kijken naar een falende NOS
Dat is niet aardig voor hem.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Ringo het volgende:
Men is Tarik massaal aan het ontvrienden.
Anonymoslim hoorde ik via mijn oortje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Is er al een hackerscollectief wat deze actie heeft opgeeist of schamen ze zich ervoor?
signaal moet nog steeds omhoog en omlaag via een satelliet neem ik aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja wtf, alsof ze contact met burkina faso proberen te leggen
mja, er is beeld na een uur, maar het is duidelijk dat er qua noodscenario's nog een ander verbeterd kan worden. Ad-hoc verbindingen edquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het goed doen voor deze situatie.
Weet niet hoe moeilijk dat is, maar als je een pion kan sturen is ook handig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je een hacker ben dan kaap je toch zendtijd door te hacken. N00bs
CAT6 kabel van 15 meter was veel te duur.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef luckass het volgende:
[..]
signaal moet nog steeds omhoog en omlaag via een satelliet neem ik aan
Een selfie, GOVERDOMME, LAAT RONDE 2 MAAR KOMEN.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef NaturalScience het volgende:
Ze zijn weer binnen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flashback naar Margriet vd Linden.
Jammer genoeg blond ipv vuurroodquote:
Andere gasten zitten in Den Haag, lullo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
CAT6 kabel van 15 meter was veel te duur.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
Politiemevrouw: "Hij eiste zendtijd. Die heeft hij niet gekregen"
...Al 2,5 uur lang, mevrouw. Al 2,5 uur!
Idd. Stuur die kuthoer naar huisquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Cynix Ž het volgende:
Die trol zegt dus helemaal niks zinvols.
Ben al klaargekomen, sperma op mijn poster van rutte gesmeerd.quote:
Als die jongen zijn verhaal gewoon had gehouden, had iedereen het kunnen horen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
Inderdaad, had die vent gewoon de 10 minuten gegeven, konden we daarna allemaal gewoon weer door.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Deze mevrouw is hoofd Open Deuren?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Ringo het volgende:
"Vanavond is hier een man gewapend het pand binnengegaan, zoals u waarschijnlijk zelf hebt mogen ervaren."
Held.quote:
Het verhaal van de politievrouw wekt de indruk van welquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef kree het volgende:
Was het een echt wapen of niet zou een mooie vraag zijn,
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mevrouw gaat aan een ooggetuige nog es vertellen wat er is gebeurd![]()
en counting...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
2x klaargekomen op die geyle stem van die hoerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben al klaargekomen, sperma op mijn poster van rutte gesmeerd.
Ik ben niet in de war, maar lid van een hackerscollectief.
Misschien moeten we voor de zekerheid het filmpje nog laten zienquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mevrouw gaat aan een ooggetuige nog es vertellen wat er is gebeurd![]()
Als je een statement wilt maken moet je het wel net aanpakken als bij een youtube reclame:quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:30:50Ex-gegijzelde journalist interviewt politiewoordvoerder die er minder van weet dan hijzelf. Bizar. #nieuwsuur reageer retweet
Gewoon streakenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je een statement wilt maken moet je het wel net aanpakken als bij een youtube reclame:
je boodschap moet binnen 10 seconde overgebracht zijn anders klikken mensen weg/wordt je aangehouden.
Draag dan een shirt met een boodschap erop.
overdrijfquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef DeJori het volgende:
Beveiliging op het mediapark. Fortuijn all over again
Neuh, over 10 jaar zit ie aan tafel bij De Wereld Draait Door (incl. Boekendeal)quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Yreal het volgende:
Je zal zien dat hij vermoord wordt in de cel...
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:30:50Ex-gegijzelde journalist interviewt politiewoordvoerder die er minder van weet dan hijzelf. Bizar. #nieuwsuur reageer retweet
Is er een filmpje? Ik heb maar 15 seconden geheugen dankzij 24u/dag nieuws.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor de zekerheid het filmpje nog laten zien
Hoe idioot iedereen reageert op zo'n incident is ook bizar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Herman is ook verliefd op zichzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Herman. Ondanks het feit dat hij z'n vingers niet uit beeld kan houden op selfies
Is dat George Bluth Sr?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
DIt, ze doen extra moeilijk nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als die jongen zijn verhaal gewoon had gehouden, had iedereen het kunnen horen.
Niet echt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef DeJori het volgende:
Beveiliging op het mediapark. Fortuijn all over again
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorpagina telegraaf morgen
[ afbeelding ]
Proest!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, de drang naar sensatie is groot als je je godganse leven van 8 tot 5 tegen dezelfde koppen aankijkt op het kantoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe idioot iedereen reageert op zo'n incident is ook bizar.
Zal best.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Opstelten, hij is ook aan het zoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Vermecelli het volgende:
Wie heeft Tarik een vriendschapsverzoek gestuurd?
Dan staan er morgen 200 andere die zendtijd willen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Inderdaad, had die vent gewoon de 10 minuten gegeven, konden we daarna allemaal gewoon weer door.
loopt er al een paint / photoshop topic in ONZ?quote:
Dat. Volgens mij heeft ie een erg droog gevoel voor humor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Herman. Ondanks het feit dat hij z'n vingers niet uit beeld kan houden op selfies
Subtiel als altijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
dit jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef essnhills het volgende:
Lol, hij heeft er zelf ook niet zoveel vertrouwen meer in
'Wel bijzonder dat dit dan wel weer lukt'
'Er is vanavond een man de NOS studio binnengedrongen'quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef DKUp het volgende:
We gaan zo kijken naar een persconferentie![]()
Met oude informatie
So?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan staan er morgen 200 andere die zendtijd willen.
Shmoopsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat. Volgens mij heeft ie een erg droog gevoel voor humor.
Haai, Clums.
Ja die zal wel balen. Hele tijd vragen om zendtijd terwijl hij al op tv is. En dan maar wachten met z'n boodschapquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Spanky78 het volgende:
Maagoed, wat was nu zijn boodschap? Had hj dat maar beter direct kunnen vertellen eh... als je dan al zo ver bent gekomen... VOlgens mij istie niet helemaal in orde deze jongen,
Illumoenatiequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Wat is een hackerscollectief?
Je weet niet wat een collectief is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
groepje puisterige nerdsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Een collectief is iets zonder leider/hiërarchie toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Gewoon werken!!11quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
Goed. Wij kwamen om 20:35 thuis en Brennie wilde WIDM kijken. Toen er geen beeld was eens de pc aan geslingerd en kijken hoe en wat.
Ik ben nu pas bijgelezen door alle topics
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu wachten op de persconferentie waar ook niks nieuws wordt gemeld.
Hoe heb je die zo snel gevonden?quote:
Jouw pctje lagt.quote:
.doc .. Staat onder mijn documentenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
jihadgangers.txt was nagekeken.. stond ie niet op.
Als de overheid zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, moet je je zorgen maken toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Newbie114 het volgende:
OMG geen terrorist
OMG VERWARRING DIE ALLEEN HANDELDE HAHAAHAHA OVERHEID PROBEERT HET WEER TE VERDRINGEN!
Fucking irritantquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
jezus hoe vaak heeft hij al 'euhm' gezegd
ja, de FOK-servers mogen wel wat zwaarder beveiligd worden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die hier vindt dat de echte discussie na vanavond is dat bepaalde plekken zwaar beveiligd moeten worden?
Woord van 2015quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Ron vroeg dat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet niet wat een collectief is?
ILLOMIADIEquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de overheid zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, moet je je zorgen maken toch?
ben ik niet de enige hahahquote:
Ga jij er eens staan en improviseer na zoietsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus hoe is Ron in godesnaam ooit op tv gekomen, met dit talent?
We hebben al wel verbinding, dat is al heel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |