Daarom ben ik kaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Godver, heb ik eindelijk een tagje zitten ze hier opeens allemaal met sterretjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik kaal.Kijk dit zijn leuke feitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Daarom ben ik kaal.Ik dacht trimmen voor het wintervachtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kifesh? hij is geen buitenlanderhater. Hij is een troll.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Buitenlanderhater die straattaal spreekt.
Wollah lachen.
Wollah wel. Trollen doen het subtiel. Of hij is een meesterlijk slechte troll, das haast nog erger dan een buitenlanderhater.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kifesh? hij is geen buitenlanderhater. Hij is een troll.
[..]
Daarom ben ik kaal.Ik ga hier niks op zeggen anders roept Yas straks een fatwa uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als je dan maar geen kutboeken gaat schrijven, want Rushdie is er niet beter van geworden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen anders roept Yas straks een fatwa uit
Dit is juist in lijn met de Islamitische principes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen anders roept Yas straks een fatwa uit
Daarom zeg ik er ook niks over, wil jullie niet opschepen met kutboekenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je dan maar geen kutboeken gaat schrijven, want Rushdie is er niet beter van geworden.
Gaan we?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is juist in lijn met de Islamitische principes.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan we?![]()
http://ticketspy.nl/deals(...)t-hotel-wifi-e135-2/
Jij neemt het leven ook wel heel serieus Mutantje, sjonge jongen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Buitenlanderhater die straattaal spreekt.
Wollah lachen.
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Gezellig. Maar eerst naar Dubai een paar dagen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij neemt hetde leven ook wel heel serieus Mutantje, sjonge jongen.
Tuurlijk. Het leven bestaat uit geld verdienen, geld verdienen - buitenlanderhaters opeten en geld verdienen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij neemt het leven ook wel heel serieus Mutantje, sjonge jongen.
En waar blijft het geloof dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het leven bestaat uit geld verdienen, geld verdienen - buitenlanderhaters opeten en geld verdienen.
Was je alleen gegaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik was ook 2 jaar geleden. Was echt een goede vakantie.
Nee met mijn tante. Super goed hotel. Was meeste luxe vakantie ooitquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee met mijn tante. Super goed hotel. Was meeste luxe vakantie ooitHigh Tea gedaan in Burj al Arab
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
S - Spendeert op FOK! hele dagen
P - Posts die kant noch wal raken...
E - ... En leiden tot veel vragen
C - Corrie moet het vaak ontgelden
U - Users die in NWS-FB op hem schelden
L - Lachers heeft hij op z'n hand
A - Animated gifs aan de lopende band
R - Razende apenaids moet hier staan
I - Iedere spelfout pakt hij hard aan
U - UI is zo lelijk als de nacht
M - Modereert en misbruikt zijn macht
Je obsessie neemt zorgelijke vormen aan, Henkie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde eerst LTVDK doen, maar de verrassing was er al af. Ik maak voor hem wel een keer een limerick.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Je obsessie neemt zorgelijke vormen aan, Henkie.
Hij klopt precies!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde eerst LTVDK doen, maar de verrassing was er al af. Ik maak voor hem wel een keer een limerick.
Kun je hier een UI van maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Voor een limerick, ja.quote:
Mogelijk je moeder, wij hebben geen confirmatie hiervan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat een flauw, kinderachtig antwoord.
Nooit van gehoord. Lekker ding?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Corrie is de artiestennaam van Karina, de TV-mod.
Elflettering is anders ook 2 dagen mod geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:00 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind Specularium overigens de beste NWS-mod sinds... ff denken... mensenheugenis.
Komt hier al sinds 2001 en staat #3 op de lijst van users met de meeste posts: http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:
Ja, dat weet ik nog, maar die vond ik niet zo goed. Die luisterde teveel naar politiek-correcten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is anders ook 2 dagen mod geweest.
Ik kies toch voor Frutsel, al laat -ie zich wel erg weinig in deze slowchat zien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:00 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind Specularium overigens de beste NWS-mod sinds... ff denken... mensenheugenis.
Bizar joh. Die komt hier al langer dan ik, maar ik heb nog nooit van hem gehoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt hier al sinds 2001 en staat #3 op de lijst van users met de meeste posts: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Oh, die ken ik ook niet. Zal dan vast ook wel een hele goeie zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kies toch voor Frutsel, al laat -ie zich wel erg weinig in deze slowchat zien.
Dacht je destijds anders over:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, maar die vond ik niet zo goed. Die luisterde teveel naar politiek-correcten.
Ik heb een geheugen als een olifant.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
Oeh, dit vindt Henklettering niet leuk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht je destijds anders over:
NWS / [NWS FB] Feedback, gefrutsel en playoffs
Waar is zoalshetis trouwens? Ik zag laatst ergens een user die beweerde bij hem in de straat te wonen.
NB, namens Specularium: Tussen te en veel moet een spatie.
Dit heb jij gewoon in je bookmarks he?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is zoalshetis trouwens? Ik zag laatst ergens een user die beweerde bij hem in de straat te wonen.
NB, namens Specularium: Tussen te en veel moet een spatie.
Ahhh, toen was de liefde tussen jullie er alquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
NWS / Het dramatische afscheidstopic voor Elfletterig.
.
Hahah ja jij was ook goed hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat vragen meer mensen zich af. Was wel iemand waar je nieuwsgierig naar werd, iemand die je een keer in persoon zou willen ontmoeten.quote:Waar is zoalshetis trouwens? Ik zag laatst ergens een user die beweerde bij hem in de straat te wonen.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ahhh, toen was de liefde tussen jullie er al
Wat een nare reacties daar op Elf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
.
Nee, maar ik weet toevallig nog dat ik zowel bij types als een Meki als bij users als Lemmeb in de smaak viel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb jij gewoon in je bookmarks he?
En wie had dat topic natuurlijk weer aangemaakt...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
.
Ik ben gewoon een heel maatschappelijk betrokken jongen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wie had dat topic natuurlijk weer aangemaakt...
Die is hier nog even geweest als SCH2 naar aanleiding van het overlijden van Loedertje. Maar die komt hier verder niet meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:16 schreef hpeopjes het volgende:
SCH heb ik trouwens ook nooit meer teruggezien. Jammer.
Meki vond ik echt een eindbaas. Helaas, ook vertrokken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet toevallig nog dat ik zowel bij types als een Meki als bij users als Lemmeb in de smaak viel.
Ik heb natuurlijk veel goeds teruggedaan:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel maatschappelijk betrokken jongen.
Zuiver platonischquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ahhh, toen was de liefde tussen jullie er al
WTF, Loedertje overleden???quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is hier nog even geweest als SCH2 naar aanleiding van het overlijden van Loedertje. Maar die komt hier verder niet meer.
Kan ik me wel herinneren, maar had ik volgens mij niet zo'n band mee. Die was volgens mij te intellectueel voor me ofzo.quote:Wie ik ook mis, is Damian5700.
Wie dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Er is ooit een legendarische mod geweest, zeer kort en hevig, helaas heb ik die gemist.
Ben het even kwijt, maar het waren twee fantastische dagenquote:
Aaahikwordgek?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Er is ooit een legendarische mod geweest, zeer kort en hevig, helaas heb ik die gemist.
Oh, dat was ik dan niet. Ik heb het 4 maanden gedaan. En vervolgens er nog 5 jaar over nagepraat. Kun je nagaan wat er gebeurt als Specsavers in 2017 stopt. Die gaat napraten tot minstens 2041.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben het even kwijt, maar het waren twee fantastische dagen.
Haar ook....dat heb ik zelf genoeg...boven jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was extremist en haarzaaier.
Ze moeten mij wegdragen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh, dat was ik dan niet. Ik heb het 4 maanden gedaan. En vervolgens er nog 5 jaar over nagepraat. Kun je nagaan wat er gebeurt als Specsavers in 2017 stopt. Die gaat napraten tot minstens 2041.
Heftig zeg!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee jaar geleden. NWS / Rust zacht, Loedertje
Groeide dat ook een beetje?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haarzaaier... interessant. Dat is vast een gat in de markt. Kalende mensen schreeuwen om een middel dat écht helpt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een extremist en haarzaaier als mod...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vast iemand met zo'n fout Duits matje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een extremist en haarzaaier als mod...
...remlof?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar ook....dat heb ik zelf genoeg...boven ja![]()
[..]
Daarom ben ik kaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je erover praten, Uccie? Stelt Specularium je te veel intieme vragen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar ook....dat heb ik zelf genoeg...boven ja![]()
Nee, gewoon 1quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Wil je erover praten, Uccie? Stelt Specularium je te veel intieme vragen?
Dit ging gewoon over kapsels hoor, dus min of meer LIF.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Het grappige aan NWS-SC is dat we alle onderwerpen een beetje meepakken. Zo lijkt het hier VBL, zo waan je je in R&P, zo gaat het over POL en zo lijkt het weer op SEX.
Stukken beter dan die POL-SC. Daarin gaat het alleen maar over andere users, en hoe men die een oor aan kan naaien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Het grappige aan NWS-SC is dat we alle onderwerpen een beetje meepakken. Zo lijkt het hier VBL, zo waan je je in R&P, zo gaat het over POL en zo lijkt het weer op SEX.
Heb ik die reputatie ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Wil je erover praten, Uccie? Stelt Specularium je te veel intieme vragen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Stukken beter dan die POL-SC. Daarin gaat het alleen maar over andere users, en hoe men die een oor aan kan naaien.
Geen idee, maar ze reageerde beide keren op jou. De ene keer ging het over het haar boven, de andere keer over het haar onder...quote:
De POL-SC is toch juist de plek waar users naar elkaar luisteren, constructieve feedback aan elkaar verlenen en alles altijd koek en ei is?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Stukken beter dan die POL-SC. Daarin gaat het alleen maar over andere users, en hoe men die een oor aan kan naaien.
Detective Lettering in de bocht hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze reageerde beide keren op jou. De ene keer ging het over het haar boven, de andere keer over het haar onder...
Dus, tja... dan frons ik even de wenkbrauwen.
Ja, dat is vast het perspectief van de politiek-correcte linkse naainek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De POL-SC is toch juist de plek waar users naar elkaar luisteren, constructieve feedback aan elkaar verlenen en alles altijd koek en ei is?
Tussen 4 en 5 's nachts, ja. Als iedereen slaapt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De POL-SC is toch juist de plek waar users naar elkaar luisteren, constructieve feedback aan elkaar verlenen en alles altijd koek en ei is?
Niks. Ik post soms random plaatjes van Salamander Klöpping, gewoon omdat het kan. Net zoals Specularium steeds animated-gifjes post. Zo werkt het hier.quote:
Tussen twee topicdelen in bedoel jequote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 's nachts, ja. Als iedereen slaapt.
Salamander Klöpping. Weer wat geleerd vandaag!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Ik post soms random plaatjes van Salamander Klöpping, gewoon omdat het kan. Net zoals Specularium steeds animated-gifjes post. Zo werkt het hier.
Die is zo zuur dat het niet eens sticky gemaakt kan wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 's nachts, ja. Als iedereen slaapt.
ONZ / Salamander Klöpping fantopicquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Salamander Klöpping. Weer wat geleerd vandaag!
Jaaaa, nu weten we het wel met die kutsalamander uit die kutshow.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ONZ / Salamander Klöpping fantopic
Jij bent even in POL gaan kijken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jaaaa, nu weten we het wel met die kutsalamander uit die kutshow.
Dit is eerlijk waar de eerste keer dat ik met het bestaan van dit fenomeen geconfronteerd ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ONZ / Salamander Klöpping fantopic
Ik was even vergeten dat ik hier positief moet doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent even in POL gaan kijken?
Eerste latenightshow die een keer wel leuk is
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik had altijd wel veel lol in de POL-SC.
Je weet toch, NWS-SC = Liefdequote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik hier positief moet doen.
Sinds wanneer...ohja nee, dat is nieuw natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij lang wel, 2 dagen slapenquote:
Ik maak even reclame. Over minder dan vier weken begint het volgende seizoen van Zondag Met Lubach.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jaaaa, nu weten we het wel met die kutsalamander uit die kutshow.
Klinkt goed, ik ga weer niet kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak even reclame. Over minder dan vier weken begint het volgende seizoen van Zondag Met Lubach.
Ik vind dat opgewekte, zonnige gedoe al veel te lang duren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak even reclame. Over minder dan vier weken begint het volgende seizoen van Zondag Met Lubach.
Dan hou ik dit nog even vast.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat opgewekte, zonnige gedoe al veel te lang duren.![]()
Je mag nu wel weer gewoon jezelf zijn.
Heb je er aandelen in?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank je, ben er zelf ook erg blij mee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind deze nieuwe Specularium echt super tof.
Oké. Ik heb geen teevee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, behalve dat ik het erg leuk vind en iedereen kan aanraden.
Ik vind de oude, sippe versie beter. Dat blije gedoe gaat -ie maar in NWS-feedback etaleren of zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind deze nieuwe Specularium echt super tof.
Mijn plan heeft niet gewerkt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de oude, sippe versie beter. Dat blije gedoe gaat -ie maar in NWS-feedback etaleren of zo.
Specuhappyquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dank je, ben er zelf ook erg blij mee.
.
Nee, ik wil het allemaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:04 schreef hpeopjes het volgende:
Kunnen we NWS niet splitsen in 2 subfora? Één subforum voor al het nieuws dat op enigerlei wijze aan moslims / de islam is gerelateerd, en één voor al het andere.
Beerput. Er blijft trouwens weinig van "al het andere" over...quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:04 schreef hpeopjes het volgende:
Kunnen we NWS niet splitsen in 2 subfora? Één subforum voor al het nieuws dat op enigerlei wijze aan moslims / de islam is gerelateerd, en één voor al het andere.
NIC.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
En een apart forum voor seksleraressen.
Niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Ik ben al 30 jaar geband in AEX, dit terwijl ik daar een poster van het eerste uur was en zelfs nog op de AEX-meet ben geweest.
Hoe kan ik er weer toegang toe krijgen?
Is die UI van Elfie?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Ik ben al 30 jaar geband in AEX, dit terwijl ik daar een poster van het eerste uur was en zelfs nog op de AEX-meet ben geweest.
Goed idee. Dan ga ik daar wel wonen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
En een apart forum voor seksleraressen.
Mailen naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Niet voordat jij eindelijk je UI eens instelt.quote:
Zaterdag weer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet voordat jij eindelijk je UI eens instelt.
Hoe zit het? Ben je nog steeds aan het wachten op één of andere mislukte darter die een onmogelijke wedstrijd moet winnen?
Ik zou misschien wel een vrijkaartje accepteren om te komen kijkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan trouwens een flinke zaal inrichten met UI's die nooit in gebruik zijn genomen.
Gewoon doen, wordt onze SC meet in 2058.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan trouwens een flinke zaal inrichten met UI's die nooit in gebruik zijn genomen.
Meisje jij bent alles wat ik wilquote:
quote:
Zeer terechte reactie.quote:
Te laat, Spec heeft er al een eind aan gemaaktquote:
Nou, dan moeten we maar op zoek naar een nieuwe NWS-mod.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te laat, Spec heeft er al een eind aan gemaakt
Maar die mag eigenlijk niet na 00.00 uur op internet meer zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we maar op zoek naar een nieuwe NWS-mod.
Fylax nog beschikbaar?
Kwaliteitsmuziekje voor het slapengaan dan:quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziekje voor het slapengaan dan:
Volgens mij is hij gewoon Spec achterna gesprongen na het horen van Fouradiquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij vindt Elf dit niet zo leuk.
Mja die kans is wel groot als we zo doorgaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon Spec achterna gesprongen na het horen van Fouradi
We moeten ophouden met kutmuziek posten Yas, anders zitten we straks alleen in dit topic
We kunnen ook in POL gaan posten danquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja die kans is wel groot als we zo doorgaan.
Gahahahahahah mwuahahaquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook in POL gaan posten dan
Ik vind het wel jammer dat we Spec en Elf hebben opgeofferd als martelaren voor onze wereldheerschappij, was best een leuk duoquote:
Ja misschien hadden we dit eerst van te voren moeten bespreken. Had hier geen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat we Spec en Elf hebben opgeofferd als martelaren voor onze wereldheerschappij, was best een leuk duo
Wie weet wie we nog meer zijn verlorenquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien hadden we dit eerst van te voren moeten bespreken. Had hier geen rekening mee gehouden.
We moeten morgen maar de schade bekijken die wij hebben aangericht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet wie we nog meer zijn verloren
Dat jij met deze catastrofe nog met een goed gevoel kunt gaan slapenquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We moeten morgen maar de schade bekijken die wij hebben aangericht.
Eerst slapen. Slaap lekker
Dat is waar.quote:
Gelukkig was ik al weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziekje voor het slapengaan dan:
Zelfkennis. Heel goed!quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
We moeten ophouden met kutmuziek posten Yas, anders zitten we straks alleen in dit topic![]()
Specsavers is al een (komisch) duo met Tem.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat we Spec en Elf hebben opgeofferd als martelaren voor onze wereldheerschappij, was best een leuk duo
Schattig, Henk is jaloers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers is al een (komisch) duo met Tem.
Juist wel...dan heb ik toch niet veel meer te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter nu dan over twee dagen.
Ik snap het niet. Je krijgt een nieuwe baan en dan heb je niks meer te doen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Juist wel...dan heb ik toch niet veel meer te doen.
Oh zo. Nee ik begin maandag pas.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je krijgt een nieuwe baan en dan heb je niks meer te doen?
Beschikbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we maar op zoek naar een nieuwe NWS-mod.
Fylax nog beschikbaar?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas... het feest gaat (voorlopig) niet door. Sipmans is gewoon weer aanwezig.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas... het feest gaat (voorlopig) niet door. Sipmans is gewoon weer aanwezig.
quote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zal straks even wat kutmuziek gaan posten.
Terwijl ik dit lees hoor ik Sex on the Beach op de radioquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zal straks even wat kutmuziek gaan posten.
Lekker zand in je vagina.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees hoor ik Sex on the Beach op de radio
Wat staat er nog op je lijstje?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zover had ik er nog nooit over nagedacht, maar nu je het zegtIk streep het van mijn lijstje.
Boodschappen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat staat er nog op je lijstje?
Lekker fout ook. De invloed van Specularium valt niet te onderschatten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees hoor ik Sex on the Beach op de radio
Ik denk dat hij die plaat had aangevraagd. Over fout gesproken, ik lees net dat er een deel 3 komt van Sharknado. Ik kijk er al naar uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker fout ook. De invloed van Specularium valt niet te onderschatten.
Wat is Sharknado? Een tornado die naar de haaien gaat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die plaat had aangevraagd. Over fout gesproken, ik lees net dat er een deel 3 komt van Sharknado. Ik kijk er al naar uit.
Nou dat is bijna goed. Een tornado vol met haaien die uit de lucht komen vallen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is Sharknado? Een tornado die naar de haaien gaat?
Niet echt mijn ding, denk ik. Maar ik wens je alvast veel plezier met de voorpret en zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is bijna goed. Een tornado vol met haaien die uit de lucht komen vallen.
Ik houd wel van hele slechte foute films. Ben er nu zelfs eentje aan het downloaden, Age of Ice. Zal ook wel superslecht zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, denk ik. Maar ik wens je alvast veel plezier met de voorpret en zo.
Dan moet je de Lego Movie zien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van hele slechte foute films. Ben er nu zelfs eentje aan het downloaden, Age of Ice. Zal ook wel superslecht zijn.
Deze SC is soms ook net een slechte film. Slechte dialogen, gebrek aan regie, onverwachte wendingen die nergens op slaan, matige hoofdrolspelers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van hele slechte foute films. Ben er nu zelfs eentje aan het downloaden, Age of Ice. Zal ook wel superslecht zijn.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze SC is soms ook net een slechte film. Slechte dialogen, gebrek aan regie, onverwachte wendingen die nergens op slaan, matige hoofdrolspelers.
Jouw hele leven is een slechte film.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze SC is soms ook net een slechte film. Slechte dialogen, gebrek aan regie, onverwachte wendingen die nergens op slaan, matige hoofdrolspelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw hele leven is een slechte film.Daar zit een zekere kern van waarheid in. Behalve slecht vooral ook erg langdradig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stop anders gigaveel moeite in het matig zijn hier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stop anders gigaveel moeite in het matig zijn hier.
In het echte leven ben ik namelijk geweldig.
Joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben hier juist veel leuker dan in het echte leven.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zit een zekere kern van waarheid in. Behalve slecht vooral ook erg langdradig.
Ik geloof het ook nog echtquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stop anders gigaveel moeite in het matig zijn hier.
In het echte leven ben ik namelijk geweldig.
Ik heb over het grapje heen gelezen, vrees ik...quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Uccie het volgende:
Gaan jullie mijn matige grapje zitten vernaggelen.
Hier zijn we gewoon Pimp'n!!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Zeker weer omdat ze klein is?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb over het grapje heen gelezen, vrees ik...
Niet zo doen met je gekregen sterretjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier zijn we gewoon Pimp'n!!
[ afbeelding ]
Nee jullie dachten dat ik serieus wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb over het grapje heen gelezen, vrees ik...
Hmm het was goed bedoeldquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Uccie het volgende:
Gaan jullie mijn matige grapje zitten vernaggelen.
Ja tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier zijn we gewoon Pimp'n!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee jullie dachten dat ik serieus was. Ik ben in dit topic nooit serieus
.
ja behalve nu dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook een beetje mysterieus natuurlijk: bijna niemand weet van elkaar hoe men eruit ziet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bofkont, bij mij is het juist precies andersom, kun je nagaan hoe matig ik irl ben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Die wil ik nog wel een keertje kijken jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet je de Lego Movie zien.
Jij hebt maar één sterretje achter je naam. Gezien de topictitels die je maakt, denk ik dat het gaat om Kingstown z'n hol.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo doen met je gekregen sterretjes.
Ik hoorde van mensen dat jij helemaal niet matig bent.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook een beetje mysterieus natuurlijk: bijna niemand weet van elkaar hoe men eruit ziet.
[..]
Bofkont, bij mij is het juist precies andersom, kun je nagaan hoe matig ik irl ben.
[..]
Die wil ik nog wel een keertje kijken ja
Valt vast mee, dat laatste. Je bent toch ooit met Specsavers naar DWDD geweest?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook een beetje mysterieus natuurlijk: bijna niemand weet van elkaar hoe men eruit ziet.
[..]
Bofkont, bij mij is het juist precies andersom, kun je nagaan hoe matig ik irl ben.
Dan liegen die hoor. Sowieso hebben niet zoveel mensen mij gezien of gesproken. Ja gezien op dat achterlijke gifjequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde van mensen dat jij helemaal niet matig bent.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo doen met je gekregen sterretjes.
Jawel maar ik ben niet zo handig in gezelschap; gesprekken voeren e.d. is niet echt mijn 'ding'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
Valt vast mee, dat laatste. Je bent toch ooit met Specsavers naar DWDD geweest?
Nooit gezien. Ik herinner me wel dat je Specularium heel goed kon zien zitten in het publiek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan liegen die hoor. Sowieso hebben niet zoveel mensen mij gezien of gesproken. Ja gezien op dat achterlijke gifje
Dat was een topshow met Sonja Barend, die zat toen te overlijden aan tafel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt vast mee, dat laatste. Je bent toch ooit met Specsavers naar DWDD geweest?
Ik vind niet zo snel iets awesome hoor maar wel een leuk liedje.quote:
Je moet jezelf niet te veel gebreken en tekortkomingen aanpraten. Daar schiet niemand wat mee op en jij al helemaal niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet zo handig in gezelschap; gesprekken voeren e.d. is niet echt mijn 'ding'.
We zaten op het balkon aan de achterkant.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik herinner me wel dat je Specularium heel goed kon zien zitten in het publiek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan liegen die hoor. Sowieso hebben niet zoveel mensen mij gezien of gesproken. Ja gezien op dat achterlijke gifje
Dan zijn ze misschien nog matiger.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik met marianne ging, was ze al half ontbonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was een topshow met Sonja Barend, die zat toen te overlijden aan tafel.
Marianne?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik met marianne ging, was ze al half ontbonden.
Is niet aanpraten hoor, dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te veel gebreken en tekortkomingen aanpraten. Daar schiet niemand wat mee op en jij al helemaal niet.
Doe eens even niet zo Albert Verlinde-achtig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
Cnor wil graag complimentjes.
Krijgt ze natuurlijk niet.
Dan had ik er wel met de vuist ingezeten zo ongeveer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo Albert Verlinde-achtig.
Je kunt ook een valse nicht uithangen zonder fysiek geweldquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ik er wel met de vuist ingezeten zo ongeveer.
Of niet?
Nee in vergelijk met Marianne ben ik het oude lijk.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee in vergelijk met Marianne ben ik het oude lijk.
Ik ook, maar ja... die hangt liever bij de buren rond....quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
Over valse nichtrn gesproken. Ik mis Voordeur wel een beetje.
Jammer wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja... die hangt liever bij de buren rond....
Heeft het waarschijnlijk heel erg druk met z'n werk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef Specularium het volgende:
Ik zie hem sowieso vrij weinig posten.
Doet net of ie naar buiten gaat enzo.
Hij zal wel weer veel werken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef Specularium het volgende:
Ik zie hem sowieso vrij weinig posten.
Doet net of ie naar buiten gaat enzo.
Hier al helemaal niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind niet zo snel iets awesome hoor maar wel een leuk liedje.
Ja. Windkracht 9.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Windkracht 7 vol tegen, slagregens, op de fiets, een half uur. Bestaat er iets ergers?
/liefdagboek
Ja hoor. Specularium gaat straks muziek posten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Windkracht 7 vol tegen, slagregens, op de fiets, een half uur. Bestaat er iets ergers?
/liefdagboek
Ja bleek vals alarm, as usual.quote:
Nou ja ze zoeken een blanke man, zal wel een bekeerling zijn dan.quote:
Dat zijn de ergstequote:Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze zoeken een blanke man, zal wel een bekeerling zijn dan.
Nee hij is tussen de 20 en 30. Dus mocht je vandaag een blanke man tussen de 20 en 30 hebben gezien moet je even de politie bellen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsteToch niet die bekeerde PVV'ert?
Ik zag mezelf net in de spiegel en ik voldoe precies aan deze beschrijvingquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hij is tussen de 20 en 30. Dus mocht je vandaag een blanke man tussen de 20 en 30 hebben gezien moet je even de politie bellen.
Verrader!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb hem gespot Mani. Hij reageert hier boven. Ga gelijk bellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |