Wat is de zin van het leven?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juni 2013
http://www.knvb.nl/nieuws(...)-pilot-arbitrage-2-0

Dit was vet.quote:

quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Tchock, hoeveel vingers steek ik op.

Je bent zelf een wezen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Hoe oud zou dat jochie inmiddels wezen?

Ik kan mij herinneren dat zijn pa een tijdje terug in een programma te zien was. Rastokkie natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

Ik weet hier het antwoord op want een tijdje terug interview met die gast gelezen maar dat durf ik nu niet meer te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

Geestelijk of lichamelijk?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

Hoax. Matchfixing. CGI.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)zSpunLEUm6OSnmntMdVE

Ik ga hem even downloaden, een 4,24 op musicmeter is niet niks.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles van ATCQ is vet, jazzrap is genot.

Tsja. Dit is veel interessanter.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Atleti-Barcelona staat al 1-1. Dacht dat het om 21:30 begon.

Download direct Illmatic erachter aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem even downloaden, een 4,24 op musicmeter is niet niks.

Het zijn zelfs speciale ''Airbornetenues''quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn die uitshirts van Vitesse mensonterend lelijk zeg, dit valt mij nu opeens op.

NWS / Per ongeluk (nu opnieuw gedefenieerd) opgesloten raken in Auschwitz,quote:

Dat zijn de kleuren van de airborne die Arnhem hebben 'bevrijd' dus opzich heeft het wel iets moois.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn die uitshirts van Vitesse mensonterend lelijk zeg, dit valt mij nu opeens op.

Die van vorig jaar waren beter idd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt lelijk zijn deze nou ook weer niet imo.Incelfrikandel

quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die van vorig jaar waren beter idd.Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt lelijk zijn deze nou ook weer niet imo.![e6677553c2.png]() It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.

Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NWS / Per ongeluk (nu opnieuw gedefenieerd) opgesloten raken in Auschwitz,
Caland, wat vind jij hier van?

Erg jammer dat Pax niet in beeld is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Pax en ik genieten van een dominerend FC Groningen

quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die van vorig jaar waren beter idd.Op mijn stream zag dat rood er uit als rioolwater bruin, het valt wel mee ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt lelijk zijn deze nou ook weer niet imo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.

Niet voortijdig het stadion verlaten hè.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]

We kijken uit naar een biertje in de Pintelier!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet voortijdig het stadion verlaten hè.

150 soortenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We kijken uit naar een biertje in de Pintelier!

Is iedereen tegelijk plassen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben daar ook heerlijke bitterballen kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We kijken uit naar een biertje in de Pintelier!

TIjd voor de 1-0 dus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef Ratelbak het volgende:
God man hoe kan Vitesse nog niet 0-5 voor staan.

Omdat hij uit Zuid-Amerika komt zeker.quote:

Absoluut. Of dacht je dat ik Tapia rep omdat ik hem zo goed vind?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij uit Zuid-Amerika komt zeker.

PowerLoungengodquote:

Deze zomer is trouwens Copa America. Ik neem aan dat je voor ons bent?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij uit Zuid-Amerika komt zeker.

Streams baggeren inderdaad behoorlijk. Heb er nu eentje in het Turks.quote:

Ik spreek het altijd uit zoals Mart Garmin zegt, dan lijkt het nog wat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Botteghin eigenlijk voor gare naam voor een Braziliaan, dat kan toch niet man.

Bij de Copa ben ik standaard voor Peru en Bolivia.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zomer is trouwens Copa America. Ik neem aan dat je voor ons bent?

Man man man mietjesgalore daar met hun aanstelleritusfetisjquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PowerLoungengod
Mijn uitstapje naar buitenlands voetbal is me niet echt goed bevallen, maar gelukkig ben jij hier ook, ouwe reus

Tijdens toernooien op neutraal terrein kan Bolivia niet cheaten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Copa ben ik standaard voor Peru en Bolivia.

Hey je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd uit zoals Mart Garmin zegt, dan lijkt het nog wat.

Ik hang Chili aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijdens toernooien op neutraal terrein kan Bolivia niet cheaten.

Natuurlijk, ik sta volledig achter de Colombiaantjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zomer is trouwens Copa America. Ik neem aan dat je voor ons bent?

Eigenlijk spreekt Chili me het meest aan, door nostalgie gevoelens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Copa ben ik standaard voor Peru en Bolivia.

Nog steeds ongelofelijk dat die verloren van Braziliëquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk spreekt Chili me het meest aan, door nostalgie gevoelens.

En dat Brazil daarna won van dat Godenelftal van Denemarkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds ongelofelijk dat die verloren van Brazilië

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |