quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen - Vitesse - |
Met Rooie Rinus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het Groningse volkslied van Pe Daalemmer (Jawel die kent u niet).
22:50quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
is er zo nog een samenvatting op het open net?
Peter de haan, en het is geen band maar een kleinkunst duo samen met Frank den Hollander.quote:
100% van de PEC supporters waren een jaar of drie/vier geleden voor Ajax, Feyenoord of Twente.quote:
Ja. 22:50 op de open net kanaal van Fox.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
is er zo nog een samenvatting op het open net?
Wauw, het zit wel echt heel diep bij jou.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100% van de PEC supporters waren een jaar of drie/vier geleden voor Ajax, Feyenoord of Twente.
Voor meer feitjes kun je Stijn DM'en.
Hier is nog nooit iemand voor Twente geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100% van de PEC supporters waren een jaar of drie/vier geleden voor Ajax, Feyenoord of Twente.
Ja ik wist dit wel want mijn ouders zijn Gronings, die vinden dat ook prachtig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Peter de haan, en het is geen band maar een kleinkunst duo samen met Frank den Hollander.
Vroeger altijd te laat komen op school als ze in de Herenstraat stonden.
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef hottentot het volgende:
Blij dat het geen verlening word, de wekker staat weer op 4 uur
oke bedanktquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. 22:50 op de open net kanaal van Fox.
Opstaan?quote:
Niet jinxen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Met aansluitend de loting. Intunen dus. Zwolle gaat thuis Excelsior loten.
Je kende dit album nog niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem even downloaden, een 4,24 op musicmeter is niet niks.
Een uur rijden en dan om half zes op de controlekamer van een nieuwe fabriek staan om de ochtendploeg te helpen met hun technische problemen.quote:
Ik probeer mij elke dag te verbeteren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kende dit album nog niet?
Ga je diep schamen.
6 mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Met aansluitend de loting. Intunen dus. Zwolle gaat thuis Excelsior loten.
Dat Sierd jequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer mij elke dag te verbeteren.
Oh zitten ze daar net als Feijenoorders in hun eigen topic tijdens een wedstrijd?quote:
En dan finale PEC - Twentequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op. Weet je zeker dat het volle bak is + topshow
Excelsior v FC Twente
PEC Zwolle v FC Groningen
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zitten ze daar net als Feijenoorders in hun eigen topic tijdens een wedstrijd?
RIP CaptainCookiequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.
In het Gelredome zou het makkelijk zoeken moeten zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Vitesse supporters zijn uberhaupt nooit ergens te bekennen.
Ik ook niet, maar ik hoop er elke dag op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Over dorpsidioten gesproken, ik reken niet meer op de terugkeer van Rickazio.
Iedere ochtend kijk ik even of hij misschien een post heeft geplaatst.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoop er elke dag op.
Wist je dat die act is begonnen nav een post van mij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Johannes gaat zich nu kapotzuipen om de overwinning te vieren, wat doet die man toch een moeite om zijn act vol te houden.
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat die act is begonnen nav een post van mij?
Ik ben trots op mezelf.
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock
Ja. Veel succes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?
Praat anders aardig Nederlands als Deen/Noor/Zweed/Fin zijndequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieftenbeld met zijn boerenaccent.
Van harte gefeliciteerd met de overwinning bianconeri!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt in elk geval geen voorspelde bekerwinnaar.
Twente favoriet, alleen die kunnen erg wisselvallig zijn. Dus Groningen en Zwolle niet uitsluiten.
Groningen na twente grootste kanshebber![]()
![]()
Dus nu even excelsior loten, en dan in finale gewoon lekker winnen.
Klinkt bijzonder maar is zeker niet onmogelijk met deze ploegen die over zijn.
An sich wel gunstig dat een van die clubs sowieso vergevorderd is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel geinig, Twente, PEC, Groningen of Excelsior speelt volgend jaar gewoon groepsfase Europa League
Zwolle > Twentequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt in elk geval geen voorspelde bekerwinnaar.
Twente favoriet, alleen die kunnen erg wisselvallig zijn. Dus Groningen en Zwolle niet uitsluiten.
Groningen na twente grootste kanshebber![]()
![]()
Dus nu even excelsior loten, en dan in finale gewoon lekker winnen.
Klinkt bijzonder maar is zeker niet onmogelijk met deze ploegen die over zijn.
Ik gun het Vd Looi nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:51 schreef Groby het volgende:
Wordt wel eens tijd voor een prijsje voor Grunn
Ik ook niet. Ik ben bang voor zijn toespraak na afloop van de winst in de finale. Straks denkt hij nog serieus dat hij de bron van al het succes is.quote:
Volgende in de competitie gaat dan. Verliezende finalist niet meer, volgens mij is dat vanaf dit seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Momo... het volgende:
Wat als Excelsoir in de finale zou komen met Twente of PEC die dan misschien ook gewoon Europa halen via competitie ?
Dit jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgende in de competitie gaat dan. Verliezende finalist niet meer, volgens mij is dat vanaf dit seizoen.
Vandaag ook weer als een mager varken huilen om een rode kaartquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben bang voor zijn toespraak na afloop van de winst in de finale. Straks denkt hij nog serieus dat hij de bron van al het succes is.
Als, ja als, het 0-0 was gebleven wil ik wel eens zien wat dat paard had uitgehaald.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vandaag ook weer als een mager varken huilen om een rode kaart
treurige kerel
"Is eerlijk hoor."quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wel, met zijn essent kontkruuperie
ruzie maken met Bosz bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als, ja als, het 0-0 was gebleven wil ik wel eens zien wat dat paard had uitgehaald.
Muurtje kapot slaan, en de zwarte boekhandel tegenkomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
stroom aftappen bij het Oosterpark samen met Martin Drent
Van de Looi krijgt waarschijnlijk uit het niets woedeaanvallen. Ook als hij thuis is en zijn bordje erwtensoep verorbert.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ruzie maken met Bosz bijvoorbeeld
Renze de Vries kendequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Muurtje kapot slaan, en de zwarte boekhandel tegenkomen.
Geen wonder dat NAC gedegradeerd isquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi krijgt waarschijnlijk uit het niets woedeaanvallen. Ook als hij thuis is en zijn bordje erwtensoep verorbert.
''Niet mijn schuld''quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen wonder dat NAC gedegradeerd is
Looi heeft dezelfde ziekte als Van Der Sar. Gebrek aan uitstraling compenseren met arrogant gedrag. Zulke mensen zijn mijn aartsvijanden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi krijgt waarschijnlijk uit het niets woedeaanvallen. Ook als hij thuis is en zijn bordje erwtensoep verorbert.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Nieff is het hier niet mee eens
Rusnak is ook al naar de klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |