Ja dat lukt dan inderdaad wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik net op mezelf ging besloot ik in de winkel, maar toen at ik ook alleen spaghetti, wraps, nasi of iets in die richting.
Ik ben toch wel een uurtje bezig met de recepten voor die week zoeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is tegenwoordig ook wifi in de AH dus je kan altijd een recept opzoeken in de supermarkt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:51 schreef Qwea het volgende:
Game over! This is take over! Digital dictatorship! Next level
Nee maar als je dus op de dag zelf nog moet beslissen wat je gaat eten die dagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een uurtje bezig met de recepten voor die week zoeken.
Dat zie ik mezelf niet in de AH doen
Lekker, met een bakkie koffie erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een uurtje bezig met de recepten voor die week zoeken.
Dat zie ik mezelf niet in de AH doen
E-force! Scantraxx records is dat. Luister nu javi boss don't speak MOH mixquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Die is gaaf, *Favoriet toegevoegd op youtube*
Kwam net deze tegen in mixje: "Close your eyes and count to seven, When you wake you'll be in heaven"
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon fijn om daar lekker een middagje voor te zitten, inspiratie te zoeken, te kijken wat er nog in de kasten is, lijstjes te maken.
Dan deel ik mijn lijstje zelfs in aan de hand van de looproute in de supermarkt.![]()
Die is van mijn kerelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef sanger het volgende:
Heb trouwens de mix in je sig gedownload Q. Ook wel lekker voor in de auto
Lunch en ontbijt houd ik meestal wel simpel. Ook vanwege het budget.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Heerlijkook voor de lunchgerechten.
Waar haalt iedereen het bevroren fruit voor in de smoothies eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lunch en ontbijt houd ik meestal wel simpel. Ook vanwege het budget.![]()
Al ga ik volgende week elke dag met een andere smoothie ontbijten.Dus dat heb ik dan wel al uitgezocht allemaal.
Lidl heeft zakken voor een goede prijs liggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen het bevroren fruit voor in de smoothies eigenlijk?
Lidl. Of ah. Lidl is goeikoperquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen het bevroren fruit voor in de smoothies eigenlijk?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:03 schreef Qwea het volgende:
Even uitstapje : ik ga gisteren douchen,loopt langs, kijkt naar mijn kont, fronst. Kijkt nog eens. Fronst weer. Voelt. Lacht. "Hehe. Je kont is steviger
"
No shit sherlock. Ik moest grinniken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:01 schreef Qwea het volgende:
Die is van mijn kerel![]()
beukt wel lekker door.
Eens checken danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lidl heeft zakken voor een goede prijs liggen.
Uhu. Zal zo fd linkjes droppen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:06 schreef sanger het volgende:
[..]inclusief nostalgie
Heeft ie er niet nog meer?
Topquote:
Even wat anders he. Ik had je blog nog niet echt uitgebreid bekeken, maar kijk net even. Ziet er goed uit, maar wat ik mis (als iemand die aan het afvallen is) is de voedingswaarde per receptquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop dat mensen het bij zien als we op vakantie gaan over een aantal maanden. Hopelijk durf ik eindelijk weer normaal in zwemkleding te lopen. In een ideale wereld zelfs voor het eerst in mijn leven in een bikini.
Wij hebben een nespresso apparaat thuis en drink altijd cappuchino. Volgens myfitnespal bevat een vanille cappuchino 78 kcal. Drink koffie altijd met een zoetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:03 schreef sanger het volgende:
Over koffie gesproken. Ik hoor verschillende verhalen over de kcal daarin.
Ik heb nu thuis een bonenmaalapparaat. Niet helemaal tevreden over, dus kijkende voor vervanging. Nu heeft mijn moeder een Dolce Gusto en dat is wel erg lekker, en variatie in de smaken.
Weet iemand hoeveel kcal in die Dolce Gusto koffie zit? Op de site kan ik het zo 123 niet vinden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |