abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149143209
quote:
6s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Oooojaa Oooohjaaaa... kom maar haten
Ik wil niet vervelend doen maar op jouw leeftijd een stuk grotendeels foutloos Nederlands kunnen typen zou absoluut geen grote prestatie moeten zijn.
pi_149143241
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Strafproces is niet verplicht voor fiscaal.
Je zegt steeds dat je die nodig hebt voor je P? :?
pi_149143273
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik dacht 3. HBO, fiscaal en rechtsgeleerdheid (??).
Klopt, maar ik bedoelde dat ik nu 3.5 jaar op de uva rondloop voor rechtsgeleerdheid en fiscaal. En dat had gewoon af moeten gaan.
quote:
En wat bedoel je met dat laatste?
Dat ik nu dus ziek ben en nogal wat mis. In jaar 2 heb ik de laatste 3 tentamenrondes gemist omdat ik met een hersenschudding lag.
quote:
Ik vind 2/3 echt overdreven, maar goed. Ik kan het natuurlijk niet oordelen, maar op basis van jouw berichten hier in de SC én dat je je P nog steeds niet hebt én dat je ziek bent, vind ik maar dat je maar een beetje loopt te kloten, wat zonde is.
Als je nou eens stopt met doen alsof je P daadwerkelijk relevant is, zou het al een boel schelen. Vergeet ook effe niet dat ik altijd wel een uurtje of 20-30 per week gewerkt heb de hele rit. Is dat verstandig en bevorderlijk geweest voor de resultaten? Vast niet.

Als het nu dus goed gaat heb ik twee bachelors + mijn hbo afgerond + veel gewerkt in 4 jaar tijd. En dat is helemaal geen dramatisch slechte kutprestatie.
pi_149143280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Rechtsgeschiedenis.
pi_149143293
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, voor rechtsgeleerdheid. Je doet verdomme hetzelfde programma, dan moet je toch wel weten dat strafproces nooit in in de P heeft gezetten?
pi_149143299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:14 schreef Yreal het volgende:
Als je nou eens stopt met doen alsof je P daadwerkelijk relevant is, zou het al een boel schelen.
Hier heeft Y wel een punt. Etsu doet alsof een propedeuse het belangrijkste is op aarde.
pi_149143306
Y. wordt recalcitrant mensen.
pi_149143311
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, voor rechtsgeleerdheid. Je doet verdomme hetzelfde programma, dan moet je toch wel weten dat strafproces nooit in in de P heeft gezetten?
Weet ik veel. Ik weet echt niet meer welke vakken in in het eerste en welke ik in het tweede jaar deed, vooral omdat tussen die twee het hele curriculum op de schop is gegaan en ik dus allemaal overgangsvakken heb gevolgd.
pi_149143322
quote:
Als het nu dus goed gaat heb ik twee bachelors + mijn hbo afgerond + veel gewerkt in 4 jaar tijd. En dat is helemaal geen dramatisch slechte kutprestatie.
Zeker niet. :)
mag het weten
pi_149143339
Zullen we er een OP sectie van maken?

Hbo :
3 verslagen afronden, afstudeerstuk schrijven
Fiscaal :
Bacheloressay, Bestuursrecht 2. Rechtsfilosofie, rechtsgeschiedenis, PFE
Rechtsgeleerdheid :
Fiscaal + recht en menselijk gedrag
pi_149143371
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:17 schreef Yreal het volgende:
Zullen we er een OP sectie van maken?

Hbo :
3 verslagen afronden, afstudeerstuk schrijven
Fiscaal :
Bacheloressay, Bestuursrecht 2. Rechtsfilosofie, rechtsgeschiedenis, PFE
Rechtsgeleerdheid :
Fiscaal + recht en menselijk gedrag
Voeg dan toe: maakt plannen voor de Garbage run naar Noorwegen
mag het weten
pi_149143376
Die onderste twee word ik echt blij van van binnen. O+

pi_149143382
quote:

[..]

Klopt, maar ik bedoelde dat ik nu 3.5 jaar op de uva rondloop voor rechtsgeleerdheid en fiscaal. En dat had gewoon af moeten gaan.
Ik dacht dat je laatst zei dat je 4 jaar rondliep, maar kan ook verwarren ook met iemand anders natuurlijk. Op basis van jouw berichten ben je veel langer bezig.

quote:
[..]

Dat ik nu dus ziek ben en nogal wat mis. In jaar 2 heb ik de laatste 3 tentamenrondes gemist omdat ik met een hersenschudding lag.
Dat begrijp ik en dat geeft ook niet. Maar ik snap echt niet hoe je strafprocesrecht en rechtsgeschiedenis nog niet kan hebben.

quote:
[..]

Als je nou eens stopt met doen alsof je P daadwerkelijk relevant is, zou het al een boel schelen.
Mwoah. Ik vind het niet echt helemaal eerlijk dat 95% van de studenten hun P in 2 jaar moeten halen en dat jij gewoon makkelijk mee wegkomt.

quote:
Vergeet ook effe niet dat ik altijd wel een uurtje of 20-30 per week gewerkt heb de hele rit.
Eigen keus.

quote:
Is dat verstandig en bevorderlijk geweest voor de resultaten? Vast niet.
Zeker niet.

quote:
Dat weet ik niet. Daarover kan ik niet oordelen.

quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hier heeft Y wel een punt. Etsu doet alsof een propedeuse het belangrijkste is op aarde.
Dat valt ook wel mee, ik vind gewoon dat je je P in max. 2 jaar moet kunnen halen en Y is het niet gelukt. En dat begrijp ik niet.
pi_149143409
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, ik vind gewoon dat je je P in max. 2 jaar moet kunnen halen en Y is het niet gelukt. En dat begrijp ik niet.
Waarom? Als stok achter de deur om falers je universiteit uit te schoppen snap ik het nog, maar verder zijn P-vakken toch niet anders dan andere vakken?
pi_149143420
quote:

[..]

Ik dacht dat je laatst zei dat je 4 jaar rondliep, maar kan ook verwarren ook met iemand anders natuurlijk. Op basis van jouw berichten ben je veel langer bezig.

[..]

Dat begrijp ik en dat geeft ook niet. Maar ik snap echt niet hoe je strafprocesrecht en rechtsgeschiedenis nog niet kan hebben.

[..]

Mwoah. Ik vind het niet echt helemaal eerlijk dat 95% van de studenten hun P in 2 jaar moeten halen en dat jij gewoon makkelijk mee wegkomt.

[..]

Eigen keus.

[..]

Zeker niet.

[..]

Dat weet ik niet. Daarover kan ik niet oordelen.

[..]

Zeg Ets, je gaat mij toch niet van de Quotetop100 halen hé
mag het weten
pi_149143435
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zeg Ets, je gaat mij toch niet van de Quotetop100 halen hé
Had "Quote 500" gezegd en iedereen lag dubbel, maar die kans heb je nu gemist.
pi_149143437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom? Als stok achter de deur om falers je universiteit uit te schoppen snap ik het nog, maar verder zijn P-vakken toch niet anders dan andere vakken?
P-vakken zijn beduidend veel makkelijker dan de vakken in het tweede en derde jaar. Dat is mijn ervaring.

Rechtsgeschiedenis nog niet hebben :') Kom op zeg. Ik snap dat het kut is, dat vind ik ook, maar je mag het heus wel hebben na twee jaar.
pi_149143459
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

P-vakken zijn beduidend veel makkelijker dan de vakken in het tweede en derde jaar. Dat is mijn ervaring.
In jullie systeem, ja. Bij ons valt dat reuze mee omdat elk onderwerp maar één keer terugkomt en, om maar eens wat te noemen, Staatsrecht dus gewoon op bachelor-niveau getoetst wordt.
pi_149143462
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Had "Quote 500" gezegd en iedereen lag dubbel, maar die kans heb je nu gemist.
Ik ben dan ook geen Spotmeister of Sideshow ;(
mag het weten
pi_149143474
Het is dat Y HBO doet, anders had die niet eens rechten mogen afmaken op de UvA. En dat vind ik bizar aangezien hij maar een beetje loopt te kloten.

Verder geen kritiek op hem als persoon, hij is verder heel tof, maar ik snap het gewoon niet ;( Daardoor klink ik misschien bot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 17:22:44 ]
pi_149143491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef Etsu het volgende:
maar ik snap het gewoon niet ;(
Moet je alles dan willen snappen? :s)
mag het weten
pi_149143497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja.
pi_149143499
quote:

[..]

[..]

[.
Op de uva bestaat er uberhaupt geen eis in jaar 2. De reden dat ik Strafproces nog niet heb is dat ik het pas in het 3de jaar heb kunnen volgen. Toen faalde ik. Nu was ik ziek.

Rechtsgeschiedenis in jaar 1 en 3 ging planmatig fout. In jaar 2 was ik out met een hersenschudding. In jaar 4 komt ie nog.
pi_149143547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als Y een keertje niet zigzaggend zijn studievoortgang vertelt in het topic.
pi_149143552
Oh, onze bsa eis in jaar 1 is trouwens 45. En die had ik. In deeltijd. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')