quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen - Vitesse - |
Met Rooie Rinus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het Groningse volkslied van Pe Daalemmer (Jawel die kent u niet).
22:50quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
is er zo nog een samenvatting op het open net?
Peter de haan, en het is geen band maar een kleinkunst duo samen met Frank den Hollander.quote:
100% van de PEC supporters waren een jaar of drie/vier geleden voor Ajax, Feyenoord of Twente.quote:
Ja. 22:50 op de open net kanaal van Fox.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
is er zo nog een samenvatting op het open net?
Wauw, het zit wel echt heel diep bij jou.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100% van de PEC supporters waren een jaar of drie/vier geleden voor Ajax, Feyenoord of Twente.
Voor meer feitjes kun je Stijn DM'en.
Hier is nog nooit iemand voor Twente geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100% van de PEC supporters waren een jaar of drie/vier geleden voor Ajax, Feyenoord of Twente.
Ja ik wist dit wel want mijn ouders zijn Gronings, die vinden dat ook prachtig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Peter de haan, en het is geen band maar een kleinkunst duo samen met Frank den Hollander.
Vroeger altijd te laat komen op school als ze in de Herenstraat stonden.
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef hottentot het volgende:
Blij dat het geen verlening word, de wekker staat weer op 4 uur
oke bedanktquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. 22:50 op de open net kanaal van Fox.
Opstaan?quote:
Niet jinxen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Met aansluitend de loting. Intunen dus. Zwolle gaat thuis Excelsior loten.
Je kende dit album nog niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem even downloaden, een 4,24 op musicmeter is niet niks.
Een uur rijden en dan om half zes op de controlekamer van een nieuwe fabriek staan om de ochtendploeg te helpen met hun technische problemen.quote:
Ik probeer mij elke dag te verbeteren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kende dit album nog niet?
Ga je diep schamen.
6 mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Met aansluitend de loting. Intunen dus. Zwolle gaat thuis Excelsior loten.
Dat Sierd jequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer mij elke dag te verbeteren.
Oh zitten ze daar net als Feijenoorders in hun eigen topic tijdens een wedstrijd?quote:
En dan finale PEC - Twentequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op. Weet je zeker dat het volle bak is + topshow
Excelsior v FC Twente
PEC Zwolle v FC Groningen
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zitten ze daar net als Feijenoorders in hun eigen topic tijdens een wedstrijd?
RIP CaptainCookiequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.
In het Gelredome zou het makkelijk zoeken moeten zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.
Ik ook niet, maar ik hoop er elke dag op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Over dorpsidioten gesproken, ik reken niet meer op de terugkeer van Rickazio.
Iedere ochtend kijk ik even of hij misschien een post heeft geplaatst.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoop er elke dag op.
Wist je dat die act is begonnen nav een post van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Johannes gaat zich nu kapotzuipen om de overwinning te vieren, wat doet die man toch een moeite om zijn act vol te houden.
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat die act is begonnen nav een post van mij?
Ik ben trots op mezelf.
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock
Ja. Veel succes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?
Praat anders aardig Nederlands als Deen/Noor/Zweed/Fin zijndequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieftenbeld met zijn boerenaccent.
Van harte gefeliciteerd met de overwinning bianconeri!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt in elk geval geen voorspelde bekerwinnaar.
Twente favoriet, alleen die kunnen erg wisselvallig zijn. Dus Groningen en Zwolle niet uitsluiten.
Groningen na twente grootste kanshebber![]()
![]()
Dus nu even excelsior loten, en dan in finale gewoon lekker winnen.
Klinkt bijzonder maar is zeker niet onmogelijk met deze ploegen die over zijn.
An sich wel gunstig dat een van die clubs sowieso vergevorderd is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel geinig, Twente, PEC, Groningen of Excelsior speelt volgend jaar gewoon groepsfase Europa League
Zwolle > Twentequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt in elk geval geen voorspelde bekerwinnaar.
Twente favoriet, alleen die kunnen erg wisselvallig zijn. Dus Groningen en Zwolle niet uitsluiten.
Groningen na twente grootste kanshebber![]()
![]()
Dus nu even excelsior loten, en dan in finale gewoon lekker winnen.
Klinkt bijzonder maar is zeker niet onmogelijk met deze ploegen die over zijn.
Ik gun het Vd Looi nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:51 schreef Groby het volgende:
Wordt wel eens tijd voor een prijsje voor Grunn
Ik ook niet. Ik ben bang voor zijn toespraak na afloop van de winst in de finale. Straks denkt hij nog serieus dat hij de bron van al het succes is.quote:
Volgende in de competitie gaat dan. Verliezende finalist niet meer, volgens mij is dat vanaf dit seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Momo... het volgende:
Wat als Excelsoir in de finale zou komen met Twente of PEC die dan misschien ook gewoon Europa halen via competitie ?
Dit jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgende in de competitie gaat dan. Verliezende finalist niet meer, volgens mij is dat vanaf dit seizoen.
Vandaag ook weer als een mager varken huilen om een rode kaartquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben bang voor zijn toespraak na afloop van de winst in de finale. Straks denkt hij nog serieus dat hij de bron van al het succes is.
Als, ja als, het 0-0 was gebleven wil ik wel eens zien wat dat paard had uitgehaald.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vandaag ook weer als een mager varken huilen om een rode kaart
treurige kerel
"Is eerlijk hoor."quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wel, met zijn essent kontkruuperie
ruzie maken met Bosz bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als, ja als, het 0-0 was gebleven wil ik wel eens zien wat dat paard had uitgehaald.
Muurtje kapot slaan, en de zwarte boekhandel tegenkomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
stroom aftappen bij het Oosterpark samen met Martin Drent
Van de Looi krijgt waarschijnlijk uit het niets woedeaanvallen. Ook als hij thuis is en zijn bordje erwtensoep verorbert.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ruzie maken met Bosz bijvoorbeeld
Renze de Vries kendequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Muurtje kapot slaan, en de zwarte boekhandel tegenkomen.
Geen wonder dat NAC gedegradeerd isquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi krijgt waarschijnlijk uit het niets woedeaanvallen. Ook als hij thuis is en zijn bordje erwtensoep verorbert.
''Niet mijn schuld''quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen wonder dat NAC gedegradeerd is
Looi heeft dezelfde ziekte als Van Der Sar. Gebrek aan uitstraling compenseren met arrogant gedrag. Zulke mensen zijn mijn aartsvijanden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi krijgt waarschijnlijk uit het niets woedeaanvallen. Ook als hij thuis is en zijn bordje erwtensoep verorbert.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Nieff is het hier niet mee eens
Rusnak is ook al naar de klote
Jan van Dijk hakte zelf wel die spruutjes bijelkaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat Hakt er wel in toen met de broertjes Koeman.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op Gert Verhulst.
''IK MOEST GODVERDOMME KLOPPEN WANT DE BEL DEED HET GODVERDOMME NIET''.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op Gert Verhulst.
''IK MOEST GODVERDOMME KLOPPEN WANT DE BEL DEED HET GODVERDOMME NIET''.
_o_quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
''We hebben een uur lang GEDOMINEERD en KANSEN GECREËERD _o_
Alleen vergeten te scoren ja. Alweer. Kut. Tyfus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
''We hebben een uur lang GEDOMINEERD en KANSEN GECREËERD _o_
Je bent zelf een jankbal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende jankbal die Pröpper.
Klinkt als gedrag van de modjes hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Looi heeft dezelfde ziekte als Van Der Sar. Gebrek aan uitstraling compenseren met arrogant gedrag. Zulke mensen zijn mijn aartsvijanden.
Jan van Halst.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft PSV hiervan kunnen verliezen?
Ik zou het niet erg vinden, alleen de standaardhuilebalken op dit forum vinden het erg omdat coëfficiënt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Grifte het volgende:
Excelsior, hopelijk halen ze de finale (tegen Groningen)
Snap volkomen waarom de meeste mensen de club helemaal niets vinden, maar als liefhebber van cultclubs is het zeker een bezoekje waard
WAT BEN JE TOCH GRAPPIG HSHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Jammer, had ik hem bijna naar SBS6 laten kijken![]()
Nou idd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT BEN JE TOCH GRAPPIG HSHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
In ieder geval al een bekerwinnaar die ik acceptabel vindquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, alleen de standaardhuilebalken op dit forum vinden het erg omdat coëfficiënt.
Humor om te lachen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Jammer, had ik hem bijna naar SBS6 laten kijken![]()
Pfoe. Dan moet je toch een zwaar leven hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet om elke grap van GGMM harder lachen dan jouw beste grappen
Dan zit je naar de verkeerde zender te kijken, hahaha.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was geen grapje ik was serieus.
Echt jongens!
Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe. Dan moet je toch een zwaar leven hebben.
Wat moet Vitesse nu de rest van het seizoen doen? (Peter Bosz weg is geen optie).quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet om elke grap van GGMM harder lachen dan jouw beste grappen
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Is de loting al geweest, ik zit Jinekgodin te kijken.
FOXquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb alleen kabel waar kan ik loting zien help aub
gr
Bij Edgar Davids.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb alleen kabel waar kan ik loting zien help aub
gr
Samen met Dordt nacompetitie spelenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet Vitesse nu de rest van het seizoen doen? (Peter Bosz weg is geen optie).
Spits halenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet Vitesse nu de rest van het seizoen doen? (Peter Bosz weg is geen optie).
Ik vond deze grap van Tchock leuker dan die van GGMM moet ik zeggenquote:
Bosz weg is wel een optie, alleen niet een die bespreekbaar is voor de directiequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tvquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
Anno 2015 nog kabel hebben
Caland en ik kotsen op dat soort mensen.
Leuk als je ouders het nog betalen en je thuis woont.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
Jawel, alleen ik vond hem meer van mijn eigen niveau.quote:
Omdat je alleen ZDF kan ontvangen ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tv
Is voor domme mensen
Nee joh gewoon Jordania in de spits.quote:
PSV heeft haar kabel-probleem nog net op tijd opgelost in 2014, voordat het de toorn van GGMM wekte.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
Caland en ik wonen niet bij onze ouders.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef Momo... het volgende:
[..]
Leuk als je ouders het nog betalen en je thuis woont.
Type Machlasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Didier Martel en Marco de Marchi
Beria achterin ,Georgische suprematiequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee joh gewoon Jordania in de spits.
Zelfs Momo zit op haar pretstoel. Nou, dan weten we het wel.quote:
UPC ingelichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen een internetaansluiting van UPC, mijn ouders een zenderpakket met Eredivise Live en Internationaal. Ik bestel op het adres van mijn ouders een extra mediabox voor 5 euro en heb dan op mijn eigen adres het zenderpakket van mijn ouders. Voor 35 euro per maand totaal. Bam.
GGMM
Mailtje naar UPC gestuurd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen een internetaansluiting van UPC, mijn ouders een zenderpakket met Eredivise Live en Internationaal. Ik bestel op het adres van mijn ouders een extra mediabox voor 5 euro en heb dan op mijn eigen adres het zenderpakket van mijn ouders. Voor 35 euro per maand totaal. Bam.
GGMM
Maken jullie dat ook een keer mee hequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel de minst voordelige loting van alle opties. Maar goed.
Op basis van?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PEC Zwolle zal wel op dinsdag zijn en FC Groningen - Excelsior op woensdag
PEC speelt op zaterdag 4 april tegen Willem II en volgens de planning daarna op vrijdag 10 april tegen PSV.quote:
Groningen - Excelsior is ook gewoon spannend. Groningen is zo zaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Groningen is binnen. Andere wedstrijd wordt wel spannend.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:
Groningen - Twente zou opzich ook wel een toffe bekerfinale zijn.
Kan het opblaasvarken weer uit de kastquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:
Oh ja nu Vitesse verliest zeker oke.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Beker begint op de competitie te lijken. Iedereen kan van iedereen winnen en het niveau is om te janken
Je bent zelf een opblaasvarken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan het opblaasvarken weer uit de kast
Twee clubs die het wel gaan uitverkopen met redelijk fanatiek publiek, al heb ik helemaal niks met die trommelmoffen. Maartoch.quote:
Was dat niet tot kort geleden een 'ekte ekte rivaliteit'? Of hebben de Twente-supporters zich opgeschaald om Feijenoord als arch-enemy te benoemen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:
Waarom zou Twente zich al in de finale wanen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
Twente waant zich in de finale straks, let maar op. Idem met Grunn, hence: PEC-Excelsior in de finale
De nummer 4, 6, 9 en 13 in de halve finale.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja nu Vitesse verliest zeker oke.
Helaas niet meer wat het ooit wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet tot kort geleden een 'ekte ekte rivaliteit'? Of hebben de Twente-supporters zich opgeschaald om Feijenoord als arch-enemy te benoemen?
Zag dat Grunn laatst ook een man of 50 meenam naar Enschede, dat is toch ook niet serieus te nemen .
Thuisvoordeel en die walsen wel over PEC heen denken zequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Twente zich al in de finale wanen?
En?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
De nummer 4, 6, 9 en 13 in de halve finale.
Ja ik heb verder ook geen idee waar dat vandaan komt, maar het kan bijna niet treuriger zijn dan Groningen - Heerenveenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet tot kort geleden een 'ekte ekte rivaliteit'? Of hebben de Twente-supporters zich opgeschaald om Feijenoord als arch-enemy te benoemen?
Zag dat Grunn laatst ook een man of 50 meenam naar Enschede, dat is toch ook niet serieus te nemen .
Dat is toch ook ronduit een schande?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
In Engeland liggen ook de nummers 1t/m3 uit de FA Cup.
Twente was misschien wel de beste loting die PEC zich kon wensen. Het is de enige wedstrijd waarin ze lekker de underdog kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thuisvoordeel en die walsen wel over PEC heen denken ze
Hedde die elkaar lopen zoenen met zijn rottende tandenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan & Arno checken het dak.
Met z'n Ajax tattoo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef Ties02 het volgende:
"haat alleen teegn twente en teegn die joodn, feyenoord heeft'n toffe groep"
Kunstgebit van Jan Smit is gevaar voor de mensheid.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hedde die elkaar lopen zoenen met zijn rottende tanden
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hedde die elkaar lopen zoenen met zijn rottende tanden
Waar komt het vandaan ouwe reus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef Ties02 het volgende:
"haat alleen teegn twente en teegn die joodn, feyenoord heeft'n toffe groep"
Mensen uut Twante zijn geen mensenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgebit van Jan Smit is gevaar voor de mensheid.
Het zijn zoutzakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen uut Twante zijn geen mensen
Lekkere Stegeman ''worst''quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn zoutzakken.
Jan Smit en John Stegeman vinden dit leuk.
Eind jaren 80, 90 was het bij en rond het Diekman in ieder geval altijd raak. Weet het niet zo goed, beide provincieclubs met dezelfde sportieve prestaties, zelfde soort achterland, nog wat gedoe met een paar spelers, beide een grote harde kern (toen). Eerste georganiseerde vechtpartijen in NL waren tussen Twente en Grunn (nog voor Beverwijk). Maar zelfs in het Arke stadion is het nog een keer goed uit de hand gelopen. Eigenlijk sinds die 7-1 overwinning en de jaren erna is het steeds meer afgenomen qua rivaliteit en nu is het eigenlijk niks meer (ook gezien hun uitsupport), wel jammer. Zal ook met de vergrijzing van die generatie te maken hebben. Was altijd een van de leukere wedstrijdenquote:
Nou ja je moet ook eerlijk zijn, als jij als hedendaagse Grunn-topboy bij de lokale Heerenveen hooligans als Rens ziet rondlopen, moet je die eerst even laten dimmen om je territorium af te bakenen weet je wel. Voordat je je weer richt op de buitenlandse invasies naar Twente.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eind jaren 80, 90 was het bij en rond het Diekman in ieder geval altijd raak. Weet het niet zo goed, beide provincieclubs met dezelfde sportieve prestaties, zelfde soort achterland, nog wat gedoe met een paar spelers, beide een grote harde kern (toen). Eerste georganiseerde vechtpartijen in NL waren tussen Twente en Grunn (nog voor Beverwijk). Maar zelfs in het Arke stadion is het nog een keer goed uit de hand gelopen. Eigenlijk sinds die 7-1 overwinning en de jaren erna is het steeds meer afgenomen qua rivaliteit en nu is het eigenlijk niks meer (ook gezien hun uitsupport), wel jammer. Zal ook met de vergrijzing van die generatie te maken hebben. Was altijd een van de leukere wedstrijdenhoop dan ook op een finale tegen Grunn.
Iedereen is bang voor Rens, hij schijnt ooit in zijn eentje een hele groep van Cambuur op de loop gelaten terug naar Leeuwarden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou ja je moet ook eerlijk zijn, als jij als hedendaagse Grunn-topboy bij de lokale Heerenveen hooligans als Rens ziet rondlopen, moet je die eerst even laten dimmen om je territorium af te bakenen weet je wel. Voordat je je weer richt op de buitenlandse invasies naar Twente.
Duidelijk. Zou nu wel de mooist mogelijke finale zijn ja. Al hoop ik stiekem wel een beetje op Excelsior, maar dat zou toch ook wel zonde zijn qua support.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eind jaren 80, 90 was het bij en rond het Diekman in ieder geval altijd raak. Weet het niet zo goed, beide provincieclubs met dezelfde sportieve prestaties, zelfde soort achterland, nog wat gedoe met een paar spelers, beide een grote harde kern (toen). Eerste georganiseerde vechtpartijen in NL waren tussen Twente en Grunn (nog voor Beverwijk). Maar zelfs in het Arke stadion is het nog een keer goed uit de hand gelopen. Eigenlijk sinds die 7-1 overwinning en de jaren erna is het steeds meer afgenomen qua rivaliteit en nu is het eigenlijk niks meer (ook gezien hun uitsupport), wel jammer. Zal ook met de vergrijzing van die generatie te maken hebben. Was altijd een van de leukere wedstrijdenhoop dan ook op een finale tegen Grunn.
Dan wordt het stadion voor zo'n 40 a 45% gevuld met feyenoorders ben ik bangquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Al hoop ik stiekem wel een beetje op Excelsior, maar dat zou toch ook wel zonde zijn qua support.
Die hebben denk ik echt een kern van 1000 (?) man ofzo. Menig amateurclub heeft nog meer supporters.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan wordt het stadion voor zo'n 40 a 45% gevuld met feyenoorders ben ik bang
Excelsior: you got no fans
Rotterdam is wat dat betreft natuurlijk ook een beetje verzadigd met prachtige clubs als Sparta en Xerxesquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben denk ik echt een kern van 1000 (?) man ofzo. Menig amateurclub heeft nog meer supporters.
Goeie Ties, goeie!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rotterdam is wat dat betreft natuurlijk ook een beetje verzadigd met prachtige clubs als Sparta en Xerxes
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef bombmannl het volgende:
Heb deze wedstrijd gemist, hoe speelde Hoesen? Hoorde dat ie basis begon.
Dat zou echt een flopshow wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Intellectueel het volgende:
Al dat sentimentele gelul over de rivaliteit tussen Groningen en Twente. Gaat gewoon Zwolle - Excelsior worden in de finale.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Intellectueel het volgende:
Gaat gewoon Zwolle - Excelsior worden in de finale.
quote:
5-1, eregoal voor Leeuwgod en das datquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef Downwards het volgende:
PEC - Groningen de finale en dan weer een eenvoudige en ruime zege voor de Zwollenaren.
Hij werd niet echt stevig verdedigd.. je blijft je verbazen in de eredivisiequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo'n goal van Van Nieff kom je naar het stadion
Dus waarsch. volgende wedstrijd antonia weer basis?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchen
Dit is de KNVB beker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij werd niet echt stevig verdedigd.. je blijft je verbazen in de eredivisie
Geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dus waarsch. volgende wedstrijd antonia weer basis?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Die boeren rijden hier op traktors toeterend door de straten in Groningen, zo blij dat ze niet naar Enschede hoeven
Excelsior kan daar best winnen.. bekervoetbal..onderschatting.. ik zou niet te vroeg juichen als ik die boeren wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Die boeren rijden hier op traktors toeterend door de straten in Groningen, zo blij dat ze niet naar Enschede hoeven
Eens ja, er zit een echte prijs aan vast nu in plaats van ergens kansloos ten onder gaan in Liechtenstein half juli.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een mooi vooruitzicht dat de winnaar van de beker direct in de groepsfase van de Europa league mag beginnen en zich niet eerst nog door die voorrondes hoeft heen te worstelen. Dat maakt de beker al een stukje aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchen
ik heb al heel vaak gezegd dat hoesen er niks van kanquote:
Wel beter want er zitten nu niet echt top clubs in de beker en dan kan je beter een feyenoord hebben die door de voorrondes moet doorkomen bijvoorbeeld. Grotere kans op meer teams.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een mooi vooruitzicht dat de winnaar van de beker direct in de groepsfase van de Europa league mag beginnen en zich niet eerst nog door die voorrondes hoeft heen te worstelen. Dat maakt de beker al een stukje aantrekkelijker.
Ik heb jou mooi niet gezien anders :Squote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo'n goal van Van Nieff kom je naar het stadion
Hoor veel geluiden dat ze helemaal zoek zijn gespeeld het eerste uur; ga nu zelf de samenvatting kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ongelofelijk genoten van een ijzersterk FC Groningen!
Vitesse kreeg wel een paar kansjes ja, maar je moet van goede huize komen om Sergio Padt te verslaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoor veel geluiden dat ze helemaal zoek zijn gespeeld het eerste uur; ga nu zelf de samenvatting kijken.
Die muntjes bleken daadwerkelijk Groningen kleurig te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 03:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij dat ik johannes als het wijze geadviseerd om Groningen aan te hangen.
Kijk naar het plezier dat die jongen nu heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |