De droom is advocaat, kan het maar geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef eriksd het volgende:
Ach Yreal, wo is toch ook gewoon net te hoog gegrepen. Chapeau als je het haalt hoor, daar niet van.
Advocaat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
De droom is advocaat, kan het maar geprobeerd hebben.
en dan klagen dat ik veel doequote:Op woensdag 28 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Advocaat.Gewoon notarieel recht erbij pakken jatoch.
Om mijn kans op bijstand nog verder te verhogen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan stoppen met fiscaal, bedrijfskunde en rechtsgeleerdheid en starten met notarieel.
In be4 Ets: geen notarieel doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Advocaat.Gewoon notarieel recht erbij pakken jatoch.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om mijn kans op bijstand nog verder te verhogen?
Ik zag Erik al posten inderdaad. Bemoedigend om te zien dat sommige reeksen nooit veranderenquote:
UvA heeft toch nog wel notarieel? Of is dat al afgeschaft?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In be4 Ets: geen notarieel doenUvA heeft geen notarieel
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
UvA heeft toch nog wel notarieel? Of is dat al afgeschaft?
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?
Nu het gehele notariaat nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?
Komt wel als de blockchaintechnologie van Bitcoin het mogelijk maakt om met smart contracts en escrow/trusted third parties een digitale notariaat mogelijk te maken.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef IPA35 het volgende:
Dus... Etsu. Cijfers... 6 uur in de ochtend of in de avond?
6 uur smorgens op progress als het wordt ingevoerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef IPA35 het volgende:
Dus... Etsu. Cijfers... 6 uur in de ochtend of in de avond?
Zat net te kijken naar het oprichten van een stichting. 400 fucking euro. Voor wat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt wel als de blockchaintechnologie van Bitcoin het mogelijk maakt om met smart contracts en escrow/trusted third parties een digitale notariaat mogelijk te maken.
Dat vind je veel?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat net te kijken naar het oprichten van een stichting. 400 fucking euro. Voor wat?
Vandaag hing er nog niks aan de muur. Dus moet morgen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
6 uur smorgens op progress als het wordt ingevoerd.
Anders is het nog niet bekend/wordt het bekendgemaakt via de prikborden in Weber en/of bij de vakgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |