Die namen zijn wel beetje BKS 2014 achtig. Stonden er eigenlijk allemaal wel behalve Alt-J. Mogen voor mij even weg blijven (of ik moet echt is minder festivals gaan bezoeken,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Had eigenlijk wel gehoopt op iets uit dit rijtje wat ook op de Scandinavische festivals staat: Interpol, alt-j, Belle & sebatian en the war on drugs. Maar dat kan nog komen natuurlijk!
Alt-J stond er dan ook al in 2013.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die namen zijn wel beetje BKS 2014 achtig. Stonden er eigenlijk allemaal wel behalve Alt-J. Mogen voor mij even weg blijven (of ik moet echt is minder festivals gaan bezoeken,).
Chemical Brothers is wel de tofste naam voor mij dit jaar.
Klopt. Ik mis tot nu toe dat vleugje BKS wat er andere jaren wel is. Maar ben ervan overtuigd dat 1 of 2 van die bands er nog wel bijkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die namen zijn wel beetje BKS 2014 achtig. Stonden er eigenlijk allemaal wel behalve Alt-J. Mogen voor mij even weg blijven (of ik moet echt is minder festivals gaan bezoeken,).
Chemical Brothers is wel de tofste naam voor mij dit jaar.
Bas Tillen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zou nu die naam zijn die met de vorige LL al bekend was? Passenger?
+ run the jewels, flying lotus..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Had eigenlijk wel gehoopt op iets uit dit rijtje wat ook op de Scandinavische festivals staat: Interpol, alt-j, Belle & sebatian en the war on drugs. Maar dat kan nog komen natuurlijk!
as dat effe zou kunnequote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
+ run the jewels, flying lotus..
+ SBTRKT, Kendrick Lamarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
+ run the jewels, flying lotus..
Hier staan echt hele mooie namen tussen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Kiss another Sky, Lowlands 2015 is in the air!
De voorverkoop gaat zaterdag 7 februari om 11:00u via Ticketmaster van start en een ticket kost ¤195,- (incl servicekosten). Heb je een CJP-pas? Dan kun je twee tickets met elk ¤10,- kopen. Lees alle uitgebreide informatie -ook over de nieuwe Gllamcamp- op www.lowlands.nl
En dan nu: de eerste bevestigingen!
Ben Howard
Major Lazer
The Chemical Brothers
Passenger
Bastille
Caribou
Django Django
Bear's Den
Jose Gonzalez
Alestorm
Four Tet (Official)
MARCEL DETTMANN
Enter Shikari
MØ
The Districts
Shovels and Rope
Mighty Oaks
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
+ SBTRKT, Kendrick Lamar
(om maar even in dat hoekje te denken)
Heeeerlijk inderdaad..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zwijmelt weg
Waar zou die staan? India?quote:
Daar is het toch wel een te grote naam voor denk ik. En Charlie is sowieso wel wat van de steviger muziek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar zou die staan? India?
Hoop eigenlijk bij de Charlie aan het water. Zonnetje op je bol. Zou prima zijn.
Is wel ja, maar vind zoiets prima voor een open lucht podium. En die zijn er nauwelijks meer op LL te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar is het toch wel een te grote naam voor denk ik. En Charlie is sowieso wel wat van de steviger muziek.
Misschien op het nieuwe openlucht Heineken podiumquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is wel ja, maar vind zoiets prima voor een open lucht podium. En die zijn er nauwelijks meer op LL te vinden
Oja ik heb er geen last van, ik sla het over. En ja wat is EDM. Chemical Brothers worden ook als EDM bestempeld tegenwoordig. En die vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef richolio het volgende:
Tja.. Er staat toch vaak wel gewoon een grote EDM artiest? Als dit 'm dan is.. Vind ik dat best prima.
Dat is juist een superact. Die doet het op Lowlands beter dan Mysteryland.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar Major Lazer.... dat is toch gewoon iets voor Mysterland.
Daar hadden ze gewoon een beter een goede artiest voor kunnen halen.
Ja snap wel dat ze het boeken, na de succes van vorige keer. Maar ik vond ten toen maar platjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is juist een superact. Die doet het op Lowlands beter dan Mysteryland.
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja snap wel dat ze het boeken, na de succes van vorige keer. Maar ik vond ten toen maar platjes.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:23 schreef natasjab het volgende:
Ja eindelijk The Districts! Onbekend, maar zeker een aanrader.
Geduld ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef friekin_ het volgende:
Caribou heeft een goed album uit. Prima boeking. Ik wacht vooral op xray namen
Als ik om 8 uur 's-ochtend bij de tent kom, maakt het me niks uit of ik nou in een super de luxe tent lig of in een verrot tentje van 20 euroquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef richolio het volgende:
Hm.. https://tickets.campsolutions.nl/lowlands
Een Glammcamp.Zitten wel grappige accommodaties bij.
Ja joh, mijn tentje is ook gewoon verrot tentje. Wel een mooi tentje met full panter camo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:33 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als ik om 8 uur 's-ochtend bij de tent kom, maakt het me niks uit of ik nou in een super de luxe tent lig of in een verrot tentje van 20 euro
Jij kijkt zeker wie is de mol?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef richolio het volgende:
''Kiss another sky, Lowlands 2015 is in the air!''
Ik zie ook veel blauw in dat filmpje. Als je de tekst op 00:11 spiegelt staat er niet veel bijzonders, er staat namelijk ''Are you ready?''
Dan op 00:14 een voetmassage
Het meisje op 00:20 heeft een shirt aan met erop ''Blue Devils''. Ook heeft haar helm-geval in elk shot een andere tint blauw wel.
Vraag me af wat de Chinese tekens op 00:40 betekenen. Wellicht betekenen ze ''blauw''Of wellicht is het een headliner!
Ook heeft de op een na linker gozer op 00:24 een shirt aan met erop ''california''. In California schijnt altijd de zon - het motto is Kiss Another Sky - California ligt in het buitenland, wat wijst op another. Coincidence? I think not.
De auto op 00:35 heeft het kenteken ''PF-TZ-35''.
Overigs lijkt deze Peugeot donkerblauw, maar door de filter kan ik dat niet zien.
P = 16e letter
F = 6e letter
T = 20e letter
Z = 26e letter
16+6+20+26+35 = 103
Vul je dit in in een HEX code picker dan krijg je de HEX code #110033. Wat de kleur
[ afbeelding ]
Is
Ik vind mijn theorie aannemelijker:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef richolio het volgende:
Ik zie ook veel blauw in dat filmpje. Als je de tekst op 00:11 spiegelt staat er niet veel bijzonders, er staat namelijk ''Are you ready?''
Het meisje op 00:20 heeft een shirt aan met erop ''Blue Devils''. Ook heeft haar helm-geval in elk shot een andere tint blauw wel.
Vraag me af wat de Chinese tekens op 00:40 betekenen. Wellicht betekenen ze ''blauw''Of wellicht is het een headliner!
Ook heeft de op een na linker gozer op 00:24 een shirt aan met erop ''california''. In California schijnt altijd de zon - het motto is Kiss Another Sky - California ligt in het buitenland, wat wijst op another. Coincidence? I think not.
Overigs lijkt deze Peugeot donkerblauw, maar door de filter kan ik dat niet zien.
P = 16e letter
F = 6e letter
T = 20e letter
Z = 26e letter
16+6+20+26+35 = 103
Vul je dit in in een HEX code picker dan krijg je de HEX code #110033. Wat de kleur
[ afbeelding ]
Is
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef kyriander-pinda het volgende:
[..]
kiss another sky
kiss = seal - kiss from a rose
another = die another day -> james bond komt
sky = the beatles - lucy in the sky with diamonds
Weer blauwe bandjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef richolio het volgende:
P = 16e letter
F = 6e letter
T = 20e letter
Z = 26e letter
16+6+20+26+35 = 103
[ afbeelding ]
Is
Dit seizoen even niet, maar het is wel leuk. Maar ik ben, zoals wel te merken, niet altijd zo goed in die dingen.quote:
Simpeler ook. De organisatie maakt het niet zo makkelijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:54 schreef kyriander-pinda het volgende:
[..]
Ik vind mijn theorie aannemelijker:
[..]
Turquoise misschien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |