Nou de planning was gewoon door de brievenbus. Zit ook in een brievenbusdoos. Maar hij staat wel "bol". En aangezien er ook voor ruim 4 euro aan postzegels op moeten ga ik inderdaad voor dat kleine verschil de gok niet wagen dat het sneuvelt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef Kyara het volgende:
Gaat nou iedereen alsnog per DHL versturen omdat het niet door de brievenbus past
Ja, dat is dan ook wel logisch. Ik dacht dat jullie massaal voor grotere dozen gingen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef As1981 het volgende:
[..]
Nou de planning was gewoon door de brievenbus. Zit ook in een brievenbusdoos. Maar hij staat wel "bol". En aangezien er ook voor ruim 4 euro aan postzegels op moeten ga ik inderdaad voor dat kleine verschil de gok niet wagen dat het sneuvelt.
Oh hoi!quote:Op maandag 2 februari 2015 13:54 schreef As1981 het volgende:
Lieve suikertante,
Het hangt er om of het door de bus gaat passen. Vind je het erg als ik het met DHL verstuur naar je huis of naar een afhaalpunt?
Oei, spannendquote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef KnufMebipsja het volgende:
[..]
Perfect gewelfde JM,
Bedankt voor je zwoele PM,
Waarin je schrijft over je konijntje,
Mijn smakelijke Valentijntje
Ik denk vaak aan dat bontje,
En dat pluizige kontje,
Met die zachte haartjes erop,
Vergeef me dat ik sop![]()
Lig ik wakker met mijn kruis, hier thuis,
Dan denk ik aan jouw Nijntjepluis.
Wat geef je zo'n uiterst zacht fenomeen?
Juist, een stevige pronte peen
[ afbeelding ]
Ik heb een zoon én dochter!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Oei, spannendWat een mooi gedicht weer! Ik probeerde dit weekend weer verder te speuren, maar de lijst met mogelijke mama's-van-een-zoon-en-misschien-ook-een-dochter is zo lang
Is het alweer tijd voor een hintje..?
Ach, troost je lieve meid -quote:Op maandag 26 januari 2015 17:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Verdikkie... Al 3 weken voor D-Day ontmaskert... Ik had 'm Lorenzo moeten noemen he?
Zeg Juffie, waar ben je aan begonnen?!quote:
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Cwen het volgende:
Ik ga het brengen - da's weer eens iets anders dan opsturen
En het pakje voor mijn lootje wordt opgehaald! Wat een luxe...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Cwen het volgende:
Ik ga het brengen - da's weer eens iets anders dan opsturen
Misschien ook wel 2 dochters!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef JufMariska het volgende:
mogelijke mama's-van-een-zoon-en-misschien-ook-een-dochter is zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |