Omdat jij ze nog niet serieus neemt al worden ze kampioen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Bedankt.
[..]
Waarom zou ik niet objectief zijn tov Twente?
Als je zou tov Feyenoord zei oke.
Hahaha, ik moest ook al denken aan een of andere user die zei: 'zo zie je maar dat Roda in de eredivisie hoort!'quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:20 schreef Caland het volgende:
Wel geinig, vorige week nog een grote mond in Limburg dat Nederland weer had kunnen zien dat Roda nog bestaat, vervolgens kansloos verliezen van Fortuna en geen hond die komt kijken naar een kwartfinale beker.
Dat was dan ook wel een buitengewoon stupide opmerking.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest ook al denken aan een of andere user die zei: 'zo zie je maar dat Roda in de eredivisie hoort!'![]()
Half zeven is wel echt een belachelijk tijdstip zeg. Nou nou.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:18 schreef De-Hamster het volgende:
Zo dan! 4250 kaarten verkocht vanmorgen om 09:30 voor Roda JC - Excelsior 18:30. Niet zo verwonderlijk met dat belachelijke tijdstip en die twee wanvertoningen van Roda in de competitie.
Wedstrijd kan alle kanten op, bal is rond, elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.
En het is nou ook niet zoals bij een Ajax, waar de fans gemiddeld 155 kilometer moeten reizen om naar het stadion te komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Half zeven is wel echt een belachelijk tijdstip zeg. Nou nou.
Definieer niet in de Eredivisie thuis horen. Heracles speelt er ook nog steeds en die werden daar echt niet toe in staat geacht. En dan heb je nog Willem II, dat ineens best goed is. Of ADO dat ook al opgegeven was vorig jaar en ook toen ze in de bierdivisie balden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een buitengewoon stupide opmerking.
Heel strikt gezien zijn de ploegen die in de Eredivisie horen natuurlijk die die niet degraderen. Maar je kunt best een persoonlijke mening hebben over het feit dat een club als Excelsior, jarenlang een satellietclub van Feyenoord en met een stadion van 3000 man, wél in de Eredivisie speelt en Sparta, zesde club van de Eredivisie sinds de oprichting en zesvoudig landskampioen al jaren niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Definieer niet in de Eredivisie thuis horen. Heracles speelt er ook nog steeds en die werden daar echt niet toe in staat geacht. En dan heb je nog Willem II, dat ineens best goed is. Of ADO dat ook al opgegeven was vorig jaar en ook toen ze in de bierdivisie balden.
Topshow!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef Karina het volgende:
OK dit keer ben ik ook voor Groningen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Groningen rules zouden ze in Eindhoven roepen
Wat een schattig retro nummer.quote:
Daar kan ik me niks van herinneren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat jij ze nog niet serieus neemt al worden ze kampioen.
Dat zei je immers laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |