SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:
Ik haat ongesteld zijn. Nu weet ik weer waarom ik zo blij was met de mirena. Menstruaties heb ik niet gemist.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier gebeurt er vanalles in mijn buik. Het streepje op mijn ovulatietest was gister iets donkerder dan eergisteren, maar ik heb gister vrij fanatiek getafeld, dus dat zou het ook kunnen zijnBen erg benieuwd wat de thermometer morgen zegt! Zou het fijn vinden als dit de eisprong is (ondanks dat ie wat aan de late kant is), dan weet ik voor het vervolg in elk geval dat 'ie niet te missen is!
Zou goed kunnen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UD staat voor uitgerekende datum? Dat zou nog eens een leuk papieren jubileum zijn!
Hoor in het algemeen en merk om mij heen dat vrouwen die net getrouwd zijn vrij snel zwanger worden, vraag het me opeens af: willen veel stellen wachten tot na de bruiloft met kinderen en wordt dus eigenlijk de kinderwens uitgesteld of is nu eigenlijk vooral andersom, men wil graag op kort termijn kinderen en gaat daarom op dat moment trouwen?
-----
Sinds donderdagavond continu drang om te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant.![]()
Ik ga maar veel drinken vandaag.
[ Bericht 6% gewijzigd door JantinaGr op 31-01-2015 09:56:34 ]
wij zijn sinds half September getrouwd, en er vervolgens ook volle bak mee aan de slag gegaanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Jup!
[..]
Zou goed kunnen dan!![]()
UD staat voor uitgerekende datum? Dat zou nog eens een leuk papieren jubileum zijn!
Hoor in het algemeen en merk om mij heen dat vrouwen die net getrouwd zijn vrij snel zwanger worden, vraag het me opeens af: willen veel stellen wachten tot na de bruiloft met kinderen en wordt dus eigenlijk de kinderwens uitgesteld of is nu eigenlijk vooral andersom, men wil graag op kort termijn kinderen en gaat daarom op dat moment trouwen?
-----
Sinds donderdagavond veel drang om steeds te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant.![]()
Gaan jullie dit nog vieren o.i.d. ?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Woensdag over een week hebben wij ons partnerschap. Had daar graag zwanger gestaan. Helaas..
ja er komt zo'n dertig man over de vloer en we hebben taart en eten en mooie kleding. Mini versie van een huwelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:03 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gaan jullie dit nog vieren o.i.d. ?
Tja, als klein meisje droomde ik altijd van (jong) trouwen en moeder worden. Een stond niet per se los van het ander, maar het was wat mij betreft ook niet noodzakelijk om (eerst) getrouwd te zijn. In dit geval wasquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Jup!
[..]
-----
Sinds donderdagavond continu drang om te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant.![]()
Ik ga maar veel drinken vandaag
Niet met de streep, maar met het gerommel in mijn buik, haha! Maar de streep vanmorgen was nog duidelijker, dus er komt iets aan!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat heeft zwaar tafelen met een donkerdere streep te maken?
Sillie sterkte met de kramp
Jantina duimen dat het geen blaasontsteking is.
Woensdag over een week hebben wij ons partnerschap. Had daar graag zwanger gestaan. Helaas..
Misschien ben je te laat/vroeg? Mijn vorige cycli zaten tussen 28-32 dagen, dus volgen het internetwebz moest ik op dag 10 beginnen. Inmiddels op dag 24 en pas met de extra gevoelige pies ik een tweede streepje... Het kan natuurlijk ook zijn dat je piek tussen twee metingen in zit en je 'm dus mist.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:03 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik pies maar geen 2 strepen![]()
Net als 2 in november na de enorm hevige menstruatie heb ik nu ook weer geen ovulatie streep
Cranberry sap drinken! Ik zweer erbij, helpt goed bij beginnende ontstekingen. Kwaad kan het sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Jup!
[..]
-----
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb net weer de drogist bezocht en nu maar aleve feminax gekocht. Zelfde dame als gisteren achter de toonbank, die keek al wat vreemd. haha.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja er komt zo'n dertig man over de vloer en we hebben taart en eten en mooie kleding. Mini versie van een huwelijk
Dit heb ik met mijn whatsapp groepsgesprek met mijn zussen en nichten,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
Pfff, weer een vriendin die zwanger is... Toen baalde ik echt wel dat het hier nog niet zover is.
's Avonds met vriendinnen uit eten geweest, waarvan 2 met baby, een die werkt met babies en een zwanger. En dan nog 1 niet-rammelaar en ik. Het grootste deel van de tijd ging het over kinderen en zwanger zijn. Maar omdat niemand weet dat wij bezig zijn, kan ik dan nergens echt over meepraten. Maar al het andere is ineens niet meer zo interessant blijkbaar als je een kind hebt. Aan de ene kant vond in het heel jammer dat ik niet echt aan die gesprekken kon deelnemen. Maar aan de andere kant ergerde ik me ook wel aan het feit dat er over bijna niks anders gesproken kon worden en je er dan als niet-ouder een beetje bij hangt. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij straks gaat als ik een kindje mocht hebben...
Als het goed is nog een week totlangs zou moeten komen, dan kunnen wij er ook voor gaan
Dat dus inderdaad.. Heb zelf ook 2 katten maar dat past niet echt in een kindergesprek neequote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:54 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Dit heb ik met mijn whatsapp groepsgesprek met mijn zussen en nichten,
Iedereen heeft kinderen behalve 1nicht die ligt in scheiding, ikzelf en een van mijn zussen die geen kinderen heeft maar wel een hond waarmee ze steeds alle kindergesprekken ombuigt naar haar hond "oohh jaahhh zielig he pijn aan dr kies" ..."nou inderdaad (naam hond) kan er ook wat van"![]()
Mijn katten zijn ook mijn kindjes, maar die ga ik toch niet vergelijken met de kinderen van mijn nichtjes en andere zus als het gaat om tandjes wisselen, voeding, speelgoed, ondeugende acties![]()
Ik vreet me soms echt op...en dan zeg ik maar niks wachtend tot iedereen is uitgepraat over het onderwerp![]()
Ik heb trouwens een probleempjeee..
Ik ga waarschijnlijk over 1,5 jr trouwen..hardstikke leuk natuurlijk maar ik ga er vanuit dat ik niet voor die tijd al bevallen ben want dan moet het wel heel snel gaan de komende 6 maanden..
Moet ik nu gaan kiezen wat ik eerst wil? een kindje of trouwen?
Haa wij schelen dan niet zo heel veel qua trouwdatumquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook over 1,5 jaar trouwen deadly! Bij mij gaat de kinderwens voor dus als het zo mag zijn dan trouw ik gewoon zwangerMaar de kans is er ook dat je dan gewoon al een kleintje hebt he?
wat wordt jullie datum? Wij gaan 16-7-16 trouwen
Bij geregistreerd partnerschap kun je ook van naam ruilenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:23 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben geloof ik echt niet te genieten vandaag. Ik snauw en grauw op alles en iedereen en ik weet dat ik het doe, maar ik kan het niet laten. Hormonen..
Sara: Klinkt wel typisch ja! Ben benieuwd naar je test, hopelijk voor jou wel twee streepjes
Trouwen en kinderen. Tja. Ik wil wel trouwen, maar mijn vriend nog niet en eigenlijk vind ik kinderen belangrijker. We gaan wel een Geregistreerd partnerschap afsluiten zodat alles juridisch gezien wel sluitend geregeld word en ik ook de achternaam van mijn vriend kan voeren. Mogelijk willen we dan later wel gewoon alsnog trouwen.
Wat voor ranja drink je? En ik ga harder duimen dan ik ooit heb gedaan. Dat er morgen potverdorie eens twee streepjes mogen verschijnen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:58 schreef Sara82 het volgende:
Leuk, nog een GP'tje erbij, Cassandra! Hoop dat je een leuke dag hebt! Ik vond het fijn dat het "klein" was, zonder toeters en bellen..! Gewoon een lief klein feestje voor jullie twee..!
Okay. Ik vind het officieel een rare ronde. Weet niet precies waarom. Nog steeds lichte spotting. Oh, en het is raar omdat ik sinds vandaag een symptoomcheckgekkie ben geworden.
Ik was misselijkachtig, en dacht meteen: Wooooow! (relativeer: maar moest waarschijnlijk gewoon nodig poepen...)
En ik heb vijf minuten aan een glas met ranja staan ruiken. De ranja die ik al weet ik hoe lang drink, ruikt nu naar onkruid. Geen grap. Ik heb zelfs aan de buitenkant van het glas en de vaatwasser gesnuffeld of het misschien aan de nieuwe vaatwastabletten lag. Echt goor. En toen ik na een tijdje toch echt tot de conclusie kwam dat het aan de ranja lag, bedacht ik me opeens dat ik de geur van ranja minutenlang aan het analyseren was. En toen bedacht ik me: zwangere vrouwen hebben toch vaak ook iets, met dat hun reukvermogen veranderd? (relativeer: dat spul heeft waarschijnlijk altijd al zo geroken)
Ik geloof dat ik na zoveel maanden ineens desperate aan het worden ben, en overal iets in zie.![]()
![]()
Maar ik ga lekker toch testen morgen. Gewoon omdat het kan (en vooral omdat ik graag wil weten of ik gek aan het worden ben of niet.)
Nou het is zo... dat we samen hebben besloten dat we willen trouwen maar ik ben (nog) niet gevraagdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.. Heb zelf ook 2 katten maar dat past niet echt in een kindergesprek neeMaar fijn om te horen dat ik niet de enige ben die me daaraan kan storen. Het is ook niet dat ik het niet leuk vind om te horen hoe het gaat, want dat vind ik juist super leuk. Maar na een tijdje is het toch wel ff genoeg voor mij, aangezien ik zelf niks aan zo'n gesprek kan bijdragen op dit moment..
Heb je al een trouwdatum in gedachten? Is zwanger trouwen een optie? Of eerder trouwen dan over 1,5 jaar en daarna voor een kindje gaan?
+1quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:37 schreef Moppert het volgende:
Maar dat is dus het issue met zwanger zijn echt iedere zwangerschap is anders en je kan misschien met 5 maanden al niet meer lopen door instabiele bekken of je geeft dus wel nog 30 keer per dag over.
Cassissmaak van de Aldi. (Momenteel blijkbaar met verbrand brandnetelaroma!)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Bij geregistreerd partnerschap kun je ook van naam ruilen. Ik had er helemaal niet over nagedacht en moest toen binnen een paar minuten een keuze maken. We hebben allebei onze eigen achternaam gehouden.
[..]
Wat voor ranja drink je? En ik ga harder duimen dan ik ooit heb gedaan. Dat er morgen potverdorie eens twee streepjes mogen verschijnen!
Gisteren de hele dag veel gedronken en met name groene thee met cranberry en vandaag ook weer. Geen idee of dat helpt, worth the try, de aandrang nam 's middag wel wat af... vannacht kreeg ik echter ook last van rechterzij / rug en nam de aandrang weer toe. Volgens Google zou dat kunnen wijzen op een nierbekkenonsteking.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik hoor veel over cranberrysap, misschien dat proberen?
Ik kreeg diclofenac voorgeschreven van HA ivm menstruatiepijn. Al wetende van het feit dat wij bezig waren met zwanger raken.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:20 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag veel gedronken en met name groene thee met cranberry en vandaag ook weer. Geen idee of dat helpt, worth the try, de aandrang nam 's middag wel wat af... vannacht kreeg ik echter ook last van rechterzij / rug en nam de aandrang weer toe. Volgens Google zou dat kunnen wijzen op een nierbekkenonsteking.Nouja, voorgenomen om vandaag of morgen de huisarts te bellen als het aan zou houden. Vannacht wel preventief een ontstekingsremmer van mijn vriend ingenomen, diclofenac. Kwam er echter vanmorgen achter dat je dat beter niet kunt slikken als vrouw als je zwanger wilt worden.
Hoop dat 1 pil niet zoveel uitmaakt.
Nu eigenlijk niet zoveel last meer, aandrang gevoel is stukken minder en het stekende gevoel in de rechterzij is te verwaarlozen tot een "voel ik het nog of beeld ik het me in?"
Pijnstillende werking van de ontstekingsremmer zou al na 3-6 uur uitwerken, dus dat kan het niet meer zijn, volgens mij. Hopelijk is het telefoontje naar de huisarts niet meer nodig.
Nee, geen koorts o.i.d. sowieso verder geen klachten. 's avonds wel rillingen, maar dat kon ook komen doordat het al laat was, dus moeheid.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef MaJo het volgende:
Jantina heb je ook koorts? Dat kan inderdaad dan duiden op een nierbekkenontsteking. Maar als ik de klachten zo hoor dan denk ik van niet, het deed zo'n pijn bij mij dat ik niet meer rechtop kon zittende koorts ging richting de 41 graden, ik moest toen bijna opgenomen worden. Urine laten checken is altijd verstandig, mijn nierbekkenontsteking kwam namelijk doordat ik met een blaasontsteking door was blijven lopen.
Thanks voor de info! Dan zal het inderdaad wel loslopen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:12 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik kreeg diclofenac voorgeschreven van HA ivm menstruatiepijn. Al wetende van het feit dat wij bezig waren met zwanger raken.
Zal wel los lopen denk ik!
Ik hoop voor je dat het snel voorbij is!
Pffff, das niet leuk. Lazy sunday dus!quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben brak. Gisteren leuk feestje gehad, ik was de Bob dus niets aan de hand zou je denken. Thuis aangekomen 1 biertje gedronken en ja hoor, vannacht werd ik beroerd wakker en hing ik boven de pleeniet overgegeven uiteindelijk vanwege overgeefangst maar het scheelde niet veel
en nu heb ik dus een kater, door 1 lullig biertje
ik was toen 14 jaar, heb niks van een blaasontsteking gemerkt. Sowieso kunnen blaasontstekingen heel erg verschillen. De ene keer zit ik jankend op de wc, de andere keer denk ik na een paar dagen "hey ik moet wel erg vaak plassen". Ik heb dan ook zo'n 50x blaasontsteking gehad inmiddels dus je raakt er aan gewendquote:Op zondag 1 februari 2015 18:55 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Nee, geen koorts o.i.d. sowieso verder geen klachten. 's avonds wel rillingen, maar dat kon ook komen doordat het al laat was, dus moeheid.
Merkte je van de blaasonsteking niets dan, dat je er mee bent blijven rondlopen?
[..]
Thanks voor de info! Dan zal het inderdaad wel loslopen.
Ik heb uiteindelijk bijna de hele dag geslapenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:57 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Pffff, das niet leuk. Lazy sunday dus!
Het kan van alles zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 21:42 schreef Barreltje het volgende:
Jantina. .
Het kunnen ook nierstenen zijn..
Kijk eens op de website van de nierstichting. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |