SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tochtjes:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Het klinkt op zich logisch, aan de andere kant vraag ik me dan af waarom fabrikanten dat aanbevolen montage gebied op de zadelrail niet kleiner maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
Kan me voorstellen dat het toch wat anders is. Er zal denk ik wat meer beweging in komen.
Tsja, hoeveel last zal je er daadwerkelijk van hebben? Merken wij simpele stervelingen dit?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Het klinkt op zich logisch, aan de andere kant vraag ik me dan af waarom fabrikanten dat aanbevolen montage gebied op de zadelrail niet kleiner maken.
dikke toerders die veel op hun zadel hangen zullen dit vast merken, maar afgetrainde goden zoals jij en ik hebben natuurlijk 90% druk op de pedalen, en nauwelijks druk op hun zadel, dus voelen dat nooitquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, hoeveel last zal je er daadwerkelijk van hebben? Merken wij simpele stervelingen dit?
Het staat natuurlijk wel mooier.
Als je de rail ver naar achteren schuift, dan is de druk op de punt van het zadel veel groter, en als je m naar voren schuift dan leunt het erg zwaar achterop. Niet elk zadel is daarop berekend, en het kan in ieder geval minder presteren dan hoe de fabrikant het bedacht heeft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Het klinkt op zich logisch, aan de andere kant vraag ik me dan af waarom fabrikanten dat aanbevolen montage gebied op de zadelrail niet kleiner maken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
dikke toerders die veel op hun zadel hangen zullen dit vast merken, maar afgetrainde goden zoals jij en ik hebben natuurlijk 90% druk op de pedalen, en nauwelijks druk op hun zadel, dus voelen dat nooit
quote:salaris
Het pensioengevend salaris is in veel pensioenregelingen verschillend. In de documenten die u krijgt van de pensioenuitvoerder staat in de definities vermeld wat het pensioengevend salaris in uw pensioenregeling is.
Vaak wordt 12 keer het bruto maandsalaris vermeerderd met vakantietoeslag genomen als uitgangspunt voor de berekening van het pensioen. Dan vermenigvuldig je het bruto maandsalaris met 12,96 en je hebt het pensioengevend salaris.
Ik kom daarnaast ook nog andere definities tegen zoals:
13 periodesalarissen vermeerderd met vakantiegeld. Dan wordt het periodesalaris vermenigvuldigd met 14,04.
12 maandsalarissen, vermeerderd met vakantiegeld en een dertiende maand. Dan wordt het maandsalaris vermenigvuldigd met 13,96.
Het is uiteraard ook mogelijk dan de formulering in uw pensioenregeling van deze voorbeelden afwijkt. Kijk goed in de definities en bewaar uw loonstroken, zodat u het altijd kunt controleren.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
dikke toerders die veel op hun zadel hangen zullen dit vast merken, maar afgetrainde goden zoals jij en ik hebben natuurlijk 90% druk op de pedalen, en nauwelijks druk op hun zadel, dus voelen dat nooit
Klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, dit fietsenplan bestaat toch uberhaupt niet meer?
Met zulk weer moet je ook niet gaan fietsen maar even rijden en langlaufen, helaas dit weekend geen tijd voor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog niks concreet bedacht hoor. Als het dit weekend alleen maar miezer en prut is, dan hoef je daarvoor niet naar het midden van het land af te reizen denk ik... Das alleen maar leuk als er een mooi vers pak krakende sneeuw ligt, dat niet ter plekke onder je reet wegdooit.
En zoals het er nu uitziet krijgen we eerder motregen en storm dan veel sneeuw.
Wow, dat is super zwaar op een tijdritfiets om die positie een hele rit vol te houden doordat je vaak verder naar voren zit en het stuur laag staat .quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rij altijd zo naar m'n werk.
http://www.nationalefiets(...)_Fietsplan_2015.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, dit fietsenplan bestaat toch uberhaupt niet meer?
En patroon maar klagen dat mijn training niet effectief isquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef No-P het volgende:
[..]
Wow, dat is super zwaar op een tijdritfiets om die positie een hele rit vol te houden doordat je vaak verder naar voren zit en het stuur laag staat .
Zucht...quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef buzz1291 het volgende:
@realbizzkit555555
Ik zou dat stukkie nog eens goed lezen mbt pensioengevend salaris, dan hoef je geen onzin meer uittepoepen.
[..]
Ik heb van m'n mountainbike trouwens mijn zadel afgehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef No-P het volgende:
[..]
Wow, dat is super zwaar op een tijdritfiets om die positie een hele rit vol te houden doordat je vaak verder naar voren zit en het stuur laag staat .
quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hebt niet van die vloerkapjes om de buizen van je radiator zitten, dus dan zie je de decoupeerzaag-gaten in je laminaat. Dat zijn minpunten, maar aan de positieve kant: aan de overkant te zien woon je wel in een sjieke ouwe buurt met zo'n huis met hoge plafonds en alles![]()
Tenslotte vind ik die voorliefde voor alles zwart een beetje eng. Maar goed, ieder zn meug, in het profpeloton is zwart dit jaar tenslotte ook het nieuwe wit.
quote:
Afvallen as we speak...en tja...die telefoon die blijft nog evenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi hoor. Nu nog afvallen en telefoon van het stuur en je bent helemaal t mannetje
Geen idee nog....gisteravond niet gefietst.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Fietsen die schoentjes een beetje lekker?
Prima fiets, alleen heb jij dus een zadelpen met minder of geen setback nodig lijkt het(?)
dat is geen fietsenplan vriend, en binnen de wkr zijn er nog nauwelijks werkgevers te vinden die, de aanschaf van een fiets willen laten vergoedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.nationalefiets(...)_Fietsplan_2015.html
Het heet niet meer zo inderdaad. Het is nu samengevat in een of andere wet, maar het is nog gewoon mogelijk om een fiets via de zaak te krijgen. Dat was alles wat ik wilde aangeven met die link.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:49 schreef dop het volgende:
[..]
dat is geen fietsenplan vriend, en binnen de wkr zijn er nog nauwelijks werkgevers te vinden die, de aanschaf van een fiets willen laten vergoeden
Sinds ik heb gezien dat Armstrong een wedstrijd kan winnen en doorfietst op een een lekke band, pomp ik mijn banden ook nooit meer op.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb van m'n mountainbike trouwens mijn zadel afgehaald.
Als je zonder derde mee kan worden op de olympische spelen, heb ik die rommel ook niet nodig.
niet dus want er zijn nauwelijks werkgevers die er aan meewerkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het heet niet meer zo inderdaad. Het is nu samengevat in een of andere wet, maar het is nog gewoon mogelijk om een fiets via de zaak te krijgen. Dat was alles wat ik wilde aangeven met die link.
Ik heb effe snel gelezen, en het is wat ik dacht dat het zou zijn. Maar volgens mij zit ik prima, want geen klachten. Maar ik heb dan ook behoorlijk korte beentjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow ik zat op setback te zoeken om het uit te leggen aan very en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
wtf
Was niet glad hier, maar jij zit in het oosten geloof ik toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:15 schreef Fretwork het volgende:
Pokkeweer steeds.
Komende dagen zal het wel weer glad zijn of niet?
Voor mij blijft het denk ik bij zwemmen en squash deze week.
Klopt, plus overdag zit ik op kantoor buiten fietsafstand om te forensen. (60km)quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was niet glad hier, maar jij zit in het oosten geloof ik toch?
Haha jemig!quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow ik zat op setback te zoeken om het uit te leggen aan very en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
wtf
Heb je nou niet geleerd van vorig jaar? Het is als amateur nu totaal zinloos om nu al trainingskoersen te rijden. Probeer eens wat meer te periodiseren. Dan ga je in periodes dat je wil, echt harder rijden dan je normaal doet. Bij ons beginnen de tr koersen 14 feb, maar ik sluit eind feb aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha jemig!
Je ziet dat de zadels tegenwoordig juist iets meer naar voren gezet worden met bikefittings.
@Grippie; ik blijf lekker in 't noorden. Zondag eigenlijk een trainingskoers... Ik stap lekker op de rollen denk ik..
Ja dat zegt hij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
Patroon houd zijn training geheim hoor. Die staat op minimaal 1500.
Hallo!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
Year 2 date ofwel de januari km stand so far:
Kolonel: 0
Keesfietst: 33
Patroon: 66
Nodish: 75
Gripper: 99
42: 151
Bizkit: 185
Muzas: 273
Dop: 360
Oksel: 391
Jan@work: 435
knut: 614
Marco: 693
Ddx: 737
Tommeke: 954
kaas: 990
kano 1014
Fastfox: 1085
mvg de trainingspolitie
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
Leonos: 0
kano 1014
mvg de trainingspolitie
Goed bezig hoor, lijkt me dat je wel een nieuwe fiets verdiend met zoveel noeste arbeid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
Meer dan mister iron DDX en fietskoerier kaas. Ik kan mijn fiets aan de wilgen hangen.
Trouwens, ik zag laatst een filmpje over een fietskoerier in Zwolle of deventer, die beweerde elke dag 100-120 km te rijden. Kan dat kloppen?
Betaal je ze per km?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig hoor, lijkt me dat je wel een nieuwe fiets verdiend met zoveel noeste arbeid.
Enne 100/120 kan best, jongens bij mij die de hele dag rijden halen dat steevast.
Ik loop nog een beetje achterquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
kano 1014
mvg de trainingspolitie
Heb je ook lang over die 66 km gedaan...quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:50 schreef Patroon het volgende:
Gaat om de uren Kaas.
Ik zit op 35:52u
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig hoor, lijkt me dat je wel een nieuwe fiets verdiend met zoveel noeste arbeid.
Oja? Rij jij dan altijd maar halve dagen ofzo? Dacht dat jij ook volle bak reed altijd.quote:Enne 100/120 kan best, jongens bij mij die de hele dag rijden halen dat steevast.
Nee alleen eckte fiets km's buiten tellen en niet een beetje uitbollen op je indoortrainer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:50 schreef Patroon het volgende:
Gaat om de uren Kaas.
Ik zit op 35:52u
Nee ik help alleen alst druk is en smorgens zwz.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Oja? Rij jij dan altijd maar halve dagen ofzo? Dacht dat jij ook volle bak reed altijd.
Ah, zo. Kan ik me ook wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ik help alleen alst druk is en smorgens zwz.
ik bedoel dat de uren buiten op de fiets tellen. NIet de km's. Iemand die harder fiets dan een ander maakt meer km's, maar niet meer uren. In een groep maak je ook meer km's, maar minder uren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee alleen eckte fiets km's buiten tellen en niet een beetje uitbollen op je indoortrainer.
Anders kan ik mijn gym uren en kolonel zijn hardloopsessies er ook wel bij gaan zetten he?
Ja maja in de koers gaat het erom dat je zo snel mogelijk over die streep bent. Dan kan je wel in je eentje als laatste binnenkomen maar daar schiet je weinig mee op he?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
ik bedoel dat de uren buiten op de fiets tellen. NIet de km's. Iemand die harder fiets dan een ander maakt meer km's, maar niet meer uren. In een groep maak je ook meer km's, maar minder uren.
heb je gedronken?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maja in de koers gaat het erom dat je zo snel mogelijk over die streep bent. Dan kan je wel in je eentje als laatste binnenkomen maar daar schiet je weinig mee op he?
Kopje koffie net.quote:
Hoe bevalt het trainen met powermeter nou? Je bent nu maand of 2 mee bezig toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
ik bedoel dat de uren buiten op de fiets tellen. NIet de km's. Iemand die harder fiets dan een ander maakt meer km's, maar niet meer uren. In een groep maak je ook meer km's, maar minder uren.
Een 1,5uren training op de tacx telt ook mee, waarom zou je die uren niet mee mogen trainen, je trapt toch. Hartslag enpower is gelijk als buiten.
Klopt, ja bevalt erg goed. Vooral de informatie die ik en mijn trainer terugkrijgen uit het apparaat geven mij veel kennis, waardoor daar de trainingen op aangepast kunnen worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trainen met powermeter nou? Je bent nu maand of 2 mee bezig toch?
Niet alleen leuk om te zien, het is vooral goed en leuk om gericht op te trainen. Het geeft veel meer houvast. Vergelijk anders eens 2 aparte sprints met elkaar, misschien ging de weg wel wat omhoog of wind in de rug, waardoor je sneller was. Of kwam het omdat je echt sterker was, door krachttraining?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:41 schreef ddx het volgende:
Powermeter is idd leuke data om te zien.
Als je paar dagen achter elkaar fietst merk je ook dat hartslag lager is bij zelfde vermogen.
Zodadelijk naar de medische keuring, ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Patroon: 0
Leonos: 0
luc.sken: 202
kano 1014
Klopt ja, merk wel dat het lastiger is om bepaald wattage vast te houden dan hartslag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet alleen leuk om te zien, het is vooral goed en leuk om gericht op te trainen. Het geeft veel meer houvast. Vergelijk anders eens 2 aparte sprints met elkaar, misschien ging de weg wel wat omhoog of wind in de rug, waardoor je sneller was. Of kwam het omdat je echt sterker was, door krachttraining?
Klopt vermogens is veel meer instabiel dan hartslag. Wat ik doe is gem verm over 3s, 10s en 30s in het scherm. Rij ik korte blokken <10min) dan focus is ik mij op de 10s en bij >10min op 30s. Die is veel meer stabiel. De 3s kijk ik met een schuin oog naar, om het vermogen te sturen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Klopt ja, merk wel dat het lastiger is om bepaald wattage vast te houden dan hartslag.
Nou moet ik toegeven dat ik nooit echt met Limbo's overweg kan. Maar dat heeft meer te maken met dat die lui zo langzaam van begrip zijn en joah zeggen als ze NEE bedoelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zucht...
Natuurlijk kan dat afwijken. Sommige mensen hebben niet eens een pensioen via werkgever, maar moeten zelf pensioen opbouwen. Komt op zeg, laat die grijze massa daarboven eens werken. Het zijn voorbeelden, maar gaan altijd uit van bruto uiteindelijk, of je dat nu wilt of niet (en vakantiegeld telt daarin mee).
200w duurrit. Eigenlijk is je hartslag en vermogen veel te hoog voor een duurrit.. Je moet eens een FTP test doen op je fiets, om je FTP vast te stellen, dan kan je aan de hand daarvan je zones instellen. Ik weet een prof die zijn duurritten op gem 200w doet. Maar zijn hartslag is daarbij maar gem 118.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Klopt ja, merk wel dat het lastiger is om bepaald wattage vast te houden dan hartslag.
Deze week ritje gemaakt en eigenlijk alleen op wattage gelet :
https://www.strava.com/activities/247042776
Klopt die 1000 wat daar die hij als max heeft? lijkt me wat hoog, of niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
200w duurrit. Eigenlijk is je hartslag en vermogen veel te hoog voor een duurrit.. Je moet eens een FTP test doen op je fiets, om je FTP vast te stellen, dan kan je aan de hand daarvan je zones instellen. Ik weet een prof die zijn duurritten op gem 200w doet. Maar zijn hartslag is daarbij maar gem 118.
Nee dat kan prima. Als hij ff vollebak aanzet. Die van mij, als antisprinter ligt nu op 1007w (was over een sprint van 30sec), maar moet eigenlijk naar 1000+w over 5sec gemiddeld. Ik trap nu 737w gem over 30s.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt die 1000 wat daar die hij als max heeft? lijkt me wat hoog, of niet?
Dat soort dingen lijkt me wel weer leuk om te weten, al is het mij het geld niet waard wat zo'n powermeter kost.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee dat kan prima. Als hij ff vollebak aanzet. Die van mij, als antisprinter ligt nu op 1007w, maar moet eigenlijk naar 1000+w over 5sec gemiddeld. Ik trap nu 737w gem over 30s.
Regelmatig de backdoor laten doorsmeren schijnt ook te helpen. Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik lees ook nog wel eens wat (onzin)quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb van m'n mountainbike trouwens mijn zadel afgehaald.
Als je zonder derde mee kan worden op de olympische spelen, heb ik die rommel ook niet nodig.
110km is voor mij ook geen echte duurrit he, dat is pas bij 200km+quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
200w duurrit. Eigenlijk is je hartslag en vermogen veel te hoog voor een duurrit.. Je moet eens een FTP test doen op je fiets, om je FTP vast te stellen, dan kan je aan de hand daarvan je zones instellen. Ik weet een prof die zijn duurritten op gem 200w doet. Maar zijn hartslag is daarbij maar gem 118.
jij als werktuigbouwer weet vast wel hoe een sprongbelasting werkt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leek mij al wat hoogquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef dop het volgende:
[..]
jij als werktuigbouwer weet vast wel hoe een sprongbelasting werkt.
als je dat in acht neemt snap je dat het werkelijk vermogen en het gemeten vermogen nooit kan kloppen
https://www.strava.com/activities/247042776/power-distributionquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
0-24 watt ben je ook goed inquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:57 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/247042776/power-distribution
1 seconde dus, alle waardes boven de 700W zijn extreem korte piekjes dus moet je wegstrepen ivm foutmarge
Dan zou je duur rond 131-150w moeten doen. Maar ik neem de schatting van strava niet zo serieus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef ddx het volgende:
[..]
110km is voor mij ook geen echte duurrit he, dat is pas bij 200km+
Op basis van hartslag idd te hoog om echt lange tochten te maken, dan zit ik meestal zo rond de 140bpm (omslagpunt zit ergens op 170)
FTP is volgens strava 250
Dat is niet waar. Wat jij 1 sec produceert is gewoon wat jij 1sec vol kan trappen. Die vermogensmeter liegt niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:57 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/247042776/power-distribution
1 seconde dus, alle waardes boven de 700W zijn extreem korte piekjes dus moet je wegstrepen ivm foutmarge
Is heuveltje af/uitrollen ed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
0-24 watt ben je ook goed in![]()
Dat is zeker op 't pont wachten?
fiets nu nog iets teveel op m'n slechtweer fiets dus nog geen echte duurritten gemaakt met powermeter.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan zou je duur rond 131-150w moeten doen. Maar ik neem de schatting van strava niet zo serieus.
Beter doe je deze test:
http://www.vermogenmeters.nl/contents/nl/p37.html
1000w piek zal misschien ook echt gehaald zijn, krijg vaak waardes van 800W te zien bij tunneltje waar je zowat stilstaat (ivm bocht) en dan vol moet aanzetten om omhoog te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:01 schreef Patroon het volgende:
edit: ik heb met die quarq van mij nooit last van die onrealistische hoge pieken tot 1100w, daar moest je toch wel echt je best voor doen?. 1x 1007w maar toen moest ik ook echt voluit sprinten.
Ik doe sinds m'n blessure gewoon netjes 3x per week krachttraining bovenlichaam/buikspieren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
kano 1014
mvg de trainingspolitie
Ik rij daar ook echt niet mee voorin hoor, vind het gewoon leuk om te doen, mezelf een beetje prikkelenquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb je nou niet geleerd van vorig jaar? Het is als amateur nu totaal zinloos om nu al trainingskoersen te rijden. Probeer eens wat meer te periodiseren. Dan ga je in periodes dat je wil, echt harder rijden dan je normaal doet. Bij ons beginnen de tr koersen 14 feb, maar ik sluit eind feb aan.
Elfstedentocht niet gereden, wel ff bij mijn vriendin gekeken, lag 2 weken daarvoor op mijn bakkes he... DK is sowieso dikste pauperwedstrijd in het seizoen. Maar je hebt gelijk, ik ben ook niet perfectquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik rij daar ook echt niet mee voorin hoor, vind het gewoon leuk om te doen, mezelf een beetje prikkelen
Dat is mijn hele drijfveer met fietsen, doen wat ik leuk vind. Daarbij vind ik wel dat ik er beter van wordt. En 22 maart heb ik m'n eerste koers alweer!
En jouw manier van periodiseren was ook niet alles vorig jaar. Tweede in een trainingskoersje en niet starten op 't DK omdat je liever de Elfstedentocht rijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Elfstedentocht niet gereden, wel ff bij mijn vriendin gekeken, lag 2 weken daarvoor op mijn bakkes he... DK is sowieso dikste pauperwedstrijd in het seizoen. Maar je hebt gelijk, ik ben ook niet perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan doe je toch mee met de Tour de Achterdeurquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Rotterdam beginnen die koersen pas in april
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je toch mee met de Tour de Achterdeur
Fietsen met een stel stonede tokkies voor een politiek doel....instant winquote:
Ik las vorig jaar in een of ander fietsblad over een ouwe vent van een jaar of 55 die elke dag 120km heen en 120km terug naar kantoor fietste.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klopt, plus overdag zit ik op kantoor buiten fietsafstand om te forensen. (60km)
Gaan we dan eerst blowtje roken?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef very het volgende:
[..]
Fietsen met een stel stonede tokkies voor een politiek doel....instant win
Ik ga wel...want je krijgt er nog een mooi gratis pakkie bij ookIk ben immers NL'er
Dat is 4 uur heen, 4uur terug. Minimaal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik las vorig jaar in een of ander fietsblad over een ouwe vent van een jaar of 55 die elke dag 120km heen en 120km terug naar kantoor fietste.
Geen idee waar hij de tijd vandaan haalt maar wel baas.
Ga je eigenlijk dit jaar ook eens mijrijde op sloten of lijkt je dat helemaal niets?quote:
Dat zit er dik in. Mededeling van de organisatie:quote:
quote:Wij zorgen dat de coffeeshop het tenue en eventuele onkosten, broodje en rokertje vergoeden
Douchen kan in vijf minuten. Eten kan je op de fiets doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is 4 uur heen, 4uur terug. Minimaal.
Geloof ik eigenlijk niet. 8 uur fietsen, 8 uur werken, 8 uur slapen. Wanneer eet, douche, kook enzovoorts je dan?
[..]
Ga je eigenlijk dit jaar ook eens mijrijde op sloten of lijkt je dat helemaal niets?
Klinkt goed. Ga wat vrienden vragenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:55 schreef very het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Mededeling van de organisatie:
[..]
450 minder voor mij tov vorig jaarquote:
Ja ik heb geen indekker nee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:56 schreef forty-two het volgende:
[..]
450 minder voor mij tov vorig jaar![]()
Maar ik heb een indekker, ik was ziek.
Ik heb 's ochtends zeker 20 minuten nodig om vanuit bed op de fiets te zitten. En dan ram ik effe snel wat havermount naar binnen. Als je 120 km gaat fietsen moet je je toch echt beter voorbereiden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Douchen kan in vijf minuten. Eten kan je op de fiets doen.
Heb ik ook gelezen, zat bij de brandweer volgens mij . Geen leven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik las vorig jaar in een of ander fietsblad over een ouwe vent van een jaar of 55 die elke dag 120km heen en 120km terug naar kantoor fietste.
Geen idee waar hij de tijd vandaan haalt maar wel baas.
Ik voetbal ook nogquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Andere sporten is mijn indekker.
Ja zoiets en dubbele diensten ofzo en tussen diensten door paar dagen vrij oid. kwam er op neer dat hij dat niet 5(7) dagen in de week deed volgens mij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, zat bij de brandweer volgens mij . Geen leven.
fietsen is de cardio die ik er af en toe bij doequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Andere sporten is mijn indekker.
Met dat logge lichaam van jou is dat meer krachttraining dan cardio, zeker heuvelop daar in limburgquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:32 schreef Questular het volgende:
[..]
fietsen is de cardio die ik er af en toe bij doe
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Elfstedentocht niet gereden, wel ff bij mijn vriendin gekeken, lag 2 weken daarvoor op mijn bakkes he... DK is sowieso dikste pauperwedstrijd in het seizoen. Maar je hebt gelijk, ik ben ook niet perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vind je dat een pauperwedstrijd?
nopequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Rotterdam beginnen die koersen pas in april
Dat dus. ¤ 30 (of weetikhoeveel) betalen om met een paar duizend mongolen in mijn eigen achtertuin te mogen fietsen, nee dankquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:29 schreef muzas het volgende:
Tour utrecht toerversie.
#duur #henkeningridlekkertoeren #shirtjeerbij #soigNEE #msswelgezellig
reply je vnv ff nu geen tijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zei de mevrouw en staat ook op de website.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]Omdat al die categorieën tegelijk starten en verschillende afstanden rijden. Daardoor gevaarlijk (waren dit jaar ook veel valpartijen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vind je dat een pauperwedstrijd?Maar ik kan 't mis hebben...
Oepsiequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:30 schreef muzas het volgende:
Wat heeft dat laminaat leggen ermee te maken?
Heb je goeie dopequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rondevannoordholland.nl/alkmaar/start-finish/
160 km variant, op zaterdag. Daarna rijden we door naar Sloten om vanaf 3 uur anderhalfuur lang te koersen.
Dan gaan we om zeven uur starten. Vervolgens in 6 uur die 160 km rijden, zijn we 1 uur klaar.
Uurtje richting sloten en onderweg nog ergens eten, 3 uur starten met koers en daarna naar huize kano om chinees te bestellen en flink te vreten.
Verwachte eindstand qua km's:
Huize kano-Oostzaan, 13
Rvnh: 160
Oostzaan-Sloten 25
Sloten: 70
Sloten-huize kano 23
Totaal: 291 km.
Klinkt verIemand zin in?
AA sportgel dope genoeg?quote:
Ik waarschijnlijk ook niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:36 schreef muzas het volgende:
RvNH160 wil ik mss wel rijden.. Maar de rest van je plan doe ik niet aan mee
pre-been zat het al in de planning om rvnh160 te doen vanuit huis. Maar na de finish peddel ik rustig naar de botermarkt om m'n dorst te lessenquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
AA sportgel dope genoeg?
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet hoorMaar als er een beetje animo voor is lijkt het me wel heroisch. Al zal ik dan waarschijnlijk aan het begin van de koers al huilend op de fiets zitten.
Och. Zin wel. Tijd en fietsniveau is wat anders.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
160 km variant, op zaterdag. Daarna rijden we door naar Sloten om vanaf 3 uur anderhalfuur lang te koersen.
Dan gaan we om zeven uur starten. Vervolgens in 6 uur die 160 km rijden, zijn we 1 uur klaar.
Uurtje richting sloten en onderweg nog ergens eten, 3 uur starten met koers en daarna naar huize kano om chinees te bestellen en flink te vreten.
Huize kano-Oostzaan, 13
Oostzaan-Sloten 25
Sloten-huize kano 23
Klinkt verIemand zin in?
ik doe mee samen met iemand andersquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:29 schreef muzas het volgende:
Tour utrecht toerversie.
#duur #henkeningridlekkertoeren #shirtjeerbij #soigNEE #msswelgezellig
Muzas kotst op je.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:59 schreef forty-two het volgende:
[..]
ik doe mee samen met iemand anders
Zien we jou dit jaar nou een keer op een fok!meet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil dit jaar in ieder geval een duitse cyclo rijden. Misschien vattenfall ofzo.
Ben ik met je eens. Je zou het ook als onhaalbaar, gekkenwerk en idioot kunnen bestempelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:00 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt als een enigszins bijzonder plan kano.
Ja ik ben dus ook gevraagd door vrienden.. twijfel nog. Het is natuurlijk één groot carnaval... Maar zodra je 'serieus' fietsen los laat lijkt het me nog best gezellig en sfeertje zal er wel wezen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:59 schreef forty-two het volgende:
[..]
ik doe mee samen met iemand anders
Lijkt me wel lachen, 18 april?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Huize kano-Oostzaan, 13
Oostzaan-Sloten 25
Sloten-huize kano 23
Klinkt verIemand zin in?
Knut kan niet wachten om samen met oksel op kop te sleuren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Zien we jou dit jaar nou een keer op een fok!meet?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:02 schreef forty-two het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, 18 april?
Nee. Ik ben tegen meets.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Zien we jou dit jaar nou een keer op een fok!meet?
Het is toch helemaal niet over het parcours van de tour?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook gevraagd door vrienden.. twijfel nog. Het is natuurlijk één groot carnaval... Maar zodra je 'serieus' fietsen los laat lijkt het me nog best gezellig en sfeertje zal er wel wezen.
Kostenplaatje is ook nog ff een dingetje... Mjah op vrijdagavond zuip ik net zo veel weg.
Boeie, het gaat om de gezelligheid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet over het parcours van de tour?
Ok ik zet hem lichtgrijs in de agenda.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Logeren kan gezien zeven uur starten (dus half 7 bij mij weg) wellicht wat vroeg is voor mensen die nog hierheen moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Nee, die tour de france toertochtquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef dop het volgende:
http://www.ntfu.nl/kalender/kalender.aspx bedoel je ?
http://www.toerversieutrecht.nl/quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die tour de france toertocht
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:10 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ok ik zet hem lichtgrijs in de agenda.
Ik rij wel vanuit Utrecht denk ik...Als jij daar gelukkig van wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De avondwedstrijden beginnen idd pas in het voorjaar. Op zaterdag kan je wel al terecht; 12:00 knakenkoers bij RWC Ahoy. In Dordrecht begint eerdaags ook de Sanidump VJC. Ook op zaterdag. Op zondag kan je terecht bij Avanti in Alphen ad Rijn langs de N11.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is zeker omdat ik een harige voetballer ben dat ik word voorgelogen door de wielerclub
wil dat pekske toch wel hebben. Ik vind het ook een zeer goed initiatief en verbaas mezelf al jaren over het halfbakken gedoogbeleid in NL. Die illegale thuisteelt wordt zo idd de nek omgedraaid. Beetje offtopic maar ben het wel met hun eens.quote:
Lulkoek ik los hem gewoon keihard.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:16 schreef Patroon het volgende:
Kaasplank is zelf ook zo'n lowlife blower
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:
Die sitequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wil dat pekske toch wel hebben. Ik vind het ook een zeer goed initiatief en verbaas mezelf al jaren over het halfbakken gedoogbeleid in NL. Die illegale thuisteelt wordt zo idd de nek omgedraaid. Beetje offtopic maar ben het wel met hun eens.
http://tourdeachterdeur.nl/
Lorem ipsum ook nog gespot.quote:Je kan uit een aantal kleuren kiezen insert, insert en insert.
ringetje opwippen met een screwdriver en klopje met de hamer tegen de as?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
Kaassss, heb net de moer aan de niet aandrijfzijde erafgedraaid met een 5mm inbus, dan de volgende waarbij je eerst een miniinbus moet losdraaien.
Vervolgens zou je de as met body los kunnen duwen, maar dat lukt dus niet. Er zit een ring lijkt wel die het blokkeert. Op youtube kom ik dus alleen een filmpje met de een andere hub tegen.
Lijkt wel een soort segering. Er it een sleuf in. Heb er al een paar tikken met het handvat van m'n cassettetool gegeven maar er gebeurd niets.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ringetje opwippen met een screwdriver en klopje met de hamer tegen de as?
Een doorgezaagde ring ja die zit gewoon los erom geklemd, die moet je opwippen maar als je met een kunstof hamer een ferme tik tegen die as geeft komt ie er ook wel uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort segering. Er it een sleuf in. Heb er al een paar tikken met het handvat van m'n cassettetool gegeven maar er gebeurd niets.
Ben bang dat ik die ring verneuk als ik er een schroefendraaier tussen zet
Effe proberenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een doorgezaagde ring ja die zit gewoon los erom geklemd, die moet je opwippen maar als je met een kunstof hamer een ferme tik tegen die as geeft komt ie er ook wel uit.
Lijkt wel één of andere slechte Nederlandse politieseriequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pff een of andere doorgeslagen nerd
Jep, leuk! Harde singletracks zal je nu nie vinden denk ik.... Alles is drek. Maar we kunnen wel een mooi rondje gaan doen op het parcours van Zeist, alleen maar bochtjes, bultjes en sturen en alles. Heb net vandaag aan m'n remmen staan pielen, ze doen het nu nu iets beter. (Zal na de eerste modderplas ook wel weer voorbij zijn)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper:
As zaterdag heuvelrugritje op de CX? Kom ik naar jouw huis op de fiets en dan een uurtje of 2 beetje harde singletracks rijden? Weet jij vast wel een leuk omloopje. Kan ook met de auto komen als je langer wilt.
Ga je mee?quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wil dat pekske toch wel hebben. Ik vind het ook een zeer goed initiatief en verbaas mezelf al jaren over het halfbakken gedoogbeleid in NL. Die illegale thuisteelt wordt zo idd de nek omgedraaid. Beetje offtopic maar ben het wel met hun eens.
Wordt zeker op 1 april gereden, die toertocht. #gekkiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nieuwe fiets? Ja goed ideequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
De moet waarmee de body opgesloten zit zat wat losjes. Die heb ik nu aangedraaid en daarmee is de speling een stuk minder, maar nog wel aanwezig.
Toch maar een nieuwe kopen?
Hmm ik vergeet alleen dat mijn auto nog vol brandhout ligt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jep, leuk! Harde singletracks zal je nu nie vinden denk ik.... Alles is drek. Maar we kunnen wel een mooi rondje gaan doen op het parcours van Zeist, alleen maar bochtjes, bultjes en sturen en alles. Heb net vandaag aan m'n remmen staan pielen, ze doen het nu nu iets beter. (Zal na de eerste modderplas ook wel weer voorbij zijn)
Met de auto hierheen is dan misschien wel handig. Vanaf mij naar het bos is ook al 15 km. En als je daarna vies en nat ben wil je misschien liever niet weer op de fiets stappen maar douchen?
Heb wel voorkeur voor de ochtend (einde middag naar Amsterdam dus we motte wel voor 3 uur klaar zijn)
Nee natuurlijk niet hahahahaha.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:35 schreef Patroon het volgende:
Kano, ik ontvolg je op instagram. Ik word een beetje moe van die dagelijkse lelijke foto's dat je naar werk bent gefietst. Hartikke knap hoor, maar instagram is geen dagboek.
gr gr
Bedankt Kaas.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De avondwedstrijden beginnen idd pas in het voorjaar. Op zaterdag kan je wel al terecht; 12:00 knakenkoers bij RWC Ahoy. In Dordrecht begint eerdaags ook de Sanidump VJC. Ook op zaterdag. Op zondag kan je terecht bij Avanti in Alphen ad Rijn langs de N11.
http://www.rwcahoy.nl/agenda/
http://www.drcdemol.nl/nieuws/1822
http://www.drcdemol.nl/?pagina=wedstrijden_zaterdag
Degene de van de week door een auto van de weg werd gereden?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit op 51 uur/1054km tot nu toe.
Minder dan mijn female collega uit limburg die heeft al 65 uur en 1500km geklokt.
Hahaha.
Zijn dat die ritjes die geen zin hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:35 schreef Patroon het volgende:
Kano, ik ontvolg je op instagram. Ik word een beetje moe van die dagelijkse lelijke foto's dat je naar werk bent gefietst. Hartikke knap hoor, maar instagram is geen dagboek.
gr gr
Ja die.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Degene de van de week door een auto van de weg werd gereden?
Zijn record zou echt niet mee moeten tellen. Hij rijd op een roeifiets als hij daar zin in heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Kurt heeft z'n 3e schade gehad deze maand:
Zijn schadestand tot nu toe:
-gebroken derailleur
-gebroken armsteun van z'n triathlonstuur
-gebroken achtervork
https://www.facebook.com/(...)53353&type=2&theater
Bij Steve blijft het beperkt tot een wiellager (Hope).
In deze race heeft Raleigh voorsprong.
Wutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn record zou echt niet mee moeten tellen. Hij rijd op een roeifiets als hij daar zin in heeft
is geen roei fiets, gewoon een ligfietsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn record zou echt niet mee moeten tellen. Hij rijd op een roeifiets als hij daar zin in heeft
Klopt ja, verkeerd gezien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:51 schreef dop het volgende:
[..]
is geen roei fiets, gewoon een ligfiets
Met zo'n sigaar die je wel eens ziet rijden rij je dat record zo aan gort, daarmee haal je met zelfde inspanning 40-45 pu gemiddeldquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt ja, verkeerd gezien.
Evengoed... Ik vind niet dat zoiets toegestaan zou moeten zijn. Waarom dan niet een ligfiets met aero kap?
valt tegen hoor , hier op het vlakke heb je daar veel voordeel mee , maar als het omhoog gaat valt dat heel vies tegen , eigen gewicht van z'n ding is enormquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met zo'n sigaar die je wel eens ziet rijden rij je dat record zo aan gort, daarmee haal je met zelfde inspanning 40-45 pu gemiddeld
Daarom lekker vlakke ritjes. Is sowieso handiger als je gaat voor een km record.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:56 schreef dop het volgende:
[..]
valt tegen hoor , hier op het vlakke heb je daar veel voordeel mee , maar als het omhoog gaat valt dat heel vies tegen , eigen gewicht van z'n ding is enorm
35 kilo dacht ik?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:56 schreef dop het volgende:
[..]
valt tegen hoor , hier op het vlakke heb je daar veel voordeel mee , maar als het omhoog gaat valt dat heel vies tegen , eigen gewicht van z'n ding is enorm
een quest (velomobiel.nl) weegt 30 kilo , dat is die gele sigaar die je het meest tegen komtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
35 kilo dacht ik?
Maargoed, kurt rijd in flordia dus nauwelijks hoogtemeters.
In Florida wil je niet in zo'n rijdende sauna zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
35 kilo dacht ik?
Maargoed, kurt rijd in flordia dus nauwelijks hoogtemeters.
http://blog.strava.com/new-year-new-achievements-9125/quote:We launched a suite of new annual achievements to motivate Strava athletes at the beginning of the year. Heroic performances happen all the time, and we wanted to recognize them with annual trophies for both overall and personal bests. While we still believe in the motivational potential of achievements, we’re taking steps to address the clutter of medals and trophies while also improving the leaderboard experience for all athletes.
We’ve been listening to the community, and here is what we’re doing to address the feedback.
“There are too many achievements.”
Many athletes told us they couldn’t easily find the achievements that mattered most because the new annual medals cluttered up their segment results. Beginning January 30, we’re removing annual personal records from segment results to make your most significant performances stand out.
“Make leaderboards more relevant.”
Look for easier access to more personalized leaderboards on the Strava mobile app this Spring. We’re updating the age, weight, and gender-specific mobile-leaderboards with new filters for clubs you follow and annual bests so you can see how you stack up against yourself and others like you.
“It’s hard to know what segment achievements matter because there are so many segments.”
Your personal achievements are most motivating when they’re earned on the segments that matter most to you and the community. To better recognize your achievements, we’ll work on reducing the total number of segments and highlighting the achievements earned on especially important segments. Expect to see these improvements over the course of the year.
Thank you for all your valuable feedback the past few weeks. Like you, we’re passionate Strava athletes, and we are committed to building a quality product that everyone will look forward to using — and now we’ve got a plan in place to ensure we do just that.
Heb een rondje gedaan vandaag. De fietspaden verschilden enorm onderling. Droog / 2 cm water / drap / ijs allemaal gehad.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:14 schreef Andyy het volgende:
Iemand nog gefietst vandaag?
Heb welgeteld 1 wielrenner en 2 mtb'ers gezien. Zelf op m'n hybride stadscrosser rondgereden op 2 bar ofzo
ja klein rondje 30km ofzo viel wel mee met de gladheid, denk dat het morgen tussen 11 en 5 goed te doen is daarvoor wel ff oppassen in de bochtjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:14 schreef Andyy het volgende:
Heb welgeteld 1 wielrenner en 2 mtb'ers gezien. Zelf op m'n hybride stadscrosser rondgereden op 2 bar ofzo
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:39 schreef ddx het volgende:
[..]
http://blog.strava.com/new-year-new-achievements-9125/
Zekers, naar m'n werk, dochter ophalen en boodschappen. Viel niet mee, geen koms gehaald denk ik. Had wel 3 bar in mijn banden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:14 schreef Andyy het volgende:
Yep, heen en weer naar kantoor, racefiets met de bandjes op 4 bar. Spekglad was het vanochtend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:14 schreef Andyy het volgende:
Moeten jullie in Friesland niet met z'n allen 's avonds in D1 rondjes fietsen op een troosteloze wielerbaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:10 schreef Patroon het volgende:
Hier 1,5u op de Tacx gezeten, omdat het avonds wat begon te ijzelen. Maar dit telt niet volgens Kaas
nee daar doe ik niet aan mee. Die rondjes gaan nu al met 40 aan het uur.Die lui hebben nog nooit in D1 gezeten. Zelfs herstel gaat in D76. Alles voor het gemiddelde #jeweetzellfffquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Moeten jullie in Friesland niet met z'n allen 's avonds in D1 rondjes fietsen op een troosteloze wielerbaan?
LOL ivootje tochquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die kom ik vaak tegen, en niet alleen op straat.
Nee, niet wat jij denkt. Ik zit nog al eens in de sector van de culturele vrijplaatsen. En daar komt deze dame ook. Net als vele anderen.quote:
periodiseren.. doe ook genoeg intensief werk. Maar nu geen uur op koers intensiteit. Koers winnen zal ik niet zomaar doen. Doel is top 5 in 2015, maar belangrijke FTP verhogenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
Maar patroon, al dat terughouden om on D1 te blijven, levert dat nu nog winst op in de wedstrijdjes? Het zou zo mooi zijn als je met je D1 strategie de ene na de andere wedstrijd won. Doel voor 2015?
Ja. Ik rij alleen maar op m'n crosser, om zo de scheuren in het wegdek te kunnen tackelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:28 schreef nogeenmaarten het volgende:
Hé daar in Groningen, moet er nu een barretje minder in de banden en terug naar staal ivm de aardbevingen?
Gelukkig maar. Het lijkt me geestelijk ook erg afstompend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
nee daar doe ik niet aan mee. Die rondjes gaan nu al met 40 aan het uur.Die lui hebben nog nooit in D1 gezeten. Zelfs herstel gaat in D76. Alles voor het gemiddelde #jeweetzellfff
Haha die Ivo jongen, je denkt eenzame randonneur maar intussen pulled hij meer chickies dan wij allemaal bij elkaar.quote:
Het is in ieder geval beter vol te houden op de Tacx. Maar sinds ik een goede lamp heb, fiets ik even makkelijk in het donker dan overdag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het lijkt me geestelijk ook erg afstompend.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar buiten bij minder dan 10-15 graden
Nou nog iets doen aan de clutter van segmenten. Dat is nog veel belangrijker.quote:While we still believe in the motivational potential of achievements, we’re taking steps to address the clutter of medals and trophies while also improving the leaderboard experience for all athletes.
Even verder lezen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou nog iets doen aan de clutter van segmenten. Dat is nog veel belangrijker.
Nee geweldig, de populariteitssystematiek, dat schiet op. Segmentjes die wel veel aangeklikt worden, blijven bestaan, ook al is het doublure op doublure, mooie segmenten die niet zoveel aangeklikt worden of gereden worden, gaan de prullenbak in.quote:
Ik laat me straks naar huis brengenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:17 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Weer
Geen last been
Nu poetsen
Jij rijdt toch met TA Syrius 52-38 op een compact? Hoe bevalt dat? Schakelt dat goed? Zijn ze stijf?quote:
Dit is wel gewoon een "echte"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:59 schreef muzas het volgende:
Ja, alleen niet de 'echte' die is korter volgens mij. Kreeg ik ooit bij een bestelling.... Ik vind t maar een pleurisding, blijft nooit recht zitten.
Wel goed om te lezen dat ze optreden tegen gele focussen met pipo-pendalen
Het idee van het ding is dat je 'm onder je zadel kan vouwen... Maar dat is mij nog niet gelukt. Heb 'm bij het proberen wel onherstelbaar beschadigdquote:
Extra lang iddquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:04 schreef muzas het volgende:
Ok, nieuwe vorm dan ofzo. Of ik heb een ouwe...
Oke, wie veranderd ff zijn whatsapp naamquote:mateus.renan.10fabian. I'm from Brazil I'm your number one fan. since I started cycling I model myself on you with his claw and strength. please talk to me in watsapp. +55 81 99732447 @fabian_cancellara
Echte blijven gewoon goed zitten en zien er anders uitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:03 schreef very het volgende:
[..]
Dit is wel gewoon een "echte"
Maar idd....recht blijven zitten is niet het sterkste punt van dat ding....dat ie makkelijk in mn rugtas past wel
1. Het is een echt de hij heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Echte blijven gewoon goed zitten en zien er anders uit
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Echte blijven gewoon goed zitten en zien er anders uit
hij balanceert op het ijsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef poiuytr het volgende:
Moet dat zadel van Gripper niet iets omlaag? Lijkt net of hij schuin op de fiets zit (vooral 2e en 3e foto).
Zeker weten dat het niet de ouderdom isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
Ben toch wel lichtjes stijfjes nu van mn valpartijtje. Betonplaat is toch harder dan kaas.
Ik zag op m'n telefoon alleen dat NS bordje, dacht dat hij bedoelde dat dat de asssaver wasquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1. Het is een echt de hij heeft.
2. Nee
Ik ook, heb natuurlijk niet voor jan lul zo'n Duitse brommer hier in huisquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil dit jaar in ieder geval een duitse cyclo rijden. Misschien vattenfall ofzo.
Zadel van m'n crosser staat al 1 a 1,5 cm lager dan m'n gewone racers. Maar t was inderdaad leunen en balanceren daaro, harde sneeuwkorsten op dat fietspaadje.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef poiuytr het volgende:
Moet dat zadel van Gripper niet iets omlaag? Lijkt net of hij schuin op de fiets zit (vooral 2e en 3e foto).
pics? Zie nu alleen belgjes en hollanders. En een tjech met panne.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Tjonge wat is het wk tenue van Zwitserland mooi zeg
Jammer dat je ze zo weinig zietquote:Op zondag 1 februari 2015 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Tjonge wat is het wk tenue van Zwitserland mooi zeg
Dit soort parcourtjes lijken mij juist saai. Dan zou ik liever een beetje rondscheuren door het bos/duinenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef muzas het volgende:
Ik heb er allemaal geen verstand van, maar het ziet er wel onwijs zwaar uit...
En ik wil nu ook een CX
Waar zeg ik dat ik liever over een parcours als dit rijd? Ik zou ook liever het bos in gaan idd.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit soort parcourtjes lijken mij juist saai. Dan zou ik liever een beetje rondscheuren door het bos/duinen
nergens? Ik bedoelde het in het algemeen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik liever over een parcours als dit rijd? Ik zou ook liever het bos in gaan idd.
1030quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nergens? Ik bedoelde het in het algemeen.
Bossen bij wijk aan zee-castricum? Tot elf uur 's ochtends mag je daar fietsen
quote:
Nee hoor altijd zo geweest! Maar er zijn meer mensen die dat denken (makkelijker onthouden ofzoiets denk ik)quote:Op zondag 1 februari 2015 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]is dat aangepast? Dat was 11:00 toch?
Lekker bier zuipen ja toch.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
mss wil ik ook wel naar de chouffe classic muzas
Hij moest lossen omdat het niet ging natuurlijk wat denk je zelf. Hij heeft daarna wel zijn wiel afgestaan aan een ploeggenoot.quote:
Oja en nog gestopt en geholpen bij een andere renner die in de sloot was gefietst. Zag er ernstig uitquote:Op zondag 1 februari 2015 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moest lossen omdat het niet ging natuurlijk wat denk je zelf. Hij heeft daarna wel zijn wiel afgestaan aan een ploeggenoot.
Nog de hoofdprijsquote:Op zondag 1 februari 2015 17:17 schreef Levitas het volgende:
Garmin 800 in de aanbieding bij Futurum: ¤360
http://www.futurumshop.nl(...)&utm_campaign=garmin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |