SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Verdulleme, en ik heb nog wel lopen stemmen met mijn 3 overige Mod klonen op Fylax.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
En Fylax, jouw tijd komt echt nog wel joh.
Bombvis, plsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:48 schreef Bombvis het volgende:
Belachelijk. Niet dat ik ooit in TV kom, maar ik had het Fylax zo gegundNou ja, toch gefeliciteerd hoor Karina
Sorryquote:
Niks nie geen mods die nog geen haar op hun zak hebben hoor. Hij gaat maar lekker naar de TMF chat of scholieren.comquote:
Als PUB nou terugkomt, dan ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks nie geen mods die nog geen haar op hun zak hebben hoor. Hij gaat maar lekker naar de TMF chat of scholieren.com
Dankjewel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
K_man vindt dit een goeie beslissing.
Succes Cnor.
Succes en veel plezier Corriequote:
Ach ik ben er niet zoveel/amper in het weekend, vandaar ook deze soort van switch/combi. In het weekend is het in VBL het druktst en dat mis ik dan helaas (nou ja helaasquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie, jij liever dan ik op TV + VBL
Oh je bent stiekem verdwenen op VBL en de Don is daar terug?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik ben er niet zoveel/amper in het weekend, vandaar ook deze soort van switch/combi. In het weekend is het in VBL het druktst en dat mis ik dan helaas (nou ja helaas).
En ja einde perziksapjesMisschien dat ik er stiekem af en toe eentje over het hoofd zie.
Nee nog niet echt verdwenen hoor, door de week kan ik idd bij CL wedstrijden gewoon meehelpen. Maar dat is ook meestal alleen de wedstrijd en een half uurtje erna zoiets. Eredivisie is zondag bijna de hele dag en als er op zaterdag wedstrijden zijn ben je dus eigenlijk het hele weekend wel zoet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je bent stiekem verdwenen op VBL en de Don is daar terug?
Nouja, CL-wedstrijden zijn wel doordeweeks natuurlijk. En die hebben -vaak- iets meer gemod nodig dan het Eredivisietopic voor mijn gevoel. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd.
Niet zo tof doen over onze Cnor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand een overzicht van de subfora waar Karina nog geen mod is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |