SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zijn ze beide nog altijd beter dan De Jong en Kazim Kazimquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.
Milik is zo waar nog slechter.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
hoop niet dat je dat aan de hand van de klassieker bepaald?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.
Milik is zo waar nog slechter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Siggy niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze beide nog altijd beter dan De Jong en Kazim Kazim![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoop niet dat je dat aan de hand van de klassieker bepaald?Groot fan van User Wotte![]()
TT is te vroeg, dit is de titel voor de laatste speelrondeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik zeg ook niet dat alle kleine spelers dood moeten gaan. Ik zeg alleen dat het wellicht fijn/handig is om wat mix te hebben wat kracht/statiek betreft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers als Sneijder of Eriksen waren fysiek ook niet sterk. Die lieten de bal het werk doen, veel lopen, duels ontwijken. Xavi en Iniesta zijn ook niet fysiek de sterkste spelers.![]()
Ajax werkte woensdagmiddag in de stromende regen een uitgebreide veldtraining af. Het werd een sessie vol glijden en glibberen, maar er werden ook veel mooie doelpunten gemaakt. Davy Klaassen was nog niet van de partij op het trainingsveld.
Klaassen heeft sinds vrijdag last van irritaties aan zijn buikwand en moest daarom afgelopen zondag de Klassieker aan zich voorbij laten gaan. Maandag bleef hij in de gym en ook woensdag liet hij de groepstraining nog aan zich voorbij laten gaan. Joël Veltman (hamstring) en Viktor Fischer (bovenbeen) verschenen wel buiten, maar werkten apart van de groep. Jairo Riedewald (knie) deed nog wel mee tijdens de positiespelletjes, maar stapte uit toen de partijtjes begonnen en werkte verder een looptraining af.
Frank de Boer kon, kortom, wel wat extra man gebruiken voor een goed gevuld trainingsveld. Daarom maakte de hoofdtrainer van Ajax 1 gebruik van behoorlijk wat spelers uit Jong Ajax en Ajax A1. De hevige regenval boven Amsterdam Zuidoost zorgde ervoor dat het tijdens de partijvormen (7-tegen-7 op 2 halve velden met grote goals) een echt waterballet werd. Werd een balletje nét iets te zacht ingespeeld, was de kans groot dat hij bleef liggen in het drassig geworden gras. Zette een speler een sliding in, dan wist hij vrijwel zeker dat hij een paar meter verderop terecht kwam.
Ondanks alle glijpartijen werden er ook heel wat mooie goals gemaakt. Lerin Duarte viel op met een panna bij zijn directe tegenstander, waarna hij de bal heerlijk binnenschoot. Ricardo Kishna maakte ook een fraaie goal (met zijn buitenkantje hoog in de kruising). Tegen het einde van de training nam Frank de Boer nog even de rol van keeper op zich. De coach deed zijn best, maar hij kon niet verhinderen dat hij er een paar om zijn oren kreeg.![]()
Dat vindt jij, ik vind het wel humor hebben en wellicht nog wel meer mensen, dus nee ik hou hier niet mee op..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De humor van een 12jarige hoort hier niet thuis.![]()
Hou die infantiele plaatjes lekker op facebook johquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat vindt jij, ik vind het wel humor hebben en wellicht nog wel meer mensen, dus nee ik hou hier niet mee op..niemand zit er op te wachten
![]()
Humorloze FOK!kertjes...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hou die infantiele plaatjes lekker op facebook johniemand zit er op te wachten
![]()
![]()
*vindquote:Ja, omdat de humor van een 12jarige hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
ik vind het wel humor hebbenSchroom niet jezelf nog belachelijker te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
dus nee ik hou hier niet mee op..![]()
Ik moet hier ontegenzeggelijk hard om lachen. Ik stel voor dat je meerdere paatjes per pagina plaatstquote:
Dit, dus.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet hier ontegenzeggelijk hard om lachen. Ik stel voor dat je meerdere paatjes per pagina plaatst![]()
![]()
Dat maak ik zelf wel uit, daarvoor heb ik geen zuurpruim van een GGMM voor nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vind
[..]
Ja, omdat de humor van een 12jarige hebt.
[..]
Schroom niet jezelf nog belachelijker te maken.![]()
Ik zeg net dat je jezelf vooral nog belachelijker moet maken als je dat wil, ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, daarvoor heb ik geen zuurpruim van een GGMM voor nodig.![]()
Haha, die René. Daar kun je het dan mee doen, dikzakquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, daarvoor heb ik geen zuurpruim van een GGMM voor nodig.
Dit, dus.![]()
Niet van die moeilijke zinnen Rene, dan snapt ie het niet. Probeer te communiceren dmv facebookplaatjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg net dat je jezelf vooral nog belachelijker moet maken als je dat wil, ja.![]()
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken, Rene, jij maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg net dat je jezelf vooral nog belachelijker moet maken als je dat wil, ja.![]()
"ik ben niet belachelijk je bent zelf belachelijk!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder."
Oke man.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken, Rene, jij maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder.
Dit, dus.![]()
Daar heeft hij vast niets op terug.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken, Rene, jij maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
doet uit dat licht weg die clubquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax speelt al een tijdje kut
slotjeOh.![]()
Eerst even wachten op de aankopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doet uit dat licht weg die clubRED ONS HENNIEGOD![]()
Benieuwd welke alleskunner we nu weer gaan huren van Mainzquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst even wachten op de aankopen.Oh.![]()
Eerder de jaarlijkse AZaankoop.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welke alleskunner we nu weer gaan huren van Mainz
Die er vervolgens geen reet van kanRED ONS HENNIEGOD![]()
Aron Johansson zeker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder de jaarlijkse AZaankoop.
Die er vervolgens geen reet van kan
Of BerghuisjeOh.![]()
Gudelj is voor PSV. Niet aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder de jaarlijkse AZaankoop.
Die er vervolgens geen reet van kanDit, dus.![]()
Anders komen ze Ajax met de riek achterna op de tractorquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gudelj is voor PSV. Niet aankomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Poulsen ,quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aron Johansson zeker.
Of Berghuisje
Arno approvesRED ONS HENNIEGOD![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders komen ze Ajax met de riek achterna op de tractorDit, dus.![]()
Kenny van der Weg > Moisanderquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan Boilesen of Viergever.
zo diep zijn we al gezaktRED ONS HENNIEGOD![]()
oh god ga jij ook meedoen nuquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is iedereen in dit topic weer aan het janken?Oh.![]()
Hebben we reden de polonaise te lopen dan, klapkut?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is iedereen in dit topic weer aan het janken?![]()
Ik denk na dit weekend 9 punten achterquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh, we worden gewoon kampioen al laat het voetbal niet over dit jaar.
In Eindhoven gaan we nooit winnenOh.![]()
Dit is dus niet het beste. Er hangen veel betere camera's die haarscherpe beelden schieten. Jammer van de camera's in en om het home waarvan de beelden niet in de cloud zaten.. Die lui gaan wel gepakt worden, door politie of door anderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef eight het volgende:
[..]
Als dit het beste is dan kun je het wel vergeten![]()
En PSV gaat ook nog genoeg punten laten liggen. We zijn goddomme net weer bezig joh totaal geen reden tot paniek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk na dit weekend 9 punten achter
In Eindhoven gaan we nooit winnen![]()
Ha die Litmanenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En PSV gaat ook nog genoeg punten laten liggen. We zijn goddomme net weer bezig joh totaal geen reden tot paniek.
Geen reden tot paniek lijkt me onzin, jij ziet dit seizoen ook de wedstrijden neem ik aan![]()
Jawel maar het moet toch geen verassing zijn onderhand. Als je beste speler dit seizoen zo ongeveer Serero isquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha die Litmanen
Geen reden tot paniek lijkt me onzin, jij ziet dit seizoen ook de wedstrijden neem ik aanAls we niet te vaak onder die grens door zakken dan worden we kampioen dat zou wel een hele flinke prestatie van Frank zijn.
![]()
Heitingaquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Tyron het volgende:
WAAR BLIJVEN SINKGRAVEN EN HEITINGA?????????????????????????????![]()
![]()
Als je er niet op tijd bij bent gaat hij naar pisvee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Tyron het volgende:
WAAR BLIJVEN SINKGRAVEN EN HEITINGA?????????????????????????????![]()
Voor mijn gevoel zakken we zo ongeveer elke week door de ondergrens. Wat mij nog meer zorgen baart is het feit dat er niks verandert tijdens de wedstrijd. Er moet toch wel een speler, of Frank, opstaan als het niet loopt en de boel op sleeptouw nemen? Slechte fases in een wedstrijd zijn heel normaal, maar we komen er om de één of andere reden nooit meer bovenopquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar het moet toch geen verassing zijn onderhand. Als je beste speler dit seizoen zo ongeveer Serero isAls we niet te vaak onder die grens door zakken dan worden we kampioen dat zou wel een hele flinke prestatie van Frank zijn.
![]()
Frank had beter met Viergever op linksback kunnen beginnen tegen Feyenoord. Dan hou je een extra wissel over er van uitgaande dat Bazoer het ook geen wedstrijd volhoudt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zakken we zo ongeveer elke week door de ondergrens. Wat mij nog meer zorgen baart is het feit dat er niks verandert tijdens de wedstrijd. Er moet toch wel een speler, of Frank, opstaan als het niet loopt en de boel op sleeptouw nemen? Slechte fases in een wedstrijd zijn heel normaal, maar we komen er om de één of andere reden nooit meer bovenop
Maar Frank neemt graag dat soort gokjes en dat pakt vaak redelijk goed uit maar soms niet.![]()
Wie moet dan doen dan? Alleen Klaassen zie ik daar voor in staat, de rest zijn allemaal lulletjes. Klaassen zou gewoon nog beter zijn met een ervaren middenvelder naast hem, ik noem een Sneijder of een VdV die uiteraard nooit komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zakken we zo ongeveer elke week door de ondergrens. Wat mij nog meer zorgen baart is het feit dat er niks verandert tijdens de wedstrijd. Er moet toch wel een speler, of Frank, opstaan als het niet loopt en de boel op sleeptouw nemen? Slechte fases in een wedstrijd zijn heel normaal, maar we komen er om de één of andere reden nooit meer bovenop
Is gewoon kwaliteit, de selectie is ieder jaar slechter met dit jaar als hoogtepunt afgelopen jaar of 8. PSV heeft de selectie bij elkaar gehouden en plukken daar voorlopig de vruchten van.![]()
Weet ik veel wie dat moet doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie moet dan doen dan? Alleen Klaassen zie ik daar voor in staat, de rest zijn allemaal lulletjes. Klaassen zou gewoon nog beter zijn met een ervaren middenvelder naast hem, ik noem een Sneijder of een VdV die uiteraard nooit komen.
Is gewoon kwaliteit, de selectie is ieder jaar slechter met dit jaar als hoogtepunt afgelopen jaar of 8. PSV heeft de selectie bij elkaar gehouden en plukken daar voorlopig de vruchten van.Je mag toch wel eens wat verwachten van een Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Boilesen, Schöne en weet ik veel wie nog meer. Bij elke wedstrijd die ik kijk word ik spontaan depressief.
![]()
Zoals ik al zie, dat zijn lulletjes, jochies. Geen spelers met karakter zoals een Van der Sar, Nigel de Jong, Huntelaar oid.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet ik veel wie dat moet doenJe mag toch wel eens wat verwachten van een Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Boilesen, Schöne en weet ik veel wie nog meer. Bij elke wedstrijd die ik kijk word ik spontaan depressief.
![]()
Noem dan stam, pantalic, zlatan, kreek of davids, maar vd sar was ook een koorknaapje in het veld
Punt blijft: je hebt ook wat bikkels nodig.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Iedereen is er flink mee bezig. Politie zal wel bang zijn om de duidelijke beelden eruit te gooien...quote:![]()
de getoonde beelden zijn niet echt duidelijk, maar zijn vaak bruikbaarder dan je op het eerst zou denken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen is er flink mee bezig. Politie zal wel bang zijn om de duidelijke beelden eruit te gooien...![]()
En dan te bedenken dat hij ook nog eens v-halsjes draagt en z'n oksels scheert. In mijn boekje is 1+1 dan ook 2. Maar ik ben weer weg uit dit jodenhonk.quote:![]()
![]()
tegenwoordig draag ik gewoon nette overhemden hoor kapikleintjequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij ook nog eens v-halsjes draagt en z'n oksels scheert. In mijn boekje is 1+1 dan ook 2. Maar ik ben weer weg uit dit jodenhonk.![]()
Klopt. Is genoeg aan af te lezen en ook herkenbare kleding dus hopelijk bij een pomp. Daarnaast dus de betere beelden, pomphouders, getuigen, mobiele telefoongegevens...die gaan gepakt worden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de getoonde beelden zijn niet echt duidelijk, maar zijn vaak bruikbaarder dan je op het eerst zou denken.![]()
Dat zullen ze bij Vitesse ook over Ajax zeggen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
op het Vitesse FOK forum zijn daar niet zo van.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij Vitesse ook over Ajax zeggen.
meer kritiek op Bosz en exit Bosz als ze verliezen van AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is een kaart in de beker, heeft volgens mij geen gevolgen voor zondagquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:07 schreef DaveDave09 het volgende:
Is kashia geschorst zondag i.v.m. directe rode kaart?
[ Bericht 10% gewijzigd door mokkiemok op 29-01-2015 10:19:51 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jawel, bij een directe rode kaart heeft het wel gevolgen voor de competitie. Maar die laffe hazen bij Vitesse zullen wel in beroep gaan zodat hij er zondag toch bij is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Is een kaart in de beker, heeft volgens mij geen gevolgen voor zondag'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
In de eerste tien jaar van zijn carrière misschien. Later heeft hij zich juist ontpopt tot de leider van een elftal die je de wind van voren gaf als je iets verkeerd deed. Die blikken alleen al van hem waren soms dodelijk. Hij was geen stam of davids, maar een koorknaapje..... Nee zeker niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:36 schreef manny het volgende:
Noem dan stam, pantalic, zlatan, kreek of davids, maar vd sar was ook een koorknaapje in het veld
Punt blijft: je hebt ook wat bikkels nodig.![]()
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jawel, bij een directe rode kaart heeft het wel gevolgen voor de competitie. Maar die laffe hazen bij Vitesse zullen wel in beroep gaan zodat hij er zondag toch bij is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is ook wel terecht maar het klopt daar sowieso niet, tenminste ik heb niet het idee dat hij onafhankelijk de opstelling bepaalt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op het Vitesse FOK forum zijn daar niet zo van.
meer kritiek op Bosz en exit Bosz als ze verliezen van Ajax![]()
Slecht voorbeeld dan, want eerste 10 jaar zat ie bij Ajax en toen moest hij dat nog duidelijk leren. Precies hetzelfde als Jasper nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef Robar het volgende:
[..]
In de eerste tien jaar van zijn carrière misschien. Later heeft hij zich juist ontpopt tot de leider van een elftal die je de wind van voren gaf als je iets verkeerd deed. Die blikken alleen al van hem waren soms dodelijk. Hij was geen stam of davids, maar een koorknaapje..... Nee zeker niet.![]()
Wat een drukte om niks, hij heeft wel in een direct duel laten zien dat hij de betere is, de rest is gewoon zeiken om het zeiken van columnisten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld dan, want eerste 10 jaar zat ie bij Ajax en toen moest hij dat nog duidelijk leren. Precies hetzelfde als Jasper nu.![]()
zondag overleven kan je beter zeggen.quote:
je zal zien dat na 2 kansloze overwinningen(bekerwedstrijd half gezien was niet echt kansloos maargoed)
dat ze het tegen ajax ineens wel kunnen brengenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan nog moet je naar jezelf kijken, iedere club kan het tegen Ajax opbrengen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zondag overleven kan je beter zeggen.
je zal zien dat na 2 kansloze overwinningen(bekerwedstrijd half gezien was niet echt kansloos maargoed)
dat ze het tegen ajax ineens wel kunnen brengen![]()
probleem is dat Ajax het in die wedstrijd te veel laat liggen, en zelfs tegen dordrecht het een half uur gewoon erg moeilijk heeftquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan nog moet je naar jezelf kijken, iedere club kan het tegen Ajax opbrengen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik weet het, de ondergrens is gewoon te laag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
probleem is dat Ajax het in die wedstrijd te veel laat liggen, en zelfs tegen dordrecht het een half uur gewoon erg moeilijk heeft![]()
ik hoor Frank zeggen dat we steeds door de ondergrens gaan, wat nu als dit gewoon het niveau is met wat uitspattingen naar boven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het, de ondergrens is gewoon te laag.
als je telkens een slecht niveau haalt is dat niet gewoon je niveau?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk is dat gewoon het niveau. Het is gewoon een zielig zooitje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoor Frank zeggen dat we steeds door de ondergrens gaan, wat nu als dit gewoon het niveau is met wat uitspattingen naar boven.
als je telkens een slecht niveau haalt is dat niet gewoon je niveau?
Maar uiteraard worden we nog wel kampioen![]()
![]()
Hij is ook beter, al dat gezeik op zijn uitstraling is onzin want als zelfs Edje er last van had.. Dat wil ik ermee zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een drukte om niks, hij heeft wel in een direct duel laten zien dat hij de betere is, de rest is gewoon zeiken om het zeiken van columnisten.![]()
want de rest is nog slechterquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat gewoon het niveau. Het is gewoon een zielig zooitje.
Maar uiteraard worden we nog wel kampioen, maar laten we dan nu met zijn alle ophouden met dat gezeik over die ondergrens, en gewoon vanuit gaan dat dit het niveau is
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alleen die broek met witte strepen valt op voor de rest wat een ruk beelden, kan je toch niks meequote:![]()
mijn 3 jaar oude telefoon maakt veel beter beelden dan deze aardappelcamera'squote:Op donderdag 29 januari 2015 11:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alleen die broek met witte strepen valt op voor de rest wat een ruk beelden, kan je toch niks meeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax en Feyenoord zijn de enige clubs met adidas als sponsor
Een van de gedachte draagt een Adidas trainingsbroek
Ajax fans zouden nooit hun eigen honk in de fik steken
Dan blijft er maar 1 club over
???????????????????????????????
20 punten mindering en een geld boete van ¤9.000.000![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:52 schreef Brammess het volgende:
20 punten mindering en een geld boete van ¤9.000.000Bedank rechercheur Bram
ik heb een philips koffiezetapparaat ben ik nu voor psv?
en als je een opel hebt ben je dan voor Feyenoord?
en ekte Ajax fans hebben nu Ziggo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eens*quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef Brammess het volgende:
Ik heb is een keer met Fly Emirates gevlogen, nu ben ik voor Arsenal, AC Milan en Real Madrid.
Maargoed, ik ben van mening dat ze daders niet gaan pakken.
Te onduidelijk, al weet ik natuurlijk niet wat de tips zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je "maar" 10 tips hebt ga je ze niet pakken. Als ik een zwart trainingspak aan trek zie ik er wel ongeveer hetzelfde uit. Het kan iedereen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
Te onduidelijk, al weet ik natuurlijk niet wat de tips zijn.![]()
EEN BEKENTENISquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je "maar" 10 tips hebt ga je ze niet pakken. Als ik een zwart trainingspak aan trek zie ik er wel ongeveer hetzelfde uit. Het kan iedereen zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
Te onduidelijk, al weet ik natuurlijk niet wat de tips zijn.Je hebt gelukkig veel inzicht in het onderzoek hè.
![]()
dat zeg ik toch niet, ben alleen van mening dat de beelden, die op tv zijn laten zien, van dermate slechte kwaliteit zijn dat daar niks uit op te maken is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Je hebt gelukkig veel inzicht in het onderzoek hè.
Kwaliteitsdiscussie weer.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zal mij niks verbazen dat die gozer met gestreepte broek onder zijn jas gewoon een shirtje aan heeft met een grote F op zijn borst.![]()
Korrelige beelden die op TV te zien zijn geweest zijn wellicht niet het enige bewijs hè.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, ben alleen van mening dat de beelden, die op tv zijn laten zien, van dermate slechte kwaliteit zijn dat daar niks uit op te maken is.![]()
Vitesse is net als Utrecht, hele seizoen onder de maat en vervolgens tegen Ajax de sterren van de hemel spelen. Ben benieuwd zondag, zeker zonder Klaassen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Wedstrijd van het jaar111!!1einzquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:35 schreef Houniet het volgende:
Vitesse is net als Utrecht, hele seizoen onder de maat en vervolgens tegen Ajax de sterren van de hemel spelen. Ben benieuwd zondag, zeker zonder Klaassen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ja echt he. Wel grappig om te volgen. Kom uit Nijmegen dus ik ben bevriend met heel wat Arnhemmers. Leuk om ze te zien schelden op Facebook etc.
--aFc--quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal mij niks verbazen dat die gozer met gestreepte broek onder zijn jas gewoon een shirtje aan heeft met een grote F op zijn borst.
--Ajax-- ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waterdichtquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:52 schreef Brammess het volgende:
20 punten mindering en een geld boete van ¤9.000.000![]()
Zit net nog ff terug te denken maar het meest zielige zondag was toch wel de invalbeurt van Zimling.Godverdomme wat kan die weinig haha.
![]()
Hij deed in ieder geval meer dan zijn best. Heeft zich drie slagen in de rondte gewerkt. Dat hij niet kan voetballen maar wel bij Ajax speelt, daar kan hij natuurlijk niks aan doen. Ik vind het gedrag van Kishna veel storender, die geen flikker uitvoert.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Zit net nog ff terug te denken maar het meest zielige zondag was toch wel de invalbeurt van Zimling.Godverdomme wat kan die weinig haha.
![]()
tegen vitesse gewoon Kishna wisselen voor El Ghazi
ideeen voor het middenveld?
of weer Bazoer?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik opteer opnieuw voor
Serero
Schone - Andersen
Ghazi - Milik - Kishna![]()
![]()
--------------Cillessen---------------
V. Rhijn, vd Hoorn, Moisander, Boilesen
------------Bazoer-------------------
------Schöne------Serero----------
--Kishna-----Milik------el Ghazi
Ofzo. Weet ik veel man.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik opteer opnieuw voor
Serero
Schone - Andersen
Ja ik ook, maar Frank vind dan geloof ik dat de "balans" weg is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik opteer opnieuw voor
Serero
Schone - Andersen
![]()
/Hans mode on
------------------Milik-----------------
Schone--------------------El Ghazi
-----Andersen-------------?---------
-----------------Serero----------------
Viergever-----------------van Rhijn
-------Moisander-vd hoorn--------
----------------Cillessen---------------
\Hans mode offFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou inderdaad een optie zijn maar is dat niet te veel aanval voor tegen vitesse?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik opteer opnieuw voor
Serero
Schone - Andersen
Ghazi - Milik - Kishna
naar mijn weten ging dat de laatste keer tegen vitesse niet zo goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
of misschien de intrede van ZivkoGOD!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
geen Andersen? en wel Bazoer?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef Silenus het volgende:
--------------Cillessen---------------
V. Rhijn, vd Hoorn, Moisander, Boilesen
------------Bazoer-------------------
------Schöne------Serero----------
--Kishna-----Milik------el Ghazi
Ofzo. Weet ik veel man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind Andersen niet echt deelnemen aan het spel, de laatste tijd. Leuk voor een thuiswedstrijd tegen Willem II, maar niet in een grote wedstrijd. Bazoer is meer een 6 dan een 8.Gourmetten of steengrillen?![]()
Als ik dit lees mis ik Klaassenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Andersen niet echt deelnemen aan het spel, de laatste tijd. Leuk voor een thuiswedstrijd tegen Willem II, maar niet in een grote wedstrijd. Bazoer is meer een 6 dan een 8.
Omdat Bazoer eerst centrale verdediger was? Ik vind Serero veel meer een 6 dan een 8, met de bal vind ik hem waardeloos maar zonder bal is hij erg sterk. Bazoer heeft een prima schot en geen mindere pass van Sereroquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Andersen niet echt deelnemen aan het spel, de laatste tijd. Leuk voor een thuiswedstrijd tegen Willem II, maar niet in een grote wedstrijd. Bazoer is meer een 6 dan een 8.![]()
Voor PSV wel ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Mariaatje het volgende:
De wedstrijd komend weekend tegen Vitesse wordt de kampioenswedstrijd!
Als Ajax verliest en PSV wint is het gedaan voor Ajax.
Als Ajax wint is daar nog niks mee gezegd.
Voor Ajax is de kampioenswedstrijd die tegen PSV.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax speelt voorlopig helemaal geen kampioenswedstrijd.Laat dat gelul maar achterwege, probeer bij te blijven en hopen dat PSV onderweg een paar keer struikelt. En laat dat woord kampioenswedstrijd maar gewoon niet vallen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Serero met de bal waardeloos?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat Bazoer eerst centrale verdediger was? Ik vind Serero veel meer een 6 dan een 8, met de bal vind ik hem waardeloos maar zonder bal is hij erg sterk. Bazoer heeft een prima schot en geen mindere pass van Serero![]()
![]()
Hij kan het spel niet versnellen, speelt op safe, kan geen lange pass geven, geeft nauwelijks assists of andere beslissende passesquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serero met de bal waardeloos?![]()
Oh zo. Technisch is het een van de beste bij Ajax, in de kleine ruimte is hij zeker de beste. Passing is indd niet super.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan het spel niet versnellen, speelt op safe, kan geen lange pass geven, geeft nauwelijks assists of andere beslissende passes![]()
Dat is waar, ben ook fan van zijn lichaamsschijnbewegingenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh zo. Technisch is het een van de beste bij Ajax, in de kleine ruimte is hij zeker de beste. Passing is indd niet super.![]()
Jammer dat Milik zo weinig aanvoer krijgt van ballen, want dan schoot die ze er wel in of dan kan die zijn acties maken.![]()
Geldt ook voor Sigthorsson bij de weg.
Aanvallers zijn meer helpen meeverdedigen dan dat ze zich op de aanval kunnen concentreren.
Deense spelers en de meeste Nederlandse spelers bij Ajax hebben geen winnaars en vechters mentaliteit, gaan ook absoluut niet tot het uiterste om er een overwinning eruit te halen.
[ Bericht 29% gewijzigd door Mariaatje op 29-01-2015 14:48:01 ]![]()
Ik stoor me ook aan dat volk op Facebook wat gaat deelnemen aan het Facebook Evenement, 15 mei 2015 kampioensfeest Ajax.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ajax speelt voorlopig helemaal geen kampioenswedstrijd.Laat dat gelul maar achterwege, probeer bij te blijven en hopen dat PSV onderweg een paar keer struikelt. En laat dat woord kampioenswedstrijd maar gewoon niet vallen.
.
inderdaad, zo geef je die PSV en Feyenoord aanhang alleen maar extra voer om Ajax belachelijk te maken indien het niet gebeurd. ( al mag Feyenoord niemand uitlachen natuurlijk)quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik stoor me ook aan dat volk op Facebook wat gaat deelnemen aan het Facebook Evenement, 15 mei 2015 kampioensfeest Ajax..
Ajaxquote:Contractverlenging Elton-Ofoi Acolatse
Ajax en Elton-Ofoi Acolatse hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2015. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 juli 2015 en loopt tot en met 30 juni 2018.
Acolatse werd op 25 juli 1995 geboren in Amsterdam en speelt sinds 2003 in de jeugdopleiding van Ajax.
Op 17 januari 2014 maakte de buitenspeler zijn debuut in het betaald voetbal voor Jong Ajax in de Jupiler League wedstrijd FC Emmen – Jong Ajax (4-0). Tot nu toe speelde hij met dat elftal 21 officiële wedstrijden waarin hij vier keer tot scoren kwam.Gourmetten of steengrillen?![]()
Onana op bank, genotquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:13 schreef Brammess het volgende:
Knieblessures Sigthórsson en Boer. #AJAX![]()
Wat was die man onderschat zegquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het is niet eens meer leuk om wedstrijden te kijken van Ajax, zo saai is het.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik al meer dan helft heb gemist, alhoewel ik een excuus heb met voetbal op zondagquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Het is niet eens meer leuk om wedstrijden te kijken van Ajax, zo saai is het.![]()
Ik wilde eerst altijd niet werken op de zondagmiddag, nu doe ik het maar wel, fuck die wedstrijden van Ajax.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik al meer dan helft heb gemist, alhoewel ik een excuus heb met voetbal op zondagAFCA
Liet zelfs de Jong goed lijken nou dan ben je een fenomeenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat was die man onderschat zeg.
Oh.![]()
That's the spirit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst altijd niet werken op de zondagmiddag, nu doe ik het maar wel, fuck die wedstrijden van Ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:40 schreef Robar het volgende:
Nu begrijp ik waar de term successuporters vandaan komt
AFCA
Het spel van Ajax is al een tijdje behoorlijk matig maar ik kan nog steeds wel genieten van spelers als Kishna, El Ghazi (als hij gvd weer eens wat meer speeltijd krijgt) en Klaassen. Eindelijk weer eens buitenspelers met leuke acties en geen Ebecilio of Lukoki op de flanken.![]()
Vroeger begonnen ze sesamstraat te zingen als je niet voor 20ste minuut had gescoordquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:40 schreef Robar het volgende:
Nu begrijp ik waar de term successuporters vandaan komtRED ONS HENNIEGOD![]()
Kom dan lekker helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
200% loon laten gaan voor die oogkanker is het niet meer waard.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 18:45:44 ]![]()
Dan zou ik zeggen dat ik supporter af benquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:40 schreef Robar het volgende:
Nu begrijp ik waar de term successuporters vandaan komt.
AFCA
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kom dan lekker helemaal niet meer
AFCA
Ach, ik ben ook maar een fan en geen echte supporter. Ik ben eigenlijk misschien wel de laatste die er echt wat van mag zeggen, maar als je altijd alles kijkt en je kijkt niet meer omdat het een periode slecht gaat na 4 kampioenschappen ...... man man man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat ik supporter af ben.
![]()
Ik kijk het nog steeds als ik het red hoor, maar ik ga alleen niet meer niet werken omdat Ajax speeltquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook maar een fan en geen echte supporter. Ik ben eigenlijk misschien wel de laatste die er echt wat van mag zeggen, maar als je altijd alles kijkt en je kijkt niet meer omdat het een periode slecht gaat na 4 kampioenschappen ...... man man man..
AFCA
Maar er is wel een dalende lijn ingezet met de beste selectie sinds het aantreden van Nettoquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook maar een fan en geen echte supporter. Ik ben eigenlijk misschien wel de laatste die er echt wat van mag zeggen, maar als je altijd alles kijkt en je kijkt niet meer omdat het een periode slecht gaat na 4 kampioenschappen ...... man man man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heitinga raakt geen pepernoot meer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:51 schreef Tyron het volgende:
wij wij met zijn allen hopen op sinkgraven maduro en heitinga
[ afbeelding ]
heeft acolatse gewoon zijn contract verlengd![]()
![]()
![]()
![]()
dan raakt hij nog steeds meer dan moisanderquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Heitinga raakt geen pepernoot meer.![]()
Ik heb er een heel dubbel gevoel over. In de champions league heb ik Ajax machtig mooie dingen zien doen tegen veel betere tegenstanders. En in de competitie is het soms echt dramatisch. Heel erg dubbel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar er is wel een dalende lijn ingezet met de beste selectie sinds het aantreden van Netto![]()
In de Sjampions gingen we er ook genoeg kansloos vanaf dit jaar . Vaak had ik ook het idee dat de zware tegenstanders niet echt vol gas gavenquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb er een heel dubbel gevoel over. In de champions league heb ik Ajax machtig mooie dingen zien doen tegen veel betere tegenstanders. En in de competitie is het soms echt dramatisch. Heel erg dubbel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Welke idioot hoopt er op Maduro of Heitinga dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:51 schreef Tyron het volgende:
wij wij met zijn allen hopen op sinkgraven maduro en heitinga
[ afbeelding ]
heeft acolatse gewoon zijn contract verlengd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft 7 letters.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke idioot hoopt er op Maduro of Heitinga dan?![]()
Ruiz speelt heel erg slecht bij Fulhamquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei Maduro en Ruiz, geen Heitinga.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, afbraakvoetbal in de CS. Ruiz van het WK > wat wij nu hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruiz speelt heel erg slecht bij FulhamAFCA
Laten we iedereen halen die beter is dan Zimling, dan zitten we straks met 700 contractspelersquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals dat Maduro>>>>>>>>>Zimling.![]()
CS is dan ook beter dan de Eredivisiequote:Op donderdag 29 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, afbraakvoetbal in de CS. Ruiz van het WK > wat wij nu hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
In spanje speelt wel een leuk spelertje, rakitic ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Laten we iedereen halen die beter is dan Zimling, dan zitten we straks met 700 contractspelersAFCA
Wel fysiek spel daar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
CS is dan ook beter dan de Eredivisie
AFCA
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Laten we iedereen halen die beter is dan Zimling, dan zitten we straks met 700 contractspelers![]()
![]()
Hebben we eindelijk een brede selectiequote:Op donderdag 29 januari 2015 19:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Laten we iedereen halen die beter is dan Zimling, dan zitten we straks met 700 contractspelersOh.![]()
Die maakte ze wel heel simpel he, ook al ging alles in slowmotion.quote:
EDIT: De rust die hij ook heeft voor de goal, wat een verademing tov wat er nu loopt.![]()
quote:Ajax gaat markt op
Overmars wil toch portemonnee trekken na onthutsend zwakke klassieker tegen Feyenoord
Ajax doet verwoede pogingen om zich deze transferperiode nog te versterken. De beleidsbepalers vinden – na de uit Amsterdams oogpunt – onthutsend zwakke klassieker tegen Feyenoord (0-0) dat het elftal van Frank de Boer toch een kwaliteitsinjectie kan gebruiken.
Tijdens het trainingskamp in Qatar zei De Boer nog dat er wat hem betreft geen spelers bij hoefden te komen. Door de blessures van Joël Veltman en Davy Klaassen en de zwakke optredens tegen FC Groningen (2-0 winst) en Feyenoord (0-0) leeft nu in de Ajax-top echter het besef dat alle zeilen moeten worden bijgezet om PSV te kunnen bijhouden in de titelrace.
Om van een rigoureuze koerswijziging te spreken, gaat te ver, omdat De Boer altijd een voorbehoud maakte. „We blijven zoeken naar buitenkansjes”, zei hij in december, hetgeen hij een maand later in Qatar herhaalde. „Maar de lat ligt hoog. We willen alleen spelers die ons echt beter maken. Anders doen we het liever met onze eigen jeugd.”
Het wegvallen van Veltman en Klaassen, plus de wisselvalligheid van de jongelingen, maakte duidelijk dat de selectie van De Boer nu onevenwichtig is. Het gemor van de fans was na Ajax-Feyenoord duidelijk hoorbaar. En de vijfde titel op rij staat zondag bij Vitesse al nadrukkelijk op het spel.
Mister Ajax Sjaak Swart juicht het toe dat directeur voetbalzaken Marc Overmars in samenspraak met de andere directieleden en de rvc zijn portemonnee wil trekken. „Dat is een goede ontwikkeling”, vindt de voormalige rechtsbuiten. „De toekomst ziet er fantastisch uit, maar bij Ajax krijg je nimmer de tijd om een elftal op te bouwen. Ajax moet altijd tot het laatst meedoen om het kampioenschap.”
Het erelid ziet het liefst een ervaren verdediger komen. „We missen nu verdedigend kopkracht. Elke bal van de zijkant zorgt voor te veel gevaar voor de goal. Daar moeten we vanaf.” Maar ook de komst van een goede middenvelder of aanvaller vindt hij welkom. „Als er maar wat power en routine bijkomt.”
Swart beseft dat het voor Overmars geen makkelijke klus wordt. „Omdat de tijd kort is, maar vooral omdat het een voltreffer moet zijn”, aldus de Amsterdammer. „Jongens hebben vaak tijd nodig om hun plek in het elftal te verwerven, maar die is er nu niet. Binnen twee weken moet de aankoop of huurling nu het mannetje zijn. En dat is moeilijk, want Ajax speelt nu eenmaal een heel ander spelletje dan alle andere clubs. Het verklaart ook waarom er hier traditioneel zo veel aankopen mislukken.”
De beslissing om de markt op te gaan, betekent volgens Swart, de trouwste bezoeker van De Toekomst, niet dat Ajax faalt in het opleiden van spelers. „Integendeel. Het is even een overbrugging”, zegt hij. „De Fluwelen Revolutie heeft alleen maar goeds gebracht. Te beginnen met het aanstellen van Frank. Er komt een heel goede lichting aan in de A1, we zijn vier keer kampioen geworden en van 22,8 miljoen euro netto verlies in één jaar naar meer dan 100 miljoen op de bank gegaan.”quote:Werkvergunning Onana
Het slechte nieuws over de knieblessure die reservekeeper Diederik Boer deze week opliep op de training van Ajax, werd gevolgd door een beter bericht. Ajax ontving gisteren eindelijk de werkvergunning van André Onana.
De achttienjarige doelman werd in december van FC Barcelona overgenomen.![]()
Ben benieuwd wie ze nu nog kunnen halen. Het moet een speler zijn die er direct moet staan en ervaring heeft. Ik zie in Nederland geen verdediger (buiten Kongolo) die er meteen zou kunnen staan. Zal wel weer een huurling van Barca gaan worden,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Elke keer weer vlak voor de deadline. Denk dat er niemand komt, wat prima is.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Naar het kampioenschap kan je toch fluiten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:24 schreef Reemi het volgende:
Elke keer weer vlak voor de deadline. Denk dat er niemand komt, wat prima is.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als je als club zelf die mentaliteit hebt, ben je een idioot. Met dit spel is het zelfs niet onrealistisch dat Feyenoord ons gaat inhalen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naar het kampioenschap kan je toch fluiten.![]()
Ajax heeft geen leider.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je als club zelf die mentaliteit hebt, ben je een idioot. Met dit spel is het zelfs niet onrealistisch dat Feyenoord ons gaat inhalen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik stel voor om het seizoen af te maken met Viergever als libero en daarvoor Van der Hoorn en Moisander.![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om het seizoen af te maken met Viergever als libero en daarvoor Van der Hoorn en Moisander.![]()
Natuurlijk niet. Ik vind het alleen een beetje vermakelijk dat het nooit goed is, hier. Alleen wel een beetje een apart moment van de TS om nu pas tot inkeer te komen.quote:![]()
Ah het gaat weer zoals elke keer op de laatste dag.
Allemaal spelers peilen die te duur worden bevonden en uiteindelijk komt er niks of nog minder in de vorm van een ZimlingOh.![]()
Zinloze missie inderdaad, hou het geld maar in de zak en kijk wat je komende zomer kan doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah het gaat weer zoals elke keer op de laatste dag.
Allemaal spelers peilen die te duur worden bevonden en uiteindelijk komt er niks of nog minder in de vorm van een Zimling![]()
Al dat gezeik altijd hier
Ik zeg niet dat we kampioen worden, maar om eind januari nu al de handdoek te gooien mbt het kampioenschap vind ik ook idioot. Het kan echt nog wel hoor. En we hebben de Europa League nog!![]()
Gewoon nu al kijken naar versterkingen. Waarom altijd wachten?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zinloze missie inderdaad, hou het geld maar in de zak en kijk wat je komende zomer kan doen![]()
Gewoon goed gaan scouten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zinloze missie inderdaad, hou het geld maar in de zak en kijk wat je komende zomer kan doen
Voor Ajax zijn er echt wel goede ervaren spelers te halen. Je moet je scoutingsgebied alleen uitbreidenOh.![]()
Dat is ieder seizoen rond deze tijd zo, alleen vorig stonden we bovenaan meen ik, dat de selectie niet goed in balans is kunnen we allemaal zien maar om dat met een paniekaankoop proberen te compenseren is ook gedoemd te mislukkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:39 schreef S15 het volgende:
Ik zeg niet dat we kampioen worden, maar om eind januari nu al de handdoek te gooien mbt het kampioenschap vind ik ook idioot. Het kan echt nog wel hoor. En we hebben de Europa League nog!![]()
Ik neem aan dat ze dat continue doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Gewoon nu al kijken naar versterkingen. Waarom altijd wachten?![]()
Met dit spel winnen we niet van Legiaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:39 schreef S15 het volgende:
Ik zeg niet dat we kampioen worden, maar om eind januari nu al de handdoek te gooien mbt het kampioenschap vind ik ook idioot. Het kan echt nog wel hoor. En we hebben de Europa League nog!Oh.![]()
Valt toch tegen denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon goed gaan scouten.
Voor Ajax zijn er echt wel goede ervaren spelers te halen. Je moet je scoutingsgebied alleen uitbreiden![]()
Hou toch op man, is gewoon weer een hele andere wedstrijd. Lekker blijven zeiken. Misschien moet je net als die andere gasten hier gewoon maar niet meer kijken, want het is allemaal zo slecht. Tering, we zijn vier keer op rij kampioen geworden, hebben met een groot gedeelte van deze groep vorig seizoen Barcelona nog verslagen, maar we blijven lekker zeiken. Godallemachtig wat ben ik blij dat ik niet voor de spelers of het spel kom. Ik kom omdat Ajax mijn club is, al spelen we 7e klasse tegen FC Bal op 't Dak 410, dan nog ben ik er. En met mij gelukkig nog heel veel andere. Al die andere sukkels mogen van mij optyfen. De tering zegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit spel winnen we niet van Legia![]()
![]()
Dit vind ik dan weer onbegrijpelijk, dat je het verder gezellig hebt prima maar de basis van een voetbalclub is toch het voetbalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Hou toch op man, is gewoon weer een hele andere wedstrijd. Lekker blijven zeiken. Misschien moet je net als die andere gasten hier gewoon maar niet meer kijken, want het is allemaal zo slecht. Tering, we zijn vier keer op rij kampioen geworden, hebben met een groot gedeelte van deze groep vorig seizoen Barcelona nog verslagen, maar we blijven lekker zeiken. Godallemachtig wat ben ik blij dat ik niet voor de spelers of het spel kom. Ik kom omdat Ajax mijn club is, al spelen we 7e klasse tegen FC Bal op 't Dak 410, dan nog ben ik er. En met mij gelukkig nog heel veel andere. Al die andere sukkels mogen van mij optyfen. De tering zeg![]()
Lekker hossen als je met 3-0 achter staat tegen Salzburg ja toch.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Hou toch op man, is gewoon weer een hele andere wedstrijd. Lekker blijven zeiken. Misschien moet je net als die andere gasten hier gewoon maar niet meer kijken, want het is allemaal zo slecht. Tering, we zijn vier keer op rij kampioen geworden, hebben met een groot gedeelte van deze groep vorig seizoen Barcelona nog verslagen, maar we blijven lekker zeiken. Godallemachtig wat ben ik blij dat ik niet voor de spelers of het spel kom. Ik kom omdat Ajax mijn club is, al spelen we 7e klasse tegen FC Bal op 't Dak 410, dan nog ben ik er. En met mij gelukkig nog heel veel andere. Al die andere sukkels mogen van mij optyfen. De tering zeg![]()
Inderdaad. Gaat Ajax als counterclubje verder dan zoek ik mooi een andere clubquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer onbegrijpelijk, dat je het verder gezellig hebt prima maar de basis van een voetbalclub is toch het voetbal
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Natuurlijk hoop ik dat het spel goed is en dat we winnen, maar het zal voor mij nooit een reden zijn om weg te blijven, laat staan om nooit meer te kijken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer onbegrijpelijk, dat je het verder gezellig hebt prima maar de basis van een voetbalclub is toch het voetbal![]()
#maduro #heitingaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:02 schreef Scorpie het volgende:
Oh God, we gaan weer een Zimling aantrekken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat heb ik ook hoor, het blijft wel je club maar ik kijk de laatste jaren toch met minder plezier moet ik eerlijk zeggen met af en toe een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat het spel goed is en dat we winnen, maar het zal voor mij nooit een reden zijn om weg te blijven, laat staan om nooit meer te kijken.![]()
Maduro, Heitinga, Emanuelson, van der Wiel.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
100 mil is niet genoegquote:
Bale zou kunnenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
kreezie motherfucker jijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Maduro, Heitinga, Emanuelson, van der Wiel, Sneijder, van der Vaart.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maduro, Heitinga, Emanuelson, van der Wiel.![]()
Maduro, Heitinga, Emanuelson, van der Wiel, Sneijder, van der Vaart, Zlatan, Suarez, Huntelaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maduro, Heitinga, Emanuelson, van der Wiel, Sneijder, van der Vaart.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van een voetbalclub, niet van het supporterschap. Ik ben niet alleen voor Ajax omdat ze toevallig met vleugelspelers spelen. Zie het meer als een gelovige die trouw naar de kerk gaat maar soms worstelt met z'n geloof. Ik baal ook van een kutwedstrijd, maar elke zondag ben ik er. En prima als je niet meer gaat kijken wanneer Ajax slecht speelt, iedereen is hier vrij om te doen en laten wat ie wil. Maar noem jezelf dan in ieder geval geen Ajacied.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer onbegrijpelijk, dat je het verder gezellig hebt prima maar de basis van een voetbalclub is toch het voetbal
Gourmetten of steengrillen?![]()
ik noem mijzelf Ajacied als ik dat zelf wil. beetje tegenstrijdig wat je zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van een voetbalclub, niet van het supporterschap. Ik ben niet alleen voor Ajax omdat ze toevallig met vleugelspelers spelen. Zie het meer als een gelovige die trouw naar de kerk gaat maar soms worstelt met z'n geloof. Ik baal ook van een kutwedstrijd, maar elke zondag ben ik er. En prima als je niet meer gaat kijken wanneer Ajax slecht speelt, iedereen is hier vrij om te doen en laten wat ie wil. Maar noem jezelf dan in ieder geval geen Ajacied.
doen en laten wat je zelf wil, verder heb je wel gelijk overigens
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 30-01-2015 09:45:52 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van een voetbalclub, niet van het supporterschap. Ik ben niet alleen voor Ajax omdat ze toevallig met vleugelspelers spelen. Zie het meer als een gelovige die trouw naar de kerk gaat maar soms worstelt met z'n geloof. Ik baal ook van een kutwedstrijd, maar elke zondag ben ik er. En prima als je niet meer gaat kijken wanneer Ajax slecht speelt, iedereen is hier vrij om te doen en laten wat ie wil. Maar noem jezelf dan in ieder geval geen Ajacied.![]()
![]()
Wel mee eens eigenlijk, maar het kan mij niet zo veel schelen hoe vaak iemand kijkt/heen gaat en hoe ze zichzelf noemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van een voetbalclub, niet van het supporterschap. Ik ben niet alleen voor Ajax omdat ze toevallig met vleugelspelers spelen. Zie het meer als een gelovige die trouw naar de kerk gaat maar soms worstelt met z'n geloof. Ik baal ook van een kutwedstrijd, maar elke zondag ben ik er. En prima als je niet meer gaat kijken wanneer Ajax slecht speelt, iedereen is hier vrij om te doen en laten wat ie wil. Maar noem jezelf dan in ieder geval geen Ajacied.![]()
Er is ook nog een verschil tussen supporters en fans.
Ik wil gewoon goed voetbal en goede spelers zien bij Ajax. Anders verveel ik me dood bij wedstrijden.
Maar ik kijk en volg wel alles
Oh.![]()
Dit inderdaad. Mis geen wedstrijd maar voel me niet een diehard gekkie die op zijn 40e met tattoes staat te schelden en te schreeuwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen supporters en fans.
Ik wil gewoon goed voetbal en goede spelers zien bij Ajax. Anders verveel ik me dood bij wedstrijden.
Maar ik kijk en volg wel alles'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ben benieuwd of Ajax echte versterkingen kan halen. Zou wel fijn zijn als je wat zekerder op het veld staat in de resterende wedstrijden. Gewoon goed voetballen, verder niet op PSV letten en we zien wel waar het schip strandt.
In 2012/2013 waren we in februari nog bezig met punten verspelen. Thuis tegen ADO en Roda gelijkspelen. De hoop op de titel was toen ook al weer vervlogen. Stonden we derde met een behoorlijke achterstand.
En toch:
Saillant detail: we wonnen dat seizoen in april nog met 2-3 in Eindhoven. Dankzij een bazenwissel van Frank. (Boerrigter erin voor Poulsen).![]()
dat zijn inderdaad wel mongolen jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mis geen wedstrijd maar voel me niet een diehard gekkie die op zijn 40e met tattoes staat te schelden en te schreeuwen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, want dat was de meest verrassende wissel ooit iddquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Ben benieuwd of Ajax echte versterkingen kan halen. Zou wel fijn zijn als je wat zekerder op het veld staat in de resterende wedstrijden. Gewoon goed voetballen, verder niet op PSV letten en we zien wel waar het schip strandt.
In 2012/2013 waren we in februari nog bezig met punten verspelen. Thuis tegen ADO en Roda gelijkspelen. De hoop op de titel was toen ook al weer vervlogen. Stonden we derde met een behoorlijke achterstand.
En toch:
[ afbeelding ]
Saillant detail: we wonnen dat seizoen in april nog met 2-3 in Eindhoven. Dankzij een bazenwissel van Frank. (Boerrigter erin voor Poulsen).![]()
![]()
Wel een gewaagde wissel, het is niet zo gek om in Eindhoven op een punt te spelen, Frankie ging voor de overwinning.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want dat was de meest verrassende wissel ooit idd![]()
Dat bepaal jij dus gewoon niet, laten we het er maar op houden dat iedereen zijn geloof op eigen manier belijdt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van een voetbalclub, niet van het supporterschap. Ik ben niet alleen voor Ajax omdat ze toevallig met vleugelspelers spelen. Zie het meer als een gelovige die trouw naar de kerk gaat maar soms worstelt met z'n geloof. Ik baal ook van een kutwedstrijd, maar elke zondag ben ik er. En prima als je niet meer gaat kijken wanneer Ajax slecht speelt, iedereen is hier vrij om te doen en laten wat ie wil. Maar noem jezelf dan in ieder geval geen Ajacied.
Wat ik hier boven al stelde het blijft mijn club al zijn er jaren geweest dat ik met meer plezier keek.![]()
Als Ajax dit jaar weer kampioen wordt moet de Arena hernoemt worden naar Frankies Place
en De Toekomst moet De Boer gaan heten.
Standbeeld moet er al komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen scheelt een slokquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Onana en Klaassen bij de training vandaag. Sightorsson en Boer niet.![]()
Heitinga zal vast niet slechter zijn dan die koekenbakkers wat we er nu hebben lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Tyron het volgende:
SINKGRAVVVUUUUUUHUUHUH
GUDELJJJJJ
HEITINGAAAA
MADUDRRRO
WAAR BLIVJEN ZE?![]()
Die Overmars begint me steeds meer tegen te staan. Raar beleid. Krijgen we nu weer een Zimling ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Tyron het volgende:
lekker kort van tevoren de transfermarkt op![]()
![]()
![]()
En dat noemen ze dan verandering van beleid. Doet Ajax elk jaar manquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Tyron het volgende:
lekker kort van tevoren de transfermarkt op![]()
![]()
.
Echt onbegrijpelijk, past totaal niet in het beleid. Net zoals Moisander laten staan. Als hij nou van het niveau Vertonghen was geweest, oké.![]()
vleminkxquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:56 schreef j95 het volgende:
[..]
Die Overmars begint me steeds meer tegen te staan. Raar beleid. Krijgen we nu weer een Zimling ofzo?![]()
gudelj? hahahaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Tyron het volgende:
SINKGRAVVVUUUUUUHUUHUH
GUDELJJJJJ
HEITINGAAAA
MADUDRRRO
WAAR BLIVJEN ZE?![]()
Boerrigter!!!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nouquote:
zal wel jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Van Gaal en Hiddink vinden hem beiden te slecht. Zal vast een goede reden voor zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is nieuws van de T.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)x-gaat-aankopen-doen
ik weet, spits... maar toch![]()
Het gaat goed komenquote:![]()
![]()
Beter trekt hij eerst even een paar normale schoenen aan, pauper.quote:![]()
Laat die verrassingen van Overmars maar lekker zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef Robar het volgende:
Overmars tovert straks een enorm grote verrassing uit zijn hoge hoed. Ik weet het zeker.
We hopen allemaal op een enorme kwaliteitsinjectie, maar als we al iets gaan kopen, wordt het vast iets van het kaliber Viergever, Van der Hoorn, Sigthorsson, Sana...![]()
Sanaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Laat die verrassingen van Overmars maar lekker zitten.
We hopen allemaal op een enorme kwaliteitsinjectie, maar als we al iets gaan kopen, wordt het vast iets van het kaliber Viergever, Van der Hoorn, Sigthorsson, Sana...![]()
![]()
Dat heet lef tonen. Extra aanvaller erin voor een verdedigende middenvelder. Doet het nog pijn dat Boerrigter een minuut later Pietertje compleet eruit rende en de winnende erin schoot? Kampioenswedstrijdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want dat was de meest verrassende wissel ooit idd![]()
Bij PSV zie ik zulke wissels niet. En helaas bij Ajax de laatste tijd ook niet meer. Zimling erin gooien als je moet winnen![]()
Maar Frank kán het dus wel.![]()
Ik zeg nergens dat het een positieve verrassing isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Laat die verrassingen van Overmars maar lekker zitten.
![]()
you jinxed itquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef Robar het volgende:
Overmars tovert straks een enorm grote verrassing uit zijn hoge hoed. Ik weet het zeker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Cuenca?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef Robar het volgende:
Overmars tovert straks een enorm grote verrassing uit zijn hoge hoed. Ik weet het zeker.![]()
hier komen gewoon de jaarlijkse AZ aankopenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zeg alleen dat het geen verrassende wissel was en dat iedereen dit zag. Ik wist niet dat je boos werd..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat heet lef tonen. Extra aanvaller erin voor een verdedigende middenvelder. Doet het nog pijn dat Boerrigter een minuut later Pietertje compleet eruit rende en de winnende erin schoot? Kampioenswedstrijd![]()
Bij PSV zie ik zulke wissels niet. En helaas bij Ajax de laatste tijd ook niet meer. Zimling erin gooien als je moet winnen![]()
Maar Frank kán het dus wel.![]()
Memorabele herinnering. Boerrigter redt de titelkansen voor Ajax. 'Iedereen' compleet haten op Boerrigter.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
En toch:
[ afbeelding ]
Ja, het kan nog. Ik geloof er nog wel in, mits er weer wat schwung in het spel komt. Zoals ik afgelopen zondag concludeerde: de sleutel ligt niet enkel bij het selectiebeleid, maar ook bij de werkwijze van De Boer. Daar mag nog wel aan geschaafd worden. Enfin. Dat was de discussie van zondag. Even wat anders, los van Ajax: ik zie PSV toch nog een keer instorten.
Een theorietje, waarbij ik even aanneem dat De Boer de ploeg toch weer in de juiste versnelling weet te krijgen:
Ajax verspeelt in een van de aankomende wedstrijden nog punten, PSV blijft winnen. Spelers als Depay/Wijnaldum denken door een voorsprong van 8 punten dat de titel binnen is en gaan met het oog op een aanstaande transfer (geforceerd) voor zichzelf voetballen. Samenhang in het team valt weg, de resultaten beginnen snel een negatieve wending te nemen. Ajax is ondertussen bezig aan een zegereeks, Cocu krijgt de ploeg niet meer in het gareel en zo pakt Ajax alsnog de titel.
Als Ajax nu aan blijft haken dan kan alles vanzelf nog goed komen. Een nieuwe zegereeks van Ajax komt er sowieso wel, Puntverlies van PSV ook. Iets met open deuren. De druk op PSV blijft en ik wil eerst nog wel eens zien of PSV het aan kan om met enkele punten voorsprong op Ajax die thuiswedstrijd tot een goed einde te brengen.
Voorlopig blijf ik rustig slapen en hopen dat De Boer gauw schwung in dit elftal krijgt.
5op1rij.![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:31:37'Serero had dinsdag een uitglijd-momentje waarbij het in zijn lies schoot. Was stijf, nu beter. Wel een twijfelgeval voor zondag.' #vitaja reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:32:29De Boer: 'Klaassen zag er heel goed uit in wat hij deed, ook in de kwaliteit. Sigthórsson is er niet bij.' #vitaja reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:33:57De Boer lovend over Andersen: 'Groot talent, heeft veel in zijn mars. Kan een topper worden, maar moet effeciënter. Willen hem behouden.' reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:37:34De Boer wil het liefst een middenvelder. 'Duarte is goed bezig, hij moet het zelf afdwingen.' #vitaja reageer retweet
![]()
#maduroquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:31:37'Serero had dinsdag een uitglijd-momentje waarbij het in zijn lies schoot. Was stijf, nu beter. Wel een twijfelgeval voor zondag.' #vitaja reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:32:29De Boer: 'Klaassen zag er heel goed uit in wat hij deed, ook in de kwaliteit. Sigthórsson is er niet bij.' #vitaja reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:33:57De Boer lovend over Andersen: 'Groot talent, heeft veel in zijn mars. Kan een topper worden, maar moet effeciënter. Willen hem behouden.' reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 13:37:34De Boer wil het liefst een middenvelder. 'Duarte is goed bezig, hij moet het zelf afdwingen.' #vitaja reageer retweet
Toch weer knap dat ze uiteindelijk pas drie hele dagen voor het sluiten van de markt tot oriëntatie overgaan.
Zonde.![]()
Of ze hebben eerder al iets gezien, gaan nu concreet en gooien het op "paniekaankoop" .Dat wanneer het niet goed uitpakt ze altijd nog kunnen zeggen: "we hebben het geprobeerd."quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch weer knap dat ze uiteindelijk pas drie hele dagen voor het sluiten van de markt tot oriëntatie overgaan.
Zonde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een paniekaankoop willen ze het niet noemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Of ze hebben eerder al iets gezien, gaan nu concreet en gooien het op "paniekaankoop" .Dat wanneer het niet goed uitpakt ze altijd nog kunnen zeggen: "we hebben het geprobeerd."![]()
Ja, het is inderdaad gisteravond besloten en direct in de Telegraaf gegooid. Of zou Ajax zelf die beslissing al wat eerder hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde.![]()
Dat snap ik zelf ook wel?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad gisteravond besloten en direct in de Telegraaf gegooid. Of zou Ajax zelf die beslissing al wat eerder hebben gemaakt?![]()
huh maar frank werd nooit meer kwaad omdat hij het al heeft opgegeven en naar een andere club wilt toch???????quote:![]()
vandaar ook tussen haakjes, ik heb geen idee hoe ze het noemen . maar het kan gewoon indekken zijn omdat ze iets op het oog hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een paniekaankoop willen ze het niet noemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: