SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:
Ik haat ongesteld zijn. Nu weet ik weer waarom ik zo blij was met de mirena. Menstruaties heb ik niet gemist.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier gebeurt er vanalles in mijn buik. Het streepje op mijn ovulatietest was gister iets donkerder dan eergisteren, maar ik heb gister vrij fanatiek getafeld, dus dat zou het ook kunnen zijnBen erg benieuwd wat de thermometer morgen zegt! Zou het fijn vinden als dit de eisprong is (ondanks dat ie wat aan de late kant is), dan weet ik voor het vervolg in elk geval dat 'ie niet te missen is!
Zou goed kunnen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UD staat voor uitgerekende datum? Dat zou nog eens een leuk papieren jubileum zijn!
Hoor in het algemeen en merk om mij heen dat vrouwen die net getrouwd zijn vrij snel zwanger worden, vraag het me opeens af: willen veel stellen wachten tot na de bruiloft met kinderen en wordt dus eigenlijk de kinderwens uitgesteld of is nu eigenlijk vooral andersom, men wil graag op kort termijn kinderen en gaat daarom op dat moment trouwen?
-----
Sinds donderdagavond continu drang om te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant.![]()
Ik ga maar veel drinken vandaag.
[ Bericht 6% gewijzigd door JantinaGr op 31-01-2015 09:56:34 ]
wij zijn sinds half September getrouwd, en er vervolgens ook volle bak mee aan de slag gegaanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Jup!
[..]
Zou goed kunnen dan!![]()
UD staat voor uitgerekende datum? Dat zou nog eens een leuk papieren jubileum zijn!
Hoor in het algemeen en merk om mij heen dat vrouwen die net getrouwd zijn vrij snel zwanger worden, vraag het me opeens af: willen veel stellen wachten tot na de bruiloft met kinderen en wordt dus eigenlijk de kinderwens uitgesteld of is nu eigenlijk vooral andersom, men wil graag op kort termijn kinderen en gaat daarom op dat moment trouwen?
-----
Sinds donderdagavond veel drang om steeds te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant.![]()
Gaan jullie dit nog vieren o.i.d. ?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Woensdag over een week hebben wij ons partnerschap. Had daar graag zwanger gestaan. Helaas..
ja er komt zo'n dertig man over de vloer en we hebben taart en eten en mooie kleding. Mini versie van een huwelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:03 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gaan jullie dit nog vieren o.i.d. ?
Tja, als klein meisje droomde ik altijd van (jong) trouwen en moeder worden. Een stond niet per se los van het ander, maar het was wat mij betreft ook niet noodzakelijk om (eerst) getrouwd te zijn. In dit geval wasquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Jup!
[..]
-----
Sinds donderdagavond continu drang om te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant.![]()
Ik ga maar veel drinken vandaag
Niet met de streep, maar met het gerommel in mijn buik, haha! Maar de streep vanmorgen was nog duidelijker, dus er komt iets aan!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat heeft zwaar tafelen met een donkerdere streep te maken?
Sillie sterkte met de kramp
Jantina duimen dat het geen blaasontsteking is.
Woensdag over een week hebben wij ons partnerschap. Had daar graag zwanger gestaan. Helaas..
Misschien ben je te laat/vroeg? Mijn vorige cycli zaten tussen 28-32 dagen, dus volgen het internetwebz moest ik op dag 10 beginnen. Inmiddels op dag 24 en pas met de extra gevoelige pies ik een tweede streepje... Het kan natuurlijk ook zijn dat je piek tussen twee metingen in zit en je 'm dus mist.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:03 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik pies maar geen 2 strepen![]()
Net als 2 in november na de enorm hevige menstruatie heb ik nu ook weer geen ovulatie streep
Cranberry sap drinken! Ik zweer erbij, helpt goed bij beginnende ontstekingen. Kwaad kan het sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Jup!
[..]
-----
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb net weer de drogist bezocht en nu maar aleve feminax gekocht. Zelfde dame als gisteren achter de toonbank, die keek al wat vreemd. haha.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja er komt zo'n dertig man over de vloer en we hebben taart en eten en mooie kleding. Mini versie van een huwelijk
Dit heb ik met mijn whatsapp groepsgesprek met mijn zussen en nichten,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
Pfff, weer een vriendin die zwanger is... Toen baalde ik echt wel dat het hier nog niet zover is.
's Avonds met vriendinnen uit eten geweest, waarvan 2 met baby, een die werkt met babies en een zwanger. En dan nog 1 niet-rammelaar en ik. Het grootste deel van de tijd ging het over kinderen en zwanger zijn. Maar omdat niemand weet dat wij bezig zijn, kan ik dan nergens echt over meepraten. Maar al het andere is ineens niet meer zo interessant blijkbaar als je een kind hebt. Aan de ene kant vond in het heel jammer dat ik niet echt aan die gesprekken kon deelnemen. Maar aan de andere kant ergerde ik me ook wel aan het feit dat er over bijna niks anders gesproken kon worden en je er dan als niet-ouder een beetje bij hangt. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij straks gaat als ik een kindje mocht hebben...
Als het goed is nog een week totlangs zou moeten komen, dan kunnen wij er ook voor gaan
Dat dus inderdaad.. Heb zelf ook 2 katten maar dat past niet echt in een kindergesprek neequote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:54 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Dit heb ik met mijn whatsapp groepsgesprek met mijn zussen en nichten,
Iedereen heeft kinderen behalve 1nicht die ligt in scheiding, ikzelf en een van mijn zussen die geen kinderen heeft maar wel een hond waarmee ze steeds alle kindergesprekken ombuigt naar haar hond "oohh jaahhh zielig he pijn aan dr kies" ..."nou inderdaad (naam hond) kan er ook wat van"![]()
Mijn katten zijn ook mijn kindjes, maar die ga ik toch niet vergelijken met de kinderen van mijn nichtjes en andere zus als het gaat om tandjes wisselen, voeding, speelgoed, ondeugende acties![]()
Ik vreet me soms echt op...en dan zeg ik maar niks wachtend tot iedereen is uitgepraat over het onderwerp![]()
Ik heb trouwens een probleempjeee..
Ik ga waarschijnlijk over 1,5 jr trouwen..hardstikke leuk natuurlijk maar ik ga er vanuit dat ik niet voor die tijd al bevallen ben want dan moet het wel heel snel gaan de komende 6 maanden..
Moet ik nu gaan kiezen wat ik eerst wil? een kindje of trouwen?
Haa wij schelen dan niet zo heel veel qua trouwdatumquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook over 1,5 jaar trouwen deadly! Bij mij gaat de kinderwens voor dus als het zo mag zijn dan trouw ik gewoon zwangerMaar de kans is er ook dat je dan gewoon al een kleintje hebt he?
wat wordt jullie datum? Wij gaan 16-7-16 trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |