De geest is nu wel uit de flesquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:58 schreef Loj het volgende:
[..]
Zal ik het ontkennen
Of zal ik het bekennen
geef 'm patsenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Limone het volgende:
ugh. Had ik alle streepjes netjes ondeelbaar gezet, pakt ie niet.
Ik werd verdachtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ok ik ga met de billen bloot,
En ik ga zeggen wie mij heeft als loot,
Tenminste dit is wat ik nu denk,
Hopelijk ben ik geen gekke Henk
Dus zeg het maar of ben ik loco?
Lieve Valentijn van mij ben jij coco?
Het rijtje loopt nu ook wel weer mooi schuinquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Limone het volgende:
Ok. Het rijtje is nog niet helemaal recht. Misschien dat ik binnen 48u nog zin heb om het recht te maken. Maakt niet uit verder, want ik had een lief kaartje van mijn SV. Die was wel heel ver gegaan om een andere brievenbus te vinden! Maar niet bij mij hè? Ik zit nu diep diep diep in de wie-is-mijn-sv-tunnel.![]()
Vertel eens SV'tje van me, hebben wij toevallig dezelfde haarkleur?
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik werd verdacht![]()
Maar je hebt je antwoord al gekregen, zag ik. Helaas, neen, het wat leuk geweest, maar in mijn hart viert iemand anders feest
lame-rijm-alert![]()
je bent er zelfs 1 vergetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Limone het volgende:
[..]
beetje gedaan, maar het blijft knagen.
suikertante - suikerhartsuikerzoet - as1981 moeten nog stripkes tussen /mierenneukerquote:
Bijna! Bijna was ik sneller.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
suikertante - suikerhartsuikerzoet - as1981 moeten nog stripkes tussen /mierenneuker
NIET?!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Wizzy het volgende:
Hier wordt ook iemand wakker. Maar ik ben niet Kyara's Valentijn.
Sorry Kyara
En ik kreeg vandaag gewoon een keilieve ansichtquote:Op maandag 26 januari 2015 23:07 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
liefste, was je blij met je kaart?
Van deze saaie oude taart
Ik ben nog wel niet opgebaard
Maar ik voel me hoogbejaard
En ben slecht in potjes kaart
Soms word ik aangestaard
Dat is iets dat me wel zorgen baart
Want dat ouder worden gaat met zo'n vaart
grijze haren in mn paardenstaart
Dit rijm mag in de open haard
En nu ga ik snurken als een paard.
Beloof je nu dan wat vaker hier te zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Wizzy het volgende:
Ben niet heel actief dat geef ik toe.
Zelfs als controle mijn loodje nog opgezocht
Ik wilde nog vragen wanneer je aan de beurt bent. Hoe was het? Hoe gaat het nu? Beterschapquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik kreeg vandaag gewoon een keilieve ansicht
Als je eens wist wat je daarmee bij mij hebt verricht...
Wat een timing om vandaag dat kaartje op te laten duiken.
Ik kon namelijk wel een opkikkertje gebruiken.
Gisteren werden mij mijn keelballetjes ontnomen,
En ik ben nu nog steeds van dat verlies aan het bekomen.
Je lieve gebaar deed mij mijn pijn even vergeten
En nu ga ik mijn 100ste ijsje verder eten![]()
![]()
ik zal het proberenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef Kissie_Missy_Wizzy het volgende:
Beloof je nu dan wat vaker hier te zijn?
Anders doe je je Valentijn wel pijn
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Wizzy het volgende:
Sorry Kyara
Ik denk dat jouw Valentijn vond dat je genoeg Santa's had gehadquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar het excuus van mijn Valentijn!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Wizzy het volgende:
Sorry Kyara
Is dat een hint?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw Valentijn vond dat je genoeg Santa's had gehad
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:18 schreef elamanilo het volgende:
Ik wacht in alle rust en zonder bombarie,
tot jij je onthult na 14 februari <3 <3
Lieve majo,quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
De geest is nu wel uit de fles
Sorry dat ik zo'n slecht lootje was
dag liefde van mijn levenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef HotASs1981 het volgende:
Yo, As, wat ik je nog wilde vragen,
(los van stuff waarmee ik je kan behagen),
moet het per se brievenbuspost zijn?
Of is een pakje misschien net zo fijn?
Een van de cadeaus gaat namelijk nooit passen,
in een doosje om door je brievenbus te jassen.
Ik zou het voor me zelf houden kunnen,
maar dit is iets wat ik jou echt wil gunnen...
Anyhoo, de dag komt snel dichtbij,
dat ik van jou ben, en jij van mij.
Mag ik dan eindelijk jouw lippen voelen?
En met mijn handen door jouw haar kroelen?
Om dan af te dalen naar jouw lekkere kont,
terwijl mijn tong huishoudt in jouw mond.
Oh, bij die gedachten sidder ik, beef en bibber,
ik wil jouw lijf met olie insmeren, heerlijk geglibber.
dan lik ik je daarna helemaal schoon, tot je mooi glimt,
om je te beminnen zoals ik nog nooit een ander heb bemint.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
[..]
Lieve majo,
Doe niet zo gek,
ik trek toch geen gekke bek
Jij bent een perfect lootje
en ik heb al 1 cadeautje
Ohhhhh <3 <3 <3 In alle talen de liefde verklaren, zonder een tong vol blaren! Met jou wil ik verder, nog jaren, wat zeg ik, de rest van mijn leven wil ik wel met je delen!!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:47 schreef elamaniLOVE het volgende:
[..]![]()
Ik had je nog iets beloofd
even uit mijn hoofd
als ik nog een taal ben vergeten
laat het me dan maar even weten
misschien dat google translate
daar nog een vertaling van weet
Ik hou van jou
I love you
Ich liebe dich
Je t'aime
Te quiero
Ti amo
أحبك
Обичам те
我爱你
Jeg elsker dig
Minä rakastan sinua
Σε αγαπώ
אני אוהב אותך
मुझे तुमसे प्यार है
Szeretlek
Aku cinta kamu
愛しています
당신을 사랑해요
Jeg elsker deg
Я тебе кохаю
Kocham cię
Eu te amo
Te iubesc
Я тебя люблю
Milujem ťa
Miluju tě
Seni seviyorum
Anh yêu em
Jag älskar dig
Ek hou van jou
Unë të dua
Ես քեզ սիրում եմ
Mən səni sevirəm
Maite zaitut
Volim te
Gihigugma ko ikaw
Mi amas vin
Ma armastan sind
მე შენ მიყვარხარ
Mwen renmen ou
Is breá liom tú
Ég elska þig
Те сакам
Tiako ianao
Saya suka anda
Aroha ahau ki a koe
Би чамд хайртай
Men sizni sevaman
من شما را دوست دارم
Abdi bogoh ka anjeun
Waan ku jeclahay
Nakupenda
Ман туро дӯст медорам
Mahal kita
مجھے تم سے محبت
Rwyf wrth fy modd i chi
Я люблю цябе
Ngiyakuthanda
Ik hâld fan dei
Ah, kijk, fijn! Dat is goed om te wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:04 schreef As1981 het volgende:
[..]
dag liefde van mijn leven
hoe het pakje komt is mij om het even
benieuwd wat het gaat zijn
maar alleen al jou liefe is een waar feestfestijn ♡♡♡
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:22 schreef HotASs1981 het volgende:
Anders rijm je het woord 'zijn' op het woord 'zijn'. Good job.
Daar heb ik mezelf mee weggegeven zeker he? Ik was er al bang voor. "HotASs1981", zei ik tegen mezelf, "doe dat nu niet, want ze heeft meteen in de gaten wie je bent!". Stom stom stom.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef As1981 het volgende:
[..]het is dat je het zei anders had ik het niet eens gezien.
En zowaar een eerste hint
Nee hoor ik heb geen idee wie je bent. Maar heel eerlijk ben ik daar ook niet mee bezig want ik wil het nog niet weten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:26 schreef HotASs1981 het volgende:
[..]
Daar heb ik mezelf mee weggegeven zeker he? Ik was er al bang voor. "HotASs1981", zei ik tegen mezelf, "doe dat nu niet, want ze heeft meteen in de gaten wie je bent!". Stom stom stom.
Oh, lieve, onschuldige As,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef As1981 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geen idee wie je bent. Maar heel eerlijk ben ik daar ook niet mee bezig want ik wil het nog niet weten.
SPOILER: lyrics van Ass Like ThatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik hoefde dus niet heel lang te wachten uiteindelijk. Afgelopen dinsdag mocht ik. Het gaat nu wel de goede kant op. Alleen waren de pijnstillers net uitgewerkt, en daarom was ik wakker op dit ongoddelijke tijdstipquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen wanneer je aan de beurt bent. Hoe was het? Hoe gaat het nu? Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 31-01-2015 04:25:43 ]
zit je me nu alweer te verdenken? Is de wens soms de moeder van de gedachte hier?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. En nu ik alle vriendschapsverzoeken heb uitgestuurd, zie ik dat ik blob87 & as1981 geen verzoek had hoeven sturen, want jullie zijn al geraden![]()
![]()
Nu heb ik wel een nummer 1! (deels doordat ik nog niet van iedereen alle plaatsnamen heb):
STORMQUEEN!
En nee, ik wil geen bevestiging. Alleen even dit melden.
Wie er nog meer op mijn verdachtenlijstje staan: Ophelia, AwayTL, Dot., ferrari_rood, JufMariska, Loj, MaJo, Wizzy.
En ik heb even weggestreept wie het voor mij gevoelsmatig zeker niet is. Maar daar kan ik dus volledig naast zitten ook.
Ik ken jouw echte naam niet! Een paar mensen kon ik dus geen verzoek sturen, vandaar. Ik doe je straks op de computer even pm'enquote:Op zaterdag 31 januari 2015 04:29 schreef AwayTL het volgende:
*keek hoopvol naar een fb melding*
Geen coco verzoek
*gaat zo in een hoekje huilen*
*kras*
Dus er werden twee smakelijke billetjes geshaket vannacht? *Insert geilbak smiley*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 03:55 schreef Loj het volgende:
Coco,
Ben je loco?
Iemand anders laat trillen,
Iemand met hele sexy billen.
Het begint langzaam op te vallen he? Maar dit keer op basis van zorgvuldige eliminatie! Op basis van 1 poststempel, dus dat moet toch wel van significante betekenis zijn!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 05:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je me nu alweer te verdenken? Is de wens soms de moeder van de gedachte hier?
Zoekt en gij zult T vindenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 05:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ken jouw echte naam niet! Een paar mensen kon ik dus geen verzoek sturen, vandaar. Ik doe je straks op de computer even pm'en
Had ik al gezegd dat ik een midweekje in Boxmeer was. Familie bezoek enzoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi! Ik kan niet slapen en zit daarom te speuren naar wie mijn SV is. Het kaartje (O+) komt namelijk uit Boxmeer (aldus het poststempel). Dus ik wil strepen
Alleen, ik heb allerlei mensen niet op facebook en kan dus niet checken waar die mensen vandaan komen. Boo!
Dus, diverse mensen hebben een fb-verzoek van mij ontvangen. Voel je vrij niet te accepteren, uiteraard, ik kijk gewoon hoe ver ik kom![]()
Doei!
Oh! Oohh! OOOHH!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:22 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
En ik heb helemaal geen Boxmeer...
*voegt hilz weer toe aan het verdachtenlijstje*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een midweekje in Boxmeer was. Familie bezoek enzo
Vertel me dan maar in welke maten jouw mini-me's zitten!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Oohh! OOOHH!
Maar je hangt op zn minst nog rond in t babytopicOf je bent een lurker... Dus eigenlijk weet ik nu nog niks
*Voegt Kyara ook maar weer toe aan de lijst*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:04 schreef Kyara het volgende:
En heb ik al gezegd dat mijn man in Den Bosch werkt?
EN JE MAAKT OOK NOG ZELF DINGEN!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:10 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
Vertel me dan maar in welke maten jouw mini-me's zitten!
En wanneer wordt hij 1?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij woog laatst 10,5kg bij t cb. Tis best een flinke
Eind april, de 27ste. Hij zit niet eens op de uiterste lijnen van de curve, maar hij is wel redelijk groot ja. Volgens mijn moeder woog ik met 14 maanden 14 kiloquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:17 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
En wanneer wordt hij 1?![]()
Ik mag pas 9 februari naar het cb en ik denk dat Riley nog iets lichter is.
Je antwoord kwam veul te laatquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
EN JE MAAKT OOK NOG ZELF DINGEN!
Dan kan ik een paar mensen weer meer verdenken
S. zit trouwens in 92/98, en T. in 80.
Mijn liefde mijn alles, ik ben niet kwijt!quote:
Nou, nu moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:04 schreef Kyara het volgende:
En heb ik al gezegd dat mijn man in Den Bosch werkt?
Hintjes heb ik al gegevenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:22 schreef Loj het volgende:
[..]
Nou, nu moet ik zeggen..
Op het kaartje staat: ich liebe dich...
Duits en op basis daarvan staan Kyara en jufmariska weer op de verdachtenlijst
Lieve loverloj, mag ik nog een hint??
Zodat ik eindelijk een keer een kloon z'n echte identiteit vindt
Ik werd wel getipt moet ik zeggen, mijn scherpe blik is ATM wat van de radar afquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:47 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
Mineola MeisjeLief
Jij lieve lieve hartendief
Ik word een beetje zenuwachtig van jou
En voel me een beetje als een kat in het nauw
Gisteren maakte ik een kleine fout
In 1 van de topics hier in OUD
Ik hoopte nog dat je het niet op zou vallen
Zo vlak voor het einde wil ik het niet verknallen
Natuurlijk zag je het wel
En zit ik nu in de knel![]()
Ik hoop nog even in de anonimiteit te kunnen blijven
Voordat wij samen de liefde gaan bedrijven
Ik verdenk jou nu als mijn nummer 1.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een midweekje in Boxmeer was. Familie bezoek enzo
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Mangostine het volgende:
Ik verdenk Kyara als mijn lootje. Mag ik nog een hint?
Loj kun je afstrepen, die heeft mijquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. En nu ik alle vriendschapsverzoeken heb uitgestuurd, zie ik dat ik blob87 & as1981 geen verzoek had hoeven sturen, want jullie zijn al geraden![]()
![]()
Nu heb ik wel een nummer 1! (deels doordat ik nog niet van iedereen alle plaatsnamen heb):
STORMQUEEN!
En nee, ik wil geen bevestiging. Alleen even dit melden.
Wie er nog meer op mijn verdachtenlijstje staan: Ophelia, AwayTL, Dot., ferrari_rood, JufMariska, Loj, MaJo, Wizzy.
En ik heb even weggestreept wie het voor mij gevoelsmatig zeker niet is. Maar daar kan ik dus volledig naast zitten ook.
Perfect gewelfde JM,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef HotASs1981 het volgende:
Pssst, schatje
Kijk eens wat er hier al klaar ligt!
Ziet het er niet prachtig uit in het flitslicht
van de camera van mijn telefoon?
En the best part, mijn sexy anemoon,
Dit is niet alles; er komt nog meer bij.
Ik wacht nog op het ander en een
van de pakjesstuurmaatschappij.
Daar moet dan nog even een papiertje omheen,
Maar zoals je ziet
zijn de gedichtjes reeds klaar.
Dan zit ik straks in ieder geval niet
paniekerend met mijn handen in het haar.
Bovendien ben ik nog een soort van aan het knutselen,
zo probeer ik iets zelfgemaakts in elkaar te knutselen.
Maar verwacht er niet teveel van
Fröbelen is helaas iets waar ik niet zoveel van kan
Wauw wat veel!!!!! En er komt nog meer. Ik ben zo benieuwd. En ook naar het fröbel gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh, gelukkig ben je niet wegquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:15 schreef XtremecuteUZer_You het volgende:
[..]
Mijn liefde mijn alles, ik ben niet kwijt!
Ik heb helemaal je laatste bericht gemist.
Ik kan het niet aan jou verdrietig te zien. Ik hoop dat de wetenschap dat ik heel veel van jou hou, weer een klein glimlachje op je gezicht kan brengen.
Ik ben ook bijna klaar met allemaal moois in jouw postdoosje stoppen. Ik moet er nog op uit voor een klein cadeautje.
Mijn liefste mijn schat. Ik ben helemaal vergeten te rijmen. Dat is van schrik geweest denk ik!
Mijn alles, ik hou ziels veel van jou. Ik hoop dat je me kan vergeven!!
Voor altijd de jouwe!
Rats... Verradenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik verdenk jou nu als mijn nummer 1.
Omdat je vorig jaar Kyara had en ook zo'n hartje om haar oog heen had getrokken. En je werkte met liggende streepjes in de naam.
Of wel?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
Zou het? Of... toch niet?
Paniek is nergens voor nodig,quote:Op maandag 2 februari 2015 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig ben je niet weg
ik raakte al in paniek
maar dat is nu klaar
dat was even schrikken zeg
ik ben erg benieuwd naar wie je bent
misschien kun je me een klein hintje geven
ben je bij mij al bekend
of was je nog niet eerder in mijn leven?
hebben we een kind ongeveer even oud?
en heb je er 1 of meer?
als je me een van die dingen nou toevertrouwt
dat mag toch nu wel een keer?
ik heb namelijk echt nog geen enkel idee
alleen die al vergeven zijn kan ik vergeten
hoe dan ook, ik vind je erg OK
dat mag wel van me weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |