Hoax. Matchfixing. CGI.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)zSpunLEUm6OSnmntMdVE
Ik ga hem even downloaden, een 4,24 op musicmeter is niet niks.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles van ATCQ is vet, jazzrap is genot.
Tsja. Dit is veel interessanter.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Atleti-Barcelona staat al 1-1. Dacht dat het om 21:30 begon.
Download direct Illmatic erachter aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem even downloaden, een 4,24 op musicmeter is niet niks.
Het zijn zelfs speciale ''Airbornetenues''quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn die uitshirts van Vitesse mensonterend lelijk zeg, dit valt mij nu opeens op.
NWS / Per ongeluk (nu opnieuw gedefenieerd) opgesloten raken in Auschwitz,quote:
Dat zijn de kleuren van de airborne die Arnhem hebben 'bevrijd' dus opzich heeft het wel iets moois.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn die uitshirts van Vitesse mensonterend lelijk zeg, dit valt mij nu opeens op.
Die van vorig jaar waren beter idd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt lelijk zijn deze nou ook weer niet imo.Incelfrikandel
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die van vorig jaar waren beter idd.Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt lelijk zijn deze nou ook weer niet imo.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NWS / Per ongeluk (nu opnieuw gedefenieerd) opgesloten raken in Auschwitz,
Caland, wat vind jij hier van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |