http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Een man is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.
De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.
"In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.
Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.
Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Ajacied422 op 29-01-2015 20:38:44 ]
En met de smartphones van vandaag de dag moet je ook al een eind komen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Aan de telefoon? Waarom geen fucking camera, je staat op het mediapark
Die liggen nog in het pand. Ze moesten direct naar buiten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Aan de telefoon? Waarom geen fucking camera, je staat op het mediapark
Toen je dit typte, stond ie er al 3:17.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Is er al een topic in BNW?
quote:
NOS is niet de enige zender/studio op het Mediapark. RTL zit er naast en heeft hun eigen camera opslag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die liggen nog in het pand. Ze moesten direct naar buiten.
Meer actueel dan dit kan je het niet krijgen, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:29 schreef beantherio het volgende:
Kijk je eens journaal krijg je geen nieuws
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
Tekening van de mogelijke dader
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Hahaha, naar een lege studio gestuurd. Slim.
NL helden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
denk het niet, de man is al overmeesterd.
Dat is geen tekening.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
Tekening van de mogelijke dader
[ afbeelding ]
goed gedaan iddquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Dat is toch logisch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef LelijKnap het volgende:
Serieus, zelfs als het nieuws plaatsvind in de studio duurt het nog uren voordat er duidelijk wordt wat 'r aan de hand is
Meesterzet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Badr_Harry het volgende:
Dit boeit echt niemand..
Komt wie is de mol nou nog?
Godzijdankquote:
Grappig johquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:31 schreef DjeDje het volgende:
"Man met geweer valt RTL studio binnen"
Het is donker. Een smartphone of standaardcamera heeft weinig zin nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En met de smartphones van vandaag de dag moet je ook al een eind komen.
Vond ik ook het mooiste bericht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik was benieuwd naar de nieuwe opzet van Koningsdagquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meer actueel dan dit kan je het niet krijgen, toch?
Hij is allang opgepakt en ik weet nog steeds niet of ik met een rand over moslims kan beginnen...quote:
Gelukkig, de vaderlandse trots is veilig.quote:
Niks, het journaal daar was om 19 uur en ging gewoon door.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:31 schreef S15 het volgende:
Maar was er nu ook wat in België aan de hand?
* rantquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij is allang opgepakt en ik weet nog steeds niet of ik met een rand over moslims kan beginnen...
Mee eens Tong , vooral dat tweede.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik ook het mooiste bericht.
Verder triest.
die marlijn heeft dikke tieten manquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:32 schreef waht het volgende:
Wie is de mol is overigens een achterlijk baggerprogramma, maar dit terzijde.
Het journaal ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:32 schreef waht het volgende:
#robtripaandenabestaandenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NPO2 is ook dood
#ripaandenabestaanden
zou ik ook rakenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
die marlijn heeft dikke tieten man
Nou, wat een stom spel met een stel gemaakte mensen zeg. Ik snap niet waarom dat zo populair is. Alleen de beelden van de landen zijn wel mooi.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:32 schreef waht het volgende:
Kijk deze man heeft er verstand van.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat het Vitesse-supporters zijn. Gezien de innige band tussen Ajax en de NOS en het feit dat dit weekend Vitesse - Ajax op het programma staat.
Kun je een silencer op een ak zetten dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Wat een faal, als er dus iemand met een Ak47 was, was de hele redactie neergeschoten.
#LegerOpStraat
enige goede reden om die serie te volgenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
die marlijn heeft dikke tieten man
Hier mag ik niks over zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat het Vitesse-supporters zijn. Gezien de innige band tussen Ajax en de NOS en het feit dat dit weekend Vitesse - Ajax op het programma staat.
Kwam die tijdens het journaal binnen ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef TLC het volgende:
Je zult daar maar op de redactie zitten en dan ineens een gewapend iemand voor je zien staan dan denk je toch ook dat het met je gebeurd is
Maar toch geen beelden.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kun je een silencer op een ak zetten dan?
Willie gooit 't roer om en dit jaar niet meer koekhappen of spijkerpoepen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar de nieuwe opzet van Koningsdag
Er zit niemand meer in dat gebouwquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
Ze kunnen gewoon WIDM instarten nu? Ik snap het probleem niet.
Wie kijkt da nouquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan maar terug naar the walking dead
Het begint net manquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Falco het volgende:
Het is eigenlijk allemaal weer afgelopen.
Er ontgaat jou ook werkelijk helemaal niets he?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar NPO2 doet het niet en NPO3 wel gewoon?
Er is niemand die op het knopje van die videospeler kan drukkentwitter:FSdeJ twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:33:34Vanwege de situatie in Hilversum is het nog niet mogelijk om de uitzending van #FSdeJ te starten. Even geduld a.u.b. reageer retweet
NPO2 was live volgens mij, NPO3 is oude meuk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Loopt vast nog op bandquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben overal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er ontgaat jou ook werkelijk helemaal niets he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |