Nouja, het is gewoon feit dat het uberhaupt mogelijk is op de juridische faculteit van RUG en dat vind ik er al erg genoeg. Op de management faculteit geven ze nóg meer en nóg makkelijker punten weg, het is echt zielig daar in Groningen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bartje doet het erom, door telkens te moeten menen alsof je bonuspunten bij de vleet krijgt door gewoon aanwezig te zijn en je smoel te tonen hier. Das pertinent onwaar, althans op de juridische faculteit. Tenminste vanuit mijn eigen ervaring, hoe ze het eerste jaar anno nu hebben ingericht zou ik niet weten
Niet nodig, ben klaar voor vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:54 schreef Boterbartje het volgende:
Joosie, jij mag verder plassen. Ik ga in bed boardwalk kijken en dan hopen dat m'n band de nacht haalt.
Heb nog 20% accu en oplader ligt bij vriendin.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:55 schreef Ties02 het volgende:
een vriendin hebbenLekkere ook nog muahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste dag sinds 2 week dat ik alleen in bed kruip nu... maar helaas met lege band
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:55 schreef Ties02 het volgende:
een vriendin hebbenArme Ties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat Pax of Tiesje weer wat te klappen? Als in: dat jij nu een klapband hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekkere ook nog muahahaha.
Eerste dag sinds 2 week dat ik alleen in bed kruip nu... maar helaas met lege band
Ik heb hem gisterochtend opgeladen. Toen gister hele dag om, afgelopen nacht slaapgetracked, vandaag ook hele dag om. Best veel op gekeken, heb ook de constante horloge stand aan. Notificaties etc. kijk ook best vaak naar m'n hartslag.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet nodig, ben klaar voor vandaagKijk ze en hoelang doe je gemiddeld met de band?
Dat doe ik altijd wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef Ties02 het volgende:
Als er niet expliciet wordt gevraagd om een ongeschoonde cijferlijst mag ik dan ook gewoon de onvoldoendes weglaten?
Justemquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb hem gisterochtend opgeladen. Toen gister hele dag om, afgelopen nacht slaapgetracked, vandaag ook hele dag om. Best veel op gekeken, heb ook de constante horloge stand aan. Notificaties etc. kijk ook best vaak naar m'n hartslag.
Nu dus nog 20%. Best wel ok dus. Zou zeggen dat hij het 1 3/4 dag vol houdt. Waarschijnlijk door horloge modus.
Jij hebt een klapobsessie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat Pax of Tiesje weer wat te klappen? Als in: dat jij nu een klapband hebt?
quote:
Naah, das eerder Pax, die klapt er duidelijk over uit de schoolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij klapt er liever niet over uit de school
De RU geeft trouwens alleen officiele geschoonde cijferlijsten uit. Als je een ongeschoonde lijst moet aanleveren moet je een osiris uitdraai meegevenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef Ties02 het volgende:
Als er niet expliciet wordt gevraagd om een ongeschoonde cijferlijst mag ik dan ook gewoon de onvoldoendes weglaten?
Ik maak ze altijd zelf in wordquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De RU geeft trouwens alleen officiele geschoonde cijferlijsten uit. Als je een ongeschoonde lijst moet aanleveren moet je een osiris uitdraai meegeven
12/12 goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik leer de arresten nu van essentie naar naam
weet niet wat de beste volgorde is eigenlijk
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:17 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat ik geen onvoldoende meer heb gehaald sinds ik gewoon de boeken lees en zelf de belangrijke dingen markeer. Die studeersnel samenvattingen zijn echt funest. Voor mij voortaan boeken+oude tentamens. Arresten samenvattingen vind ik dan wel weer handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |