quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als Y een keertje niet zigzaggend zijn studievoortgang vertelt in het topic.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:17 schreef Yreal het volgende:
Zullen we er een OP sectie van maken?
Hbo :
3 verslagen afronden, afstudeerstuk schrijven
Fiscaal :
Bacheloressay, Bestuursrecht 2. Rechtsfilosofie, rechtsgeschiedenis, PFE
Rechtsgeleerdheid :
Fiscaal + recht en menselijk gedrag
Fair enoughquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als Y een keertje niet zigzaggend zijn studievoortgang vertelt in het topic.
Moeten jullie geen P hebben als je begint aan je derde jaar?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op de uva bestaat er uberhaupt geen eis in jaar 2.
Aha.quote:De reden dat ik Strafproces nog niet heb is dat ik het pas in het 3de jaar heb kunnen volgen. Toen faalde ik. Nu was ik ziek.
En dat is jammer en zonde. Nergens voor nodig. Met een beetje plannen kom je er wel, en dat plannen lukt jou niet omdat je zoveel dingen tegelijk doet. Denk ik. Jij kan het beste oordelen.quote:Rechtsgeschiedenis in jaar 1 en 3 ging planmatig fout.
Oki. Hopelijk heb je het dit jaar wel.quote:In jaar 2 was ik out met een hersenschudding. In jaar 4 komt ie nog.
Ook hallo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef Riot- het volgende:
Nou, valt toch allemaal wel mee
Nu er 6 masters achteraan plakken en je hebt wat!
Dat ik teveel wil is evidentquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeten jullie geen P hebben als je begint aan je derde jaar?Dat moeten wij wel namelijk, en dat is, naar mijn weten, ook landelijk vastgesteld.
[..]
Aha.
[..]
En dat is jammer en zonde. Nergens voor nodig. Met een beetje plannen kom je er wel, en dat plannen lukt jou niet omdat je zoveel dingen tegelijk doet. Denk ik. Jij kan het beste oordelen.
[..]
Oki. Hopelijk heb je het dit jaar wel.
Fiscaal recht, Privaatrecht, Fiscale economie, Waterbouwkunde, Landbouwkunde en milieukunde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef Riot- het volgende:
Nou, valt toch allemaal wel mee
Nu er 6 masters achteraan plakken en je hebt wat!
Nee, en nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie geen P hebben als je begint aan je derde jaar? Dat moeten wij wel namelijk, en dat is, naar mijn weten, ook landelijk vastgesteld.
Ik wil ook teveel. Liefst heb ik mijn master + lesbevoegdheid + stage al binnen, maar zoiets kost allemaal tijd.quote:
We hebben echt de verkeerde uni gekozen Etsquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh? Je moet je P toch hebben in 2 jaar?
nee, dat hoeft niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Dat verschilt per universiteit en binnen universiteiten per studie. Sommige studies moet je een bepaald aantal punten halen in je eerste jaar (dat aantal wisselt ook nog) en sommige moet je binnen 2 jaar al je eerstejaarsvakken hebben gehaald. Volgens mij is er geen opleiding waar beide eisen zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch ook? 1ste jaar halen = je P.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Dat verschilt per universiteit en binnen universiteiten per studie. Sommige studies moet je een bepaald aantal punten halen in je eerste jaar (dat aantal wisselt ook nog) en sommige moet je binnen 2 jaar al je eerstejaarsvakken hebben gehaald. Volgens mij is er geen opleiding waar beide eisen zijn.
Nee? Je moet een bepaald aantal punten halen. Voor rechten op de UvA is dat 40 of 45 geloof ik. Die overige punten mag je zo lang over doen als je wil. Goed lezen wat er staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch ook? 1ste jaar = je P.
Volgens jouw post moet je toch je P in 2 jaar jaar hebben gehaald?
Ja, het kan. Maar wij hebben dat niet. Bovendien, hoe zie je dat voor je bij deeltijd?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch ook? 1ste jaar halen = je P.
Volgens jouw post moet je toch je P in 2 jaar jaar hebben gehaald?
Bizar. Op de RuG moet je in je eerste jaar minimaal 45 punten halen, en in het tweede jaar moet je dan de resterende 15 punten halen wil je doorgaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee? Je moet een bepaald aantal punten halen. Voor rechten op de UvA is dat 40 of 45 geloof ik. Die overige punten mag je zo lang over doen als je wil.
Nou.. Windesheim (in be4:quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:33 schreef Tchock het volgende:
Sommige studies moet je een bepaald aantal punten halen in je eerste jaar (dat aantal wisselt ook nog) en sommige moet je binnen 2 jaar al je eerstejaarsvakken hebben gehaald. Volgens mij is er geen opleiding waar beide eisen zijn.
Windesheimquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou.. Windesheim eist bij de MER en andere studies in jaar 1 minimaal 45/50 EC's en in jaar 2 sowieso alle eerstejaarsvakken. Zo niet: als nog wieberen maarIdem voor de RuG
Er zijn vast nog wel studies te vinden zonder bsa.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bizar. Op de RuG moet je in je eerste jaar minimaal 45 punten halen, en in het tweede jaar moet je dan de resterende 15 punten halen wil je doorgaan.
Ik dacht echt dat het op de alle uni's/voor alle studie's gold, niet dus.
Dat kan, ja. Er zijn allerlei varianten mogelijk. In Leiden moet je voor rechten 90 punten halen in twee jaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bizar. Op de RuG moet je in je eerste jaar minimaal 45 punten halen, en in het tweede jaar moet je dan de resterende 15 punten halen wil je doorgaan.
Ik dacht echt dat het op de alle uni's/voor alle studie's gold, niet dus.
Belachelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel studies te vinden zonder bsa.
Uva deeltijd rechtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Belachelijk.
Doe je werk, ben wel benieuwd.
De droom is advocaat, kan het maar geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef eriksd het volgende:
Ach Yreal, wo is toch ook gewoon net te hoog gegrepen. Chapeau als je het haalt hoor, daar niet van.
Advocaat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
De droom is advocaat, kan het maar geprobeerd hebben.
en dan klagen dat ik veel doequote:Op woensdag 28 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Advocaat.Gewoon notarieel recht erbij pakken jatoch.
Om mijn kans op bijstand nog verder te verhogen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan stoppen met fiscaal, bedrijfskunde en rechtsgeleerdheid en starten met notarieel.
In be4 Ets: geen notarieel doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Advocaat.Gewoon notarieel recht erbij pakken jatoch.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om mijn kans op bijstand nog verder te verhogen?
Ik zag Erik al posten inderdaad. Bemoedigend om te zien dat sommige reeksen nooit veranderenquote:
UvA heeft toch nog wel notarieel? Of is dat al afgeschaft?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In be4 Ets: geen notarieel doenUvA heeft geen notarieel
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
UvA heeft toch nog wel notarieel? Of is dat al afgeschaft?
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?
Nu het gehele notariaat nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?
Komt wel als de blockchaintechnologie van Bitcoin het mogelijk maakt om met smart contracts en escrow/trusted third parties een digitale notariaat mogelijk te maken.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef IPA35 het volgende:
Dus... Etsu. Cijfers... 6 uur in de ochtend of in de avond?
6 uur smorgens op progress als het wordt ingevoerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef IPA35 het volgende:
Dus... Etsu. Cijfers... 6 uur in de ochtend of in de avond?
Zat net te kijken naar het oprichten van een stichting. 400 fucking euro. Voor wat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt wel als de blockchaintechnologie van Bitcoin het mogelijk maakt om met smart contracts en escrow/trusted third parties een digitale notariaat mogelijk te maken.
Dat vind je veel?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat net te kijken naar het oprichten van een stichting. 400 fucking euro. Voor wat?
Vandaag hing er nog niks aan de muur. Dus moet morgen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
6 uur smorgens op progress als het wordt ingevoerd.
Anders is het nog niet bekend/wordt het bekendgemaakt via de prikborden in Weber en/of bij de vakgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |