SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:44 schreef GekkePoes het volgende:
DHWNVTPISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, die dat deed. Toch? of lees ik ze verkeerdquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:56 schreef Bombvis het volgende:
YMKANDB is iemand die thuis misbruikt werd
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee, die dat deed. Toch? of lees ik ze verkeerd
Daaruit haal ik dat hij/zij misbruikt werdtwitter:Kindermisbruik8 twitterde op maandag 30-01-2012 om 18:01:36Wij denken dat je thuis wordt misbruikt (door je TWITTERBERICHTEN) en hebben een melding gedaan bij Jeugdzorg verwijder je account @ymkandb reageer retweet
Verwijder nu je twitter @ymkandb of we sturen al je tweets naar je school ze zijn opgeslagen en naar Jeugdzorg gestuurd!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:56 schreef Bombvis het volgende:
YMKANDB is iemand die thuis misbruikt werd
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar dat andere vind ik zo vreemd. VOORKOM ERNSTIGE PROBLEMEN! VERWIJDER AL JE TWEETS.
Hm, ja, het is inderdaad wat vreemd. Maar ja, we kunnen de tweets van @ymkandb niet inzien, want dat account bestaat niet meer. Wellicht dat ze dreigde met wat op school te doen, maar dat is wild speculerenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef xericax het volgende:
[..]
Verwijder nu je twitter @ymkandb of we sturen al je tweets naar je school ze zijn opgeslagen en naar Jeugdzorg gestuurd!
Lijkt mij ook apart, maar speculeren blijft natuurlijk altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:05 schreef Bombvis het volgende:
Dat Kindermisbruik-account lijkt mij trouwens ook niet echt alles hoor, maar dat terzijde. Ik heb vrij weinig met Twitter en Google gaf mij deze hits op de zoekterm van TS
Trouwens, YMKANDB.. Ymke and Britt, Ymke en Brittquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lijkt mij ook apart, maar speculeren blijft natuurlijk altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie werd er nou thuis misbruikt en wilde wat op school doen..Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trouwens, YMKANDB.. Ymke and Britt, Ymke en BrittWat heb die blonde een grote neus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie werd er nou thuis misbruikt en wilde wat op school doen..![]()
N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trouwens, YMKANDB.. Ymke and Britt, Ymke en BrittGodver, die link ook leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie werd er nou thuis misbruikt en wilde wat op school doen..![]()
Ja, het is vast niet terug te vinden via Google Cache
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Dus Britt werd thuis misbruikt? Maar die is toch nooit naar een school geweest..quote:
3 jaar geleden, vrees dat dat inderdaad niet meer te vinden is.. Lastig.. Misschien dat TS wat meer kan vertellen, die heeft tenslotte de usernamequote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godver, die link ook leggen![]()
Ja, het is vast niet terug te vinden via Google Cache
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-1849777.htmlquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:13 schreef Bombvis het volgende:
3 jaar geleden, vrees dat dat inderdaad niet meer te vinden is.. Lastig.. Misschien dat TS wat meer kan vertellen, die heeft tenslotte de username
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-1849777.html
Dafuq.
Wat de hel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
http://mwnw.nl/blog/2012/(...)ky-1792#.VMgQKz0vrIU
En hier meer
Ik heb wat te lezen vanavond.
Daar zat ik ook netquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
http://mwnw.nl/blog/2012/(...)ky-1792#.VMgQKz0vrIU
En hier meer
Ik heb wat te lezen vanavond.
Ja, je wil meer info of je wilt het nietquote:
Dat Kindermisbruikaccount lijkt opeens wel een stuk logischer, net als Jeugdzorg. Zou TS diezelfde persoon zijn..? Jij mag zeker niet een IP-check doen om te kijken of ze uit Leiden komt hèquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, je wil meer info of je wilt het niet![]()
Mods kunnen sowieso niet 1-2-3 bij IP's, en dan traceren tot een specifieke stad is al helemaal onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat Kindermisbruikaccount lijkt opeens wel een stuk logischer, net als Jeugdzorg. Zou TS diezelfde persoon zijn..? Jij mag zeker niet een IP-check doen om te kijken of ze uit Leiden komt hè
Nee, dat snap ik natuurlijk ook wel.. Maar gezien de specifieke naam en de ontdekkingen in dit topic, het komt allemaal opeens zo dichtbij hèquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mods kunnen sowieso niet 1-2-3 bij IP's, en dan traceren tot een specifieke stad is al helemaal onbetrouwbaar
Maar, ik denk dat TS er volledig buiten staat.
sorryquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:32 schreef GekkePoes het volgende:
Damn waar ben ik in vredesnaam beland in dit topic...
Ja, ik wil graag dat dit verwijderd wordt, dit is een fake account!quote:
FOK! Sherlock werkt niet, dus dan doen we het zelf maarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:32 schreef GekkePoes het volgende:
Damn waar ben ik in vredesnaam beland in dit topic...
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:35 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweettunnel.info/reverse2.php?textfield=vincentnijhuis
Deze vrindelijke man, met alleen maar goeie bedoelingen, bood zelfs hulp aan!
Loverboy, niet te vertrouwenquote:Stuur even een DM met daarin je MSN.
Heb je bewijs?quote:
MSN bestaat niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je bewijs?
stuur ff je msn in DM, dan kijk ik of ik er wat mee kan.
gr gr
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:34 schreef Bombvis het volgende:
http://epilogger.com/even(...)to/AllTweets?page=10
Hier zijn nog wel wat tweets te vinden van dat verwijderde twitteraccount
Had je allang kunnen zien hoor..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!! Dank u!
Die site die jij me gaf leverde mij niets opquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Had je allang kunnen zien hoor..
Beetje halverwege de pagina, ctrl+f op ymkandb. Maar ja, dit is net zo makkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die site die jij me gaf leverde mij niets op
Hoeft ook niet, het is voor niemand te begrijpenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:49 schreef xericax het volgende:
Ik snap er geen fuck van wat diegene typt. Er is iemand gehackt en verder kom ik niet
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:51 schreef Bombvis het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/m/157158286565711872/ - Als je op deze site terechtkomt heb je het pas echt gemaakt'Helaas' geen posts van chick_swagger/chick_swager zelf
die site faalt net een beetje . ga maar ens met je muis over het woordje anti in die eerste tweetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:51 schreef Bombvis het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/m/157158286565711872/ - Als je op deze site terechtkomt heb je het pas echt gemaakt'Helaas' geen posts van chick_swagger/chick_swager zelf
Klinkt als een stabiel persoonquote:Mocro Berber Moslima, 4kader op Davinci Lammenschans #ChrisBrown #JustinBieber peace // ~persoonlijke gegevens~ // Sex is mijn religie, laat ons bidden
Ik zie geen probleem..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
die site faalt net een beetje . ga maar ens met je muis over het woordje anti in die eerste tweet
http://www.doodsbedreiging.nl/timeline
[ afbeelding ]
quote:
ik kom soms best wel van zulke sneude dingen tegen op twitter. Vroeger werden die dingen op propjes geschreven en met een elastiek tegen het hoofd van het slachtoffer geschoten. Dat is nu in twitter veranderdquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe grappig het plaatje ook is, eigenlijk is het gehele verhaal best sneu.
Ja, en hoe.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik kom soms best wel van zulke sneude dingen tegen op twitter. Vroeger werden die dingen op propjes geschreven en met een elastiek tegen het hoofd van het slachtoffer geschoten. Dat is nu in twitter veranderd
Mja, niet alleen op die leeftijd hoor, genoeg mensen die volwassen zijn die alsnog alles online gooien, niet nadenkend over wat dan ook. Maar ik hou op met de zoektocht, het was een uurtje tijdverspilling die hele rare resultaten gafquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en hoe.
Alles wat je post waar dan ook, is terug te vinden eigenlijk.
En op die leeftijd ben je daar nou niet echt mee bezig.
En soms worden zelfs 'game' tweets verkeerd gelezen door buitenstaanders.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en hoe.
Alles wat je post waar dan ook, is terug te vinden eigenlijk.
En op die leeftijd ben je daar nou niet echt mee bezig.
Maar, je weet nu iig waar het over ging!quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, niet alleen op die leeftijd hoor, genoeg mensen die volwassen zijn die alsnog alles online gooien, niet nadenkend over wat dan ook. Maar ik hou op met de zoektocht, het was een uurtje tijdverspilling die hele rare resultaten gaf
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En soms worden zelfs 'game' tweets verkeerd gelezen door buitenstaanders.
oa "Granaat door je dak, waar zijn die pipa's !" en dan word het zelfs door de AIVD verkeerd opgevat. ja en probeer dat maar eens uit te leggen
Dit klinkt ook interessantquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:08 schreef xericax het volgende:
Ik ben ook altijd wel blij dat ze in mijn middelbare schooltijd nog geen smartphones hadden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rapliedjes (hm, mag je dat zo zeggen?) waar TS het over had in de OP, zouden die net zo verknipt zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar, je weet nu iig waar het over ging!
Ik had 20 jaar geleden op school een pieper, en die ging af. toen keken 12 klasgenootjes me aan "Wat is dat?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:08 schreef xericax het volgende:
Ik ben ook altijd wel blij dat ze in mijn middelbare schooltijd nog geen smartphones hadden.
Ik moest even de OP lezen om te kijken waar het over gingquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rapliedjes (hm, mag je dat zo zeggen?) waar TS het over had in de OP, zouden die net zo verknipt zijn?
En dat icm YMKANDB.. Ja, ik weet genoeg, ik zie al de beelden voor mijquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest even de OP lezen om te kijken waar het over ging
En waarschijnlijk wel, het blijft rap.
Bitches, borsten over je gezicht terwijl je coke van hun billen snuift in je dure auto etc.
En ondertussen stik je ook nog in de bling.
#RealRapStruggles
Bij ons begon het met de Hi Swing oid, ik ben dan ook wat jonger vrees ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar geleden op school een pieper, en die ging af. toen keken 12 klasgenootjes me aan "Wat is dat?"
dat zie je nu ook niet meer gebeuren.
Een voorbeeld is dat ik twee dezelfde broeken had, 1 daarvan was de naad kapot van en van voor naar achter uitgescheurd. Op een ochtend was ik bijna te laat en de verkeerde broek gepakt, gelukkig kwam je toendertijd niet thuis om op facebook te zien dat je getagd was en iedereen je ondergoed kon zien. Dat soort dingenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit klinkt ook interessant![]()
Hoezo?
Ik denk dat als jouw pieper nu afgaat dat er echt wel mensen gaan kijken van "wat is dat ook alweer?" en jongere mensen "wat is dat?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar geleden op school een pieper, en die ging af. toen keken 12 klasgenootjes me aan "Wat is dat?"
dat zie je nu ook niet meer gebeuren.
Ik had een "tidididi tidididi" geluidje er in zittenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk dat als jouw pieper nu afgaat dat er echt wel mensen gaan kijken van "wat is dat ook alweer?" en jongere mensen "wat is dat?"
Nooit een gehad, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een "tidididi tidididi" geluidje er in zitten
Als iemand belde verscheen het nummer er in, of je kon een code achterlaten met cijfertjes. (in de periode voor het smsen)quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:19 schreef xericax het volgende:
[..]
Ik 29, maar ken ook eigenlijk niemand die een pieper had vroeger.
Zo uit m'n geheugen kwamen de mobiels zo rond mijn twaalfde ineens uit de lucht vallen. Dus helaas dat hele piepergebeuren gemist.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als iemand belde verscheen het nummer er in, of je kon een code achterlaten met cijfertjes. in de periode voor het smsen![]()
[ afbeelding ]
Mobieltjes werden nadat de platte batterij er was, ineens enorm kleiner en lichter gemaakt. Ik kan me nog herinneren dat mijn pa een koffer had met telefoon eraan vast. toen moest je een centrale bellen en de telefoon code doorgevenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:23 schreef xericax het volgende:
[..]
Zo uit m'n geheugen kwamen de mobiels zo rond mijn twaalfde ineens uit de lucht vallen. Dus helaas dat hele piepergebeuren gemist.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Mobieltjes werden nadat de platte batterij er was, ineens enorm kleiner en lichter gemaakt. Ik kan me nog herinneren dat mijn pa een koffer had met telefoon eraan vast. toen moest je een centrale bellen en de telefoon code doorgeven.
Toen ik die pieper had waren mobieltjes ook erg duur. De eerste smsjes waren maar nog maar 140 tekens en kosten 15 cent om te versturen.
Ik spreek het uit als "YM KAA and BIE" maar " You Em" zou logischer zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef GekkePoes het volgende:
YMK and B
de 'and' word dan alleen maar uitgesproken ?
Heb dus verdomme een uur van m'n leven verspild omdat jij niet weet wat de afkorting is?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:30 schreef ymkandb het volgende:
Ik hoor net dat mijn afkorting YMKB hoort te zijn...![]()
Wel gelachen om een aantal opmerkingen in dit topic, zoals die ene over Britt en Ymke.
Ach joh lekker interessant! Ik wist wel dat her woordje 'and' erin staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb dus verdomme een uur van m'n leven verspild omdat jij niet weet wat de afkorting is?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |