Ik ook.. is een bug.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
Als ik post, zie ik die oude U-loze UI?!
Als ik F5 issie wel goed.quote:
Tieten!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de verschillen. Links de vorige, rechts de verbeterde versie:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zie mijn post hierboven. Plaatje rechts op je computer opslaan, daarna naar de usericon manager uploaden.quote:
Zit mobiel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Plaatje rechts op je computer opslaan, daarna naar de usericon manager uploaden.
Komt omdat ie de oude heeft overschreven, even via android doen.quote:
Sla het voortaan gewoon als png op, dan hoef je ook niet zoveel compressie erop te gooienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de verschillen. Links de vorige, rechts de verbeterde versie:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik sla JPG's standaard op met de allerlaagste compressie-stand. Maar per abuis stond de instelling verkeerd. Viel me bij het plaatje van Specularium over de 4,50 euro ook al op. Zag er wat te korrelig uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sla het voortaan gewoon als png op, dan hoef je ook niet zoveel compressie erop te gooien
(tijd dat FOK! vector UI's gaat invoeren)
Komt door je autisme, is een goeie eigenschap.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben verder niet technisch onderlegd, maar heb wel een scherp oog voor grafische details.
Ja! En taart!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog 4. En dan? Wil je een felicitatietopic?
Heb niet zoveel te vertellen momenteel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Wonderwoman!
Je komt ons verwennen met 1 gierige post.
Die van mij is nu een gifquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sla JPG's standaard op met de allerlaagste compressie-stand. Maar per abuis stond de instelling verkeerd. Viel me bij het plaatje van Specularium over de 4,50 euro ook al op. Zag er wat te korrelig uit.
Ben verder niet technisch onderlegd, maar heb wel een scherp oog voor grafische details.
Leuk voor in je FOK! fotoboekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een historisch moment mensen!
Ja, ik moet refreshen.quote:
Hey Arnie! Doe Yasmin eens even bedanken!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Wonderwoman!
Je komt ons verwennen met 1 gierige post.
Via telefoon, heeft Android.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En eerst probeerde je het met een Aai-pad?
Echt wel. Je bent vandaag TV-mod geworden. Wat gaat er nu door je heen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb niet zoveel te vertellen momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |