De geest is nu wel uit de flesquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:58 schreef Loj het volgende:
[..]
Zal ik het ontkennen
Of zal ik het bekennen
geef 'm patsenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Limone het volgende:
ugh. Had ik alle streepjes netjes ondeelbaar gezet, pakt ie niet.
Ik werd verdachtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ok ik ga met de billen bloot,
En ik ga zeggen wie mij heeft als loot,
Tenminste dit is wat ik nu denk,
Hopelijk ben ik geen gekke Henk
Dus zeg het maar of ben ik loco?
Lieve Valentijn van mij ben jij coco?
Het rijtje loopt nu ook wel weer mooi schuinquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Limone het volgende:
Ok. Het rijtje is nog niet helemaal recht. Misschien dat ik binnen 48u nog zin heb om het recht te maken. Maakt niet uit verder, want ik had een lief kaartje van mijn SV. Die was wel heel ver gegaan om een andere brievenbus te vinden! Maar niet bij mij hè? Ik zit nu diep diep diep in de wie-is-mijn-sv-tunnel.![]()
Vertel eens SV'tje van me, hebben wij toevallig dezelfde haarkleur?
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik werd verdacht![]()
Maar je hebt je antwoord al gekregen, zag ik. Helaas, neen, het wat leuk geweest, maar in mijn hart viert iemand anders feest
lame-rijm-alert![]()
je bent er zelfs 1 vergetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Limone het volgende:
[..]
beetje gedaan, maar het blijft knagen.
suikertante - suikerhartsuikerzoet - as1981 moeten nog stripkes tussen /mierenneukerquote:
Bijna! Bijna was ik sneller.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
suikertante - suikerhartsuikerzoet - as1981 moeten nog stripkes tussen /mierenneuker
NIET?!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Wizzy het volgende:
Hier wordt ook iemand wakker. Maar ik ben niet Kyara's Valentijn.
Sorry Kyara
En ik kreeg vandaag gewoon een keilieve ansichtquote:Op maandag 26 januari 2015 23:07 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
liefste, was je blij met je kaart?
Van deze saaie oude taart
Ik ben nog wel niet opgebaard
Maar ik voel me hoogbejaard
En ben slecht in potjes kaart
Soms word ik aangestaard
Dat is iets dat me wel zorgen baart
Want dat ouder worden gaat met zo'n vaart
grijze haren in mn paardenstaart
Dit rijm mag in de open haard
En nu ga ik snurken als een paard.
Beloof je nu dan wat vaker hier te zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Wizzy het volgende:
Ben niet heel actief dat geef ik toe.
Zelfs als controle mijn loodje nog opgezocht
Ik wilde nog vragen wanneer je aan de beurt bent. Hoe was het? Hoe gaat het nu? Beterschapquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik kreeg vandaag gewoon een keilieve ansicht
Als je eens wist wat je daarmee bij mij hebt verricht...
Wat een timing om vandaag dat kaartje op te laten duiken.
Ik kon namelijk wel een opkikkertje gebruiken.
Gisteren werden mij mijn keelballetjes ontnomen,
En ik ben nu nog steeds van dat verlies aan het bekomen.
Je lieve gebaar deed mij mijn pijn even vergeten
En nu ga ik mijn 100ste ijsje verder eten![]()
![]()
ik zal het proberenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef Kissie_Missy_Wizzy het volgende:
Beloof je nu dan wat vaker hier te zijn?
Anders doe je je Valentijn wel pijn
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Wizzy het volgende:
Sorry Kyara
Ik denk dat jouw Valentijn vond dat je genoeg Santa's had gehadquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar het excuus van mijn Valentijn!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Wizzy het volgende:
Sorry Kyara
Is dat een hint?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw Valentijn vond dat je genoeg Santa's had gehad
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:18 schreef elamanilo het volgende:
Ik wacht in alle rust en zonder bombarie,
tot jij je onthult na 14 februari <3 <3
Lieve majo,quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
De geest is nu wel uit de fles
Sorry dat ik zo'n slecht lootje was
dag liefde van mijn levenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef HotASs1981 het volgende:
Yo, As, wat ik je nog wilde vragen,
(los van stuff waarmee ik je kan behagen),
moet het per se brievenbuspost zijn?
Of is een pakje misschien net zo fijn?
Een van de cadeaus gaat namelijk nooit passen,
in een doosje om door je brievenbus te jassen.
Ik zou het voor me zelf houden kunnen,
maar dit is iets wat ik jou echt wil gunnen...
Anyhoo, de dag komt snel dichtbij,
dat ik van jou ben, en jij van mij.
Mag ik dan eindelijk jouw lippen voelen?
En met mijn handen door jouw haar kroelen?
Om dan af te dalen naar jouw lekkere kont,
terwijl mijn tong huishoudt in jouw mond.
Oh, bij die gedachten sidder ik, beef en bibber,
ik wil jouw lijf met olie insmeren, heerlijk geglibber.
dan lik ik je daarna helemaal schoon, tot je mooi glimt,
om je te beminnen zoals ik nog nooit een ander heb bemint.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
[..]
Lieve majo,
Doe niet zo gek,
ik trek toch geen gekke bek
Jij bent een perfect lootje
en ik heb al 1 cadeautje
Ohhhhh <3 <3 <3 In alle talen de liefde verklaren, zonder een tong vol blaren! Met jou wil ik verder, nog jaren, wat zeg ik, de rest van mijn leven wil ik wel met je delen!!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:47 schreef elamaniLOVE het volgende:
[..]![]()
Ik had je nog iets beloofd
even uit mijn hoofd
als ik nog een taal ben vergeten
laat het me dan maar even weten
misschien dat google translate
daar nog een vertaling van weet
Ik hou van jou
I love you
Ich liebe dich
Je t'aime
Te quiero
Ti amo
أحبك
Обичам те
我爱你
Jeg elsker dig
Minä rakastan sinua
Σε αγαπώ
אני אוהב אותך
मुझे तुमसे प्यार है
Szeretlek
Aku cinta kamu
愛しています
당신을 사랑해요
Jeg elsker deg
Я тебе кохаю
Kocham cię
Eu te amo
Te iubesc
Я тебя люблю
Milujem ťa
Miluju tě
Seni seviyorum
Anh yêu em
Jag älskar dig
Ek hou van jou
Unë të dua
Ես քեզ սիրում եմ
Mən səni sevirəm
Maite zaitut
Volim te
Gihigugma ko ikaw
Mi amas vin
Ma armastan sind
მე შენ მიყვარხარ
Mwen renmen ou
Is breá liom tú
Ég elska þig
Те сакам
Tiako ianao
Saya suka anda
Aroha ahau ki a koe
Би чамд хайртай
Men sizni sevaman
من شما را دوست دارم
Abdi bogoh ka anjeun
Waan ku jeclahay
Nakupenda
Ман туро дӯст медорам
Mahal kita
مجھے تم سے محبت
Rwyf wrth fy modd i chi
Я люблю цябе
Ngiyakuthanda
Ik hâld fan dei
Ah, kijk, fijn! Dat is goed om te wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:04 schreef As1981 het volgende:
[..]
dag liefde van mijn leven
hoe het pakje komt is mij om het even
benieuwd wat het gaat zijn
maar alleen al jou liefe is een waar feestfestijn ♡♡♡
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:22 schreef HotASs1981 het volgende:
Anders rijm je het woord 'zijn' op het woord 'zijn'. Good job.
Daar heb ik mezelf mee weggegeven zeker he? Ik was er al bang voor. "HotASs1981", zei ik tegen mezelf, "doe dat nu niet, want ze heeft meteen in de gaten wie je bent!". Stom stom stom.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef As1981 het volgende:
[..]het is dat je het zei anders had ik het niet eens gezien.
En zowaar een eerste hint
Nee hoor ik heb geen idee wie je bent. Maar heel eerlijk ben ik daar ook niet mee bezig want ik wil het nog niet weten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:26 schreef HotASs1981 het volgende:
[..]
Daar heb ik mezelf mee weggegeven zeker he? Ik was er al bang voor. "HotASs1981", zei ik tegen mezelf, "doe dat nu niet, want ze heeft meteen in de gaten wie je bent!". Stom stom stom.
Oh, lieve, onschuldige As,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef As1981 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geen idee wie je bent. Maar heel eerlijk ben ik daar ook niet mee bezig want ik wil het nog niet weten.
SPOILER: lyrics van Ass Like ThatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik hoefde dus niet heel lang te wachten uiteindelijk. Afgelopen dinsdag mocht ik. Het gaat nu wel de goede kant op. Alleen waren de pijnstillers net uitgewerkt, en daarom was ik wakker op dit ongoddelijke tijdstipquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen wanneer je aan de beurt bent. Hoe was het? Hoe gaat het nu? Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 31-01-2015 04:25:43 ]
zit je me nu alweer te verdenken? Is de wens soms de moeder van de gedachte hier?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. En nu ik alle vriendschapsverzoeken heb uitgestuurd, zie ik dat ik blob87 & as1981 geen verzoek had hoeven sturen, want jullie zijn al geraden![]()
![]()
Nu heb ik wel een nummer 1! (deels doordat ik nog niet van iedereen alle plaatsnamen heb):
STORMQUEEN!
En nee, ik wil geen bevestiging. Alleen even dit melden.
Wie er nog meer op mijn verdachtenlijstje staan: Ophelia, AwayTL, Dot., ferrari_rood, JufMariska, Loj, MaJo, Wizzy.
En ik heb even weggestreept wie het voor mij gevoelsmatig zeker niet is. Maar daar kan ik dus volledig naast zitten ook.
Ik ken jouw echte naam niet! Een paar mensen kon ik dus geen verzoek sturen, vandaar. Ik doe je straks op de computer even pm'enquote:Op zaterdag 31 januari 2015 04:29 schreef AwayTL het volgende:
*keek hoopvol naar een fb melding*
Geen coco verzoek
*gaat zo in een hoekje huilen*
*kras*
Dus er werden twee smakelijke billetjes geshaket vannacht? *Insert geilbak smiley*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 03:55 schreef Loj het volgende:
Coco,
Ben je loco?
Iemand anders laat trillen,
Iemand met hele sexy billen.
Het begint langzaam op te vallen he? Maar dit keer op basis van zorgvuldige eliminatie! Op basis van 1 poststempel, dus dat moet toch wel van significante betekenis zijn!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 05:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je me nu alweer te verdenken? Is de wens soms de moeder van de gedachte hier?
Zoekt en gij zult T vindenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 05:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ken jouw echte naam niet! Een paar mensen kon ik dus geen verzoek sturen, vandaar. Ik doe je straks op de computer even pm'en
Had ik al gezegd dat ik een midweekje in Boxmeer was. Familie bezoek enzoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi! Ik kan niet slapen en zit daarom te speuren naar wie mijn SV is. Het kaartje (O+) komt namelijk uit Boxmeer (aldus het poststempel). Dus ik wil strepen
Alleen, ik heb allerlei mensen niet op facebook en kan dus niet checken waar die mensen vandaan komen. Boo!
Dus, diverse mensen hebben een fb-verzoek van mij ontvangen. Voel je vrij niet te accepteren, uiteraard, ik kijk gewoon hoe ver ik kom![]()
Doei!
Oh! Oohh! OOOHH!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:22 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
En ik heb helemaal geen Boxmeer...
*voegt hilz weer toe aan het verdachtenlijstje*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een midweekje in Boxmeer was. Familie bezoek enzo
Vertel me dan maar in welke maten jouw mini-me's zitten!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Oohh! OOOHH!
Maar je hangt op zn minst nog rond in t babytopicOf je bent een lurker... Dus eigenlijk weet ik nu nog niks
*Voegt Kyara ook maar weer toe aan de lijst*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:04 schreef Kyara het volgende:
En heb ik al gezegd dat mijn man in Den Bosch werkt?
EN JE MAAKT OOK NOG ZELF DINGEN!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:10 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
Vertel me dan maar in welke maten jouw mini-me's zitten!
En wanneer wordt hij 1?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij woog laatst 10,5kg bij t cb. Tis best een flinke
Eind april, de 27ste. Hij zit niet eens op de uiterste lijnen van de curve, maar hij is wel redelijk groot ja. Volgens mijn moeder woog ik met 14 maanden 14 kiloquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:17 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
En wanneer wordt hij 1?![]()
Ik mag pas 9 februari naar het cb en ik denk dat Riley nog iets lichter is.
Je antwoord kwam veul te laatquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
EN JE MAAKT OOK NOG ZELF DINGEN!
Dan kan ik een paar mensen weer meer verdenken
S. zit trouwens in 92/98, en T. in 80.
Mijn liefde mijn alles, ik ben niet kwijt!quote:
Nou, nu moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:04 schreef Kyara het volgende:
En heb ik al gezegd dat mijn man in Den Bosch werkt?
Hintjes heb ik al gegevenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:22 schreef Loj het volgende:
[..]
Nou, nu moet ik zeggen..
Op het kaartje staat: ich liebe dich...
Duits en op basis daarvan staan Kyara en jufmariska weer op de verdachtenlijst
Lieve loverloj, mag ik nog een hint??
Zodat ik eindelijk een keer een kloon z'n echte identiteit vindt
Ik werd wel getipt moet ik zeggen, mijn scherpe blik is ATM wat van de radar afquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:47 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
Mineola MeisjeLief
Jij lieve lieve hartendief
Ik word een beetje zenuwachtig van jou
En voel me een beetje als een kat in het nauw
Gisteren maakte ik een kleine fout
In 1 van de topics hier in OUD
Ik hoopte nog dat je het niet op zou vallen
Zo vlak voor het einde wil ik het niet verknallen
Natuurlijk zag je het wel
En zit ik nu in de knel![]()
Ik hoop nog even in de anonimiteit te kunnen blijven
Voordat wij samen de liefde gaan bedrijven
Ik verdenk jou nu als mijn nummer 1.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een midweekje in Boxmeer was. Familie bezoek enzo
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Mangostine het volgende:
Ik verdenk Kyara als mijn lootje. Mag ik nog een hint?
Loj kun je afstrepen, die heeft mijquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. En nu ik alle vriendschapsverzoeken heb uitgestuurd, zie ik dat ik blob87 & as1981 geen verzoek had hoeven sturen, want jullie zijn al geraden![]()
![]()
Nu heb ik wel een nummer 1! (deels doordat ik nog niet van iedereen alle plaatsnamen heb):
STORMQUEEN!
En nee, ik wil geen bevestiging. Alleen even dit melden.
Wie er nog meer op mijn verdachtenlijstje staan: Ophelia, AwayTL, Dot., ferrari_rood, JufMariska, Loj, MaJo, Wizzy.
En ik heb even weggestreept wie het voor mij gevoelsmatig zeker niet is. Maar daar kan ik dus volledig naast zitten ook.
Perfect gewelfde JM,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef HotASs1981 het volgende:
Pssst, schatje
Kijk eens wat er hier al klaar ligt!
Ziet het er niet prachtig uit in het flitslicht
van de camera van mijn telefoon?
En the best part, mijn sexy anemoon,
Dit is niet alles; er komt nog meer bij.
Ik wacht nog op het ander en een
van de pakjesstuurmaatschappij.
Daar moet dan nog even een papiertje omheen,
Maar zoals je ziet
zijn de gedichtjes reeds klaar.
Dan zit ik straks in ieder geval niet
paniekerend met mijn handen in het haar.
Bovendien ben ik nog een soort van aan het knutselen,
zo probeer ik iets zelfgemaakts in elkaar te knutselen.
Maar verwacht er niet teveel van
Fröbelen is helaas iets waar ik niet zoveel van kan
Wauw wat veel!!!!! En er komt nog meer. Ik ben zo benieuwd. En ook naar het fröbel gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh, gelukkig ben je niet wegquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:15 schreef XtremecuteUZer_You het volgende:
[..]
Mijn liefde mijn alles, ik ben niet kwijt!
Ik heb helemaal je laatste bericht gemist.
Ik kan het niet aan jou verdrietig te zien. Ik hoop dat de wetenschap dat ik heel veel van jou hou, weer een klein glimlachje op je gezicht kan brengen.
Ik ben ook bijna klaar met allemaal moois in jouw postdoosje stoppen. Ik moet er nog op uit voor een klein cadeautje.
Mijn liefste mijn schat. Ik ben helemaal vergeten te rijmen. Dat is van schrik geweest denk ik!
Mijn alles, ik hou ziels veel van jou. Ik hoop dat je me kan vergeven!!
Voor altijd de jouwe!
Rats... Verradenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik verdenk jou nu als mijn nummer 1.
Omdat je vorig jaar Kyara had en ook zo'n hartje om haar oog heen had getrokken. En je werkte met liggende streepjes in de naam.
Of wel?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
Zou het? Of... toch niet?
Paniek is nergens voor nodig,quote:Op maandag 2 februari 2015 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig ben je niet weg
ik raakte al in paniek
maar dat is nu klaar
dat was even schrikken zeg
ik ben erg benieuwd naar wie je bent
misschien kun je me een klein hintje geven
ben je bij mij al bekend
of was je nog niet eerder in mijn leven?
hebben we een kind ongeveer even oud?
en heb je er 1 of meer?
als je me een van die dingen nou toevertrouwt
dat mag toch nu wel een keer?
ik heb namelijk echt nog geen enkel idee
alleen die al vergeven zijn kan ik vergeten
hoe dan ook, ik vind je erg OK
dat mag wel van me weten
Nou de planning was gewoon door de brievenbus. Zit ook in een brievenbusdoos. Maar hij staat wel "bol". En aangezien er ook voor ruim 4 euro aan postzegels op moeten ga ik inderdaad voor dat kleine verschil de gok niet wagen dat het sneuvelt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef Kyara het volgende:
Gaat nou iedereen alsnog per DHL versturen omdat het niet door de brievenbus past
Ja, dat is dan ook wel logisch. Ik dacht dat jullie massaal voor grotere dozen gingen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef As1981 het volgende:
[..]
Nou de planning was gewoon door de brievenbus. Zit ook in een brievenbusdoos. Maar hij staat wel "bol". En aangezien er ook voor ruim 4 euro aan postzegels op moeten ga ik inderdaad voor dat kleine verschil de gok niet wagen dat het sneuvelt.
Oh hoi!quote:Op maandag 2 februari 2015 13:54 schreef As1981 het volgende:
Lieve suikertante,
Het hangt er om of het door de bus gaat passen. Vind je het erg als ik het met DHL verstuur naar je huis of naar een afhaalpunt?
Oei, spannendquote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef KnufMebipsja het volgende:
[..]
Perfect gewelfde JM,
Bedankt voor je zwoele PM,
Waarin je schrijft over je konijntje,
Mijn smakelijke Valentijntje
Ik denk vaak aan dat bontje,
En dat pluizige kontje,
Met die zachte haartjes erop,
Vergeef me dat ik sop![]()
Lig ik wakker met mijn kruis, hier thuis,
Dan denk ik aan jouw Nijntjepluis.
Wat geef je zo'n uiterst zacht fenomeen?
Juist, een stevige pronte peen
[ afbeelding ]
Ik heb een zoon én dochter!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Oei, spannendWat een mooi gedicht weer! Ik probeerde dit weekend weer verder te speuren, maar de lijst met mogelijke mama's-van-een-zoon-en-misschien-ook-een-dochter is zo lang
Is het alweer tijd voor een hintje..?
Ach, troost je lieve meid -quote:Op maandag 26 januari 2015 17:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Verdikkie... Al 3 weken voor D-Day ontmaskert... Ik had 'm Lorenzo moeten noemen he?
Zeg Juffie, waar ben je aan begonnen?!quote:
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Cwen het volgende:
Ik ga het brengen - da's weer eens iets anders dan opsturen
En het pakje voor mijn lootje wordt opgehaald! Wat een luxe...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Cwen het volgende:
Ik ga het brengen - da's weer eens iets anders dan opsturen
Misschien ook wel 2 dochters!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef JufMariska het volgende:
mogelijke mama's-van-een-zoon-en-misschien-ook-een-dochter is zo lang
hoi hoi met wil hierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:40 schreef Hilzillah het volgende:
Wilzoenah lekker ding! Gaan we nog op date? ?
De eeuwige zoektocht naar de luv,quote:Op maandag 2 februari 2015 21:35 schreef JufMariska het volgende:
Ok Knuf, dank voor de update,
dit zorgt dat ik weer wat meer weet!
Ik duik weer in mijn sherlock-pak
Mijn lijstje in, wat een gemak
1 jongen, ouder dan mijn uk
Speuren ga ik naar jou, lekker stuk
Denk dat er ook een boel per expres mis gaatquote:Op maandag 2 februari 2015 21:28 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Hoe kan dat klonen nou altijd mis gaan. Of ben ik de enige die gewoon op verschillende apparaten kloont
![]()
Shandalief!! Zag ik gewoon wel je kleine post over het brengen... maar niet dat prachtige gedicht erboven! Daar had ik een pc voor nodig voor de quote-alertquote:
Is jouw brievengat al goed gelubriceerd? Mijn doos is bijna volgerubriceerd. De postbode kan straks, net voor hij met carnaval gaat lopen fuiven, mijn doos jouw gleuf nog binnenschuiven. De waarheid wordt dat echt onthuld, tenzij ik me eerder dus verlul(t).quote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Mangostine het volgende:
Ik weet van mijn eigen sv alleen dat ze minstens één kind heeft en dat ze Rammstein in haar playlist heeft, dus dat moet ferrari-rood wel zijn.
Warm, warmer... Mijn verdachtenlijstje is flink geslonken! Hoop dat ik niet te rigoureus heb gestreeptquote:Op maandag 2 februari 2015 22:26 schreef KnufMebipsja het volgende:
[..]
De eeuwige zoektocht naar de luv,
Doe je best he lievelingsjuf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Warm, warmer... Mijn verdachtenlijstje is flink geslonken! Hoop dat ik niet te rigoureus heb gestreept
Ik ben al ontmaskerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oef, wat een geile schrijfselsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:25 schreef WorshipTheMango het volgende:
[..]
Is jouw brievengat al goed gelubriceerd? Mijn doos is bijna volgerubriceerd. De postbode kan straks, net voor hij met carnaval gaat lopen fuiven, mijn doos jouw gleuf nog binnenschuiven. De waarheid wordt dat echt onthuld, tenzij ik me eerder dus verlul(t).
Oh, snijd je daar mijn favoriete onderwerp aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:59 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
Je antwoord kwam veul te laat
Ik heb nu al andere troep gekocht
Maar ik ben heus niet kwaad
En heb best leuke meuk uitgezocht
Nu de uitdaging om het in m'n doos te krijgen
Ik vraag me af of het allemaal gaat passen
Ik begin er bekant van te hijgen![]()
Want het zit nu nog in meerdere tassen
M'n budget heb ik wel overschreden
Maar voor jou doe ik dat heel graag![]()
Je hebt de afgelopen jaren e.e.a. wel wat geleden
Maar we hoorden nooit geklaag
Dus een extraatje mocht wel van mij
En nu ben ik klaar met de rijmelarij
Oh, wacht je zei iets over zelf iets maken![]()
Maar dat doen we toch allen![]()
Bijna iedereen laat toch dagelijks iets zelfgemaakts in de toiletpot vallen?!![]()
DOEI!
Ja beter! Sinds vandaag doet het eindelijk minder pijn, hoera! Ze liegen niet als ze zeggen dat je rekening moet houden met zeker 1,5 week herstel (en dus niet werken).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:02 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
Mijn liefje, hoe is het met je gekwelde keeltje?
[..]
Warm, warmer... Mijn verdachtenlijstje is flink geslonken! Hoop dat ik niet te rigoureus heb gestreept
Ik heb ook jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word nooit verdacht
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Ik heb ineens een idee over jouw identiteitquote:Op maandag 2 februari 2015 14:48 schreef XtremecuteUZer_You het volgende:
[..]
Paniek is nergens voor nodig,
ook geheel overbodig.
Wij samen zijn voor altijd samen. Te gek!
Onze geschiedenis gaat way back!
We hebben zelfs nog een hele poos samen geschreven.
Over het wel en wee in het leven.
Een link naar de reeks zou ik kunnen doen,
maar in plaats daarvan krijg je een dikke zoen!x 1000
Zie de post hierbovenquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is ook nooit iemand die mij verdenkt..
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ineens een idee over jouw identiteit
Volgens mij bedoel jij een reeks buiten OUD
Volgens mij ben jij een Groningse meid
Of heb ik het nu fout?
Ik wacht vol spanning tot je therapietje is afgelopen.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:05 schreef Wilzoenah het volgende:
[..]
hoi hoi met wil hier
alles goed![]()
ik ha
d wel een x ergens een hintje gegeve tog ?
op date vindt ik nog wat spannent,
ik wil liever eff w88 tot de terapie voor men achgoor ahpoby is af gelope
maar daar naar durv ik wel denk ik
met jouw aan mijn zyde kan ik de werelt aan
Duidelijk niet,quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef Ojos_Azuros het volgende:
[..]
Maar zeg eens, blauwe griet
Herken jij een hint als je 'm ziet?
Van vreugde de overtreffende trapquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:58 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Duidelijk niet,
Zoals je ziet!![]()
Mijn speurskills zij niet wat het moet zijn
Heb dan ook nog een ietwat verweekt pregnancy brein!
Wil je dat ik je identiteit écht ga raden voor de 15e?
Volgens mij ben je ieg een oudgediende![]()
Of je een Eend, Mango of Citroen bent weet ik nog niet zeker
En wat extra druk voor het raden maakt me heul wat bleker![]()
Kan er een miniminimini hintje nog komen
Moet ik dit persoonlijk opvatten?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:23 schreef Ojos_Azuros het volgende:
[..]
Van vreugde de overtreffende trap
Want ik bevind me in goed gezelschap!
Jouw lijstje kan me wel bekoren,
Maar of ik er echt in thuis zal horen....?
Dát weet je de 15e pas maar ik zeg je vast
Limegroen is een kleur die me wel/niet* past.
Ik houd van steenvruchten, dat ontken ik niet
Eenden interesseren me geen biet
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Je gedicht over excrementen hangt nu ingelijst boven m'n pleequote:Op woensdag 4 februari 2015 00:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja beter! Sinds vandaag doet het eindelijk minder pijn, hoera! Ze liegen niet als ze zeggen dat je rekening moet houden met zeker 1,5 week herstel (en dus niet werken).
En mijn baby slaapt inmiddels weer, dus ik ga ook weer een poging doen![]()
je hebt me wel schieuwnierig gemaakt nu hoor!quote:
Je bent zelf een spreadsheetquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij houdt ze bij in een spreadsheet he?
oh jij ziet de mijne wel?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom zie ik bij anderen wel de hints![]()
Ik blijf bij vermoeden nummer een(d)
Ik ben wel gevleid moet ik toegeven!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom zie ik bij anderen wel de hints![]()
Ik blijf bij vermoeden nummer een(d)
Mijn ware aard...quote:Op zondag 1 februari 2015 13:15 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik werd wel getipt moet ik zeggen, mijn scherpe blik is ATM wat van de radar af![]()
Dus voorlopig kom jij er met je misstapje prima vanaf!
Ik heb nog geen concrete gedachten over je ware aard
Ook al post ik een poppetje met een baard
Laxeermiddel is sneller wellichtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
er valt ineens een kwartje.
Sorry hoor SeQsi. Ik ben erg traag van begrip zoals je merkt
Maar ik hou nog wel van je!
Dag mooie lieve vrouwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:10 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhhhh <3 <3 <3 In alle talen de liefde verklaren, zonder een tong vol blaren! Met jou wil ik verder, nog jaren, wat zeg ik, de rest van mijn leven wil ik wel met je delen!!!
En nu word ik toch wel steeds nieuwsgieriger naar jou, de persoon waar ik stiekem best wel een beetje van hou <3 <3 <3
Oh fijn!!! En wb de naam mag ik de echtgenote kaart spelen want ml heeft het etiket gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa!
[ afbeelding ]
Oke, m'n naam is verkeerd gespeld, maar dat mag de pret niet drukken, een pakje met hartjes en 't is zwaar man!
Ik hoef niks te schrappen, want ik zie alleen mijn vermoeden tunnelvisie bevestigd worden door dit baardgebeurenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
[..]
Mijn ware aard...
Heeft NIKS te maken met een baard![]()
Nou ben ik wel erg bekend met de regio van het baardmeisje
Schrap je nu weer wat verder van je lijsje?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik hoef niks te schrappen, want ik zie alleen mijn vermoeden tunnelvisie bevestigd worden door dit baardgebeurenMijn nergens op gebaseerde niet-concrete verdachtenlijstje bevatte slechts één naam
Nee hoor, je hebt gewoon tunnelvisie of nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
[..]ben ik zo voorspelbaar
En nog een echo-o-o!quote:Op maandag 2 februari 2015 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
In de woestijn klinkt mijn gesmoorde schreeuw
Waar is toch mijn Malteser leeuw?
Net zag ik met half dichtgeknepen ogen
Mijn valentijn haar puppy zogen
In katzwijm viel ik gauw daarna
Maar gelukkig, het was een fata morgana
Want in mijn hart weet ik toch heus wel
Ik ben jouw enige echte fokdel
Maar laat toch nog eens iets van je horen?
Ik ben wel toe aan rode oren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef Valentijn_Rood het volgende:
Pompompom.. Kyara, misschien wil jij een gokje wagen?
uitleg voor mensen die het nog steeds niet snappen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
er valt ineens een kwartje.
Sorry hoor SeQsi. Ik ben erg traag van begrip zoals je merkt
Maar ik hou nog wel van je!
Pssst..."Echt scheutig ben ik misschien nog niet" ---> Mangostine werkt al sinds jaar en dag bij de firma Scheut, daar is nog eens een enorme fok!rel over geweestquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
uitleg voor mensen die het nog steeds niet snappen?
ah thanks! Dat kon ik niet wetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pssst..."Echt scheutig ben ik misschien nog niet" ---> Mangostine werkt al sinds jaar en dag bij de firma Scheut, daar is nog eens een enorme fok!rel over geweest
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:10 schreef elamaniLOVE het volgende:
[..]
Dag mooie lieve vrouw
er liggen 10 cadeautjes klaar voor jou
ze worden nog voorzien van mooi papier
en dan vertrekken ze vanaf hier.
[ afbeelding ]
Tof. Misschien kun je je ook eens aan een gedichtje wagen, of zo?quote:
Voor mijn tijd geloof ik...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet dat nu echt allemaal weer opgerakeld worden? De mods zijn net weer op adem.
Gedichtquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:53 schreef Omentielove het volgende:
[..]
Tof. Misschien kun je je ook eens aan een gedichtje wagen, of zo?
Mooiquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:19 schreef Omenteilvo het volgende:
[..]
Gedicht
Geschmicht
Gezwicht
Voor jouw gezicht
Pisnicht
In dit licht
Kniegewricht
Opgelicht
Door dit wicht
Einde bericht
Is hier nou een soort ruzie gaande?quote:
Stelletje bitchesquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het ontaardt hier uiteindelijk altijd in vals gekissebis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slobber,
Je eigen LoverLoj
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:10 schreef GoodOldFashionedLoverLoj_ het volgende:
Lekker blond mokkel van me!
Nog een paar dagen wachten
dan hoef ik niet meer in stilte te smachten
Ik verlang zo naar die hete lange nachten
gek maak je mij in mijn gedachten
Omdat ik vind dat jij je ook schmecksy moet voelen
en zodat ik bij jouw aanzicht hitsig kan joelen
heb ik wat lingerie voor jou gekocht
het is zorgvuldig uitgezocht
Maar lieve Loj, is het wel jouw kleur?
Ik kan m nog ruilen voordat ik je besmeurOhhh, die wil ik heel graag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slobber,
Je eigen LoverLoj
Dat is wat ik altijd draag...
Alleen m'n vriendje is er nooit zo blij mee,
Hij gooit ze liever in zee..
Hij wordt ervan een beetje bang,
want hij moet uren zoeken naar de ingang..
Hij wilt er liever een die hij kan opeten,
Misschien wou je dat nog ff weten![]()
Shit As, ik besef nu pas dat jij dit was johquote:Op maandag 2 februari 2015 13:47 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat het door de brievenbus past.....
[..]
Waarop heb jij nu gestreept,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mooie Fokmevrouw?
Ik zie nog steeds vier namen staan,
Dat valt me tegen van jou!
Ik hoopte op een finalegok,
Maar nu krijg je voor straf,
Geen antwoord op je lange lijst.
Oh, wel vroeg ik me af:
Kun jij iets met Woezel en Pip,
Of krijg je dan net als ik,
Wat zuur braaksel in je mondje,
Gevolgd door vijf maanden de hik?
Oh wacht gaf ik nou weer een hint,
Hopelijk kun je er iets mee,
Het is al bijna Valentijn,
Kep nu al bijna heimwee!Everything will be fine in the ass. If it's not fine, it's not your ass.
Geeft niet hoor, een strakke doos heeft idd ook zn nadelen. Maar ik hou wel van gefrut, neem je tijdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:38 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
Je zou toch echt moeten weten
Tetris is er niks bij met al dat puzzelen, passen en meten
Ik begin er al lichtelijk van te hijgen
Om alles in je doos te krijgen
[ afbeelding ]
Hi bips!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:31 schreef KnufMebipsja het volgende:
[..]
Waarop heb jij nu gestreept,
Mijn mooie Fokmevrouw?
Ik zie nog steeds vier namen staan,
Dat valt me tegen van jou!
Ik hoopte op een finalegok,
Maar nu krijg je voor straf,
Geen antwoord op je lange lijst.
Oh, wel vroeg ik me af:
Kun jij iets met Woezel en Pip,
Of krijg je dan net als ik,
Wat zuur braaksel in je mondje,
Gevolgd door vijf maanden de hik?
Oh wacht gaf ik nou weer een hint,
Hopelijk kun je er iets mee,
Het is al bijna Valentijn,
Kep nu al bijna heimwee!
Ik weet niet zeker of ik wil wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hi bips!
Oef, ik heb niet genoeg mijn best gedaan,
is mijn valentijnsverwennerij nu van de baan..?
Ik ben afgegaan op de hint '1 zoon'
Of ben ik dan een te heilige boon?
Van de overgebleven 4 heb ik maar weinig gezien
Dus op een definitieve gok was ik nog niet zo kien...![]()
Ik ga er nog even verder op broeden
En deel, beloofd, later vandaag een specifieker vermoeden
Oh, en Wizzel & Poep... Daarop doe ik het niet zo goed.
Dus als je nog andere ideeën hebt, zie ik liever dat je daar iets mee doet
Lieve Shandaly,quote:Op maandag 2 februari 2015 23:16 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Denk dat er ook een boel per expres mis gaat
En meerdere browsers! Yay!
[..]
Shandalief!! Zag ik gewoon wel je kleine post over het brengen... maar niet dat prachtige gedicht erboven! Daar had ik een pc voor nodig voor de quote-alert
Mijn rijmskills laten me ook al in de steek, sowwy!
Nagellakjes heb ik bijna geen, meestal kleurloze... ik laat me graag verrassen
door wat jij bij me vindt passen (yay, toch een rijmpje!)
En wbt chocola... 'k ben een alleseter, maar bij voorkeur niet té bitter/puur. Ow, en geen kersenbonbons pls. Die vind ik bijna altijd vies en gaan dan door naar ml. Alhoewel... da's dan weer wel beter voor de lijn... hmm...
Beterschap m'n lief!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Shit As, ik besef nu pas dat jij dit was johWat stom, want ik vond het er wel jaloersmakend uitzien! Dus het is wel extra leuk dat ik nu jaloers was op m'n eigen cadeautjes
Hé jij daar, sexy vrouw, ik ga je zo verwennen dat je werkelijk waar niet meer weet waar je het zoeken moet! Maar daarvoor ben ik nog wel een paar dagen zoet... Wees niet bevreesd, ik vind jou echt zo de moeite waard, en heb daarom heel zorgvuldig van alles voor je gespaard!quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:52 schreef ValentinesDay het volgende:
[..]
Hé jij daar, sexy vrouw, ik ga je zo verwennen dat je werkelijk waar niet meer weet waar je het zoeken moet! Maar daarvoor ben ik nog wel een paar dagen zoet... Wees niet bevreesd, ik vind jou echt zo de moeite waard, en heb daarom heel zorgvuldig van alles voor je gespaard!
xoxo
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:47 schreef As1981 het volgende:
Nog iets meer dan een week. Nog 3 dagen om de pakjes te versturen. Wat een spanning.....
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 09:20 schreef KnufMebipsja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij nog met één antwoord plezieren:
Zijn er naast Aafje nog andere dieren?
![]()
![]()
Wat een leuk stel!quote:Op maandag 9 februari 2015 10:27 schreef JufMariska het volgende:
[..]Yup, we hebben nog een grote versie van Aaf: Guus!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:01 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
Ooooh Coco mijn liefste.....
[ afbeelding ]
Prima joh! Ziek lekker uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef ZoenVoorCitroen het volgende:
Lieve Limone, ik heb iets vervelends te vertellen
De snotneus van mijn zoon is omgetoverd tot daadwerkelijke virusrellen
De wc is onze grootste mattie
Waardoor ik geen tijd heb om je laatste dingen af te maken, snap je dat niet?
Ik hoop dus dat ik je pak op tijd op de bus kan doen
Maar anders komt hij iets later van deze oen
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef Ojos_Azuros het volgende:
Blauwe ogen
Als tomaten
Gemuteerd
Blauwe ogen
Als de zon
Die faalt
Blauwe ogen
Als een drol
Mislukt
Blauwe ogen
Als een flamingouit
Fail
Blauwe ogen
Als Oprah Winfrey
Crap
Blauwe ogen
Als tepels
Fuck
Hoi
Ik loop achter![]()
Maar boeie
Want ik heb jou
Dus je boft![]()
Toch wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef Wilzoenah het volgende:
ow en je paket is bijna klaar
hij gaat morgen op de bus denk ik
ik hoop dat je de gehaakte drol leuk vint
ik was eigelik begonen aan een onder zeter maar
dat lukte niet dus ik heb er maar het beste van ge maakt ,![]()
gr gr wil
OMG ik ben nu verliefd op jouw zoon <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rady, leuke foto's!. Op die laatste kijkt 'ie wel een beetje bedenkelijk.
.
Kwak, hopelijk knapt M. snel op.
Poeh, heftig dagje, JM! Veel plezier en succes! Ik zie, vooral nu met nachtvoedingen om half 2 en half 5 waarbij ik er een uur over doe om weer in slaap te vallen, ook wel heel erg op tegen die wekker om 6 uur als ik weer moet werken....
Dekentje ligt hier tot aan de okseltjes, I slaapt graag met zijn handjes naast zijn hoofdje.
We zijn net ook weer goedgekeurd bij het CB. De arts is wel heel tof, ze vond hem supersterk en goed ontwikkelen.. Bij het prikje gaf hij één brul, maar het was goed zodra ik hem bij me nam.
De stats:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En het meneertje zelf:
[ afbeelding ]
Oh lieve ela toch, jij bent hoe dan ook het wachten waard,quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:48 schreef ValentinesDay het volgende:
Lieve liefste DevilsAndDust,
het is gedaan met mijn nachtrust.
Door wat vertraging her en der,
is het nu opeens zover...
En is mijn hartekreet,
nog helemaal niet compleet![]()
Het zal toch niet zo zijn,
dat ik niet op tijd ben voor Valentijn?
Ik ren en vlieg en doe alles wat ik kan,
zodat je pakje morgen met de post mee kan.
Ik hoop op tijd,
voordat je mij openrijt...
![]()
![]()
Ja. En ik ben nieuwsgierig. Riley wilde de 'tatootjes' meteen uitpakken. Dus even hoog weggelegd en een boze peuter getroostquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:38 schreef Omentielove het volgende:
Omentielvo, is de postbode vandaag al geweest?
dat is een leuk vooruitzicht zo vanuit het ziekenhuisquote:Op maandag 9 februari 2015 15:01 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
Lieve Majo!
Mn enveloppen zijn klaar,
Dus versturen maar!
Ik bof absoluut met jou en je onvoorwaardelijke liefde!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef Ojos_Azuros het volgende:
Blauwe ogen
Als tomaten
Gemuteerd
Blauwe ogen
Als de zon
Die faalt
Blauwe ogen
Als een drol
Mislukt
Blauwe ogen
Als een flamingo
Fail
Blauwe ogen
Als Oprah Winfrey
Crap
Blauwe ogen
Als tepels
Fuck
Hoi
Ik loop achter![]()
Maar boeie
Want ik heb jou
Dus je boft![]()
Toch wel![]()
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik vandaag in mijn brievenbus vond?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:01 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
Ooooh Coco mijn liefste.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vandaag in mijn brievenbus vond?
Als beloning -zo, *pats*- een speels tikje op je kontIk glibberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bibber
Oh lekkere
Cooc
Wanneer zit je eens op míjn pook?
Sorry SV van trimonium,
Er zijn meer liefhebbers van Coco in dit universum.
Sop
Drop
Drop
Drop
Olfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:55 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik glibber
Bibber
Oh lekkere
Cooc
Wanneer zit je eens op míjn pook?
Sorry SV van trimonium,
Er zijn meer liefhebbers van Coco in dit universum.
Sop
Drop
Drop
Drop
Ha! Mijn hol,quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Olf
Geile korenwolf
Maak die meiskes niet zo dol,
Ga eens terug in je gezellige hol
Weet je nogquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Ha! Mijn hol,
Nu kan je op je lol.
Foto's wil je ervan zien,
Lieve suiker, heus toch, misschien?
Het baren van een kind,
Was mijn aars niet goedgezind.
Laat dus maar zitten,
Ga maar lekker pitten.
Zooooo in mijn sas met sexy Asquote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wauw wat veel!!!!! En er komt nog meer. Ik ben zo benieuwd. En ook naar het fröbel gedeelte
SPOILER: in spoiler want hij/zij heeft blijkbaar een voorkeur voor de Enter toetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:30 schreef HotASs1981 het volgende:
Mijn zoon/dochter (van 1/2/3/4/5 jaar oud) wilde ook graag wat zeggen:Ik weet het nuSPOILER: in spoiler want hij/zij heeft blijkbaar een voorkeur voor de Enter toetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G. Puereeewr is goddomme een goeie hint!![]()
Potverdorie, inderdaad! Ik weet het nu ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik weet het nu
G. Puereeewr is goddomme een goeie hint!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:30 schreef HotASs1981 het volgende:
Mijn zoon/dochter (van 1/2/3/4/5 jaar oud) wilde ook graag wat zeggen:Oh dat is het beste van deze editieSPOILER: in spoiler want hij/zij heeft blijkbaar een voorkeur voor de Enter toetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een perfecte generale repetitie
De inhoud kan nu al niet meer tegenvallen
Ik ben nu al door alle liefde overvallen
Morgen mijn pakje al in de "bus"
Dat zorgt gewoon voor 2 feestjes dus
Dan kan ik met mijn kont gaan zwieren en zwaaien
Om mijn dans te gaan verfraaien
Of ik doe er gewoon twee
1 overdrag, beschaafd en niet verkleed als prostituee
En als peuter op bed ligt en de gordijnen zijn gesloten
Doe ik een dansje voor jou alleen en heel besloten
Kom je dan laten zien wie je bent
Of maak je je pas echt op het einde bekend.ik mag morgen gewoon al wat uit de doos halen
JA! En ik zit al een week op mijn handenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:32 schreef As1981 het volgende:
[..]ik mag morgen gewoon al wat uit de doos halen
Jouw eigenste bustehouder, da's pas intiem!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef JufMariska het volgende:
Zwangerschapstuniek, voedingsbh en milktrays op MP:
Nog niet stiekem open gemaakt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
JA! En ik zit al een week op mijn handen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh lieve ela toch, jij bent hoe dan ook het wachten waard,
Dus doe kalm aan en voel je vooral niet bezwaard..
Mijn laatste moment huisvlijtquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, afgaande op die tweede foto hoop ik maar dat er niets breekbaars in zat..
Zijn dat er twee, of is het voor- en achterkant?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef ValentinesDay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klaar om met de post mee te gaan!!!
Voor en achterkant jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zijn dat er twee, of is het voor- en achterkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |