Die namen zijn wel beetje BKS 2014 achtig. Stonden er eigenlijk allemaal wel behalve Alt-J. Mogen voor mij even weg blijven (of ik moet echt is minder festivals gaan bezoeken,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Had eigenlijk wel gehoopt op iets uit dit rijtje wat ook op de Scandinavische festivals staat: Interpol, alt-j, Belle & sebatian en the war on drugs. Maar dat kan nog komen natuurlijk!
Alt-J stond er dan ook al in 2013.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die namen zijn wel beetje BKS 2014 achtig. Stonden er eigenlijk allemaal wel behalve Alt-J. Mogen voor mij even weg blijven (of ik moet echt is minder festivals gaan bezoeken,).
Chemical Brothers is wel de tofste naam voor mij dit jaar.
Klopt. Ik mis tot nu toe dat vleugje BKS wat er andere jaren wel is. Maar ben ervan overtuigd dat 1 of 2 van die bands er nog wel bijkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die namen zijn wel beetje BKS 2014 achtig. Stonden er eigenlijk allemaal wel behalve Alt-J. Mogen voor mij even weg blijven (of ik moet echt is minder festivals gaan bezoeken,).
Chemical Brothers is wel de tofste naam voor mij dit jaar.
Bas Tillen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zou nu die naam zijn die met de vorige LL al bekend was? Passenger?
+ run the jewels, flying lotus..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Had eigenlijk wel gehoopt op iets uit dit rijtje wat ook op de Scandinavische festivals staat: Interpol, alt-j, Belle & sebatian en the war on drugs. Maar dat kan nog komen natuurlijk!
as dat effe zou kunnequote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
+ run the jewels, flying lotus..
+ SBTRKT, Kendrick Lamarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
+ run the jewels, flying lotus..
Hier staan echt hele mooie namen tussen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Kiss another Sky, Lowlands 2015 is in the air!
De voorverkoop gaat zaterdag 7 februari om 11:00u via Ticketmaster van start en een ticket kost ¤195,- (incl servicekosten). Heb je een CJP-pas? Dan kun je twee tickets met elk ¤10,- kopen. Lees alle uitgebreide informatie -ook over de nieuwe Gllamcamp- op www.lowlands.nl
En dan nu: de eerste bevestigingen!
Ben Howard
Major Lazer
The Chemical Brothers
Passenger
Bastille
Caribou
Django Django
Bear's Den
Jose Gonzalez
Alestorm
Four Tet (Official)
MARCEL DETTMANN
Enter Shikari
MØ
The Districts
Shovels and Rope
Mighty Oaks
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
+ SBTRKT, Kendrick Lamar
(om maar even in dat hoekje te denken)
Heeeerlijk inderdaad..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zwijmelt weg
Waar zou die staan? India?quote:
Daar is het toch wel een te grote naam voor denk ik. En Charlie is sowieso wel wat van de steviger muziek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar zou die staan? India?
Hoop eigenlijk bij de Charlie aan het water. Zonnetje op je bol. Zou prima zijn.
Is wel ja, maar vind zoiets prima voor een open lucht podium. En die zijn er nauwelijks meer op LL te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar is het toch wel een te grote naam voor denk ik. En Charlie is sowieso wel wat van de steviger muziek.
Misschien op het nieuwe openlucht Heineken podiumquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is wel ja, maar vind zoiets prima voor een open lucht podium. En die zijn er nauwelijks meer op LL te vinden
Oja ik heb er geen last van, ik sla het over. En ja wat is EDM. Chemical Brothers worden ook als EDM bestempeld tegenwoordig. En die vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef richolio het volgende:
Tja.. Er staat toch vaak wel gewoon een grote EDM artiest? Als dit 'm dan is.. Vind ik dat best prima.
Dat is juist een superact. Die doet het op Lowlands beter dan Mysteryland.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar Major Lazer.... dat is toch gewoon iets voor Mysterland.
Daar hadden ze gewoon een beter een goede artiest voor kunnen halen.
Ja snap wel dat ze het boeken, na de succes van vorige keer. Maar ik vond ten toen maar platjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is juist een superact. Die doet het op Lowlands beter dan Mysteryland.
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja snap wel dat ze het boeken, na de succes van vorige keer. Maar ik vond ten toen maar platjes.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:23 schreef natasjab het volgende:
Ja eindelijk The Districts! Onbekend, maar zeker een aanrader.
Geduld ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef friekin_ het volgende:
Caribou heeft een goed album uit. Prima boeking. Ik wacht vooral op xray namen
Als ik om 8 uur 's-ochtend bij de tent kom, maakt het me niks uit of ik nou in een super de luxe tent lig of in een verrot tentje van 20 euroquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef richolio het volgende:
Hm.. https://tickets.campsolutions.nl/lowlands
Een Glammcamp.Zitten wel grappige accommodaties bij.
Ja joh, mijn tentje is ook gewoon verrot tentje. Wel een mooi tentje met full panter camo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:33 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als ik om 8 uur 's-ochtend bij de tent kom, maakt het me niks uit of ik nou in een super de luxe tent lig of in een verrot tentje van 20 euro
Jij kijkt zeker wie is de mol?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef richolio het volgende:
''Kiss another sky, Lowlands 2015 is in the air!''
Ik zie ook veel blauw in dat filmpje. Als je de tekst op 00:11 spiegelt staat er niet veel bijzonders, er staat namelijk ''Are you ready?''
Dan op 00:14 een voetmassage
Het meisje op 00:20 heeft een shirt aan met erop ''Blue Devils''. Ook heeft haar helm-geval in elk shot een andere tint blauw wel.
Vraag me af wat de Chinese tekens op 00:40 betekenen. Wellicht betekenen ze ''blauw''Of wellicht is het een headliner!
Ook heeft de op een na linker gozer op 00:24 een shirt aan met erop ''california''. In California schijnt altijd de zon - het motto is Kiss Another Sky - California ligt in het buitenland, wat wijst op another. Coincidence? I think not.
De auto op 00:35 heeft het kenteken ''PF-TZ-35''.
Overigs lijkt deze Peugeot donkerblauw, maar door de filter kan ik dat niet zien.
P = 16e letter
F = 6e letter
T = 20e letter
Z = 26e letter
16+6+20+26+35 = 103
Vul je dit in in een HEX code picker dan krijg je de HEX code #110033. Wat de kleur
[ afbeelding ]
Is
Ik vind mijn theorie aannemelijker:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef richolio het volgende:
Ik zie ook veel blauw in dat filmpje. Als je de tekst op 00:11 spiegelt staat er niet veel bijzonders, er staat namelijk ''Are you ready?''
Het meisje op 00:20 heeft een shirt aan met erop ''Blue Devils''. Ook heeft haar helm-geval in elk shot een andere tint blauw wel.
Vraag me af wat de Chinese tekens op 00:40 betekenen. Wellicht betekenen ze ''blauw''Of wellicht is het een headliner!
Ook heeft de op een na linker gozer op 00:24 een shirt aan met erop ''california''. In California schijnt altijd de zon - het motto is Kiss Another Sky - California ligt in het buitenland, wat wijst op another. Coincidence? I think not.
Overigs lijkt deze Peugeot donkerblauw, maar door de filter kan ik dat niet zien.
P = 16e letter
F = 6e letter
T = 20e letter
Z = 26e letter
16+6+20+26+35 = 103
Vul je dit in in een HEX code picker dan krijg je de HEX code #110033. Wat de kleur
[ afbeelding ]
Is
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef kyriander-pinda het volgende:
[..]
kiss another sky
kiss = seal - kiss from a rose
another = die another day -> james bond komt
sky = the beatles - lucy in the sky with diamonds
Weer blauwe bandjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef richolio het volgende:
P = 16e letter
F = 6e letter
T = 20e letter
Z = 26e letter
16+6+20+26+35 = 103
[ afbeelding ]
Is
Dit seizoen even niet, maar het is wel leuk. Maar ik ben, zoals wel te merken, niet altijd zo goed in die dingen.quote:
Simpeler ook. De organisatie maakt het niet zo makkelijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:54 schreef kyriander-pinda het volgende:
[..]
Ik vind mijn theorie aannemelijker:
[..]
Turquoise misschien!quote:
Zijn zo te zien dezelfde accommodaties die je bij DtrH ook kan huren. Slim geregeld!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef richolio het volgende:
Hm.. https://tickets.campsolutions.nl/lowlands
Een Glammcamp.Zitten wel grappige accommodaties bij.
Het lijkt me eerder een hint naar een headliner.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Turquoise misschien!
Het kan ook verwijzen naar het weer. Ik vraag me alleen af hoe de organisatie weet dat het lekker weer gaat worden. Hoe zouden ze aan die informatie zijn gekomen?
Cirque de Soleil?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke DVD ben ik hier aan het kijken?
[ afbeelding ]
2 girls, 1 clownquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke DVD ben ik hier aan het kijken?
[ afbeelding ]
Hij speelde er eentje afgelopen HMH shows. En ik verwacht het wel, Ben staat niet bekend om z'n participatie naar publiek en de hitjes te spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd trouwens of Ben Howard ook zo koppig gaat zijn als in de HMH, geen enkel nummer spelen van zijn eerste album spelen dus.
Dan moet hij misschien geen festivals doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij speelde er eentje afgelopen HMH shows. En ik verwacht het wel, Ben staat niet bekend om z'n participatie naar publiek en de hitjes te spelen.
Vind ik ook wel een beetje hoor. Dan moet je misschien toch zeggen Ben Howards plays "<insert_album_name>".quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet hij misschien geen festivals doen.
Vertel dat Ben maar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet hij misschien geen festivals doen.
Ben Howard niet op Tinder sprekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:55 schreef richolio het volgende:
Hallo iedereen, ik heb even Ben gewhatsapped en hij is nogal droevig nu en is ook niet meer van plan te komen opdagen
Had perongeluk naar links geswipedquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben Howard niet op Tinder spreken
Ik heb 'm ook eens gezien en ga dat dit jaar waarschijnlijk wel weer doen Inderdaad. Zo fijn is het allemaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:00 schreef TheFastOne het volgende:
Overigens was dit wel echt een ongelooflijk bazenoptreden.
Jett? Was er een huwelijksaanzoek? Liefquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb hem toen nog in de Lima gezien met dat huwelijksaanzoek. Was tof
Ben Howard.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Jett? Was er een huwelijksaanzoek? Lief
makkelijk? Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
En als ik dit zie vind ik mezelf toch best een hater![]()
Picsquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef friekin_ het volgende:
Poeh, Mark Ronson bij late night. Soppen op de bank hier!
Dat weet ik nog idd, was toen een van mijn must see's. Zal nu wel te duur zijn. Ik zag laatst een overzicht van een artiest, prijzen exploderen in kwestie van een maand.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou ik ook wel graag zien Mark Ronson, dat nieuw album is echt wel tof. Benieuwd hij live al die collabs oplost. Was vandaag toch ook bij 3FM? Hebben die niets gevraagd over LL?
Hij zou 2011 ook komen
Passenger kon ook Pinkpop Main aan... gast is populair genoeg in ieder geval.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
Passenger alpha denk je? Is dat niet wat groot? Ik zou Grolsch zeggen eigenlijk. MØ lijkt me ook wel wat voor de Bravo of Grolsch.
Qua populariteit kan ie de Alpha headlinen. Alleen qua genre niet echt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Passenger kon ook Pinkpop Main aan... gast is populair genoeg in ieder geval.
Ed Sheeran deed het ook, is toch beetje zelfde genre toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Qua populariteit kan ie de Alpha headliner. Alleen qua genre niet echt.
Wanneer headlinede Ed Lowlands?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ed Sheeran deed het ook, is toch beetje zelfde genre toch?
Misschien als je s middags al out ging van de hitte, dan leek het eropquote:
Ik las over het woordje headliner.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wanneer headlinede Ed Lowlands?
Passenger in Alpha lijkt me 100% zeker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik las over het woordje headliner.
Mooi dan zijn we het daar over eens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Passenger in Alpha lijkt me 100% zeker.
Aangezien die ook al op Werchter staat verwacht ik hem eerder op pinkpop. Maar kan ook beide natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:34 schreef richolio het volgende:
Hozier lijkt me op zich ook wel logisch. Ik vind zijn album echt
Volgens mij zit hij ten tijde van Pinkpop nog in de US. Wellicht BKS/DTRH, alhoewel hij ook nog op Firefly kan staan, dan zit hij zelfs nog ten tijde van BKS in de US.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Aangezien die ook al op Werchter staat verwacht ik hem eerder op pinkpop. Maar kan ook beide natuurlijk.
Mwah, Lowlands zou ik niet uitsluiten hoor, zit toch bijna 2 maanden tussen, en is geen headliner op beiden. Ook heel ander publiek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef DavetheNL het volgende:
Hozier staat al op NSJ, de kans dat die ergens anders nog staat lijkt mij klein verder.
Mee eens, al zie ik Alt-j niet als een band die in die groep hoort.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Laten we nou niet teveel in dat genre willen: Ben Howard, Alt-J, Passenger, Bastille, Hozier, Sheppard etc.
Vind ik ook wel hoor, niet te veel in die groep, maar er zullen er vast wel nog een paar bijkomen denk ik. Alt-J lijkt me overigens wel tof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Laten we nou niet teveel in dat genre willen: Ben Howard, Alt-J, Passenger, Bastille, Hozier, Sheppard etc.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het daar over eens.
Ja vind het eigenlijk wel jammer dat Ben Klock er niet bij is. Samen vind ik ze toffer dan solo.quote:
Zijn twee bazen in lange sets, Berghain levert DJ's goede marathonervaring opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja vind het eigenlijk wel jammer dat Ben Klock er niet bij is. Samen vind ik ze toffer dan solo.
In het verleden waren er niet veel overlappingen in de line up van beide festivals. Maar NSJ boekt steeds vaker afwijkende namen voor hun festival, dus dat kan natuurlijk altijd veranderen. Zeker voor namen die geen headliner zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, Lowlands zou ik niet uitsluiten hoor, zit toch bijna 2 maanden tussen, en is geen headliner op beiden. Ook heel ander publiek.
2 jaar terug stond Kendrick Lamar bijvoorbeeld zowel op NSJ als Lowlands.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:44 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
In het verleden waren er niet veel overlappingen in de line up van beide festivals. Maar NSJ boekt steeds vaker afwijkende namen voor hun festival, dus dat kan natuurlijk altijd veranderen. Zeker voor namen die geen headliner zijn.
Neequote:Op zondag 1 februari 2015 18:35 schreef richolio het volgende:
Zit men hier 7 februari 's ochtends achter de computer?
yesquote:Op zondag 1 februari 2015 18:35 schreef richolio het volgende:
Denk dat ik maar 2 wekkers ga zetten.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:35 schreef richolio het volgende:
Ik denk het wel, maar ik wacht de line up af. En ik wil graag naar Scandinavië dit jaar. Keuzes keuzesquote:
Ik verwacht ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Klein deel van de kaarten die nog een maandje of wellicht 2 maanden beschikbaar zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Scuidward het volgende:
Allicht sneller i.v.m. Chemical Brothers?
Maar ik verwacht als ik naar vorig jaar kijk niet opeens een run zoals de jaren daarvoor soms het geval was.
Zal dat nodig zijn?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Jep weer genoeg PC's tot mijn beschikking! Komt helemaal goed!
Daar zou ik niet al te hard op rekenenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:43 schreef Rob_Gordon het volgende:
Mogen we dromen van Gorillaz of is dat een te grote act voor Lowlands inmiddels?
Ik droom in ieder gevalquote:Op maandag 2 februari 2015 10:43 schreef Rob_Gordon het volgende:
Mogen we dromen van Gorillaz of is dat een te grote act voor Lowlands inmiddels?
Zou wel matchen met die headliner die Pukkelpop en Lowlands zouden hebben.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou Lowlands ook gaan voor Mumford & Sons? (zie Leeds/Reading)
Ja toen was het EDM. Mja is Skrillex ook. Werd toch veel om gevraagd vorig jaar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:29 schreef richolio het volgende:
Tuurlijk liever Deadmau5, lijkt me geweldig. Maar er was toch vorig jaar iets met dat Eric zei dat hij zoiets niet ziet komen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dat wat in je spoiler staatquote:Op maandag 2 februari 2015 20:53 schreef richolio het volgende:
Och, de eerste twee albums hebben het al gedaan bij mij hoor![]()
![]()
Wat vind je hier dan van, Indiaantje?
Als The National goeroe
Desondanks passen ze beter in de Alpha dan op het hoofdpodium van Pinkpop/Werchter.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:10 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
Jammer dat ze eigenlijk zo groot zijn geworden. Daar is hun muziek totaal niet naar.
Jep, en op Pinkpop speelde ze toen echt voor het eerst die nieuwe nummers. En ja, voor de ogen van Bruce spelen deed ook wel wat met die jongensquote:Op maandag 2 februari 2015 21:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Desondanks passen ze beter in de Alpha dan op het hoofdpodium van Pinkpop/Werchter.
Misschien is het daarom ook wel goed dat ze even een time out namen, is de hype er wat vanaf. Het zou geweldig zijn als ze op t lowlands affiche komen!quote:Op maandag 2 februari 2015 21:10 schreef indiaantje89 het volgende:
...
Jammer dat ze eigenlijk zo groot zijn geworden. Daar is hun muziek totaal niet naar.
Wat mij betreft gaan ze terug naar het niveau van subheadliner/HMH.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Oosten het volgende:
[..]
Misschien is het daarom ook wel goed dat ze even een time out namen, is de hype er wat vanaf. Het zou geweldig zijn als ze op t lowlands affiche komen!
Mee eens. Prachtige muziek. Buiten de up tempo nummers zijn er ook geweldige intiemere nummersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze terug naar het niveau van subheadliner/HMH.
Doenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef friekin_ het volgende:
Weeeeee extra lenen bij duo nu het nog kan? Argh
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Het was erg druk de laatste jaren, en daarom opent de organisatie in 2015 voor het eerst al op donderdagavond een deel van het festivalterrein.
Ow ik dacht dat Heineken al zo goed als zeker was?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
De Grolsch krijgt een nieuwe naam (welke is nog niet bekend)
Qua geluid is het inderdaad nog even afwachten. Maar als bijv. de bravo open gaat en je krijgt een beetje een massa vooraan is dat volgens mij al meer dan dat er normaal in die 24 uurs past. Enfin, dit voelt toch als premature geneuzel zolang ik nog geen kaartje heb ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja me 2 al denk ik dat je ivm de geluidslimiet nog niet al teveel moet verwachten. Er zullen geen grotere DJ namen op die avonden worden geboekt denk ik.
Genoeg eten op cape lowlands toch!?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:51 schreef richolio het volgende:
Je hebt niet veel keuze in eten op de donderdag inderdaad, in tegenstelling tot op het terrein. Hoop dat ze wat lekkers neerzetten.
Pizza punten, friet/fsnacks en paar broodjes toch alleen maar?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Genoeg eten op cape lowlands toch!?
Is niet kleiner dan de bravo headlinerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:53 schreef richolio het volgende:
FlyLo zou Lowlands dan ook niet gaan headlinen, niet uitgesloten dus.
Bedoel je met "van het kaliber" groter of kleiner dan flylo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk het eerlijk gezegd ook niet, vorig jaar stonden er 2 namen op beide festivals. En die waren niet van het kaliber FlyLo. Dat waren toen Temples en Bassekou Kouyaté & Ngoni Ba.
Zijn in mijn optiek toch wat kleiner. FlyLo is een grote Bravo naam ja, misschien headliner.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:57 schreef Pieterkosram het volgende:
[..]
Bedoel je met "van het kaliber" groter of kleiner dan flylo?
Ja daarom,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zijn in mijn optiek toch wat kleiner. FlyLo is een grote Bravo naam ja, misschien headliner.
De enige goede als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord. klinkt als een neger.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord. klinkt als een neger.
Zou stage lopen bij warp lastig zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:01 schreef friekin_ het volgende:
Wowowow. had echt niet door dat hij ook op warp zat wowowowowowo.
weet ik niet, ik vind het ver reizen naar Vinkeveen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:02 schreef Pieterkosram het volgende:
[..]
Zou stage lopen bij warp lastig zijn?
nee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed we hebben Four Tet, dat is toch ook wel boeiend genoeg?
Is dat het pseudoniem van Willeke Alberti?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed we hebben Four Tet, dat is toch ook wel boeiend genoeg?
Kom op, jij bent voorzitter van de FlyLo fan club en penningmeester bij afgevaardigde club van Four Tet fans. Dat is zo klaar als een tompoes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is dat het pseudoniem van Willeke Alberti?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kom op, jij bent voorzitter van de FlyLo fan club en penningmeester bij afgevaardigde club van Four Tet fans. Dat is zo klaar als een tompoes.
Nog geen festivals gigs bekend naar mijn weten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:14 schreef Pieterkosram het volgende:
Na D'angelo dan. Zou die touren?
Zou zomaar de headliner van het jaar kunnen zijn dunkt mequote:Op woensdag 4 februari 2015 00:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog geen festivals gigs bekend naar mijn weten.
Dat is toch op de camping? Op cape Lowlands heb je veel meer natuurlijk! Goede zet dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pizza punten, friet/fsnacks en paar broodjes toch alleen maar?
In de hudige disco revival zou het zeker niet misstaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:53 schreef richolio het volgende:
Bonnaroo is natuurlijk niet echt vlakbij ofzo, maar een paar namen hiervan kunnen we wel verwachten denk ik
[ afbeelding ]
Earth Wind & FireDie vast niet though, maar ze zijn wel leuk.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:29 schreef friekin_ het volgende:
EARTH WIND AND FIRE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Welkomquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Felinee het volgende:
Ik meld me ook even, voor mij wordt het alweer de derde lowlands
Vooral benieuwd hoe ze de Grolsch aan gaan pakken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die nieuwe indeling. Ik denk dat ze nog meer chill plaatsen enzo neer gaan zetten. Wat ik op zich wel toejuich.
Denk niet dat we heel veel veranderingen daar hoeven te verwachten. Ander naampje eropquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe ze de Grolsch aan gaan pakken.
Tjsa lastig, Pukkelpop heeft over het algemeen iets vaker "grotere" namen. Die sneller een redelijke grote open air stage aankan. Dat zie lang niet alle Grolsch acts lukken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Vloeken in de kerk, maar een open-air podium van enig formaat zou ook wel gaaf zijn imho. Al leent de locatie zich daar natuurlijk minder voor, maar Pukkelpop weet dat best leuk te combineren, aantal tenten met groot open air podium.
Zal niet zo snel uitverkopen vermoed ik. EN ticketswap is ook een optie. Ik zou het er gewoon op wagen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:52 schreef Scuidward het volgende:
Fijn is dat, is mijn compagnon blut. Moet ik zelf maar een kaartje kopen en hopen dat zijn liquiditeit aantrekt.
Enfin. Ken wel anderen evt. gok ik. Zullen niet veel mensen snel alleen gaan?
We gaan het meemakenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zal niet zo snel uitverkopen vermoed ik. EN ticketswap is ook een optie. Ik zou het er gewoon op wagen.
Van 50.000 gaan er altijd wel weer in de verkoop + er worden door de organisatie op latere momenten nog kaarten verkocht + de prijzen stijgen niet meer zo snel de pan uit, veel alternatieven. Oftewel, die vriend kan over een half jaar ook nog kopen.
Ik wil niks afraden maar Dour staat niet al te best bekend. Overdreven drugs gebruik (ze liggen blijkbaar nok in de modder daar met grote regelmaat). Erg extreem daar blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
We gaan het meemaken![]()
DOUR ken ik niet, maar leek me wel leuk om naar een kleiner festival te gaan als extraatje. Oriëntatiefase.
Poep overal.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik wil niks afraden maar Dour staat niet al te best bekend. Overdreven drugs gebruik (ze liggen blijkbaar nok in de modder daar met grote regelmaat). Erg extreem daar blijkbaar.
Toevallig kan ik die data niet maar bedankt voor de waarschuwing. En poep. Blegh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik wil niks afraden maar Dour staat niet al te best bekend. Overdreven drugs gebruik (ze liggen blijkbaar nok in de modder daar met grote regelmaat). Erg extreem daar blijkbaar.
Bah, niet douchen. En dan zeker wel een vrouw volblaffen. Jak jak.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Toevallig kan ik die data niet maar bedankt voor de waarschuwing. En poep. Blegh.
Vind mezelf op LL al rebels dat ik mij niet douche maar zelfs dan stink ik niet naar poep.
Mocht zich de kans voordoen (zeer onwaarschijnlijk) zal ik mij van te voren wel even opfrissen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bah, niet douchen. En dan zeker wel een vrouw volblaffen. Jak jak.
Om 4:00 staan de chicks er ook meer voor open. En onwaarschijnlijk? Je kan nog zes maanden hier oefenen! Bulbjes komt misschien wel terug!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mocht zich de kans voordoen (zeer onwaarschijnlijk) zal ik mij van te voren wel even opfrissen.
Ervan uitgaande dat het niet 10:00 is maar 04:00 en er geen rijen staan.
En je hebt haar niet eens gemeet! Stralend persoon!quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Bulbjes! ja pracht user was dat.
Ik ben niet van de meetsquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En je hebt haar niet eens gemeet! Stralend persoon!
Zegt me niks.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef friekin_ het volgende:
Je kan nog zes maanden hier oefenen! Bulbjes komt misschien wel terug!
Gewoon doen waar je zin in hebt joh, al ga je de polonaise lopenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zegt me niks.
En om weer OT te gaan. Het enige wat ik ga oefenen is de konijnendans voor alle 'raveteven' bij Marcel Dettmann. Of een andere dans. Even kijken wat gebruikelijk is, beetje observeren bij andere Technoavonden in den Lande.
Verder ben ik ook niet echt een meet persoon
De back-upquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt joh, al ga je de polonaise lopen.
Heb de dans vaak geoefend maar ik kan het nog steeds niet. Ik verval altijd in schudden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zegt me niks.
En om weer OT te gaan. Het enige wat ik ga oefenen is de konijnendans voor alle 'raveteven' bij Marcel Dettmann. Of een andere dans. Even kijken wat gebruikelijk is, beetje observeren bij andere Technoavonden in den Lande.
Verder ben ik ook niet echt een meet persoon
Jumpen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Met een foxtrotje is ook niks mis mee!
Glasto brengt het ook altijd zo goed in beeld. Respect.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:36 schreef Scuidward het volgende:
LWL / Bulbjes, hoe was het? Ben weer op de hoogte.
Pareltje wel. Het leest een beetje als een boottochtje op de Rijn met Frans Bauer als optreden.
Vergelijkbaar met vorig jaar. 80/90% op de eerste dag of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de kaartverkoop morgen zal gaan. Wat verwachten jullie?
Het zou me eigenlijk niet eens verbazen als het deze keer meteen uitverkocht is. De eerste rij namen vind ik voor de niet-diehard Lowlandsganger aantrekkelijker (ik verplaats me nu even in het stereotype tienermeisje). Zou best kunnen dat die groep nu wel meteen over de streep getrokken wordt. Is slechts een voorgevoel natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met vorig jaar. 80/90% op de eerste dag of iets dergelijks.
Jij won toch altijd kaartjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Morgen voorverkoop, ben benieuwd
Ik ga geen kaartje kopen, kijk in Juni wel of ik ga, er is altijd aan een kaartje te komen, hoop ik
Helaas nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jij won toch altijd kaartjesof was jij dat niet?
BKS gaat via Eventim.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:09 schreef Ferraro het volgende:
Toch bijzonder: 11.00 Lowlands en 12.00 BKS. Dus iemand bij Ticketmaster denkt dat de LL voorverkoop binnen een uur klaar is? Of hebben ze het serverpark en internetverbindingen serieus uitgebreid? Wat denken jullie?
Ja, nog niet eens over de helft eigenlijk.quote:
Gezien de snelheid waarmee de festivals op ons af komen is het ook zo weer voorbijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, nog niet eens over de helft eigenlijk.En het lijkt al zo lang geleden
ik op 95%quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik m open kom ik gelijk op 1/3e?
Vast wel. Wij kopen 'm meteenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:33 schreef theodoor9 het volgende:
Parkeerticket kun je altijd nog kopen toch?
Vandaag gaan er meer dingen in de vvkquote:
Balen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben benieuwd voor jullie. Ik zit financieel zo krap dat niets gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |