Ja, in de competitie is ie vierkant.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, 11 tegen 11.
Bal is rond.
Zeker in een bekertoernooi
Ja, dat ben ik met je eens, maar ze zijn wel zeker de sterkste ploeg die er nog in zit, samen met Vitesse.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twente zie ik hem absoluut niet winnen.
Nu is het niet dat ik elke wedstrijd zie van Twente. Maar die vind ik toch bijzonder labiel overkomen elke keer.
Jij gaat mij vertellen dat je absoluut niet van Twente hebt genoten?quote:
Doelpunten waren mooi hoor, al gaat dat snel tegen die keeper, maar het spel was nou niet echt heel boeiend ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat je absoluut niet van Twente hebt genoten?
Jawel joh, bijna alles klopte. Goeie passjes, steekballetjes, individuele acties en vooral meer inzet dan alle voorgaande wedstrijden in dit seizoen bij mekaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doelpunten waren mooi hoor, al gaat dat snel tegen die keeper, maar het spel was nou niet echt heel boeiend ofzo.
Dat zal ook niet snel gebeuren onder deze coach, maar dat er mooie doelpunten vielen is toch wel heel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doelpunten waren mooi hoor, al gaat dat snel tegen die keeper, maar het spel was nou niet echt heel boeiend ofzo.
Bedoening*quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder ben ik voor excelsior.
Al zou dat wel een genante bedoeling worden in Kralingen.
Het gaat om wat je bedoent ja tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze me maar begrijpen, ja toch, niet dan.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel joh, bijna alles klopte. Goeie passjes, steekballetjes, individuele acties en vooral meer inzet dan alle voorgaande wedstrijden in dit seizoen bij mekaar
Kom op, die jongen kan er ook niet zoveel aan doen dat hij gewoon niet zo heel veel verstand van voetbal heeft.quote:
Ik heb geen idee man, ik heb Chelsea-Liverpool gezien maar ik moest gewoon lachen om die post. Er wordt een keer gewonnen en het is hosanna.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typisch, jou vertrouw ik. Was Twente (veel) beter dan "normaal" of viel dat wel mee?
3-0. Als ik VI mag geloven was het Ziyech vs AZ.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, ik heb Chelsea-Liverpool gezien maar ik moest gewoon lachen om die post. Er wordt een keer gewonnen en het is hosanna.Vooral termen als meer inzet dan normaal zijn altijd heel erg sterk.
Ik weet niet eens wat de uitslag is.
VI moet je nooit geloven, al mag die Ziyech wel eens wat laten zien voor dat geld. Wat ben ik blij dat we hier Toornstra hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
3-0. Als ik VI mag geloven was het Ziyech vs AZ.
Het is voor het eerst dat ik Ziyech wat fatsoenlijks heb zien doen in een rood shirt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
VI moet je nooit geloven, al mag die Ziyech wel eens wat laten zien voor dat geld. Wat ben ik blij dat we hier Toornstra hebben.
Correct, maar ik hoop dat je begrijpt hoe tevreden ik ben met het spel van vanavondquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens zijn GGMM en Drizzt niet objectief als het Twente betreft
Hardop gelachen. Bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel joh, bijna alles klopte. Goeie passjes, steekballetjes, individuele acties en vooral meer inzet dan alle voorgaande wedstrijden in dit seizoen bij mekaar
Waarom zou ik niet objectief zijn tov Twente?quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens zijn GGMM en Drizzt niet objectief als het Twente betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |