quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Marsman, Nick (NED) Keeper
20 Stevens, Sonny (NED) Keeper
2 Martina, Cuco (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Darryl Lachman (NED) Verdediger
5 Schilder, Robert (NED) Verdediger
15 Koppers, Dico (NED) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
23 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
10 Ziyech, Hakim (NED) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Mokotjo, Kamohelo (ZAF) Middenvelder
24 Engelaar, Orlando (NED) Middenvelder
26 Tapia, Renato (PER) Middenvelder
7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Børven, Torgeir (NOR) Aanvaller
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Aanvaller
14 Miyaichi, Ryo (JAP) Aanvaller
25 Ould-Chikh, Bilal (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
33 Kusk, Kasper (DEN) Aanvaller
Ben je zelf ook bij he.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
zin aan vanavondal moet ik nog zien of we AZ kunnen verslaan...
De lamme neef van Engelaarquote:
Tapia is een baasjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:50 schreef Q. het volgende:
Had ik al gezegd hoe geweldig ik Tapia vind?
Zijn vertrek was al voor de wedstrijd tegen Heracles gemeld, het was gisteren wel precies een week...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Het Joop-effect
Eerste goede wedstrijd dit seizoen en net nu hij weg is, coincidence?
I think not
Ik maakte dan ook een garpquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:47 schreef tcr het volgende:
[..]
Zijn vertrek was al voor de wedstrijd tegen Heracles gemeld, het was gisteren wel precies een week...
Volgend seizoen pas weer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:34 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een idee wanneer Gutierrez weer ongeveer fit is?
Denk niet dat jullie Ajax nog inhalen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:27 schreef Ties02 het volgende:
Als ze dit doorzetten is plaats 3 misschien nog wel te halen
Dat is best een goeie vraag, heb daar nooit op geletquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:31 schreef Stefanovich het volgende:
vanwaar die smiley achter de link naar de website van vak-p in de OP?
OT: eindelijk weer eens genoten van FCT! Een finale tegen Groningen zou wel het mooist ween!
Waarschijnlijk omdat Vak P uit een stel volslagen idioten bestaat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:31 schreef Stefanovich het volgende:
vanwaar die smiley achter de link naar de website van vak-p in de OP?
Nog serieus moeite doen ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de dader gevonden.
VBL / [FC TWENTE] #167 Torgeir is baas!
Pak hem aan.
Ik ben gewoon een hele benieuwde jongen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog serieus moeite doen ook
Moest grinniken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hele benieuwde jongen.
Alvast kaartjes voor de finale besteld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef bambino het volgende:
PEC thuis. Alleen PEC uit was moeilijker geweest waarschijnlijk. Als ze net zo voetballen als tegen AZ moet het wel goed komen.
Ja, idd, ik ben die wedstrijd op Woudestein eerder dit seizoen nog niet vergeteten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:01 schreef pietjepuk38 het volgende:
Beste loting. Als Twente uit speelt tegen Excelsior vliegen ze er met 1-0 vanaf, voor dat soort wedstrijden ontbreekt de motivatie. Dat is voor PEC thuis wel anders.
Trouwens klasse can PEC, die speelden kort geleden nog Veendam uit op vrijdagavond. Zou dat het Ron Jans effect zijn?
Had een mooi moment voor revanche geweest natuurlijk! Maar dit is ook een mooie loting.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, idd, ik ben die wedstrijd op Woudestein eerder dit seizoen nog niet vergeteten.
Had een finale FC Twente - PEC Zwolle wel leuk gevonden, en niet eens zozeer door 1977. Maar wel leuke provinciëderby in Rotterdam.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Had een mooi moment voor revanche geweest natuurlijk! Maar dit is ook een mooie loting.
Wtf, die laatste twee speelden beide bij mijn eerste game FM bij Twente van vorig jaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:26 schreef Solstice1 het volgende:
Chris David schijnt trouwens dicht bij een contract met Twente te zijn, is een linksbenige middenvelder die uit onze eigen jeugd komt maar naar Fulham was. Verder is Twente in de markt voor Chuba Akpom(transfervrij) en Pione Sisto. Akpom is een spits uit de Arsenal-jeugd, Sisto een veelzijdige buitenspeler van Midtjylland. Filmpieeeeeees:
quote:"Er zal een zeer goed voorstel moeten komen, aangezien de club hem nog langer wil houden. Hij heeft net zijn contract verlengd met daarin een clausule van dertig miljoen euro. We hebben het hier dus over grote bedragen"
Bizar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:20 schreef Solstice1 het volgende:
Cabral en Fernandes kosten zelfs bij verhuur nog 1.2 miljoen per seizoen. Het is wel even goed mis geweest zeg.
tering hé!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:20 schreef Solstice1 het volgende:
Cabral en Fernandes kosten zelfs bij verhuur nog 1.2 miljoen per seizoen. Het is wel even goed mis geweest zeg.
Die hadden ze beter achter de frituur kunnen zetten voor dat geld , die hebben echt niks bereikt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:20 schreef Solstice1 het volgende:
of warm vlees klaarmaken tijdens thuiswedstrijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die hadden ze beter achter de frituur kunnen zetten voor dat geld , die hebben echt niks bereikt.
Elke keer als ik weer voor 50 euro munten ga halen moet ik er aan denkenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:20 schreef Solstice1 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:20 schreef Solstice1 het volgende:
Toptalenten kennen geen prijsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:20 schreef Solstice1 het volgende:
50 euroquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Elke keer als ik weer voor 50 euro munten ga halen moet ik er aan denken
Godsamme, jou heb ik lang niet gezienquote:
Neuh, Twente gaat winnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:27 schreef Cultuur058 het volgende:
Nog weinig te lezen over de pot van Hedenavond. Let men nu meer op de centen dan op voetbal?
Doe ons 3 punten. Dan krijgen jullie onze financieel directeur.
Mooiquote:
quote:FC Twente haalt verhuisde oogappel daadwerkelijk terug uit Londen
Zaterdag, 31 januari 2015 om 23:21
/
Chris David gaat opnieuw aan de slag bij FC Twente. Dat laat de club uit Enschede zaterdagavond weten via de officiële kanalen. David gold in de opleiding van de Tukkers als een absoluut toptalent en werd in 2010 uitgeroepen tot beste B-junior van Nederland. In januari 2013 verhuisde hij echter naar Londen en ging hij voetballen voor Fulham.
Afgelopen dinsdag berichtte Voetbal International reeds dat FC Twente serieus bezig was met de rentree van David. Nu bevestigt de club het nieuws zelf. De getalenteerde middenvelder maakt het lopende seizoen af bij de Eredivisionist: hij wordt gehuurd van Fulham en FC Twente heeft een optie tot koop weten te bedingen.
De club benadrukt dat de overgang van David past binnen de mogelijkheden van de vereniging, die ingedeeld is in de gevreesde categorie 1 van de licentiecommissie. “Mooi dat we Chris aan de selectie kunnen toevoegen. We kennen hem goed, Chris heeft hier de hele jeugdopleiding doorlopen. In overleg met beide clubs heeft hij besloten dat het voor zijn ontwikkeling beter is dat hij het seizoen afmaakt bij FC Twente”, zegt trainer Alfred Schreuder.
Ik vrees dat dat op dit moment voor bijna elke speler geldtquote:Op zondag 1 februari 2015 09:45 schreef Solstice1 het volgende:
Als er een club genoeg geld biedt is Ebecilio weg trouwens.
Voor Ebecilio is blijkbaar ook daadwerkelijk interesse op dit moment.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat op dit moment voor bijna elke speler geldt
Als je 30 miljoen voor casta biedt, is die ook weg.
ik was d'r wa, maar niet meer zovul hierquote:
God doar hej um, nee ik was der nietquote:
Schilder en Mokotjo mogen wat mij betreft wel weg voor een mooi prijsjequote:Op maandag 2 februari 2015 12:31 schreef Solstice1 het volgende:
Geruchten dat Derby een bod op Schilder doet, Swansea op Castaignos en Southampton zou voor Mokotjo komen.
Castaignos ook wel, afhankelijk van wat er voor terug komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schilder en Mokotjo mogen wat mij betreft wel weg voor een mooi prijsje
Nou met Børven gaan we het niet redden ben ik bangquote:Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Castaignos ook wel, afhankelijk van wat er voor terug komt.
Dat zeg ik he, afhankelijk van wat er voor terug komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou met Børven gaan we het niet redden ben ik bang
Absoluut vooral die eerstequote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schilder en Mokotjo mogen wat mij betreft wel weg voor een mooi prijsje
Laatste transferdag he, denk niet dat er een schaduwdeal klaarligt mocht Casta vertrekken.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Castaignos ook wel, afhankelijk van wat er voor terug komt.
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al mag JL-revelatie Cas Peters wel terugkomen als Casta gaat
Maar dan heb je nog iets...quote:Op maandag 2 februari 2015 15:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Luc ga je niet vervangen voor een grijpstuiver. Wordt sowieso een groot gemis als die kerel vertrekt. In de jeugd loopt ook geen doelpuntenmachine rond.
Kan je beter verder kijken in de zomer in plaats van je spits te verkopen in de laatste uurtjes.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog iets...
Uiteraard, ik zie hem ook liever blijven (en dan wellicht in de zomer verkopen), maar als ie gaat zitten we hier met Corona (deed het wel aardig), Børven en Oosterwijk, verder niks.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan je beter verder kijken in de zomer in plaats van je spits te verkopen in de laatste uurtjes.
Daarom. Hoop dus dat er niks gaat gebeuren. De scouting zal wel een schaduwlijstje hebben anders.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zie hem ook liever blijven (en dan wellicht in de zomer verkopen), maar als ie gaat zitten we hier met Corona (deed het wel aardig), Børven en Oosterwijk, verder niks.
Ronnie Stam.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens even op .net kijken.
Wutquote:
4,5 jaar voor een 30-jarige. Sure.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens insider Dirty Harry tekent Stam voor 4,5 jaar.
Zal vast als grapje bedoeld zijn, met een knipoog naar Fernandes
Echt he.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
4-0 voor en dan rood pakken, wat een kneus![]()
laat gewoon die kerel scoren, nu mis je een wedstrijd...
Samen met Bijen en Ntuli wel de enige speler met eerste-potentie m.i. Ofja, Kusk zou op het middenveld opgesteld moeten worden dan liet ie wellicht ook wat meer zien is echt geen buitenspeler. En Soumaoro vind ik ook een sterke indruk maken elke keer als ik hem in zie vallen.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
4-0 voor en dan rood pakken, wat een kneus![]()
laat gewoon die kerel scoren, nu mis je een wedstrijd... en misschien had Marsman wel gered
dat zeg je goed, elke keer weer hetzelfde gezeik met dat slappe en futloze voetbal. en blijkbaar heeft Schreuder totaal geen invloed op de ploeg, want zelf met dezelfde spelers varieert het niveau elke week...quote:
Dat sowieso. Al kun je nog prima 3e of 4e worden in de competitie, wat het eigenlijk een prima seizoen zou maken. Bizar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef blistah het volgende:
Dan maar de beker pakken, competitie wordt toch helemaal niks dit seizoen.
agh ze krijden de Euro's wel weer op de rekeningquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef d1ce het volgende:
Ik hoop dat ze zich stuk voor stuk diep gaan schamen voor vandaag
Alles en iedereen was lamquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef Opaas het volgende:
De tering wat was het slecht vandaag. De gehele aanval was lam vandaag.
Laat ze eens beginnen met elke wedstrijd knokken en vol op de aanval spelen. Dan zien we daarna wel waar het schip strand. Wil me nu even helemaal niet bezig houden met 3de plek, beker of wat ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef blistah het volgende:
Dan maar de beker pakken, competitie wordt toch helemaal niks dit seizoen.
Oefenpotje van de F-jes tegen het eerste van ADO toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:28 schreef Awsom het volgende:
Wat was dit eigenlijk voor wedstrijd? Competitie?
Hou me vastquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:26 schreef DonRaja het volgende:
Zullen we hier dan maar samen uithuilen?
'k leg m'n hoofd lief op je schouderquote:
Hou me vast..quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
'k leg m'n hoofd lief op je schouder
streel me zachtjes door mijn haarquote:
Ik ga er niet van uit. Zal de wedstrijd wel (op de achtergrond) aan hebben staan maar denk niet dat ik mezelf wéér 90 minuten ergernis aan wil doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
neem het wel op, vanavond etentje. hopelijk een wedstrijd zoals tegen AZ, passie en strijd voor de punten!
KWWquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanoamd dus Ter Avest in de basis, Lachman op de bank.
Ik doe weer dubbele sokken aanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:14 schreef Moody het volgende:
Als die-hard fan ben ik er vanavond gewoon weer
Neem wel een whiskey mee, want het schijnt koud te worden.
Van der Lely kan ook nog in de basis staan, wellicht voor Martina, al is het volgens kenners logischr dat Ter Avest dan rechtsback komt te staan en Lely naast Bjelland.quote:
Martina is geblesseerd, anders had Lachman vast niet gespeeld...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lachman basis dus, Ter Avest rechtsback.
Valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
Bij FC Twente heb je altijd het gevoel dat het aan de instelling ligt. Het elftal loopt namelijk over van de kwaliteit.
Wist ik wel!!@!1quote:
Scenario á la 2001 dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Ties02 het volgende:
Competitie kan je vergeten (denk dat de spelers dat al waren)
Alleen de beker kan dit drama seizoen nog redden
Peter Bosz zou geen slechte optie zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scenario á la 2001 dus.
Ik hoop echt dat Schreuder gewoon oprot en dat we de komende flink wat van deze lamzakken gaan verkopen
Kloptquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Frutsel het volgende:
Eerste helft was nog weL redelijk vond ik
Die zit veel te lekker in Zwolle.quote:
Las dat hij weg wou omdat er weinig mogelijkheden zijn bij PECquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit veel te lekker in Zwolle.
Hij is butthurt omdat hij geen spelers kan kopen, jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:40 schreef d1ce het volgende:
[..]
Las dat hij weg wou omdat er weinig mogelijkheden zijn bij PEC
Nu bij Twente ook niet. Volgens mij houden we amper een grijpstuiver over aan de eventuele verkopen van Casta en Coronaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is butthurt omdat hij geen spelers kan kopen, ja
Bij Twente blijven ze gewoon spelers halen, terwijl er geen geld isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is butthurt omdat hij geen spelers kan kopen, ja
Dat kan niet meer volgens de nieuwe regelsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Twente blijven ze gewoon spelers halen, terwijl er geen geld is
Dus Twente gaat eerstkomende jaren alleen maar afzakken... Overall wel beter voor de club om even wat pijn te lijden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan niet meer volgens de nieuwe regels
Die kans is zeer grootquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dus Twente gaat eerstkomende jaren alleen maar afzakken... Overall wel beter voor de club om even wat pijn te lijden.
Oh man, dat was nog erger afzien dan nuquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Slechter dan onder Vandereijken zal het niet worden toch
Je vergeet Rini Coolen nogquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh man, dat was nog erger afzien dan nu
Onder Van 't Schip was het net zo triest, Alfredje maakt de "top 3" compleet.
Oh verdomme, nog zo'n misbaksel jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je vergeet Rini Coolen nog
Beter dan Marsman.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh verdomme, nog zo'n misbaksel jaGelukkig hadden we ook goeie trainers: Meyer, Rutten, McClaren (1e dienstverband) en Preud'homme.
Ik wil Preud'homme HEEL graag terugzien in Enschede!
Hihaho.quote:
Onder Rutten was het ook erg goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:31 schreef Ties02 het volgende:
Preud'Homme
Onder hem heb ik denk het beste voetbal gezien
Da's hier ook wel vervangen door gelatenheid en een "het zal allemaal wel"-gevoel. Ik kijk nu al gauw 2 jaar met 0% verwachting naar een pot van Twente, maar kan me (gelukkig) nog wel opwinden over dramatisch spel of een negatieve uitslag. Helaas ebt dat na een uurtje alweer weg. Twente is Twente niet meerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef ReMcOrE het volgende:
de boosheid/irritatie over een nederlaag wordt bij mij steeds minder, dat zegt wel genoeg denk ik...
Boos zijn kun je na zo'n pot toch ook niet? Vechten voor een goede wedstrijd kan er blijkbaar niet vanaf bij de spelers. Verliezen mag, zolang er inzet te zien is op het veld. De keuze om volgend jaar geen SCC meer te nemen gaat steeds makkelijker, kom verdomme vanuit Amsterdam heen en weer voor zo'n waardeloze pot.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's hier ook wel vervangen door gelatenheid en een "het zal allemaal wel"-gevoel. Ik kijk nu al gauw 2 jaar met 0% verwachting naar een pot van Twente, maar kan me (gelukkig) nog wel opwinden over dramatisch spel of een negatieve uitslag. Helaas ebt dat na een uurtje alweer weg. Twente is Twente niet meer
Ik vanuit Groningen..quote:Op zondag 8 februari 2015 00:48 schreef Stienn het volgende:
[..]
Boos zijn kun je na zo'n pot toch ook niet? Vechten voor een goede wedstrijd kan er blijkbaar niet vanaf bij de spelers. Verliezen mag, zolang er inzet te zien is op het veld. De keuze om volgend jaar geen SCC meer te nemen gaat steeds makkelijker, kom verdomme vanuit Amsterdam heen en weer voor zo'n waardeloze pot.
Waarom zou je Koppers in je opstelling willen? Daar ga je echt geen hoog niveau mee bereiken.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het liefst zie ik Alfred morgen vertrekken en leu als Casta, Schilder, Mokhtar, Lachman, Børven en Martina komende zomer verkocht worden. Dan maar pauper doen en wat transfervrije kerels ophalen. Kerels die de beuk er in gooien. Het hoeft niet mooi, als er maar inzet getoond wordt.
Ik heb op .net een opstelling (4-4-2) neergekwakt die me wel iets lijkt (aangenomen dat Ziyech en Corona vertrekken, die hebben wel iets beters te doen dan voor dit lamlendige ploegje te spelen), al voeg ik nu Koppers toe:
nieuw/jeugd - nieuw/jeugd
Kusk * - Gutierrez ** - Ebecilio - Ould-Chikh
Koppers - Bjelland ** - Tapia - Ter Avest
Stevens
* is een linkspoot, wordt op rechtshalf/rechtsvoor misbruikt, kww
** ik hoop dat die twee blijven
Dan moet hem toch zelf duidelijk gemaakt worden dat ie maar op moet rotten? Dat ging vroeger ook nooit zo tam.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vanuit Groningen..
Maargoed mijn seizoenskaart zal ik nooit opzeggen, wel moet er iets veranderen volgend jaar. Hele TS vernieuwen, meer eigen jeugd erin en weer opbouwen. Ter Avest was best oké vandaag.
Ben alleen bang dat er geen geld is om Alfret te ontslaan.
Linksbacks zijn schaars, kun je beter met hem rondlopen dan Schilder, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je Koppers in je opstelling willen? Daar ga je echt geen hoog niveau mee bereiken.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef Solstice1 het volgende:
Lijkt er sterk op dat het hele technische gedeelte van 't zomer op de kop gaat. Rutten en Ten Hag worden vaak genoemd als duo dat de boel weer op poten zou moeten gaan zetten, Rutten als technisch directeur.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:21 schreef Q. het volgende:
Zoals ik het nu hoor zoeken ze een trainer die het gratis wil doen, misschien tegen een onkostenvergoeding. Er kan echt niets meer qua geld. Dat wordt volgend seizoen ook nog wat qua selectie.
Ik dacht dat het volgens Ome Joop juist wel lekker ging met de financiën. Dat hij daarom ook met een gerust hart het stokje kon overdragen. Wat zeg je eigenlijk, dat Munsterman een loopje neemt met de waarheid?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:21 schreef Q. het volgende:
Zoals ik het nu hoor zoeken ze een trainer die het gratis wil doen, misschien tegen een onkostenvergoeding. Er kan echt niets meer qua geld. Dat wordt volgend seizoen ook nog wat qua selectie.
Alsof die van de Belgische kampioen naar een Duitse middenmoter gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:31 schreef Ties02 het volgende:
Preud'Homme
Onder hem heb ik denk het beste voetbal gezien
Hij's fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof die van de Belgische kampioen naar een Duitse middenmoter gaat.
Van mensen met inside info op Twente online. NO1 had het al een keer genoemd en het werd later nog eens herhaalt. Rutten is persona non grata bij een deel van de supporters, het gros heeft zich d'r al overheen gezet, idem voor Ten Hag. Munsterman heeft zich zelfs al verzoend met beiden. Maar een en ander wordt pas duidelijk als Munsterman ook daadwerkelijk weg is begreep ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Zie Rutten nog niet zo snel vertrekken bij Feyenoord, en die is hier ook een beetje persona non grata bij een bepaald deel
Eghan, David en... nog eentje. Las idd dat het lekker liepquote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Solstice1 het volgende:
Dat middenveld van Jong Twente gisteren.
Hölscher als controlerende middenvelder. Schütte en Kusk kwamen ook meteen beter uit de verf.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eghan, David en... nog eentje. Las idd dat het lekker liep
Zou niet gek zijn. Vitesse speelt momenteel beter voetbal natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:42 schreef Ties02 het volgende:
Stevens was ook nog wel ok trouwens
Volgende week falen tegen Vites en dan rechterrijtje
Uh misloopt? We gaan de beker winnen hequote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn. Vitesse speelt momenteel beter voetbal natuurlijk.
Wel pijnlijk dat je op deze manier waarschijnlijk weer Europees voetbal misloopt.
Dat is geen zekerheidje. Zie Groningen als een zeer reële kanshebber.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uh misloopt? We gaan de beker winnen he
Je moet Excelsior ook zeker niet onderschatten (srs)quote:Op zondag 15 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen zekerheidje. Zie Groningen als een zeer reële kanshebber.
Wij moeten sowieso niemand onderschatten blijkt maar weer. Zo voetballen tegen dit Ajaxquote:Op zondag 15 februari 2015 18:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je moet Excelsior ook zeker niet onderschatten (srs)
tegen een ajax in vorm is niemand opgewassenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso niemand onderschatten blijkt maar weer. Zo voetballen tegen dit Ajax.
Ja, lag puur aan het feit dat Ajax onderschat werd.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso niemand onderschatten blijkt maar weer. Zo voetballen tegen dit Ajax.
Zou een prima keuze zijn alleen denk ik dat hij gewoon bij Feyenoord blijft.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:29 schreef Solstice1 het volgende:
Gerucht over Rutten nu ook in het AD trouwens.
Gaan we weer... hou me vastquote:Op maandag 16 februari 2015 11:24 schreef DonRaja het volgende:
Ik kom hier weer eens mijn verdriet delen.
Maar als je eerlijk en objectief naar het spel kijkt is dat toch ook helemaal niet onterecht?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
verliezen tegen Vitesse en hallo rechterrijtje zo ongeveer![]()
dat inderdaad niet, maar het is wel bagger in het kwadraatquote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als je eerlijk en objectief naar het spel kijkt is dat toch ook helemaal niet onterecht?
Als TD toch? Vreemde keuze.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:29 schreef Solstice1 het volgende:
Gerucht over Rutten nu ook in het AD trouwens.
Ja, bij die 3e goal laat die verdediger de bal gewoon lopenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat inderdaad niet, maar het is wel bagger in het kwadraatals je dat verdedigen ook weer zag gisteren (heb net samenvatting gezien), wat amateuristisch...
Ter Avest was vast bang dat 'ie hem in eigen doel zou trappenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij die 3e goal laat die verdediger de bal gewoon lopen
dat was nog een betere optie geweestquote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ter Avest was vast bang dat 'ie hem in eigen doel zou trappen
Mwa, gewoon een loeier geven, het stadion uit.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat was nog een betere optie geweest
Mwoch, lang niet zo'n baasje als Bilal, maar wel aardig. Denk een beetje hetzelfde niveau als Oosterwijk (spits) en Andersen (centrale verdediger).quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Morendo het volgende:
Is die Ter Avest nou een groot talent?
Right. Maar om even te speculeren. Zal hij ooit het Nederlandse elftal halen? Of ligt zijn lat lager?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoch, lang niet zo'n baasje als Bilal, maar wel aardig. Denk een beetje hetzelfde niveau als Oosterwijk (spits) en Andersen (centrale verdediger).
Kijk alleen al hoe vaak ze ook in de 90e minuut hebben gewonnen. Ze mogen nog blij zijn met de 8e plek. Tevens ligt dat ook wel aan Alfredje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als je eerlijk en objectief naar het spel kijkt is dat toch ook helemaal niet onterecht?
Waarom moest Breukers dan weg? Niet dat dat nou een fenomeen is, maar scoort bijna altijd wel een zesje. is toch niet minder dan Ter Avest.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoch, lang niet zo'n baasje als Bilal, maar wel aardig. Denk een beetje hetzelfde niveau als Oosterwijk (spits) en Andersen (centrale verdediger).
Gedeeltelijk, ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk alleen al hoe vaak ze ook in de 90e minuut hebben gewonnen. Ze mogen nog blij zijn met de 8e plek. Tevens ligt dat ook wel aan Alfredje.
Eens. Maar ze leveren wel erg veel wanprestaties. 2 keer van Excelsior verliezen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, ja.
Maar geweldig materiaal hebben ze ook niet.
Nog altijd beter materiaal dan een paar teams die nu voor ons staan..quote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, ja.
Maar geweldig materiaal hebben ze ook niet.
Bullshit, Ould-Chikh blijft lekker bij Twente.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Right. Maar om even te speculeren. Zal hij ooit het Nederlandse elftal halen? Of ligt zijn lat lager?
Ould-Chikh gaat deze zomer overigens naar Ajax toe. Schijnt al bijna rond te zijn.
Oosterwijk is weinig talentvol. Ter Avest wel, maar heeft als 17-jarige uiteraard nog het nodige te leren. Lijkt Andersen wel al voorbijgestreefd. Die is de laatste tijd aan een slechte reeks bezig. Al krabbelde hij de laatste wedstrijd bij de beloften weer wat op(tot z'n rode kaartquote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik zie tegen Vitesse liever het duo Bengtsson-Tapia dan Martina-Lachman (quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:03 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Oosterwijk is weinig talentvol. Ter Avest wel, maar heeft als 17-jarige uiteraard nog het nodige te leren. Lijkt Andersen wel al voorbijgestreefd. Die is de laatste tijd aan een slechte reeks bezig. Al krabbelde hij de laatste wedstrijd bij de beloften weer wat op(tot z'n rode kaart). Wat mij betreft blijft hij staan in ieder geval en komt Martina centraal te spelen met Bjelland, of halen ze Tapia een linie terug en laten ze Ebecilio weer op het middenveld d'rbij.
Martina kan prima centraal achterin, op rechtsback is het een ramp. Rennen met de bal aan de voet is niet zijn ding zeg maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik zie tegen Vitesse liever het duo Bengtsson-Tapia dan Martina-Lachman () centraal achterin spelen.
Ik geloof nooit dat Twente zondag wint.quote:
Ik mis Rosales wel zegquote:
Rosales is echt niet de enige die ik mis. Taidc en Guti bijvoorbeeld.quote:
Halen jullie ook eens niets uit Zwolle?quote:PEC Zwolle moet vrezen voor een volgende aderlating. Een dag na de aankondiging over het vertrek van verdediger Maikel van der Werff is het nu technisch directeur Gerard Nijkamp die in de belangstelling staat.
TC/Tubantia meldt dat Nijkamp wordt genoemd als de nieuwe, sterke technische man die FC Twente zo hard nodig heeft. Daar lijkt de PEC-directeur ook van op de hoogte te zijn. "Ik ben niet gebeld, maar ik hoor ook weleens wat", zegt hij.
Een vertrek naar Twente, dat al de nodige spelers bij PEC wegplukte, lijkt reëel. "Als er wel belangstelling is, sluit ik niets uit. Ik ben ambitieus", aldus Nijkamp, die een goede bekende is van de nieuwe Twente-directeur Gerald van den Belt.
Af en toe halen we idd 0 punten daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halen jullie ook eens niets uit Zwolle?
Halen jullie ook eens niets uit Groningen/Heerenveen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halen jullie ook eens niets uit Zwolle?
Hybride.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Spatzmann het volgende:
Wat lees ik nu voor engs, FC Twente in gesprek met Ten Cate over kunstgras voor de veste....
Lachman en Martina.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Sked het volgende:
Wie gaan er zondag bij jullie eigenlijk centraal in de defensie spelen? Bjelland is geschorst en op Teletekst staat dat Bengtsson geblesseerd is.
Rechter rijtje!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de zoveelste keer dat de knvb zit te dreigen met 3 punten aftrekIs goed joh, seizoen is toch al naar de kut.
quote:
quote:
Ze hebben niet doorgepakt na het kampioenschap, fout gegaan toen ze de wedstrijd van Ajax verloren bij de eerste van De Boer. Nooit meer goed gekomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan mij de topclub verhaaltjes nog herinneren en al die successupporters. Where are they now?
PEC is wel dichtbij.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben niet doorgepakt na het kampioenschap, fout gegaan toen ze de wedstrijd van Ajax verloren bij de eerste van De Boer. Nooit meer goed gekomen.
Waar ze nu zijn? Bij PEC, Ajax of Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |