Idd! Met 'normale' bakboter vind ik ze toch niet zo lekker smaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
Dat heb ik nou nooit gedaan he, thuis gaan eten maar wel op mezelf/samenwonen.
[..]
Voor pannenkoeken ideaal hoor
Dat heb ik nou nooit gedaan he, structureel bij mijn ouders eten. Misschien omdat ik meteen ging samenwonen en omdat ik toen niet zo heel goed overweg kon met mijn ouders (die vonden dat ik veel te jong het huis uitging blablabla, is was allang 17quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deels.
Ik ga nog een paar dagen thuis eten. Scheelt me tijd na het werk en ik woon dan op 5 min loopafstand
Maar dan gebruik je als normale bakboter zeker croma of iets?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Idd! Met 'normale' bakboter vind ik ze toch niet zo lekker smaken.
Kan iemand daar tegenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:25 schreef Lonaa het volgende:
De autist in mijn kan er niet mee omgaan dat ik eerst om 12:00 moest werken, toen om 13:00, gisteren afgesrpoken om 11:00 en zonet krijg ik een mailtje 'oh nee, het is toch 13:00'
ARGH.
Omdat ik het prettiger vind bakken dan bv roomboterquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig en heeft even veel calorieën als roomboter. Waarom is dat ideaal?
Wij hebben idd Croma, en dan ook nog de vloeibarequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gebruik je als normale bakboter zeker croma of iets?
Wij hebben idd ook croma staanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gebruik je als normale bakboter zeker croma of iets?
Neh, ik moet nu met iemand samenwerken die eerst nog d'r kind op moest halen dus toen werd het 13:00, daarna was het van 'ja nou, we moeten wel veel doen, laten we maar 11:00 afspreken. En net kreeg ik een mailtje met 'ja ik was m'n afspraak vergeten dus het wordt toch 13:00 uur'.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Begrijpelijk! Ezels, gaat dat vaker zo?
Ik ben nu 22, goede relatie met ouders, geen relatie, 5 min lopen. Dus ik vind het eigenlijk wel ideaal. Werk bij mijn vader in het bedrijf, dus toch dezelfde tijden qua eten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gedaan he, structureel bij mijn ouders eten. Misschien omdat ik meteen ging samenwonen en omdat ik toen niet zo heel goed overweg kon met mijn ouders (die vonden dat ik veel te jong het huis uitging blablabla, is was allang 17![]()
). Maar ook toen ik in-between relaties een tijdje alleen woonde niet structureel.
Wel relaxed dat het kan iig.
Mooi toch dat jullie relatie zo goed is dat dat kan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben nu 22, goede relatie met ouders, geen relatie, 5 min lopen. Dus ik vind het eigenlijk wel ideaal. Werk bij mijn vader in het bedrijf, dus toch dezelfde tijden qua eten.
Als het aan mijn moeder lag ging ik het huis helemaal niet uit, zie hiervoor mijn broer 28/29 () en woont nog thuis en al vijf jaar aan het klussen in zijn huis. Maar ik kan eigenlijk niet wachten tot mijn huis klaar is
![]()
Maar ik ga er geen 7 dagen per week eten, god no
Klinkt wel ideaal zoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben nu 22, goede relatie met ouders, geen relatie, 5 min lopen. Dus ik vind het eigenlijk wel ideaal. Werk bij mijn vader in het bedrijf, dus toch dezelfde tijden qua eten.
Als het aan mijn moeder lag ging ik het huis helemaal niet uit, zie hiervoor mijn broer 28/29 () en woont nog thuis en al vijf jaar aan het klussen in zijn huis. Maar ik kan eigenlijk niet wachten tot mijn huis klaar is
![]()
Maar ik ga er geen 7 dagen per week eten, god no
Wel goede work out, dat rennen andersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi toch dat jullie relatie zo goed is dat dat kan.
Liever dat dan dat je op je 16e gillend het huis uit rent.
Niet als het op 5 min loopafstand isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel goede work out, dat rennen anders
Interval toch? Paar keer heen-en-weer.....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet als het op 5 min loopafstand is
Deze vind ik eigenlijk best wel gaafquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ging op mijn 19de uit huis. Of nouja, mijn ouders gingen uit huis. Ik huur het oude huis nu gewoon.Zie mijn moeder eens in de twee weken ongeveer, hoewel ik een geweldige band heb zou ik anders ook wel uitgepraat zijn na een poosje.
Uhuhquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi toch dat jullie relatie zo goed is dat dat kan.
Liever dat dan dat je op je 16e gillend het huis uit rent.
Dit is theorie hequote:
Dat was wel mijn ervaringquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhDenk dat het er zelfs beter van wordt, erger nu maak aan dingen waar als ik hier niet meer woon geen last meer van heb. Hoop ik, denk ik
Dat is altijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk best wel gaaf
[..]
UhuhDenk dat het er zelfs beter van wordt, erger nu maak aan dingen waar als ik hier niet meer woon geen last meer van heb. Hoop ik, denk ik
[..]
Dit is theorie hePraktijk moet straks nog blijken
Lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neh, ik moet nu met iemand samenwerken die eerst nog d'r kind op moest halen dus toen werd het 13:00, daarna was het van 'ja nou, we moeten wel veel doen, laten we maar 11:00 afspreken. En net kreeg ik een mailtje met 'ja ik was m'n afspraak vergeten dus het wordt toch 13:00 uur'.
Ik vind roomboter ook lekkerder smaken. En het is puurderquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig en heeft even veel calorieën als roomboter. Waarom is dat ideaal?
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ben sowieso allergisch voor last minute changes
Ik begon vroeg met puberenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat hoort bij puberen tochIk wilde ook graag het huis uit op mijn 17e, want zelfstandigheid! Maar dat betekent niet dat ik een slechte band heb met mijn ouders, integendeel..
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Werden ze boos als ik uit mijn raam klom om stiekem bij mijn vriendin te gaan slapen en dat soort flauwekul....![]()
quote:Mijn moeder kan niet wachten tot mijn kids die leeftijd hebben overigens...
Kapsalon.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik wil dit weekend eens iets nieuws koken, iemand een goede tip voor iets lekkers? Geen vis, verder geen restricties
Waarom geen vis??quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik wil dit weekend eens iets nieuws koken, iemand een goede tip voor iets lekkers? Geen vis, verder geen restricties
Zelf maken inderdaadquote:
De bloemkoolcurry uit het hardloperskookboek raad ik aan! Hmm ik heb zelf ook weer eens zin om die te maken..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Linkje naar recept?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De bloemkoolcurry uit het hardloperskookboek raad ik aan! Hmm ik heb zelf ook weer eens zin om die te maken..
[ afbeelding ]
Het is een boek dus ik heb geen linkje. Kan vanavond evt. wel een foto maken als er serieuze interesse isquote:
Bitch!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb niet zo'n goede bui.
Ik heb interessequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is een boek dus ik heb geen linkje. Kan vanavond evt. wel een foto maken als er serieuze interesse is
Als ik het me goed herinner gaat er in ieder geval bloemkool, kikkererwten, spinazie, cashewnoten, rozijnen, cottage cheese en hete pepertjes in. Geen vis of vlees.
Ook een stoofpotje met witvis (tilapia)? Met pastinaak frietjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Geen vis omdat..tja ben niet zo'n visfan...tonijn uit blik is prima en zalm in alle vormen ook, maar de rest is me vaak te vissig![]()
Kapsalon valt af, heb gister kipshoarma gehad.
Bloemkoolcurry is een optie, nooit gehad en man em oudste zijn gek op bloemkool
Komt vanavond wel toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vooruit, ik strijk weer eens over mijn hartquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snel editten hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vooruit, ik strijk weer eens over mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |