En ik heb er nog wel zo m'n best op gedaan.quote:
Vind het meer roze.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik heb er nog wel zo m'n best op gedaan.
Ik heb zelfs de rode doos op het plaatje nog wat extra rood gemaakt.
Komt omdat je burqa je zicht belemmertquote:
Thuis hoef ik hem niet aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat je burqa je zicht belemmert
Dit is meer rood dan die in de op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zag er eerst zo uit.
[ afbeelding ]
Geen punt. Goede muziek mag best twee keer worden genoemd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, werd teveel afgeleid door die geile doos denk ik
Al die moeite.... en dan dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is meer rood dan die in de op.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gehehe waar kan ik die outfit kopen?
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen staat PEC met 0-1 voor in het bekerduel tegen Cambuur.
Niet te vroeg juichen, maar het gaat de goede kant op.
Ik heb je even succes gewenst.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Dankjewel Elf, geen idee waar ik dit aan verdiend heb.
Was gewoon om je terug te lokken hierheen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Dankjewel Elf, geen idee waar ik dit aan verdiend heb.
Jij houdt toch niet van sport?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen staat PEC met 0-1 voor in het bekerduel tegen Cambuur.
Niet te vroeg juichen, maar het gaat de goede kant op.
Jawel hoor. Ik hou alleen niet van overmatige aandacht voor sport in praatprogramma's, zeker niet als er daarvoor net een sportprogramma is geweest.quote:
Wat een bagger is dat.quote:
*vindt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, LTVDK, vind je vriendin het wel goed dat je hier steeds Yasmin aan het versieren bent
Wat?!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, LTVDK, vind je vriendin het wel goed dat je hier steeds Yasmin aan het versieren bent
Whut?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit wel een Albert Verlinde-achtige opmerking.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Beetje roddelpraat jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een Albert Verlinde-achtige opmerking.
Nou, die smoothe hosselbeermoves van je, kan je vriendin dat wel accepteren of is dit meer iets voor erbijquote:
Zou ik zoveel tijd op FOK! doorbrengen als ik een vriendin had?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, die smoothe hosselbeermoves van je, kan je vriendin dat wel accepteren of is dit meer iets voor erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |