SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zijn ze beide nog altijd beter dan De Jong en Kazim Kazimquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.
Milik is zo waar nog slechter.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
hoop niet dat je dat aan de hand van de klassieker bepaald?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.
Milik is zo waar nog slechter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Siggy niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze beide nog altijd beter dan De Jong en Kazim Kazim![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoop niet dat je dat aan de hand van de klassieker bepaald?Groot fan van User Wotte![]()
TT is te vroeg, dit is de titel voor de laatste speelrondeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik zeg ook niet dat alle kleine spelers dood moeten gaan. Ik zeg alleen dat het wellicht fijn/handig is om wat mix te hebben wat kracht/statiek betreft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers als Sneijder of Eriksen waren fysiek ook niet sterk. Die lieten de bal het werk doen, veel lopen, duels ontwijken. Xavi en Iniesta zijn ook niet fysiek de sterkste spelers.![]()
Ajax werkte woensdagmiddag in de stromende regen een uitgebreide veldtraining af. Het werd een sessie vol glijden en glibberen, maar er werden ook veel mooie doelpunten gemaakt. Davy Klaassen was nog niet van de partij op het trainingsveld.
Klaassen heeft sinds vrijdag last van irritaties aan zijn buikwand en moest daarom afgelopen zondag de Klassieker aan zich voorbij laten gaan. Maandag bleef hij in de gym en ook woensdag liet hij de groepstraining nog aan zich voorbij laten gaan. Joël Veltman (hamstring) en Viktor Fischer (bovenbeen) verschenen wel buiten, maar werkten apart van de groep. Jairo Riedewald (knie) deed nog wel mee tijdens de positiespelletjes, maar stapte uit toen de partijtjes begonnen en werkte verder een looptraining af.
Frank de Boer kon, kortom, wel wat extra man gebruiken voor een goed gevuld trainingsveld. Daarom maakte de hoofdtrainer van Ajax 1 gebruik van behoorlijk wat spelers uit Jong Ajax en Ajax A1. De hevige regenval boven Amsterdam Zuidoost zorgde ervoor dat het tijdens de partijvormen (7-tegen-7 op 2 halve velden met grote goals) een echt waterballet werd. Werd een balletje nét iets te zacht ingespeeld, was de kans groot dat hij bleef liggen in het drassig geworden gras. Zette een speler een sliding in, dan wist hij vrijwel zeker dat hij een paar meter verderop terecht kwam.
Ondanks alle glijpartijen werden er ook heel wat mooie goals gemaakt. Lerin Duarte viel op met een panna bij zijn directe tegenstander, waarna hij de bal heerlijk binnenschoot. Ricardo Kishna maakte ook een fraaie goal (met zijn buitenkantje hoog in de kruising). Tegen het einde van de training nam Frank de Boer nog even de rol van keeper op zich. De coach deed zijn best, maar hij kon niet verhinderen dat hij er een paar om zijn oren kreeg.![]()
Dat vindt jij, ik vind het wel humor hebben en wellicht nog wel meer mensen, dus nee ik hou hier niet mee op..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De humor van een 12jarige hoort hier niet thuis.![]()
Hou die infantiele plaatjes lekker op facebook johquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat vindt jij, ik vind het wel humor hebben en wellicht nog wel meer mensen, dus nee ik hou hier niet mee op..niemand zit er op te wachten
![]()
Humorloze FOK!kertjes...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hou die infantiele plaatjes lekker op facebook johniemand zit er op te wachten
![]()
![]()
*vindquote:Ja, omdat de humor van een 12jarige hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
ik vind het wel humor hebbenSchroom niet jezelf nog belachelijker te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
dus nee ik hou hier niet mee op..![]()
Ik moet hier ontegenzeggelijk hard om lachen. Ik stel voor dat je meerdere paatjes per pagina plaatstquote:
Dit, dus.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet hier ontegenzeggelijk hard om lachen. Ik stel voor dat je meerdere paatjes per pagina plaatst![]()
![]()
Dat maak ik zelf wel uit, daarvoor heb ik geen zuurpruim van een GGMM voor nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vind
[..]
Ja, omdat de humor van een 12jarige hebt.
[..]
Schroom niet jezelf nog belachelijker te maken.![]()
Ik zeg net dat je jezelf vooral nog belachelijker moet maken als je dat wil, ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, daarvoor heb ik geen zuurpruim van een GGMM voor nodig.![]()
Haha, die René. Daar kun je het dan mee doen, dikzakquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, daarvoor heb ik geen zuurpruim van een GGMM voor nodig.
Dit, dus.![]()
Niet van die moeilijke zinnen Rene, dan snapt ie het niet. Probeer te communiceren dmv facebookplaatjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg net dat je jezelf vooral nog belachelijker moet maken als je dat wil, ja.![]()
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken, Rene, jij maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg net dat je jezelf vooral nog belachelijker moet maken als je dat wil, ja.![]()
"ik ben niet belachelijk je bent zelf belachelijk!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder."
Oke man.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken, Rene, jij maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder.
Dit, dus.![]()
Daar heeft hij vast niets op terug.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik maak mijzelf niet belachelijk hier hoor, jij met je uitspraken, Rene, jij maakt jezelf belachelijk hier, is gewoon humor niets meer niets minder.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
doet uit dat licht weg die clubquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax speelt al een tijdje kut
slotjeOh.![]()
Eerst even wachten op de aankopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doet uit dat licht weg die clubRED ONS HENNIEGOD![]()
Benieuwd welke alleskunner we nu weer gaan huren van Mainzquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst even wachten op de aankopen.Oh.![]()
Eerder de jaarlijkse AZaankoop.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welke alleskunner we nu weer gaan huren van Mainz
Die er vervolgens geen reet van kanRED ONS HENNIEGOD![]()
Aron Johansson zeker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder de jaarlijkse AZaankoop.
Die er vervolgens geen reet van kan
Of BerghuisjeOh.![]()
Gudelj is voor PSV. Niet aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder de jaarlijkse AZaankoop.
Die er vervolgens geen reet van kanDit, dus.![]()
Anders komen ze Ajax met de riek achterna op de tractorquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gudelj is voor PSV. Niet aankomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Poulsen ,quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aron Johansson zeker.
Of Berghuisje
Arno approvesRED ONS HENNIEGOD![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders komen ze Ajax met de riek achterna op de tractorDit, dus.![]()
Kenny van der Weg > Moisanderquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan Boilesen of Viergever.
zo diep zijn we al gezaktRED ONS HENNIEGOD![]()
oh god ga jij ook meedoen nuquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is iedereen in dit topic weer aan het janken?Oh.![]()
Hebben we reden de polonaise te lopen dan, klapkut?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is iedereen in dit topic weer aan het janken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: