Absoluut. Of dacht je dat ik Tapia rep omdat ik hem zo goed vind?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij uit Zuid-Amerika komt zeker.
PowerLoungengodquote:
Deze zomer is trouwens Copa America. Ik neem aan dat je voor ons bent?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij uit Zuid-Amerika komt zeker.
Streams baggeren inderdaad behoorlijk. Heb er nu eentje in het Turks.quote:
Ik spreek het altijd uit zoals Mart Garmin zegt, dan lijkt het nog wat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Botteghin eigenlijk voor gare naam voor een Braziliaan, dat kan toch niet man.
Bij de Copa ben ik standaard voor Peru en Bolivia.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zomer is trouwens Copa America. Ik neem aan dat je voor ons bent?
Man man man mietjesgalore daar met hun aanstelleritusfetisjquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PowerLoungengod
Mijn uitstapje naar buitenlands voetbal is me niet echt goed bevallen, maar gelukkig ben jij hier ook, ouwe reus
Tijdens toernooien op neutraal terrein kan Bolivia niet cheaten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Copa ben ik standaard voor Peru en Bolivia.
Hey je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd uit zoals Mart Garmin zegt, dan lijkt het nog wat.
Ik hang Chili aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijdens toernooien op neutraal terrein kan Bolivia niet cheaten.
Natuurlijk, ik sta volledig achter de Colombiaantjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zomer is trouwens Copa America. Ik neem aan dat je voor ons bent?
Eigenlijk spreekt Chili me het meest aan, door nostalgie gevoelens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Copa ben ik standaard voor Peru en Bolivia.
Nog steeds ongelofelijk dat die verloren van Braziliëquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk spreekt Chili me het meest aan, door nostalgie gevoelens.
En dat Brazil daarna won van dat Godenelftal van Denemarkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds ongelofelijk dat die verloren van Brazilië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |