quote:
ik kom soms best wel van zulke sneude dingen tegen op twitter. Vroeger werden die dingen op propjes geschreven en met een elastiek tegen het hoofd van het slachtoffer geschoten. Dat is nu in twitter veranderdquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe grappig het plaatje ook is, eigenlijk is het gehele verhaal best sneu.
Ja, en hoe.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik kom soms best wel van zulke sneude dingen tegen op twitter. Vroeger werden die dingen op propjes geschreven en met een elastiek tegen het hoofd van het slachtoffer geschoten. Dat is nu in twitter veranderd
Mja, niet alleen op die leeftijd hoor, genoeg mensen die volwassen zijn die alsnog alles online gooien, niet nadenkend over wat dan ook. Maar ik hou op met de zoektocht, het was een uurtje tijdverspilling die hele rare resultaten gafquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en hoe.
Alles wat je post waar dan ook, is terug te vinden eigenlijk.
En op die leeftijd ben je daar nou niet echt mee bezig.
En soms worden zelfs 'game' tweets verkeerd gelezen door buitenstaanders.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en hoe.
Alles wat je post waar dan ook, is terug te vinden eigenlijk.
En op die leeftijd ben je daar nou niet echt mee bezig.
Maar, je weet nu iig waar het over ging!quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, niet alleen op die leeftijd hoor, genoeg mensen die volwassen zijn die alsnog alles online gooien, niet nadenkend over wat dan ook. Maar ik hou op met de zoektocht, het was een uurtje tijdverspilling die hele rare resultaten gaf
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En soms worden zelfs 'game' tweets verkeerd gelezen door buitenstaanders.
oa "Granaat door je dak, waar zijn die pipa's !" en dan word het zelfs door de AIVD verkeerd opgevat. ja en probeer dat maar eens uit te leggen
Dit klinkt ook interessantquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:08 schreef xericax het volgende:
Ik ben ook altijd wel blij dat ze in mijn middelbare schooltijd nog geen smartphones hadden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rapliedjes (hm, mag je dat zo zeggen?) waar TS het over had in de OP, zouden die net zo verknipt zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar, je weet nu iig waar het over ging!
Ik had 20 jaar geleden op school een pieper, en die ging af. toen keken 12 klasgenootjes me aan "Wat is dat?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:08 schreef xericax het volgende:
Ik ben ook altijd wel blij dat ze in mijn middelbare schooltijd nog geen smartphones hadden.
Ik moest even de OP lezen om te kijken waar het over gingquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rapliedjes (hm, mag je dat zo zeggen?) waar TS het over had in de OP, zouden die net zo verknipt zijn?
En dat icm YMKANDB.. Ja, ik weet genoeg, ik zie al de beelden voor mijquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest even de OP lezen om te kijken waar het over ging
En waarschijnlijk wel, het blijft rap.
Bitches, borsten over je gezicht terwijl je coke van hun billen snuift in je dure auto etc.
En ondertussen stik je ook nog in de bling.
#RealRapStruggles
Bij ons begon het met de Hi Swing oid, ik ben dan ook wat jonger vrees ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar geleden op school een pieper, en die ging af. toen keken 12 klasgenootjes me aan "Wat is dat?"
dat zie je nu ook niet meer gebeuren.
Een voorbeeld is dat ik twee dezelfde broeken had, 1 daarvan was de naad kapot van en van voor naar achter uitgescheurd. Op een ochtend was ik bijna te laat en de verkeerde broek gepakt, gelukkig kwam je toendertijd niet thuis om op facebook te zien dat je getagd was en iedereen je ondergoed kon zien. Dat soort dingenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit klinkt ook interessant![]()
Hoezo?
Ik denk dat als jouw pieper nu afgaat dat er echt wel mensen gaan kijken van "wat is dat ook alweer?" en jongere mensen "wat is dat?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar geleden op school een pieper, en die ging af. toen keken 12 klasgenootjes me aan "Wat is dat?"
dat zie je nu ook niet meer gebeuren.
Ik had een "tidididi tidididi" geluidje er in zittenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk dat als jouw pieper nu afgaat dat er echt wel mensen gaan kijken van "wat is dat ook alweer?" en jongere mensen "wat is dat?"
Nooit een gehad, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een "tidididi tidididi" geluidje er in zitten
Als iemand belde verscheen het nummer er in, of je kon een code achterlaten met cijfertjes. (in de periode voor het smsen)quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:19 schreef xericax het volgende:
[..]
Ik 29, maar ken ook eigenlijk niemand die een pieper had vroeger.
Zo uit m'n geheugen kwamen de mobiels zo rond mijn twaalfde ineens uit de lucht vallen. Dus helaas dat hele piepergebeuren gemist.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als iemand belde verscheen het nummer er in, of je kon een code achterlaten met cijfertjes. in de periode voor het smsen![]()
[ afbeelding ]
Mobieltjes werden nadat de platte batterij er was, ineens enorm kleiner en lichter gemaakt. Ik kan me nog herinneren dat mijn pa een koffer had met telefoon eraan vast. toen moest je een centrale bellen en de telefoon code doorgevenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:23 schreef xericax het volgende:
[..]
Zo uit m'n geheugen kwamen de mobiels zo rond mijn twaalfde ineens uit de lucht vallen. Dus helaas dat hele piepergebeuren gemist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |