Oh zitten ze daar net als Feijenoorders in hun eigen topic tijdens een wedstrijd?quote:
En dan finale PEC - Twentequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op. Weet je zeker dat het volle bak is + topshow
Excelsior v FC Twente
PEC Zwolle v FC Groningen
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zitten ze daar net als Feijenoorders in hun eigen topic tijdens een wedstrijd?
RIP CaptainCookiequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.
In het Gelredome zou het makkelijk zoeken moeten zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.
Ik ook niet, maar ik hoop er elke dag op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Over dorpsidioten gesproken, ik reken niet meer op de terugkeer van Rickazio.
Iedere ochtend kijk ik even of hij misschien een post heeft geplaatst.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoop er elke dag op.
Wist je dat die act is begonnen nav een post van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Johannes gaat zich nu kapotzuipen om de overwinning te vieren, wat doet die man toch een moeite om zijn act vol te houden.
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat die act is begonnen nav een post van mij?
Ik ben trots op mezelf.
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock
Ja. Veel succes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?
Praat anders aardig Nederlands als Deen/Noor/Zweed/Fin zijndequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieftenbeld met zijn boerenaccent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |