Ooit een poging gedaan de voorwaarden te lezen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
een grove privacy schending want dan ga ik er dus van uit dat Facebook elk bericht en elke foto die je via een private message stuurt meeleest.
Dus elke foto die je via een private message stuurt wordt gemonitord?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ooit een poging gedaan de voorwaarden te lezen?
Hey koos vriendeloos waar hoor je mij dat zeggen? Het gaat er om dat het vervelend is en het een handig medium is om contacten te onderhouden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kan niet meer op facebook, mijn leven is verwoest![]()
![]()
.
Trieste figuren
Er zit een klein leger Aziaten 24/7 jouw pagina te scannen op het verspreiden van bikinipics met 17-jarige meisjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:29 schreef Scarface88 het volgende:
Iemand die inhoudelijk kan reageren?
[..]
Dus elke foto die je via een private message stuurt wordt gemonitord?
In welke zin schend ik dan de voorwaarden? Want er is geen naakt of niks te zien, je moet echt een mongool zijn om dat als pedofilie te beschouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er zit een klein leger Aziaten 24/7 jouw pagina te scannen op het verspreiden van bikinipics met 17-jarige meisjes.
Geen idee, ik lul ook maar wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In welke zin schend ik dan de voorwaarden? Want er is geen naakt of niks te zien, je moet echt een mongool zijn om dat als pedofilie te beschouwen.
Ik heb geen facebook dus ik heb geen vrienden? Ik zou het eens omdraaien knul, wie van al jouw geliefde facebook "matties" ken jij daadwerkelijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hey koos vriendeloos waar hoor je mij dat zeggen? Het gaat er om dat het vervelend is en het een handig medium is om contacten te onderhouden.
Zeg knul, ik open dit topic om inhoudelijke reacties te verwachten. Blijkbaar heb jij niks beters te doen dan een discussie uitlokken op een forum terwijl je zoveel vrienden hebt...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook dus ik heb geen vrienden? Ik zou het eens omdraaien knul, wie van al jouw geliefde facebook "matties" ken jij daadwerkelijk?
Had ik hem gevraagd maar hij zei van niet, lijkt me ook sterk is een super goede vriend van me.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
De ontvanger heeft een klacht over je ingediend, anders kan dit niet.
Blijkbaar niet hè.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Had ik hem gevraagd maar hij zei van niet, lijkt me ook sterk is een super goede vriend van me.
Dan is je topic bullshit. Maakt niet uit hoor, er zijn vast wel mensen hier die je wel de aandacht geven waar je zo drastisch naar op zoek bent met je 500 ex-vrienden en tegelijkertijd met je meehuilen dat FB kut is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
100% dat hij dat niet heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gewoon een nieuw profiel aanmaken? Of zeg ik nu iets heel dom? Want Facebook controleert profielen helemaal niet actief, want bedrijven mogen geen persoonlijk profiel hebben en toch zijn er die ermee weg komen en dan maar te zwijgen over profielen met valse namen.
Heb zojuist een nieuw profiel gemaakt, maar een hoop foto's zijn nu permanent kwijt waar ik flink van baal. Het is vooral vervelend want met zoveel vrienden ken je niet iedereen uit je hoofd en vergeet je dus een hoop en kun je je netwerk weer opnieuw gaan opbouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef blondetrien het volgende:
Je hebt je foto's nog en je vrienden ken je als het goed is. Als je het echt heel vervelend vindt zou ik dus gewoon een nieuw profiel aanmaken; duurt vast wel een tijdje voor facebook op je klacht reageert namelijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan is je topic bullshit. Maakt niet uit hoor, er zijn vast wel mensen hier die je wel de aandacht geven waar je zo drastisch naar op zoek bent met je 500 ex-vrienden en tegelijkertijd met je meehuilen dat FB kut is.
Enige nadeel van zo'n nieuw profiel is dat je sommige Facebook groepen moeilijk in komt, want zij denken dan van goh deze persoon heeft pas een nieuw profiel. Maar goed je hebt toch wel de Whatsapp of dergelijke van je echte vrienden? Want noway dat jij 500 echte vrienden hebt, iedereen weet dat die vriendschap status op Facebook keihard misbruikt word.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Heb zojuist een nieuw profiel gemaakt, maar een hoop foto's zijn nu permanent kwijt waar ik flink van baal. Het is vooral vervelend want met zoveel vrienden ken je niet iedereen uit je hoofd en vergeet je dus een hoop en kun je je netwerk weer opnieuw gaan opbouwen.
Mensen zijn nou eenmaal niet altijd eerlijk zo gaat het nou eenmaal in deze maatschappij, en als je wel eerlijk bent dan is het ook niet altijd goed.quote:Als ik iemand dat vraag dan ga ik er van uit dat zijn antwoord eerlijk is. Diegene heeft niks te gainen door mij te rapporteren, hij had niet eens gezien wat ik stuurde toen was ik al geblokkeerd.
Uitjanken bij mama en een nieuw account aanmaken met alleen je echte vrienden. Dan ben je zo klaar en ben je weer snel online.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen er staat profiel is uitgeschakeld. Ik stuurde een bikini pic van een 17 jarige naar een vriend van me via private message, 2 minuten later een melding dat mijn profiel is uitgeschakeld. Ik kom er dus niet meer in. Heb een appeal ingediend maar ik ga er van uit dat ik dus nu alles kwijt ben (500 vrienden, fotos, enz).
In mijn ogen de enige verklaring waarom mijn profiel is uitgeschakeld, verder niks geks gedaan en als dit de reden is is dat knap waardeloos en een grove privacy schending want dan ga ik er dus van uit dat Facebook elk bericht en elke foto die je via een private message stuurt meeleest. Ook kreeg ik de laatste tijd vage friend requests van Afrikanen en andere scammers, wat misschien ook een reden zou kunnen zijn.
Iemand hier ervaringen mee? Ik kan wel een nieuw profiel aanmaken maar het is behoorlijk kut dat je dus alles kwijt bent zonder enige waarschuwing waarom.
Mensen die perse verstoppertje op Facebook willen spelen kunnen zich beter beperken tot websites zoals Fok!, want op Facebook is het gewoon de bedoeling en regel dat je echte naam gebruikt en wellicht gedragen mensen zich dan ook netter in sommige Facebook groepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Uitjanken bij mama en een nieuw account aanmaken met alleen je echte vrienden. Dan ben je zo klaar en ben je weer snel online.
Mijn account was ook gesloten, nadat graaimensen het niet leuk vonden dat ik trolde op weggeefhoeken en men mij ging verraden bij FB omdat mn naam fictief was. Heb toen heel hard gehuild en een nieuw account gemaakt. Nu ben ik weer heel gelukkig op facebook met mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes!
Een vriend van me heeft maanden lang een foto van zijn penis als profielfoto gezet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:29 schreef Scarface88 het volgende:
Iemand die inhoudelijk kan reageren?
[..]
Dus elke foto die je via een private message stuurt wordt gemonitord?
Klopt.. en als ze opeens gaan klagen dan ben je het haasje en flikkeren ze 'm gewoon op slot.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:30 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft maanden lang een foto van zijn penis als profielfoto gezet.
Zo lang niemand aangifte doet, gebeurt er niks
Ik weet het. Alleen wil ik niet online gevonden worden. Ik moet teveel prijsgeven aan Amerika.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:14 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mensen die perse verstoppertje op Facebook willen spelen kunnen zich beter beperken tot websites zoals Fok!, want op Facebook is het gewoon de bedoeling en regel dat je echte naam gebruikt en wellicht gedragen mensen zich dan ook netter in sommige Facebook groepen.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik weet het. Alleen wil ik niet online gevonden worden. Ik moet teveel prijsgeven aan Amerika.
Plus ik heb een lelijke rotkop.. dus daar zitten mensen ook niet op te wachten.
Jij weet er ook alles vanquote:
quote:Hoi,
We hebben vastgesteld dat je Facebook niet mag gebruiken. Als je meer over de beleidsregels van Facebook wilt weten, raadpleeg dan de verklaring van rechten en verantwoordelijkheden van Facebook:
https://www.facebook.com/legal/terms
Om veiligheidsredenen kunnen wij je geen aanvullende informatie verstrekken over de reden waarom je account is geblokkeerd. Dit besluit staat vast. Bedankt voor je begrip.
Bedankt,
Het Facebook-team
Zeker een plaatje van 4chan?.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef Scarface88 het volgende:
Nou een lekker duidelijke mail van facebook gehad...
[..]
4chan inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:03 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Zeker een plaatje van 4chan?.
Het zit volgens mij in het algoritme van de foto,
FB heeft een database met gebande/bekende foto`s die niet zijn toegestaan.
Heb het ook een keer gehad,
Wou lollig doen in PM en stuurde een maatje een soort van 4chan foto.
Tijdens het uploaden plop rood en weg account.
Kreeg je ook de optie om een scan van je ID naar hun te mailen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |