abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2015 @ 07:35:04 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149229787
Misschien moet je dat even in z&g vragen klums. . ;) *)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149229877
Ow hahaha ziek/slaapdronken kop :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:09:41 #253
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149230246
Hier gebeurt er vanalles in mijn buik. Het streepje op mijn ovulatietest was gister iets donkerder dan eergisteren, maar ik heb gister vrij fanatiek getafeld, dus dat zou het ook kunnen zijn :') Ben erg benieuwd wat de thermometer morgen zegt! Zou het fijn vinden als dit de eisprong is (ondanks dat ie wat aan de late kant is), dan weet ik voor het vervolg in elk geval dat 'ie niet te missen is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149230337
Ik haat ongesteld zijn. Nu weet ik weer waarom ik zo blij was met de mirena. Menstruaties heb ik niet gemist.
pi_149230647
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:
Ik haat ongesteld zijn. Nu weet ik weer waarom ik zo blij was met de mirena. Menstruaties heb ik niet gemist.
Jup! :(

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier gebeurt er vanalles in mijn buik. Het streepje op mijn ovulatietest was gister iets donkerder dan eergisteren, maar ik heb gister vrij fanatiek getafeld, dus dat zou het ook kunnen zijn :') Ben erg benieuwd wat de thermometer morgen zegt! Zou het fijn vinden als dit de eisprong is (ondanks dat ie wat aan de late kant is), dan weet ik voor het vervolg in elk geval dat 'ie niet te missen is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou goed kunnen dan! :Y

UD staat voor uitgerekende datum? Dat zou nog eens een leuk papieren jubileum zijn!

Hoor in het algemeen en merk om mij heen dat vrouwen die net getrouwd zijn vrij snel zwanger worden, vraag het me opeens af: willen veel stellen wachten tot na de bruiloft met kinderen en wordt dus eigenlijk de kinderwens uitgesteld of is nu eigenlijk vooral andersom, men wil graag op kort termijn kinderen en gaat daarom op dat moment trouwen?

-----

Sinds donderdagavond continu drang om te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant. }:|
Ik ga maar veel drinken vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door JantinaGr op 31-01-2015 09:56:34 ]
pi_149230754
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

[..]

UD staat voor uitgerekende datum? Dat zou nog eens een leuk papieren jubileum zijn!

Hoor in het algemeen en merk om mij heen dat vrouwen die net getrouwd zijn vrij snel zwanger worden, vraag het me opeens af: willen veel stellen wachten tot na de bruiloft met kinderen en wordt dus eigenlijk de kinderwens uitgesteld of is nu eigenlijk vooral andersom, men wil graag op kort termijn kinderen en gaat daarom op dat moment trouwen?

-----

Sinds donderdagavond veel drang om steeds te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant. }:|
wij zijn sinds half September getrouwd, en er vervolgens ook volle bak mee aan de slag gegaan :P Maar we hebben bewust gewacht met proberen tot we getrouwd waren. Maar we zijn niet getrouwd omdat we kinderen wilden oid, het is meer een logische vervolgstap denk ik :+
pi_149230833
Een "logisch vervolgstap", daar heb je een punt. :D

Ben zelf niet zo bezig met trouwen en mijn vriend ook niet. Al zeggen we beide het wel te willen, ooit, maar zien dat eigenlijk los van een verbintenis of bezegeling en zien het meer als een speciaal feest.

Maar ik denk dat dit voor lang niet iedereen op gaat en het dus misschien wel heel belangrijk is om te trouwen i.c.m. kids. Maar wie weet als ik zwanger ben, dat we opeens heel erg de behoefte hebben om toch op kort termijn te trouwen. :)
pi_149230834
Wat heeft zwaar tafelen met een donkerdere streep te maken?

Sillie sterkte met de kramp

Jantina duimen dat het geen blaasontsteking is.

Woensdag over een week hebben wij ons partnerschap. Had daar graag zwanger gestaan. Helaas..
pi_149230868
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:01 schreef Cassandra87 het volgende:

Woensdag over een week hebben wij ons partnerschap. Had daar graag zwanger gestaan. Helaas..
Gaan jullie dit nog vieren o.i.d. ? :)
pi_149231054
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:03 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Gaan jullie dit nog vieren o.i.d. ? :)
ja er komt zo'n dertig man over de vloer en we hebben taart en eten en mooie kleding. Mini versie van een huwelijk :)
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:44:24 #261
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149231357
quote:

[..]

[..]

-----

Sinds donderdagavond continu drang om te moeten urineren, ben beetje bang voor een beginnende blaasontsteking als ik google mag geloven. Verder nergens last van, maar het is super irritant. }:|
Ik ga maar veel drinken vandaag
Tja, als klein meisje droomde ik altijd van (jong) trouwen en moeder worden. Een stond niet per se los van het ander, maar het was wat mij betreft ook niet noodzakelijk om (eerst) getrouwd te zijn. In dit geval was O+ de vertragende factor. Verbaasde me ook erg dat hij vorig jaar zomer opeens klaar was om het te proberen. Al vond ik het toen weer erg spannend dat ik dan misschien ongesteld zou zijn op de bruiloft :')

Ik hoor veel over cranberrysap, misschien dat proberen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat heeft zwaar tafelen met een donkerdere streep te maken?

Sillie sterkte met de kramp

Jantina duimen dat het geen blaasontsteking is.

Niet met de streep, maar met het gerommel in mijn buik, haha! Maar de streep vanmorgen was nog duidelijker, dus er komt iets aan!

Alvast gefeliciteerd! En jammer dat het dan misschien net iets minder mooi is dan je droomde (niet zwanger), maar het word vast een topdag!
pi_149231681
Ik pies maar geen 2 strepen :(
Net als 2 in november na de enorm hevige menstruatie heb ik nu ook weer geen ovulatie streep :{
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:07:15 #263
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149231749
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:03 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik pies maar geen 2 strepen :(
Net als 2 in november na de enorm hevige menstruatie heb ik nu ook weer geen ovulatie streep :{
Misschien ben je te laat/vroeg? Mijn vorige cycli zaten tussen 28-32 dagen, dus volgen het internetwebz moest ik op dag 10 beginnen. Inmiddels op dag 24 en pas met de extra gevoelige pies ik een tweede streepje... Het kan natuurlijk ook zijn dat je piek tussen twee metingen in zit en je 'm dus mist.
Meet je ook je temperatuur?
pi_149231795
Ik meet geen temp, ik ben al blij dat ik die tests niet vergeet ondanks dat ik mijn nek erover breek in de badkamer :P
Ik had eigenlijk volgens de berekening afgelopen woensdag 2 strepen moeten piesen maar ondanks dat ik al vanaf maandag smorgens en savonds test is er niks te zien :)
pi_149231928
Als je 2x per dag test, zou je 'm niet kunnen missen, zou je zeggen.
Misschien heb je net als stroopwafel een gevoeligere test nodig?

Ik gebruik die alombekende van ebay, Klackstar.
pi_149232096
Ik gebruik al maanden die strips en werkt prima, ik denk dat er gewoon echt geen streep IS ;)
pi_149232188
quote:

[..]

[..]

-----

Cranberry sap drinken! Ik zweer erbij, helpt goed bij beginnende ontstekingen. Kwaad kan het sowieso niet.
Wat je ook kan doen is cranberry capsules kopen als je niet van het zoete sap houdt; je hebt ze van Cysteberry, die werken bij mij ook erg goed.

Ik heb net weer de drogist bezocht en nu maar aleve feminax gekocht. Zelfde dame als gisteren achter de toonbank, die keek al wat vreemd. haha.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:30:55 #268
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149233646
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb net weer de drogist bezocht en nu maar aleve feminax gekocht. Zelfde dame als gisteren achter de toonbank, die keek al wat vreemd. haha.
_O-
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:10:45 #269
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149234602
Pfff, weer een vriendin die zwanger is... Toen baalde ik echt wel dat het hier nog niet zover is.

's Avonds met vriendinnen uit eten geweest, waarvan 2 met baby, een die werkt met babies en een zwanger. En dan nog 1 niet-rammelaar en ik. Het grootste deel van de tijd ging het over kinderen en zwanger zijn. Maar omdat niemand weet dat wij bezig zijn, kan ik dan nergens echt over meepraten. Maar al het andere is ineens niet meer zo interessant blijkbaar als je een kind hebt. Aan de ene kant vond in het heel jammer dat ik niet echt aan die gesprekken kon deelnemen. Maar aan de andere kant ergerde ik me ook wel aan het feit dat er over bijna niks anders gesproken kon worden en je er dan als niet-ouder een beetje bij hangt. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij straks gaat als ik een kindje mocht hebben...

Als het goed is nog een week tot }) langs zou moeten komen, dan kunnen wij er ook voor gaan O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:15:18 #270
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149234702
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja er komt zo'n dertig man over de vloer en we hebben taart en eten en mooie kleding. Mini versie van een huwelijk :)
Klinkt leuk O+
Dat de streepjes maar snel mogen volgen :Y
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149235476
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
Pfff, weer een vriendin die zwanger is... Toen baalde ik echt wel dat het hier nog niet zover is.

's Avonds met vriendinnen uit eten geweest, waarvan 2 met baby, een die werkt met babies en een zwanger. En dan nog 1 niet-rammelaar en ik. Het grootste deel van de tijd ging het over kinderen en zwanger zijn. Maar omdat niemand weet dat wij bezig zijn, kan ik dan nergens echt over meepraten. Maar al het andere is ineens niet meer zo interessant blijkbaar als je een kind hebt. Aan de ene kant vond in het heel jammer dat ik niet echt aan die gesprekken kon deelnemen. Maar aan de andere kant ergerde ik me ook wel aan het feit dat er over bijna niks anders gesproken kon worden en je er dan als niet-ouder een beetje bij hangt. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij straks gaat als ik een kindje mocht hebben...

Als het goed is nog een week tot }) langs zou moeten komen, dan kunnen wij er ook voor gaan O+
Dit heb ik met mijn whatsapp groepsgesprek met mijn zussen en nichten,
Iedereen heeft kinderen behalve 1nicht die ligt in scheiding, ikzelf en een van mijn zussen die geen kinderen heeft maar wel een hond waarmee ze steeds alle kindergesprekken ombuigt naar haar hond "oohh jaahhh zielig he pijn aan dr kies" ..."nou inderdaad (naam hond) kan er ook wat van" :X
Mijn katten zijn ook mijn kindjes, maar die ga ik toch niet vergelijken met de kinderen van mijn nichtjes en andere zus als het gaat om tandjes wisselen, voeding, speelgoed, ondeugende acties _O-

Ik vreet me soms echt op...en dan zeg ik maar niks wachtend tot iedereen is uitgepraat over het onderwerp :{

Ik heb trouwens een probleempjeee..
Ik ga waarschijnlijk over 1,5 jr trouwen..hardstikke leuk natuurlijk maar ik ga er vanuit dat ik niet voor die tijd al bevallen ben want dan moet het wel heel snel gaan de komende 6 maanden..
Moet ik nu gaan kiezen wat ik eerst wil? een kindje of trouwen? :{
  zaterdag 31 januari 2015 @ 14:10:44 #272
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149235875
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:54 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Dit heb ik met mijn whatsapp groepsgesprek met mijn zussen en nichten,
Iedereen heeft kinderen behalve 1nicht die ligt in scheiding, ikzelf en een van mijn zussen die geen kinderen heeft maar wel een hond waarmee ze steeds alle kindergesprekken ombuigt naar haar hond "oohh jaahhh zielig he pijn aan dr kies" ..."nou inderdaad (naam hond) kan er ook wat van" :X
Mijn katten zijn ook mijn kindjes, maar die ga ik toch niet vergelijken met de kinderen van mijn nichtjes en andere zus als het gaat om tandjes wisselen, voeding, speelgoed, ondeugende acties _O-

Ik vreet me soms echt op...en dan zeg ik maar niks wachtend tot iedereen is uitgepraat over het onderwerp :{

Ik heb trouwens een probleempjeee..
Ik ga waarschijnlijk over 1,5 jr trouwen..hardstikke leuk natuurlijk maar ik ga er vanuit dat ik niet voor die tijd al bevallen ben want dan moet het wel heel snel gaan de komende 6 maanden..
Moet ik nu gaan kiezen wat ik eerst wil? een kindje of trouwen? :{
Dat dus inderdaad.. Heb zelf ook 2 katten maar dat past niet echt in een kindergesprek nee :P Maar fijn om te horen dat ik niet de enige ben die me daaraan kan storen. Het is ook niet dat ik het niet leuk vind om te horen hoe het gaat, want dat vind ik juist super leuk. Maar na een tijdje is het toch wel ff genoeg voor mij, aangezien ik zelf niks aan zo'n gesprek kan bijdragen op dit moment..

Heb je al een trouwdatum in gedachten? Is zwanger trouwen een optie? Of eerder trouwen dan over 1,5 jaar en daarna voor een kindje gaan?
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 14:25:02 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149236200
Ik ga ook over 1,5 jaar trouwen deadly! Bij mij gaat de kinderwens voor dus als het zo mag zijn dan trouw ik gewoon zwanger O+ Maar de kans is er ook dat je dan gewoon al een kleintje hebt he? :D wat wordt jullie datum? Wij gaan 16-7-16 trouwen ^)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_149239744
Leuk, nog een GP'tje erbij, Cassandra! Hoop dat je een leuke dag hebt! Ik vond het fijn dat het "klein" was, zonder toeters en bellen..! Gewoon een lief klein feestje voor jullie twee..!

Okay. Ik vind het officieel een rare ronde. Weet niet precies waarom. Nog steeds lichte spotting. Oh, en het is raar omdat ik sinds vandaag een symptoomcheckgekkie ben geworden.
Ik was misselijkachtig, en dacht meteen: Wooooow! (relativeer: maar moest waarschijnlijk gewoon nodig poepen... :') )
En ik heb vijf minuten aan een glas met ranja staan ruiken. De ranja die ik al weet ik hoe lang drink, ruikt nu naar onkruid. Geen grap. Ik heb zelfs aan de buitenkant van het glas en de vaatwasser gesnuffeld of het misschien aan de nieuwe vaatwastabletten lag. Echt goor. En toen ik na een tijdje toch echt tot de conclusie kwam dat het aan de ranja lag, bedacht ik me opeens dat ik de geur van ranja minutenlang aan het analyseren was. En toen bedacht ik me: zwangere vrouwen hebben toch vaak ook iets, met dat hun reukvermogen veranderd? (relativeer: dat spul heeft waarschijnlijk altijd al zo geroken |:( )

Ik geloof dat ik na zoveel maanden ineens desperate aan het worden ben, en overal iets in zie. :') :|W

Maar ik ga lekker toch testen morgen. Gewoon omdat het kan (en vooral omdat ik graag wil weten of ik gek aan het worden ben of niet. 8)7 )
pi_149240906
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook over 1,5 jaar trouwen deadly! Bij mij gaat de kinderwens voor dus als het zo mag zijn dan trouw ik gewoon zwanger O+ Maar de kans is er ook dat je dan gewoon al een kleintje hebt he? :D wat wordt jullie datum? Wij gaan 16-7-16 trouwen ^)
Haa wij schelen dan niet zo heel veel qua trouwdatum O+ ^)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')