*huggle Feertjequote:Op woensdag 28 januari 2015 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe.Die kleine leeft toch, maar is traag als een slak. Je kan er nauwelijks iets mee.
OT: Niet lekker in mijn vel. Bah. My life needs change.
quote:
Dit wel ergens ja. Moe man.quote:
Was wel een erg lompe actie ja, als het gaat over wat ik denk...quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kan ik nou niet twee seconden langer nadenken voordat ik wat zeg?Zeg alles dat in me opkomt en zodra het eruit is heb ik er alweer spijt van maar dan is het natuurlijk te laat om het nog terug te nemen.
Nee daar gaat het niet eens over, maar dat is inderdaad een goed voorbeeld van hoe het werkt jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel een erg lompe actie ja, als het gaat over wat ik denk...
Owquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet eens over, maar dat is inderdaad een goed voorbeeld van hoe het werkt ja
ik heb nog een 8 en een 14 in de aanbiedingquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
drie mooie cijfers teruggekregen vandaag. Nog een te gaan
lekkerrrr
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kan ik nou niet twee seconden langer nadenken voordat ik wat zeg?Zeg alles dat in me opkomt en zodra het eruit is heb ik er alweer spijt van maar dan is het natuurlijk te laat om het nog terug te nemen.
Het heeft voor- en nadelen jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeg nietsBen ook zo'n flapuit, en soms komt dat niet altijd even goed uit.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het heeft voor- en nadelen ja
Heb het inmiddels 3x in 24 uur voor elkaar gekregen. Laten we hopen dat de 3e keer beter uitpakt dan de eerste twee keren![]()
In ieder geval ben ik er zelf wel opgelucht door, had ik eerder moeten doen.
gaaf! Veel plezier!quote:
Thanks, was super!quote:
Dat niet maar hij schijnt wel gespot te zijnquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik voel me onverschillig tegenover jullie gevoelens.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Zin om een dansje te wagen in het park met mijn dinnies onder het genot van een fles bubbels en een diagonaaltje!
Ik hou van dansen.quote:
Oh help.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Zin om een dansje te wagen in het park met mijn dinnies onder het genot van een fles bubbels en een diagonaaltje!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik hou van dansen.
D-A-N-S-E-N
#complicateisback
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Jij bent oud, ik voelde me alleen oud 😜
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |