SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:44 schreef GekkePoes het volgende:
DHWNVTPISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, die dat deed. Toch? of lees ik ze verkeerdquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:56 schreef Bombvis het volgende:
YMKANDB is iemand die thuis misbruikt werd
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee, die dat deed. Toch? of lees ik ze verkeerd
Daaruit haal ik dat hij/zij misbruikt werdtwitter:Kindermisbruik8 twitterde op maandag 30-01-2012 om 18:01:36Wij denken dat je thuis wordt misbruikt (door je TWITTERBERICHTEN) en hebben een melding gedaan bij Jeugdzorg verwijder je account @ymkandb reageer retweet
Verwijder nu je twitter @ymkandb of we sturen al je tweets naar je school ze zijn opgeslagen en naar Jeugdzorg gestuurd!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:56 schreef Bombvis het volgende:
YMKANDB is iemand die thuis misbruikt werd
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar dat andere vind ik zo vreemd. VOORKOM ERNSTIGE PROBLEMEN! VERWIJDER AL JE TWEETS.
Hm, ja, het is inderdaad wat vreemd. Maar ja, we kunnen de tweets van @ymkandb niet inzien, want dat account bestaat niet meer. Wellicht dat ze dreigde met wat op school te doen, maar dat is wild speculerenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef xericax het volgende:
[..]
Verwijder nu je twitter @ymkandb of we sturen al je tweets naar je school ze zijn opgeslagen en naar Jeugdzorg gestuurd!
Lijkt mij ook apart, maar speculeren blijft natuurlijk altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:05 schreef Bombvis het volgende:
Dat Kindermisbruik-account lijkt mij trouwens ook niet echt alles hoor, maar dat terzijde. Ik heb vrij weinig met Twitter en Google gaf mij deze hits op de zoekterm van TS
Trouwens, YMKANDB.. Ymke and Britt, Ymke en Brittquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lijkt mij ook apart, maar speculeren blijft natuurlijk altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie werd er nou thuis misbruikt en wilde wat op school doen..Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trouwens, YMKANDB.. Ymke and Britt, Ymke en BrittWat heb die blonde een grote neus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie werd er nou thuis misbruikt en wilde wat op school doen..![]()
N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trouwens, YMKANDB.. Ymke and Britt, Ymke en BrittGodver, die link ook leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie werd er nou thuis misbruikt en wilde wat op school doen..![]()
Ja, het is vast niet terug te vinden via Google Cache
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Dus Britt werd thuis misbruikt? Maar die is toch nooit naar een school geweest..quote:
3 jaar geleden, vrees dat dat inderdaad niet meer te vinden is.. Lastig.. Misschien dat TS wat meer kan vertellen, die heeft tenslotte de usernamequote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godver, die link ook leggen![]()
Ja, het is vast niet terug te vinden via Google Cache
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-1849777.htmlquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:13 schreef Bombvis het volgende:
3 jaar geleden, vrees dat dat inderdaad niet meer te vinden is.. Lastig.. Misschien dat TS wat meer kan vertellen, die heeft tenslotte de username
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-1849777.html
Dafuq.
Wat de hel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
http://mwnw.nl/blog/2012/(...)ky-1792#.VMgQKz0vrIU
En hier meer
Ik heb wat te lezen vanavond.
Daar zat ik ook netquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
http://mwnw.nl/blog/2012/(...)ky-1792#.VMgQKz0vrIU
En hier meer
Ik heb wat te lezen vanavond.
Ja, je wil meer info of je wilt het nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |