Is dat niet altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Die van Gerry & The Pacemakers is een cover. Wel de meest bekende. Geeft niets, maar laat zien dat er weinig authentiek is op muziekgebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch ook foto's met die kleine Franse vleugelaanvaller. Naam kwijt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is photoshop toch? Alsjeblieft?
Mathieu Valbuena.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt toch ook foto's met die kleine Franse vleugelaanvaller. Naam kwijt.
Altijd zo. Trance-achtige muziek (heb daar geen verstand van) voor de wedstrijd en '60/'70 klassiekers na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Stemmige muziek in de Grolschveste heur
Qua affiche zou het het leukst zijn als Groningen en Roda doorbekeren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ties. Hopen dat PEC en Twente elkaar ontlopen in de halve.
Eerst de mannen van de pillen naar binnen lokken en na de wedstrijd er weer zo snel mogelijk vanaf zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Altijd zo. Trance-achtige muziek (heb daar geen verstand van) voor de wedstrijd en '60/'70 klassiekers na de wedstrijd.
Zal wel een gedachte achter zitten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua affiche zou het het leukst zijn als Groningen en Roda doorbekeren.
FC Groningen - FC Twente
Roda JC - PEC Zwolle
Zoiets zou wel kek zijn.
Wedstrijden van morgen zijn wel interessant. Eigenlijk kunnen ze alle vier prima door.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua affiche zou het het leukst zijn als Groningen en Roda doorbekeren.
FC Groningen - PEC Zwolle
FC Groningen - FC Twente
Roda JC - PEC Zwolle
Roda JC - FC Twente
Zoiets zou wel kek zijn.
Ik gun het de club Groningen wel, niet VD Looi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wedstrijden van morgen zijn wel interessant. Eigenlijk kunnen ze alle vier prima door.
Komt het wel op neerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst de mannen van de pillen naar binnen lokken en na de wedstrijd er weer zo snel mogelijk vanaf zijn.
Ik mag Bosz en Van der Looi beide even weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun het de club Groningen wel, niet VD Looi.
Het sprookje van Marinus Dijkhuijzen zou ook tof zijn.
Marinus, toffe kerel man.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun het de club Groningen wel, niet VD Looi.
Dit.. Voor een klein clubje als Excelsior zou het bijzonder zijn om de laatste 4 te halen, hoop dat ze het redden morgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zó veel kansen mist is het niet echt meer onverdiend in mijn ogen. Man, Rosheuvel had in zijn eentje de wedstrijd drie keer kunnen beslissenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blegh. Zo onverdiend dat SCC eruit ligt![]()
![]()
Speelden echt FANTASTISCH bij vlagen. Zo zuur. Al hadden ze na de 2-2 door moeten pakken.
Rosheuvel moet in de extra tijd eerder afleggen. Verder keepte Hahn ook wel gewoon een geweldige pot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je zó veel kansen mist is het niet echt meer onverdiend in mijn ogen. Man, Rosheuvel had in zijn eentje de wedstrijd drie keer kunnen beslissen![]()
Geweldige wedstrijd. Zit nog steeds na te genieten.
Dat zeker. Zijn beste voor PEC, zonder twijfel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosheuvel moet in de extra tijd eerder afleggen. Verder keepte Hahn ook wel gewoon een geweldige pot.
ja zo werkt voetbal dit dat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Een uitslag is nooit onterecht als je er meer in schiet dan de andere!
Tja, het zal niet op het scorebord verschijnen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja zo werkt voetbal dit dat.
cambuur speelde voetballend echter een van hun beste wedstrijden
Ja, maar dat alleen is niet genoeg. Ze hadden van PSV moeten winnen, ze hadden vandaag van PEC moeten winnen en als zo ze blijven spelen gaan ze nog veel meer haast zekere punten mislopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ze dan mooi aankomend weekend op voortborduren in Enschede.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of:quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog een one-liner:
Voetbal is geen jurysport.
Afgezien van Heerenveen die mist en Roda en Excelsior die er wel bij zijn, zijn de ploegen met het beste voetbal overgebleven bij de laatste acht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechte ploegen nog over zeg.
Misschien packt pec wel back to back.
Heerenveen en Feyenoord ipv Roda en Excelsior inderdaad. Alhoewel Groningen ook 3x niks is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van Heerenveen die mist en Roda en Excelsior die er wel bij zijn, zijn de ploegen met het beste voetbal overgebleven bij de laatste acht.
Eens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen en Feyenoord ipv Roda en Excelsior inderdaad. Alhoewel Groningen ook 3x niks is.
Niet spectaculair.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:36 schreef Tchock het volgende:
Hoe was Twente vandaag, qua spel? Kon niet kijken.
Scherp, agressief, mooiquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:36 schreef Tchock het volgende:
Hoe was Twente vandaag, qua spel? Kon niet kijken.
Dan maakt PEC meer kans dan Groningen. Al denk ik eerder dat Twente hem wint.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Groningen of PEC beker pakt.
Ik heb gesproken
Twente zie ik hem absoluut niet winnen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan maakt PEC meer kans dan Groningen. Al denk ik eerder dat Twente hem wint.
Als PEC in elk geval maar fijn loot en de halve doorkomt, ik heb zin in nog een tripje naar Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |