Je omdraaien naar je collega en zeggen "hey snitch, in plaats van iedereen in de gaten te houden kun je ook gewoon zelf aan het werk als je bang bent dat er te weinig gedaan wordt".quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kent het wel.
Je zit op het werk, check je mail tijdens werkuren. Een eikhol van een college ziet dat en stuurt een mail naar z'n baas. (werknemer A doet niks! Einz!).
Dan krijg je plots een mail van je baas: "wat ben je aan het doen?" ... zo overduidelijk uiteraard...
Ik zie anderen er volledig van de stress in schieten, en rode wangen krijgen bij " wat was je aan het doen !??? ". Uhhh... ja ....
Zo'n kontenkruiper slaat zich zelf vaak op de borst. Hoe ga je daar sociaal gezien het beste mee om, op een werkvloer? Wanneer je zo'n kontenkruiper rond hebt lopen.
Opties hier?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je omdraaien naar je collega en zeggen "hey snitch, in plaats van iedereen in de gaten te houden kun je ook gewoon zelf aan het werk als je bang bent dat er te weinig gedaan wordt".
Gewoon confronteren.
Ik zou jou echt naast me moeten hebben op kantoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je omdraaien naar je collega en zeggen "hey snitch, in plaats van iedereen in de gaten te houden kun je ook gewoon zelf aan het werk als je bang bent dat er te weinig gedaan wordt".
Gewoon confronteren.
Tsja, als mijn werk meent te denken dat ik enkel werkgerelateerde zaken mag oppakken tijdens werkuren, zal ik er ook voor zorgen dat ik stipt 8 uur per dag werk, en niet meer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:16 schreef sturmpie het volgende:
er zijn nu eenmaal regels op de werkvloer, die verschillen per bedrijf.
als het niet is toegestaan privé en werk te combineren dan is er reden voor ONTSLAG !!
vanwege het ondermijnen van het arbeidsethos cq inefficientie.
als iedereen op zijn werk zijn prive-zaken gaat regelen dan gaat het bedrijf richting het einde van het bedrijf.
precies dit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 06:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Tsja, als mijn werk meent te denken dat ik enkel werkgerelateerde zaken mag oppakken tijdens werkuren, zal ik er ook voor zorgen dat ik stipt 8 uur per dag werk, en niet meer.
Dan lig je er bij de eerst volgende contract verlenging tegenwoordig gewoon uitquote:Op woensdag 28 januari 2015 06:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Tsja, als mijn werk meent te denken dat ik enkel werkgerelateerde zaken mag oppakken tijdens werkuren, zal ik er ook voor zorgen dat ik stipt 8 uur per dag werk, en niet meer.
Nee dat ken ik niet. Gek bedrijf werk je. Neem ontslag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kent het wel.
Je zit op het werk, check je mail tijdens werkuren. Een eikhol van een college ziet dat en stuurt een mail naar z'n baas. (werknemer A doet niks! Einz!).
Grote Amerikaanse consultancy boer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |