Dat ja... Boeit mij ook niet maar er zijn een hoop jonge mensen die niets anders willen ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, slaat nergens op, loop je een beetje reclame te maken met zo'n logo, of je moet het écht
mooi vinden, ik heb meestal Levis broeken, maar alleen omdat die gewoon altijd goed zitten,
bij mij dan, maar als ik een ander merk tegenkom die ook goed zit zo ik die kopen al vind
ik het wel makkelijk dat ik bij Levis precies weet welke maat en lengte, kan ik het ook online
bestellen, dat soort dingen, voor de rest boeit het me niet die merken.
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar daar horen wij niet meer bijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja... Boeit mij ook niet maar er zijn een hoop jonge mensen die niets anders willen ...
Ken nog genoeg volwassenen die er nog steeds aan doen ....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar daar horen wij niet meer bij![]()
Dat is wel anders in de pubertijd wil je er graag ''bij horen'' en doe je met de ''mode'' mee en dat
soort shit, maar dat hoeft nu niet meer....
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken nog genoeg volwassenen die er nog steeds aan doen ....
Trusten fan... Geniet er nog maar even van ....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe naar die bolle luisteren![]()
Truste Chuf!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken nog genoeg volwassenen die er nog steeds aan doen ....
Dat is ook helemaal een foute gedachte alsof iedere puber er bij wil horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar daar horen wij niet meer bij![]()
Dat is wel anders in de pubertijd wil je er graag ''bij horen'' en doe je met de ''mode'' mee en dat
soort shit, maar dat hoeft nu niet meer....
Jij maakt toch alles zelf?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal een foute gedachte alsof iedere puber er bij wil horen.
Absoluut niet voor gek gelopen in die kleding, toen niet en nu nog niet.
Bepaalde zelf wel wat ik mooi vond en liet dat niet door een paar modebepalers me opleggen.
In de pubertijd willen de meesten toch echt wel graag ergens bij horen. Of het nu de mainstream mode is of een subcultuur. Er zijn er maar heel weinig die echt hun eigen weg gaan en zich nergens iets van aantrekken. Geldt trouwens ook voor volwassenen. We zijn nu eenmaal sociale wezens en dus conformeren we ons aan de sociale regels. De 1 wat meer dan de ander. En wat is "voor gek lopen"? That's all in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef drakin het volgende:
Dat is ook helemaal een foute gedachte alsof iedere puber er bij wil horen.
Absoluut niet voor gek gelopen in die kleding, toen niet en nu nog niet.
Bepaalde zelf wel wat ik mooi vond en liet dat niet door een paar modebepalers me opleggen.
precies ik maak mijn keuzes helemaal zelfquote:
Fann doet hetnu klinken alsof wij allemaal erbij wilden horen. Maar toen en ook nu heb je altijd mensen die juist dat niet willen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de pubertijd willen de meesten toch echt wel graag ergens bij horen. Of het nu de mainstream mode is of een subcultuur. Er zijn er maar heel weinig die echt hun eigen weg gaan en zich nergens iets van aantrekken. Geldt trouwens ook voor volwassenen. We zijn nu eenmaal sociale wezens en dus conformeren we ons aan de sociale regels. De 1 wat meer dan de ander. En wat is "voor gek lopen"? That's all in the eye of the beholder.
Die hanenkam en zo heb je toch ook gehad wegens een reden, niet omdat je dat zelf bedacht had of omdat niemand anders er één had?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Fann doet hetnu klinken alsof wij allemaal erbij wilden horen. Maar toen en ook nu heb je altijd mensen die juist dat niet willen.
Liep jij dan in bepaalde kleding om ergens bij te horen?
Ongetwijfeld, maar je doet minstens inspiratie op van een ander...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
precies ik maak mijn keuzes helemaal zelf
Er was helemaal niemand hier die ook een hanekam had.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je doet minstens inspiratie op van een ander...
Je had er eerder ook nog nooit één gezien?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was helemaal niemand hier die ook een hanekam had.
niks mis met wat inspiratie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je doet minstens inspiratie op van een ander...
ik typte een 2e postquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had er eerder ook nog nooit één gezien?
In je puberteit ben je zoekende naar je identiteit en daarbij hoort ook dat je zelf kleding gaat kopen ipv dat je ouders dat voor je doen. Ik ben vanwege mijn kleding nog weleens naar huis gestuurd door een leraar, dus blijkbaar vond ik het toen belangrijk om me te willen onderscheiden. De illusie dat je uniek bent, terwijl het gewoon afzetten tegen de heersende norm is. Niets mis mee, maar dat hebben miljarden anderen ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Liep jij dan in bepaalde kleding om ergens bij te horen?
Precies, en of dat nu 'gejat' is van Levis die het kant en klaar aanbied of iets van de straat, iedereen maakt zo z'n keuze op basis van eerdere keuzes van anderen. Er zijn er echt maar heel weinig die 100% origineel En onafhankelijk zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:56 schreef drakin het volgende:
[..]
niks mis met wat inspiratie.
Beter goed gejat dan zelf slecht verzonnen.
maar ik was al uit huisquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In je puberteit ben je zoekende naar je identiteit en daarbij hoort ook dat je zelf kleding gaat kopen ipv dat je ouders dat voor je doen. Ik ben vanwege mijn kleding nog weleens naar huis gestuurd door een leraar, dus blijkbaar vond ik het toen belangrijk om me te willen onderscheiden. De illusie dat je uniek bent, terwijl het gewoon afzetten tegen de heersende norm is. Niets mis mee, maar dat hebben miljarden anderen ook gedaan.
In je pubertijd? Ik ben pas het huis uitgegaan toen ik ben gaan studeren.quote:
Dat je het mooi vond staat niet ter discussie. Ik vond mijn hanekam en leren jas ook heel erg mooi. Waar het over gaat is of je door niets en niemand beinvloed wordt en dat je nergens bij wilt horen tijdens je pubertijd.quote:ik vond het gewoon mooi. Nou ja 2 kapsels vond ik ergmooi.Het ene was een hanekam en het andere lang haar. Ik had altijd kort haar. En het makkelijkste is dan de zijkanten wegscheren want dat lang laten groeien duurde me veel te lang.
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In je pubertijd? Ik ben pas het huis uitgegaan toen ik ben gaan studeren.
[..]
Dat je het mooi vond staat niet ter discussie. Ik vond mijn hanekam en leren jas ook heel erg mooi. Waar het over gaat is of je door niets en niemand beinvloed wordt en dat je nergens bij wilt horen tijdens je pubertijd.
Kindertjes mogen niet zelfstandig een abo afsluiten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef Kingstown het volgende:
De shop werkt weer kindertjes. Jullie kunnen allemaal weer een abo afsluiten.
We zijn allemaal kindertjes. Ongeacht onze leeftijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:13 schreef MadMaster het volgende:
Kindertjes mogen niet zelfstandig een abo afsluiten.
Je moet volwassen zijn of een verklaring van je ouders of voogd overleggen...
Dat zijn de mijne nog netquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zijn allemaal kindertjes. Ongeacht onze leeftijd.
Meteen mijn aantal notes gecheckt uiteraard. 13 stuks. Dat is 4 meer dan voor de shopcrash.
APK heeft gelijk. Dat zijn er idd verdacht weinig. Als ik me niet in de wereld van NWS had begeven, dan waren ze op de vingers van 1 hand te tellen geweest.
ik neem aan dat je die krijgt omdat je je niet zo netjes gedraagt of wat de bocht uitvliegt met een reactiequote:
Ja zoiets neem ik ook aan, maar het zouden ook positieve notes kunnen zijn... Maar ik heb dus geen idee waarvoor en wanneer ....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die krijgt omdat je je niet zo netjes gedraagt of wat de bocht uitvliegt met een reactie
Zolang je in 40+/MUZ een beetje meekletst is de kans op notes idd nihil.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik misdraag me nooit, dus daarvoor krijg ik ze niet. Ik wist niet eens dat er ook positieve notes zijn, ik denk ook niet dat ik die krijg. Want naast veel kletsen hier en bij de Top2000 val ik verder niet echt op.
felicitatie omdat je 100 bent geworden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb een bericht van de burgemeester !!!
Nu heb je z'n handtekening!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:20 schreef chufi het volgende:
welke?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:20 schreef chufi het volgende:
Zal ik doen als ik hem tegenkomquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je Eberhard vast ook zeggen dat ik Eberhard een lul vind...
Nope geen vriendinnen, mijn pubertijd begon in een nieuwe stad of stadje. Was een buitenbeentje, een einzelganger of hoe dat ook heet. Begon langzaam van roze naar zwarte kleding en mijn korte haar stond al rechtop(ik heb daar ook nog wel een foto van), daarna verhuisde ik(uit huis en ruim voordat ik 18 was)) naar een nieuw stadje en vond ik ook dat ik wel eens wat uit kon proberen bij de kapper.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Had je vrienden/vriendinnen die soortgelijk gekleed gingen, los van die hanekam?
Ik kan me niet voorstellen dat je of helemaal alleen op pad ging of met personen die totaal anders gekleed waren, bijv. wel met Levis broeken en kleding die op dat moment in algemene zin 'in' was...
Post u maar:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
en mijn korte haar stond al rechtop(ik heb daar ook nog wel een foto van)
Nee, ik was al puber, geen kind dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post u maar:
40+ / Foto's als kind
Zolang je nog geen 18 was kan het prima.quote:
Het is maar goed dat je niet naar die demo bent geweest FANN. Anders had je bij Rutte op de stoep moeten schijten.quote:
Maar deze is ook niet digitaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je nog geen 18 was kan het prima.
Staat ook een mooie foto van Deisyy tussen als pubermeisje.
Die ene man werd wel heel snel meegenomen zeg, omdat ie stilstond? Is dat ook al verboden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet naar die demo bent geweest FANN. Anders had je bij Rutte op de stoep moeten schijten.![]()
http://nos.nl/artikel/201(...)tie-in-den-haag.html
Een punker die naar de kapper gaat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
en vond ik ook dat ik wel eens wat uit kon proberen bij de kapper.
Maar gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope geen vriendinnen, mijn pubertijd begon in een nieuwe stad of stadje. Was een buitenbeentje, een einzelganger of hoe dat ook heet. Begon langzaam van roze naar zwarte kleding en mijn korte haar stond al rechtop(ik heb daar ook nog wel een foto van), daarna verhuisde ik(uit huis en ruim voordat ik 18 was)) naar een nieuw stadje en vond ik ook dat ik wel eens wat uit kon proberen bij de kapper.
Toen waren die nog betaalbaar. en hee was een mooi kapsel, dat ging ik toch zeker niet zelf doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een punker die naar de kapper gaat?
Op je 14e je kop kaal scheren met de ladyshave van je moeder is ook niet aan te raden, kan ik uit eigen ervaring melden...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een punker die naar de kapper gaat?
Scan die foto's nou effe.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen waren die nog betaalbaar. en hee was een mooi kapsel, dat ging ik toch zeker niet zelf doen?
Hmm op Fok? Is dat goed?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen...
Heb ik al gedaan, alleen niet geplaatstquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scan die foto's nou effe.
Please!!
Nou de punkers uit eind zeventiger jaren gingen echt niet naar de kapper.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen waren die nog betaalbaar. en hee was een mooi kapsel, dat ging ik toch zeker niet zelf doen?
Nee, in algemene zin.quote:
Neem ook deze drempel dan...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, alleen niet geplaatst
Dat verbaast me vaak bij die einzelgängermeisjes. Met niemand contact , maar wel op piepjonge leeftijd zwanger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Eenzaam roze meisje komt in stad raakt zwanger.
Als je jeuk hebt, moet je toch krabben...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat verbaast me vaak bij die einzelgängermeisjes. Met niemand contact , maar wel op piepjonge leeftijd zwanger.
Iets klopt er niet in die redenatie.
Ik ken er genoeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel van die verhalen wil je horen?
Begin jaren 80, recht van school naar de soos, de hele dag op straat rondhangen, tot diep in de nacht op stap en dan ergens in kraakpand crashen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg.
Niet zo dramatisch allemaal, maar vaak met niet echt happy end...
Niet iedereen is zo ....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik echt in een heel ander wereldje ben opgegroeid
Heeft met de sociale achtergrond te maken denk ik, de hele buurt was werkeloos, afgekeurd en crimineel.quote:
Als jij een Punker was met bijbehorend kapsel en kleding en alles dan was je juist iemand die bij eenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope geen vriendinnen, mijn pubertijd begon in een nieuwe stad of stadje. Was een buitenbeentje, een einzelganger of hoe dat ook heet. Begon langzaam van roze naar zwarte kleding en mijn korte haar stond al rechtop(ik heb daar ook nog wel een foto van), daarna verhuisde ik(uit huis en ruim voordat ik 18 was)) naar een nieuw stadje en vond ik ook dat ik wel eens wat uit kon proberen bij de kapper.
deze is ook leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet naar die demo bent geweest FANN. Anders had je bij Rutte op de stoep moeten schijten.![]()
http://nos.nl/artikel/201(...)tie-in-den-haag.html
Ik ken het wel, heb het ook gedaan, maar mijn beide ouders hadden een nette baan, ik ging vaak netjes op school, maar wilde waarschijnlijk toch net even meer avontuur...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft met de sociale achtergrond te maken denk ik, de hele buurt was werkeloos, afgekeurd en crimineel.
Ik vind het grappig zoals je weer met zo'n heel verhaal komt... En iedereen gewoon even op zn plaats zet... Stelletje punkers en krakers denken dat ze heel wat zijn... Maar hier mag iedereen zijn zoals ie is en zoals ie was ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat 1 zo'n opmerking zo'n heisa kan veroorzaken, fucking hell, kan je niks meer zeggen
Maar wat wilde je nou eigenlijk zeggen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij een Punker was met bijbehorend kapsel en kleding en alles dan was je juist iemand die bij een
bepaalde groep wilde horen, maar misschien zie ik dat verkeerd hoor![]()
Ik was niet zo'n bijzondere puber, en dan heb ik het over een 14 jarige, ik hoorde gewoon bij
een groepje spijkerbroekenmeiden en het liefst was dat een bepaald merk, met natuurlijk
de spijkerjasjes enzo.
Pas later ging ik mijn eigen gang, maar ook toen werd je toch min of meer beïnvloed door
''mode'' dan was het weer hip om een spijkerbroek te hebben met héle wijde pijpen en
dan weer strakke, slim marketing trucje van de spijkerbroekenfabrikanten, een spijkerbroek
gaat immers járen mee, dus af en toe veranderen ze iets, lage taille, hoge taille, ik heb
nu van alles wat ...
Maar goed, als ik iets verkeerds gezegd heb en je voelt je beledigd mijn excuses, ik kan dan
beter voor mezelf spreken denk ik, maar ik weet wel dat mijn oudste zus in zo kort mogelijke
rokjes liep, want dat was toen mode, als ze daar nu een foto van ziet zegt ze ook, sjezus...
het kon ook geen cm korter anders liep ik in mijn slip![]()
En een andere zus heeft in tuinbroeken gelopen, samen met d'r vriendje, en zo heb ik
wel tig voorbeelden, maar op foto's van vroeger kan je heel goed zien welke kleding
in de ''mode'' wasen er waren natuurlijk altijd ''verschillende stromingen'' je had
''underground'' en disco, soulkikkers werden dat ook wel genoemd en je had de hippies,
allemaal groepjes die zich ''onderscheiden'' van de andere groepjes en daar hoort punk ook
bij in mijn hoofd, maar in de jouwe dus niet, ook goed...
Dat je van allerlei groepen hebt denk ik?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat wilde je nou eigenlijk zeggen?
Eén zo'n opmerking?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat 1 zo'n opmerking zo'n heisa kan veroorzaken, fucking hell, kan je niks meer zeggen
Dat drakin ''ook'' meedeed met de ''mode'' ofzoiets?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat wilde je nou eigenlijk zeggen?
Ja toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat je van allerlei groepen hebt denk ik?
wees maar blij dat ik niet naast je zatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén zo'n opmerking?
Je schrijft een hele pagina hier vol...
Gelukkig welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
Maar hier mag iedereen zijn zoals ie is en zoals ie was ...
Niet gedoucht vanmorgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
wees maar blij dat ik niet naast je zat
o ja dat las ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Chufi, waarom kreeg je nou een brief van de burgemeester?
De bushalte zal wel verplaatst worden of zoiets.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij kwam me vertellen dat ik straks anders het land niet meer uit mag ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem aan dat bovenstaande ironie is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het grappig zoals je weer met zo'n heel verhaal komt... En iedereen gewoon even op zn plaats zet... Stelletje punkers en krakers denken dat ze heel wat zijn... Maar hier mag iedereen zijn zoals ie is en zoals ie was ...
OK, dan had je naast me mogen zitten...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik douche iedere morgen! Anders voel ik me niet ''wakker''
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kwam me vertellen dat ik straks anders het land niet meer uit mag ...
Tokkies kende ze nog niet toen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies... jij was gewoon ouderwets pauper
Ik weet helemaal niet of ik dat wel wilquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan had je naast me mogen zitten...
Dat hoeft ook niet, maar jij begon er over.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ik dat wel wil
Je paspoort is bijna verlopen dus. Jeuh.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kwam me vertellen dat ik straks anders het land niet meer uit mag ...
Nee, dat is pas sinds de ''familie Tokkie'' eigenlijk, maar nu lijkt het wel alsof dat gewoon eenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tokkies kende ze nog niet toen.
Kijk, zo kan je nog eens mensen bijschrijven op je 'Ik ken....'-lijstje...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je paspoort is bijna verlopen dus. Jeuh.
Krijg je daar tegenwoordig een brief over?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je paspoort is bijna verlopen dus. Jeuh.
Over 2 maanden ja idd...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat z'n paspoort verlopen is...
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat is pas sinds de ''familie Tokkie'' eigenlijk, maar nu lijkt het wel alsof dat gewoon een
ingeburgerd woord is, wel lullig als je achternaam toevallig óók Tokkie is ..![]()
Er was toen sprake van mensen die hun naam gingen veranderen, die hadden daar best
last van
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg je daar tegenwoordig een brief over?
Digitale melding op mijnoverheid.nlquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg je daar tegenwoordig een brief over?
Handig...quote:
Dan was je een kraker, met dreadlocks?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
Heb zelf ook ooit gekraakt en er in gewoond... Ik was alleen geen punker ....
Ik weet het, maar je brengt het zo grappig...quote:
oh...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wet het, maar je brengt het zo grappig...
ow...quote:
da's best mazzel danquote:De Tokkies woonde hier niet zo heel ver vandaan en toen ze hun huis uitgeknikkerd werden, gingen ze op zoek naar een ander huis. Hebben ze hier ook nog gekeken met Emile Ratelband, die ze ging helpen.
Toen vond ik het iets minder leuk, maar ze zijn nooit gekomen...
Ja maar dat kan ook een rijbewijs zijn, maar volgens mij kun je daarop niet naar het buitenland reizen...quote:
Kan wel, mag niet...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een rijbewijs zijn, maar volgens mij kun je daarop niet naar het buitenland reizen...
Als er bij de grens een dienstklopper staat, is je ritje snel voorbij...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat, kom je een eind...
Is dit een bingo item?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik reis nooit ver, dus de laatste keer eindelijk besloten dat een paspoort onzinnig is.
niet van mijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een bingo item?
Ik heb deze vaker gehoord...
Karina is mod op TV geworden. Tijd om je Deisyy topic te gaan uppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik 4 of zo, de meeste met gaatjes er in...
Wordt tijd dat ze weer een baan vindt....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina is mod op TV geworden. Tijd om je Deisyy topic te gaan uppen.
Ja, werd goed opgepakt door al die zeiksnollen...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina is mod op TV geworden. Tijd om je Deisyy topic te gaan uppen.
Kregen we als bonus ook nog gratis een rode tampony op bezoek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Ja, werd goed opgepakt door al die zeiksnollen...
whut?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, werd goed opgepakt door al die zeiksnollen...
Mag je op FB ook geen tetten posten?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:29 schreef Kingstown het volgende:
Lol.
GC / Facebook profiel uitgeschakeld
Altijd zo leuk als jij dingen leest die anders bedoelt worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
whut?
ik vond het primamaakt mij geen zak uit wie hier mod is, als ik het maar niet hoef te zijn
Schijnbaar niet. Ik zal het eens uit gaan proberen.quote:
ah... ik wacht wel op de uitleg van MM danquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd zo leuk als jij dingen leest die anders bedoelt worden.
En MM die dat dan straks weer uit komt leggen.
[..]
Schijnbaar niet. Ik zal het eens uit gaan proberen.
Grote tegenvaller voor je kan ik je melden. Ik hoop dat je ervan kunt slapen vannacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
jij hebt vast geen FB toch? Zou me zwaar tegenvallen als je dat wel had eigenlijk
Ik leg niks meer uit, ik zeg voortaan dat ik de post grappig vind.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd zo leuk als jij dingen leest die anders bedoelt worden.
En MM die dat dan straks weer uit komt leggen.
KT doet heel conservatief, maar is dat absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Kingstown doet modern? Wait, what?
Facebook is allang gekaapt door bejaarden, dus ik ben daar prima op m'n plek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Kingstown doet modern? Wait, what?
Gelukkig vonden je ouders dat slettebak gedoe op je 14e een goed initiatief...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:13 schreef sacha het volgende:
[lief dagboek]
toen ik op de middelbare school zat heb ik een experiment gedaan...
als brugpieper was ik zoals ik op de lagere school was...
het jaar daarop heb ik mij verkleed als disco slettebak, met als gevolg veel disco slettebak vrienden...
het jaar daarna heb ik mij gekleed als balletje, met als gevolg veel ballen vrienden...
het jaar daarop ging ik zwart, met als gevolg bla bla bladieba...
ik wist genoeg en doe sinds dien aan wat ik zelf mooi vind...
volgende fase van mijn experiment was het klooster en de gevangenis maar dat vonden mijn ouders niet zo'n goed idee...
[/lief dagboek]
Als je dat écht gedaan hebt dan heb je mijn eeuwige respectquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:13 schreef sacha het volgende:
[lief dagboek]
toen ik op de middelbare school zat heb ik een experiment gedaan...
als brugpieper was ik zoals ik op de lagere school was...
het jaar daarop heb ik mij verkleed als disco slettebak, met als gevolg veel disco slettebak vrienden...
het jaar daarna heb ik mij gekleed als balletje, met als gevolg veel ballen vrienden...
het jaar daarop ging ik zwart, met als gevolg bla bla bladieba...
ik wist genoeg en doe sinds dien aan wat ik zelf mooi vind...
volgende fase van mijn experiment was het klooster en de gevangenis maar dat vonden mijn ouders niet zo'n goed idee...
[/lief dagboek]
jeu.... dat vind ik nou zó NIET bij jouw passenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grote tegenvaller voor je kan ik je melden. Ik hoop dat je ervan kunt slapen vannacht.
welluk stulpje?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
En het stulpje hierboven is van haar:
[ afbeelding ]
Weer fout, want er was niemand in dat stadje die dat had, ik was echt de enige op school. Pas een paar steden later had ik wel vrienden, maar dat varieerde van allerlei culturen tot new wave en blonde meiden met spijkerbroeken. Dus niet iemand opgezocht vanwege kleding.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat drakin ''ook'' meedeed met de ''mode'' ofzoiets?
[..]
Ja toch?
Oké, jij bent de uitvinder van Punk, dan houden we het gewoon daaropquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Weer fout, want er was niemand in dat stadje die dat had, ik was echt de enige op school. Pas een paar steden later had ik wel vrienden, maar dat varieerde van allerlei culturen tot new wave en blonde meiden met spijkerbroeken. Dus niet iemand opgezocht vanwege kleding.
Klikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
jeu.... dat vind ik nou zó NIET bij jouw passen
Ik huurde een kamer toen ik in de grote stad kwam, kwam in aanraking met mensen en met concerten, maar niemand byzonder die bleef hangen. werd er niet zwanger van.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in algemene zin.
Eenzaam roze meisje komt in stad(je) in aanraking met ongure types, vindt onderdak in een kraakpand, raakt daar aan de drugs, moet daarvoor haar lichaam verkopen, raakt ongewenst zwanger, krijgt een drieling en weet van ellende niets anders meer te bedenken dan met twee messen zwaaiend over straat te gaan in Groningen en eindigt dan uiteindelijk in de gracht, afgeschoten door een politiekogel...
Ik verzin het niet...
De punktijd was zelfs al voorbij, was pas jaren 80/begin 90quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, jij bent de uitvinder van Punk, dan houden we het gewoon daarop
Toen woonde Griekse Neef bij ons in, met hanekam en al, misschien ben je half Grieksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
De punktijd was zelfs al voorbij, was pas jaren 80/begin 90
maar eh... heb je die foto nou?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
De punktijd was zelfs al voorbij, was pas jaren 80/begin 90
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, jij bent de uitvinder van Punk, dan houden we het gewoon daarop
Ik ben wel een halfbloedjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen woonde Griekse Neef bij ons in, met hanekam en al, misschien ben je half Grieks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben wel een halfbloedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat KAN geen toeval zijn![]()
Ja staat in het smoelenboekquote:
Staat er al heel lang hoor, had MM geloof ik eens geplaatstquote:
mew... ik wil een foto van JOU zienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat er al heel lang hoor, had MM geloof ik eens geplaatst
Vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooruit dan maarBommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nog 8 minquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Doe ik gisteren een bestelling op Bol.com, bezorging dinsdagavond tussen 18.00-21.30 en nog steeds niets binnen. Ik haat dat
Dan moeten ze niet zeggen dinsdagavond 27 januari tussen 18.00-21.30 uur.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeggen dinsdagavond 27 januari tussen 18.00-21.30 uur.
het is écht waarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je dat écht gedaan hebt dan heb je mijn eeuwige respect
Je maakt gewoon makkelijk vrienden en iedereen past zijn/haar kledingstijl aan jou aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]
het is écht waar![]()
toen ik tijdens mijn zwarte periode blauwe contactlenzen kocht om er als een alien uit te zien begon men zich echt zorgen te maken
nee, ik maak mijzelf geen illusiesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt gewoon makkelijk vrienden en iedereen past zijn/haar kledingstijl aan jou aan.
Drs PPquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was de enige in de buurt die ging "studeren"
Studeren was bij mij in de buurt alles hoger dan de LTS of huishoudschool.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Aan de kant van de familie van mijn ene oma was ik de eerste ( en volgens mij nog steeds de enige) die naar de universiteit ging. Mijn ene oudtante hechtte daar nogal waarde aan, in haar ogen had ik het echt gemaakt.
dat fotografisch geheugen is bingo kaart materiaalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Huiswerk maken deed ik nooit en diploma's heb ik gehaald met spiektechnieken en fotografisch geheugen.
Je gaat je er toch aan hechten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:20 schreef sacha het volgende:
dat fotografisch geheugen is bingo kaart materiaal
Die verven het gewoon hoor, zit in het ziekenfonds daarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb jij met Ieren?
Persoonlijk kan ik die redheads wel waarderen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want je hebt ze in de aanbieding?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:06 schreef Koen66 het volgende:
hier niemand die toevallig een prepay kaart zoekt?
Simkaart van m'n zoon, maar ja die belt zo weinig en bij die provider moet je verplicht ieder half jaar opwaarderenquote:
Hoeveel staat er nog op?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef Koen66 het volgende:
lol, mag dus niet in V&A verkocht worden merk ik
Eur 18, maar ik moet eerst weer Eur 10 opwaarderen om dat bruikbaar te makenquote:
waardeloos is dat. Daarom weggegaan bij Telfort toen ze dat invoerdenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Simkaart van m'n zoon, maar ja die belt zo weinig en bij die provider moet je verplicht ieder half jaar opwaarderen
En aan dat opwaarderen zit een minimun dat ie nooit niet haalt in 6 maand?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Simkaart van m'n zoon, maar ja die belt zo weinig en bij die provider moet je verplicht ieder half jaar opwaarderen
minimaal Eur 10, dat kind belt misschien 2x per maand. is meer dat ie bereikbaar isquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En aan dat opwaarderen zit een minimun dat ie nooit niet haalt in 6 maand?
andere zoon heeft Simyo, die is top, als je maar ieder half jaar 1x belt of SMSedquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waardeloos is dat. Daarom weggegaan bij Telfort toen ze dat invoerden
als ik er niks mee doe is ie zo vanzelf opgezegt, byebye Eur 18....quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
Ik zelf ben niet geïnteresseerd, maar wie weet iemand anders, maar zoals je het voorstelt zal men gauw een ander alternatief kiezen.... Opzeggen zou ik zeggen en een Simyo nemen dan ...
Ja maar nu moet je dus 28 E verbellen om die 18 Euro ook te gebruiken .... Iets is hier niet logisch ....quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik er niks mee doe is ie zo vanzelf opgezegt, byebye Eur 18....
is gewoon alleen geschikt voor veelbellersquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu moet je dus 28 E verbellen om die 18 Euro ook te gebruiken .... Iets is hier niet logisch ....
Welk merk?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:06 schreef Koen66 het volgende:
hier niemand die toevallig een prepay kaart zoekt?
ik heb zelf van werk KPN, vrouwlief abo van Simyo, oudste zoon prepaid Simyo, en jongste dus deze Lebara meukquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
Ik ga aan het eind vanmn contract ook maar weer eens bekijken hoe en wat.... Ik bel ook niet of nauwelijks, en dan voornamelijk naar het buitenland ...
Grote Straat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het begint met 123 en rest past er mooi bij.
En alles cash toch ...quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor MP dingen heb ik aparte prepaid.
Dus eigenlijk gebruik je 4 verschillende telefoons.... Je lijkt wel op die Suri vriendin die ik een tijdje date... Die had ook elke keer weer andere nummers ,,,quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da's echt lachen soms, vragen ze om telefoonnummer via mail, stuur ik het.
Ze bellen dan en ik neem niet op.
Stuur dan SMS: "Sorry ben nu even alleen bereikbaar via mail of sms.
2 telefoons en 1 tablet die ik zeer zelden gebruik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gebruik je 4 verschillende telefoons.... Je lijkt wel op die Suri vriendin die ik een tijdje date... Die had ook elke keer weer andere nummers ,,,
Het nut van FB heb ik nooit begrepen en nooit account gemaakt.quote:
Ik had al vrij vroeg een account voordat het echt bekend was en deed er al niets mee... Nu kijk ik voornamelijk, maar iedereen post vnl eigenaardigheden die ze op het net tegenkomen.. Maar zo volg ik mn dochter nog een beetje op afstand... Zelf post ik er niet of nauwelijks...quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het nut van FB heb ik nooit begrepen en nooit account gemaakt.
Wil ik er echt iets bekijken dan regel ik dat wel met schoonzoon.
Ik heb ook zoiets ... 3 jaar terug al weer... Ik had iemand aan een job geholpen... En ik zou daar 500 E voor krijgen ... Mocht ik iets voor bestellen.. Toen idd een Asus Transformer gekocht.. Was er een probleem met de vergoeding ... gezeik over de op naam stelling van de bon... Uiteindelijk kreeg ik het geld in dinerbonnen.. Altijd handig voor een etentje of als kado ...quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
En de tablet heb ik in opwelling gekocht omdat het hip was maar vond het niet echt handig zo'n ding.
Vanaf dat ik breedband internet had zat ik al snel op FXP forums en Irc dingen te doen waardoor ik altijd gezorgd heb om buiten schot te blijven ook als er sites opgerold werden waar ik aardig bij betrokken was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had al vrij vroeg een account voordat het echt bekend was en deed er al niets mee... Nu kijk ik voornamelijk, maar iedereen post vnl eigenaardigheden die ze op het net tegenkomen.. Maar zo volg ik mn dochter nog een beetje op afstand... Zelf post ik er niet of nauwelijks...
Wij hadden op mijn werk iemand die zn eigen server in het netwerk had hangen en iedereen die wou kon access kijgen tot alle laatste series en films die hij er op zette , ook vanuit huis en zo... Zo faut maar ja dat kan dus bij een ISP....quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vanaf dat ik breedband internet had zat ik al snel op FXP forums en Irc dingen te doen waardoor ik altijd gezorgd heb om buiten schot te blijven ook als er sites opgerold werden waar ik aardig bij betrokken was.
Kende gozer die werkte bij iets met bitjes en dikke verbinding in Ede toen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden op mijn werk iemand die zn eigen server in het netwerk had hangen en iedereen die wou kon access kijgen tot alle laatste series en films die hij er op zette , ook vanuit huis en zo... Zo faut maar ja dat kan om bij een ISP....
Ik hield me daar niet zo mee bezig, terwijl ik in 1992 nog beheer deed over Surfnet, maar denk dat dat een ander Surfnet was ...quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Later draaide ik nog aardige tijd de Surfnet DVD Direct Connect Hub.
Minimaal 10mbit upload met IP check.
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar laptops .... Ik heb nog 2 desktops staan, maar die staan op de slaapkamers en die gebruik ik nooit.. Alle data gaat hier op een NAS...quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dikke auto's zijn vervangen door dikke PC's
De NAS is gewoon mijn PC, daar zit ook 12 TB in.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar laptops .... Ik heb nog 2 desktops staan, maar die staan op de slaapkamers en die gebruik ik nooit.. Alle data gaat hier op een NAS...
Downloaden heb ik mijn schoonzoon voor, die is nog stuk jonger en fanatieker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
In deze digitale wereld hebben al meer aan media materiaal verzameld om tot ons pensioen 24/7 te kunnen kijken of luisteren... Ik download steeds minder..
Pas maar op.. Binnen de kortste keren staat je 12 TB vol met 100-en films in blueray kwaliteitquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Downloaden heb ik mijn schoonzoon voor, die is nog stuk jonger en fanatieker.
Heb nog wel wat HD's liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op.. Binnen de kortste keren staat je 12 TB vol met 100-en films in blueray kwaliteit
Trutsenquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:22 schreef chufi het volgende:
Morgen verder want ik ga weer eens een poging ondernemen ...
Ik heb een simpele NASquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NAS is gewoon mijn PC, daar zit ook 12 TB in.
Belangrijke dingen back ik up naar Gdrive.
Foto's laat ik ook op de kaartjes staan na wat uitzoeken.
Als kaartje vol is pak ik andere en bewaar de oude
Muziek heb ik ook nog op LP en de verzameling staat op 3 plekken.
In mijn berging staan 2 geluid installaties van Peavey voor tuinfeestjes, verder liggen er 4 wielen met banden van mijn auto die ik vervangen heb, een katalysator, er staat een vriezer en verder nog wat oude PC dingen en monitors.quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je berging een beetje geordend? Vraag ik me dan af ...
Ben best lui geworden en vast werk moet ik niet aan denken meer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 05:42 schreef sigme het volgende:
Mogge. Vandaag maar weer eens kantoor. Gister & eergister getegeld; van vrije dagen krijg ik vaak spierpijn.
Ik las dat ze (Kraftwerk) dit jaar nog naar Utrecht komen voor een openingsconcert van de Tour de France die daar van start gaatquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:04 schreef sigme het volgende:
Vanochtend was kraftwerk op de radio. In een 'klassieke' uitvoering, op radio 4:
KraftwerkModel (arr.)Balanescu Quartet
Ik heb collega's die niet weten wat radio 4 is.
Is dat weer een nieuwe of dezelfde?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:17 schreef chufi het volgende:
Het was ook wel weer erg lang rustig in de stad..
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-amsterdam.html
Dezelfde als vannacht, alleen had je dat nog niet hier besproken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is dat weer een nieuwe of dezelfde?
Kan het niet meer bijhouden nu.
Ok, ik snap het weer nu, het is wachten op de volgende.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dezelfde als vannacht, alleen had je dat nog niet hier besproken.
Dat hoppen tussen verschillende SC's heeft zo z'n nadelen. Je kan makkelijk de draad kwijtraken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok, ik snap het weer nu, het is wachten op de volgende.
Ja en ik heb de UTO SC nog niet bekeken.. Sorryquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dezelfde als vannacht, alleen had je dat nog niet hier besproken.
Vraag me sowieso af of er wel enige draad inzit?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hoppen tussen verschillende SC's heeft zo z'n nadelen. Je kan makkelijk de draad kwijtraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |