abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149092564

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
HOLY.gif defokkingfoker - mpad-killer
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
noiconn.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
ibrahimovic.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
Jiang153 - Megamarco2
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
2urtv6c.gif OverRated - Faithless__NL
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
cr7.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
eye-human-60x60.jpg SanAnt - ghpeet
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer - Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX
loader.gif Leonos - LeonosNL
maniack28.PNG Maniack28 - Koekenbakker28

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

SPOILER: 2015 game releases
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

_O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 26 januari 2015 @ 23:46:01 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149092861
Kwaliteit van het opnemen vind ik trouwens niet geweldig. Niet echt HD volgens mij. Bij FIFA niet in ieder geval.

Kun je inmiddels al wel filmpjes rechtstreeks naar je eigen Youtube-kanaal uploaden, of moet dat nog steeds met een omweg gebeuren, bijvoorbeeld via FB!?

Ben benieuwd naar de nieuwe PS+ titels voor Februari. Ik hoop op Arkham Origins (PS3) en Tomb Raider (PS4).

Daarnaast mag JourneyHD wel eens uitkomen. Duurt te lang.
pi_149092899
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?
Jawel maar dan slaat die het op in de galerij. Vanaf daar weet ik het eigenlijk niet.
Irene is bae <3
pi_149092934
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
Kwaliteit van het opnemen vind ik trouwens niet geweldig. Niet echt HD volgens mij. Bij FIFA niet in ieder geval.

Kun je inmiddels al wel filmpjes rechtstreeks naar je eigen Youtube-kanaal uploaden, of moet dat nog steeds met een omweg gebeuren, bijvoorbeeld via FB!?

Ben benieuwd naar de nieuwe PS+ titels voor Februari. Ik hoop op Arkham Origins (PS3) en Tomb Raider (PS4).

Daarnaast mag JourneyHD wel eens uitkomen. Duurt te lang.
Dit is een GTAV filmpje van me... volgens youtube is het 720, maar het lijkt er niet op....

pi_149092955
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Jawel maar dan slaat die het op in de galerij. Vanaf daar weet ik het eigenlijk niet.
Naar je capture gallery gaan vanuit het playstation menu en dan kan je sharen op youtube.
pi_149093959
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Naar je capture gallery gaan vanuit het playstation menu en dan kan je sharen op youtube.
nice mom kill _O_ altijd lekker als je zelf zoveel damage doet :P Had mijn run ook moeten opnemen toen ik die hele verdieping deed zonder geraakt te worden :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149094758
Heb ook mijn 9e binnen. :)
Met Azazel, wel zo makkelijk.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 03:01:42 #8
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149095546
D20 en Knife _O_
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 27 januari 2015 @ 03:56:01 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149095621
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit is een GTAV filmpje van me... volgens youtube is het 720, maar het lijkt er niet op....

Yeah, blijft een beetje zonde dat je niet echt in hoge kwaliteit kunt opnemen. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.

Anyway, Driveclub weer gedaan vandaag, inclusief 1 Japanse track (erg mooi). Game bevalt prima, en begint nu ook moeilijker te worden, dus dat is ook leuk.

Erg goede design qua tracks: de meeste vind ik erg leuk om op te rijden (en vooralsnog alles nog 'droog', dus als het regent ziet het er weer anders uit, net als met verschillende tijden enzo...), dus een hoog replay-gehalte, en laadtijden zijn ERG goed. Heerlijke racer, precies zoals ik altijd al aangaf dat ik ze wil hebben, namelijk fantasy-tracks, met de nadruk op FUN en schoonheid, en de AI is prima.

Enige minpunten zijn (uiteraard) de DLC, de muziek, de car-selectie (volgens mij alleen maar EU-cars) , en dat je bij de fabrieks-auto's niet de kleur kunt veranderen, dus OF je krijgt de kleur die de game aan de auto heeft gegeven, OF je eigen Club design, of een vooropgezette design, maar dat is allemaal rood-zwart-wit...

Dat hele Club gedoe en de online MP heb ik nog niet echt geprobeerd. Wel even een naam gegeven aan mijn club en gespeeld met het design enzo, maar meer nog niet. Ik werd vrijwel meteen uitgenodigd voor een club, maar dat hield dan in dat ik weer uit mijn eigen club moest gaan, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Ik weet niet of ik het beter vind dat de Project Gotham games, want die hadden een soortgelijke gameplay en pittige (maar eerlijke) AI, maar in veel opzichten waren die laatste games ook nog wat beter qua content (meer lokaties, meer voertuigen, meer verschillende soorten weer), muziek (meer keus), en (voor die tijd) misschien ook wel graphics.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat nog gaat komen voor Driveclub, en helemaal naar wat ze van plan zijn met een volgend deel.

Over PGR4 gesproken, ik weet dat niet iedereen deze mening zal delen, maar zat het vorige week weer even te spelen, en toen even op de bikes gefocussed (even 1-2 chapters bike-races gedaan), en dat vond ik toch wel een aparte maar geslaagde toevoeging. Ik begrijp dat het in races tussen auto's en bikes misschien een beetje uit de toon valt, maar bikes vs bikes vond ik wel erg goed gedaan, en misschien zelf wel de beste bike-racer van last-gen, terwijl het eigenlijk maar gewoon een 'extra' is in een car-game. Erg knap.

Het maakt me ook benieuwd of ze zoiets voor Driveclub zouden kunnen toevoegen, dus gewoon een bike-pack releasen en dat je die gewoon, puur tegen andere bikes, kunt gebruiken op de bestaande banen.

Voor GT7 gaat het gerucht trouwens al dat ze er bikes aan toevoegen, wat ik zelf erg leuk zou vinden.

Sowieso hoop ik dat ze voor Driveclub de Toyota Trueno AE86 nog gaan toevoegen, al is het alleen al vanwege de cult-status als de auto uit Initial D, in combinatie met de Japanse tracks.
pi_149095626
Kan iemand me de binding van isaac uitleggen? Lijkt me echt een heel simpel platformer game die je zo op spele.nl kunt tegenkomen.. Echter hoor ik vele positieve verhalen erover :?
أنا مغربي
  dinsdag 27 januari 2015 @ 04:15:59 #11
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149095639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 04:02 schreef A_Valbuena het volgende:
Kan iemand me de binding van isaac uitleggen? Lijkt me echt een heel simpel platformer game die je zo op spele.nl kunt tegenkomen.. Echter hoor ik vele positieve verhalen erover :?
Het is een soort van donkere Zelda maar dan met steeds vijanden en verschillende items die je kan gebruiken om ze te verslaan . En ik zou het woord simpel niet in de mond nemen,het heeft vele lagen en je moet er een beetje tactiek voor gebruiken.
RED ONS HENNIEGOD
pi_149095821
Yi-Long, je kunt de kleuren van auto's aanpassen in de Garage, optie staat in het hoofdmenu. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:20:06 #13
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149096942
Hoe zit dat nou dat de laatste 15 min. worden opgenomen? Werkt ook voor geen flikker ofwel
leef de leven
pi_149096992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef RRuben het volgende:
Hoe zit dat nou dat de laatste 15 min. worden opgenomen? Werkt ook voor geen flikker ofwel
Wat bedoel je precies?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:26:40 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_149097008
Snap dat ook nooit echt met opnemen :P Als ik wil opnemen en op de opnemen knop druk heeft ie al een filmpje van de laatste 15min. Je kan niet zeggen van, ik ga vanaf nu een 15 min opnemen helaas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_149097022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef RRuben het volgende:
Waarom zou dat niet werken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149097038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat ook nooit echt met opnemen :P Als ik wil opnemen en op de opnemen knop druk heeft ie al een filmpje van de laatste 15min. Je kan niet zeggen van, ik ga vanaf nu een 15 min opnemen helaas.
Jawel hoor, doublepress op je sharebutton.

https://support.us.playst(...)ing-the-share-button
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:30:26 #18
64831 2NutZ
pi_149097057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Jawel hoor, doublepress op je sharebutton.

https://support.us.playst(...)ing-the-share-button
Wat vaag? ik heb juist dat vaker geprobeerd, dacht dat het zo werkte... maar bij mij komt ie dan altijd al met videobeelden die ik dan kan/mag uploaden...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_149097084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat vaag? ik heb juist dat vaker geprobeerd, dacht dat het zo werkte... maar bij mij komt ie dan altijd al met videobeelden die ik dan kan/mag uploaden...
Dan is of je playstation, of je controller stuk. Want zo werkt het bij mij wel namelijk.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:34:01 #20
64831 2NutZ
pi_149097107
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dan is of je playstation, of je controller stuk. Want zo werkt het bij mij wel namelijk.
Dan zal ik wel in de war zijn ofzo.
pi_149097258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan zal ik wel in de war zijn ofzo.
je de toetsen ook aanpassen naar eigen keuze.
pi_149097259
Probeer het nog een keer zou ik zeggen... als je 2 keer snel drukt dan zie je ook een rood filmlogo verschijnen links boven in je beeldscherm. Een keer drukken is inderdaad dat menu, waar je ook je clip kan saven.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:46:28 #23
64831 2NutZ
pi_149097306
Ga het vanavond gelijk testen.. thanks
Voglens mij heb ik niks veranderd aan toetsen.
pi_149097389
nou Dying Light binnen voor heel weinig :) Ben benieuwd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:02:49 #25
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149097630
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
Zeker digitaal dan ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:05:05 #26
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149097678
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, blijft een beetje zonde dat je niet echt in hoge kwaliteit kunt opnemen. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.

Anyway, Driveclub weer gedaan vandaag, inclusief 1 Japanse track (erg mooi). Game bevalt prima, en begint nu ook moeilijker te worden, dus dat is ook leuk.

Erg goede design qua tracks: de meeste vind ik erg leuk om op te rijden (en vooralsnog alles nog 'droog', dus als het regent ziet het er weer anders uit, net als met verschillende tijden enzo...), dus een hoog replay-gehalte, en laadtijden zijn ERG goed. Heerlijke racer, precies zoals ik altijd al aangaf dat ik ze wil hebben, namelijk fantasy-tracks, met de nadruk op FUN en schoonheid, en de AI is prima.

Enige minpunten zijn (uiteraard) de DLC, de muziek, de car-selectie (volgens mij alleen maar EU-cars) , en dat je bij de fabrieks-auto's niet de kleur kunt veranderen, dus OF je krijgt de kleur die de game aan de auto heeft gegeven, OF je eigen Club design, of een vooropgezette design, maar dat is allemaal rood-zwart-wit...

Dat hele Club gedoe en de online MP heb ik nog niet echt geprobeerd. Wel even een naam gegeven aan mijn club en gespeeld met het design enzo, maar meer nog niet. Ik werd vrijwel meteen uitgenodigd voor een club, maar dat hield dan in dat ik weer uit mijn eigen club moest gaan, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Ik weet niet of ik het beter vind dat de Project Gotham games, want die hadden een soortgelijke gameplay en pittige (maar eerlijke) AI, maar in veel opzichten waren die laatste games ook nog wat beter qua content (meer lokaties, meer voertuigen, meer verschillende soorten weer), muziek (meer keus), en (voor die tijd) misschien ook wel graphics.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat nog gaat komen voor Driveclub, en helemaal naar wat ze van plan zijn met een volgend deel.

Over PGR4 gesproken, ik weet dat niet iedereen deze mening zal delen, maar zat het vorige week weer even te spelen, en toen even op de bikes gefocussed (even 1-2 chapters bike-races gedaan), en dat vond ik toch wel een aparte maar geslaagde toevoeging. Ik begrijp dat het in races tussen auto's en bikes misschien een beetje uit de toon valt, maar bikes vs bikes vond ik wel erg goed gedaan, en misschien zelf wel de beste bike-racer van last-gen, terwijl het eigenlijk maar gewoon een 'extra' is in een car-game. Erg knap.

Het maakt me ook benieuwd of ze zoiets voor Driveclub zouden kunnen toevoegen, dus gewoon een bike-pack releasen en dat je die gewoon, puur tegen andere bikes, kunt gebruiken op de bestaande banen.

Voor GT7 gaat het gerucht trouwens al dat ze er bikes aan toevoegen, wat ik zelf erg leuk zou vinden.

Sowieso hoop ik dat ze voor Driveclub de Toyota Trueno AE86 nog gaan toevoegen, al is het alleen al vanwege de cult-status als de auto uit Initial D, in combinatie met de Japanse tracks.
En dan speel jij waarschijnlijk met een controller, met een goed stuurtje wordt het helemaal gaaf. Alleen ben ik al level 50 en dan heb je niet veel meer te winnen behalve online en sterren. Met Driveclub online kom je weer de nodige idioten tegen die alleen maar rammen maar dat heb je met alle racegames.
pi_149097773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:02 schreef janrad het volgende:

[..]

Zeker digitaal dan ?
yup
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:19:34 #28
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149098034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:05 schreef janrad het volgende:

[..]

En dan speel jij waarschijnlijk met een controller, met een goed stuurtje wordt het helemaal gaaf. Alleen ben ik al level 50 en dan heb je niet veel meer te winnen behalve online en sterren. Met Driveclub online kom je weer de nodige idioten tegen die alleen maar rammen maar dat heb je met alle racegames.
Is zo'n stuurtje (incl Wheelstand Pro) de 500+ euro waard wat jouw betreft?
Twijfel echt hard om een stuurtje tzt te kopen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:27:08 #29
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149098200
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:19 schreef jackson het volgende:

[..]

Is zo'n stuurtje (incl Wheelstand Pro) de 500+ euro waard wat jouw betreft?
Twijfel echt hard om een stuurtje tzt te kopen.
Ik heb de T300 voor ¤ 315,— gekocht en zelf iets van hout in elkaar geknutseld om het op vast te zetten. Ik heb veel meer plezier van DC met een stuurtje dan met een controller, dus ja ik vind het het geld wel waard. Ik denk er nu zelfs over om the Crew te gaan kopen :')
pi_149098213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die flutgame?
pi_149098272
Ik hou het wel bij een controller voor DC al betekent het dat ik meestal ergens in de onderste regionen zit qua tijden, maar dat boeit me wat minder. :P

Die Japanse tracks zijn echt allemaal top trouwens zeg, heerlijk racen daar.

Vandaag als het goed is de Apex DLC incl. de nieuwe auto's, vanavond even in de Enzo scheuren. :)
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:31:06 #32
231686 budvar
budvar
pi_149098282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Jij hebt hem al gespeeld dan? Reviews zijn er namelijk nog niet ben dus benieuwd hoe je weet dat het een flutgame is.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_149098290
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:27 schreef xminator het volgende:

[..]

28
pi_149098346
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef budvar het volgende:

[..]

Jij hebt hem al gespeeld dan? Reviews zijn er namelijk nog niet ben dus benieuwd hoe je weet dat het een flutgame is.
Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Enorme flop zal het worden.
pi_149098380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef xminator het volgende:

[..]

:(
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:36 #36
231686 budvar
budvar
pi_149098381
quote:

[..]

Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed en leuk uit. Heb me ook met Dead Island erg vermaakt gaat met deze ook wel lukken denk ik.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:38:59 #37
231686 budvar
budvar
pi_149098466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:35 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

:(
Laat even weten wat jij er van vindt, hebben we meer aan dan aan iemand die het bij voorbaat al afschiet.
pi_149098492
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:35 schreef budvar het volgende:

[..]

Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed en leuk uit. Heb me ook met Dead Island erg vermaakt gaat met deze ook wel lukken denk ik.
Je kan er jezelf vast mee vermaken, maar het zal geen topgame zijn denk ik.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:40:22 #39
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149098504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

28
Ik heb hem besteld maar de bluray versie is uitgesteld tot eind februari :( . Baal ik wel van.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:40:49 #40
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149098516
quote:

[..]

En we hebben een trol dames en heren.

[ Bericht 1% gewijzigd door janrad op 27-01-2015 10:47:21 ]
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:45:54 #41
231686 budvar
budvar
pi_149098631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Je kan er jezelf vast mee vermaken, maar het zal geen topgame zijn denk ik.
Wat zijn wel topgames volgens jou dan?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 11:08:31 #42
231686 budvar
budvar
pi_149099199
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

28
Waar kan je hem zo goedkoop scoren eigenlijk?
pi_149099382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef janrad het volgende:

[..]

En we hebben een trol dames en heren.
:').

Zal een metacritic score krijgen van ~70 of denk jij dat het 85+ zal worden?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:16:41 #44
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099386
Is er hier iemand die Saints row the third speelt ?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 11:20:26 #45
231686 budvar
budvar
pi_149099491
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Ga je geen antwoord geven op de vraag wat jij dan wel topgames vindt? Dan kan ik het wel raden, COD en FIFA zeker? :')
pi_149099520
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef janrad het volgende:
Op een PS4? Lijkt me knap
pi_149099522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef janrad het volgende:
Je bedoelt Re-elected?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:23:13 #48
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Geen idee, ik beoordeel zelf of ik een game leuk vind of niet. Dead Island heb ik me goed mee vermaakt dus dat gaan met Dying light ook wel lukken denk ik. Ik heb wel iets met zombies, ik ben ook een fan van The Walking Dead. De TV serie dan.
pi_149099575
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef budvar het volgende:

[..]

Ga je geen antwoord geven op de vraag wat jij dan wel topgames vindt? Dan kan ik het wel raden, COD en FIFA zeker? :')
CoD :')_!

Games waarin ik meeste tijd heb besteed:
Grand Theft Auto V
The Binding of Isaac: Rebirth
Dragon Age: Inquisition
BF 4
Fifa 15.

Er is nog niet zo veel bijster veel op de PS4 helaas.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:23:53 #50
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je bedoelt Re-elected?
Ja die bedoel ik eigenlijk :%
pi_149099609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:23 schreef janrad het volgende:

[..]

Geen idee, ik beoordeel zelf of ik een game leuk vind of niet. Dead Island heb ik me goed mee vermaakt dus dat gaan met Dying light ook wel lukken denk ik. Ik heb wel iets met zombies, ik ben ook een fan van The Walking Dead. De TV serie dan.
Het zal vast een game zijn waar je een persoon mee kan vermaken, maar geen topgame. Ik schaar dying light in de categorie zoals Saints Row. Leuk om af en toe te spelen maar je mist niet veel als je het niet hebt gespeeld.
pi_149099648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:23 schreef janrad het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik eigenlijk :%
Ja dat speel(de) ik
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:27:47 #53
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099662
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja dat speel(de) ik
En was het wat ? Ik heb op Youtube het een en ander gezien, ziet er wel leuk uit maar kan niet goed zien waar het over gaat. Of gaat het gewoon nergens over.
pi_149099684
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:08 schreef budvar het volgende:

[..]

Waar kan je hem zo goedkoop scoren eigenlijk?
deel 'm met een vriend via us store :P
pi_149099698
Je had Dying Light ook door een prijsfout voor 17,8 euro kunnen kopen (vervolgens nog delen = ~9 euro de man) :p.
pi_149099775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:27 schreef janrad het volgende:

[..]

En was het wat ? Ik heb op Youtube het een en ander gezien, ziet er wel leuk uit maar kan niet goed zien waar het over gaat. Of gaat het gewoon nergens over.
Het gaat nergens over: alien invasion, jij bent de president en je gaat in een soort matrix simulatiewereld waarin je gevangen bent de boel redden. Nou ja, redden :+

Het spel neemt zich duidelijk niet serieus qua verhaal, maar het is tof om met superkrachten de boel kort en klein te slaan :+
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 11:36:59 #57
231686 budvar
budvar
pi_149099837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:28 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

deel 'm met een vriend via us store :P
:? Wist niet dat dat kon. Hoe werkt dat dan?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:51:41 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149101680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:29 schreef xminator het volgende:
Je had Dying Light ook door een prijsfout voor 17,8 euro kunnen kopen (vervolgens nog delen = ~9 euro de man) :p.
Ik heb gewoon 70 euro betaald, zouden ze bij iedereen moeten doen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:03:22 #59
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149103663
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het gaat nergens over: alien invasion, jij bent de president en je gaat in een soort matrix simulatiewereld waarin je gevangen bent de boel redden. Nou ja, redden :+

Het spel neemt zich duidelijk niet serieus qua verhaal, maar het is tof om met superkrachten de boel kort en klein te slaan :+
Ah dat is er een voor mij.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:22:05 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149104298
Volgens mij komt Dying Light vrijdag pas uit?

Here are the DIGITAL release dates:

NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_149104361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef maniack28 het volgende:

NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
ligt er dus aan waar je het koopt.. heb al ff gespeeld.
pi_149104472
Wat ik nog steeds een keer wil is dat Playstation je games met 0% trophies laat verwijderen. Op de Xbox 360 kon dat en dat was echt wel relax. Nu heb ik al een paar games in mijn lijst staan met 0% trophies die ik toch nooit meer zal spelen. Zo hou je je lijst een beetje netjes.

Even zeuren :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:37:57 #63
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149104839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik nog steeds een keer wil is dat Playstation je games met 0% trophies laat verwijderen. Op de Xbox 360 kon dat en dat was echt wel relax. Nu heb ik al een paar games in mijn lijst staan met 0% trophies die ik toch nooit meer zal spelen. Zo hou je je lijst een beetje netjes.

ja zou wel chil zijn, maar trophies boeien de meeate mensen toch niet ;)
leef de leven
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:38:47 #64
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149104863
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:

Dat was toch al mogelijk?

Wat ik zou willen is mijn PSN veranderen :')
Irene is bae <3
pi_149105027
Is er al bekend wat de februari PSN+ games worden?
pi_149105139
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
Is er al bekend wat de februari PSN+ games worden?
Meestal woensdag bekend toch?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:47 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149105163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef maniack28 het volgende:

NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
Ik zit nu te spelen :P
pi_149105243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Meestal woensdag bekend toch?
Klopt, morgenmiddag uurtje of 5.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:53:16 #69
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149105445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 06:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Yi-Long, je kunt de kleuren van auto's aanpassen in de Garage, optie staat in het hoofdmenu. ;)
Ah thanks :) Beetje omslachtig, maar dan gaan we dat eens bekijken :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:55:32 #70
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149105541
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik zit nu te spelen :P
Zeker op de Amerikaanse? Wat een fuckers weer... ik wil gewoon op de normale legal manier fucking games spelen zonder dat ik genaaid word omdat die tyfusamerikanen zo nodig eerst een game moeten krijgen.

Wat de fuck is uberhaupt de reden dat een game in EU later uitkomt als het fucking digitaal is.

/////pissedoffis
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:59:54 #71
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149105698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zeker op de Amerikaanse? Wat een fuckers weer... ik wil gewoon op de normale legal manier fucking games spelen zonder dat ik genaaid word omdat die tyfusamerikanen zo nodig eerst een game moeten krijgen.

Wat de fuck is uberhaupt de reden dat een game in EU later uitkomt als het fucking digitaal is.

/////pissedoffis
Geen idee waarom het anders is.... Maarja ik koop ze altijd via de US aangezien het 20e goedkoper is
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:02:24 #72
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149105798
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Geen idee waarom het anders is.... Maarja ik koop ze altijd via de US aangezien het 20e goedkoper is
Ja en ik niet, omdat ik me i.t.t. anderen in deze wereld aan de regels hou die gesteld worden. Die 20 euro kan me gestolen worden, ik geef niet om geld en betaal graag wat ik het waard vind. Echter ben ik echt wel een beetje klaar met deze "gespreide" releases. Er is 0, maar dan ook 0 reden om in een wereld waar digitaal download/stream de way to go is games/films/muziek of wat dan ook op andere tijden te releasen. Het enige wat het veroorzaakt is meer illegale downloads en tevens frustratie en ongeloof van kopers over het niet kunnen komen als een of andere amerikaan dat wel kan.
pi_149105830
Hmmm, mijn interesse in Dying light is zojuist wel even toegenomen toen ik er achter kwam dat je met 4 man de campaign kan co-oppen. Als de reviews een beetje positief zijn kan het zo maar zijn dat ik de game een kans ga geven.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:03:59 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149105878
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, mijn interesse in Dying light is zojuist wel even toegenomen toen ik er achter kwam dat je met 4 man de campaign kan co-oppen. Als de reviews een beetje positief zijn kan het zo maar zijn dat ik de game een kans ga geven.
Wist je dat echt nog niet? Dat was juist een groot plus punt inderdaad :D
pi_149105939
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft voor mij totaal geen meerwaarde als het alleen online kan.
pi_149105961
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wist je dat echt nog niet? Dat was juist een groot plus punt inderdaad :D
Volgens mij wist ik het wel maar nog niet bij stil gestaan voor mezelf dat het dan best nog wel eens tof zou kunnen zijn om met z'n vieren door zo'n stad te rennen. Beetje zombies killen, beetje wapens upgraden, dit dat.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:03 #77
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149108552
Nou, ik kan iig de game al downloaden..
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:27:08 #78
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149108656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Nou, ik kan iig de game al downloaden..
Hier ook. :)
You dont believe me ? Read this line again.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:28:39 #79
64831 2NutZ
pi_149108699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Volgens mij wist ik het wel maar nog niet bij stil gestaan voor mezelf dat het dan best nog wel eens tof zou kunnen zijn om met z'n vieren door zo'n stad te rennen. Beetje zombies killen, beetje wapens upgraden, dit dat.
Super tof idd.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:33:47 #80
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_149108896
Ik wacht wel tot 27 februari tot Dying light hier uitkomt.

Heb liever weer een kast vol hardcopies, kan ik het spel nog eens uitlenen :).
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_149108992
Tropico 5 besteld. Lijkt me tof :Y
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:42:03 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149109199
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik wacht wel tot 27 februari tot Dying light hier uitkomt.

Heb liever weer een kast vol hardcopies, kan ik het spel nog eens uitlenen :).
Pussy je durft gewoon niet :D
pi_149110029
Conan en Binding of Isaac :')
http://www.twitch.tv/teamcoco/v/3712515
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:29:22 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149110577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Cikx het volgende:
Conan en Binding of Isaac :')
http://www.twitch.tv/teamcoco/v/3712515
Aandacht te kort ofzo :') echt stelletje trieste mongolen af en toe op twitch
pi_149110626
Conan niet kennen :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:39:51 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149110836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Conan niet kennen :')
Deze?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 18:04:04 #87
231686 budvar
budvar
pi_149111426
Raar dat er nog geen reviews zijn van Dying Light. Enige die ik kan vinden is deze beknopte(en dan ook nog voor de pc).

http://www.pcworld.com/ar(...)s-coming-in-hot.html

Klinkt goed volgens mij, ga hem als ik vrij ben volgende week wel halen.
pi_149111485
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef budvar het volgende:
Raar dat er nog geen reviews zijn van Dying Light.
Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).
Wat me meteen zorgen baart, want als het zo kort dag is, dan hebben ze meestal wat te verbergen :')
pi_149111532
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).
Wat me meteen zorgen baart, want als het zo kort dag is, dan hebben ze meestal wat te verbergen :')
Bij SOM was dit ook het geval en dat bleek een prima game ^O^
pi_149111602
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Was awesome idd _O_
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 18:26:49 #91
231686 budvar
budvar
pi_149112028
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat terwijl ze eerst stellig beweerde dat er geen review embargo zou zijn(als de pers geen spellen krijgt is dat ook niet nodig natuurlijk :') )

http://www.forbes.com/sit(...)rs-no-review-copies/
pi_149112558
quote:

[..]

Wat snap je niet aan 'meestal'? Plus dat we die nog een krappe week eerder hadden, dat wordt nu een stukje lastiger :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:00:05 #93
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149113084
quote:

[..]

Secret of Mana?
pi_149113278
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Secret of Mana?
Shadow of Mordor.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:08:06 #95
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149113305
Dying light inmiddels gedownload , helemaal happy. Ik dacht dat ga ik wel trekken tot 00:00 , lekker uurtje gamen *)Niet dus. Vrouw en dochter geveld door de griep |:( .Timing is everything :(
pi_149113321
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'meestal'? Plus dat we die nog een krappe week eerder hadden, dat wordt nu een stukje lastiger :P
Ik snap alles aan meestal, maar aangezien SoM ook van Warner af komt zou je wellicht de conclusie kunnen trekken dat ze nu met Dying light, net zoals een tijdje terug met SoM niks te verbergen hebben. Je zou hier een verband kunnen zien in plaats van jezelf zorgen te maken, snappie? Just saying.
pi_149113399
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef budvar het volgende:

[..]

En dat terwijl ze eerst stellig beweerde dat er geen review embargo zou zijn(als de pers geen spellen krijgt is dat ook niet nodig natuurlijk :') )

http://www.forbes.com/sit(...)rs-no-review-copies/
Mja, technisch gezien is er geen embargo idd :')
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 19:37:42 #98
231686 budvar
budvar
pi_149114310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, technisch gezien is er geen embargo idd :')
Staat in die update dat ze nu wel download codes hebben, kan nooit lang meer duren dan denl ik.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:52:05 #99
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149114883
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Shadow of Mordor.
Ohja, thanks brah!
SoM is mij erg goed bevallen :D
Persoonlijk vond ik hem wel een tikkeltje kort qua verhaal, maar ik heb hem wel uitgespeeld!

Ik wacht met smart op een volgende game die mijn aandacht kan behouden.

Ik heb nu the last of us, binding of isaac,
Shadow of mordor (uit)gespeeld.

Heb Dragon Age Inquisition nog niet uitgespeeld. Nauwelijks nog mee begonnen maar moet het nog maar eens een kans geven. Vind wel veel fetch quests.
pi_149114964
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ohja, thanks brah!
SoM is mij erg goed bevallen :D
Persoonlijk vond ik hem wel een tikkeltje kort qua verhaal, maar ik heb hem wel uitgespeeld!

Ik wacht met smart op een volgende game die mijn aandacht kan behouden.

Ik heb nu the last of us, binding of isaac,
Shadow of mordor (uit)gespeeld.

Heb Dragon Age Inquisition nog niet uitgespeeld. Nauwelijks nog mee begonnen maar moet het nog maar eens een kans geven. Vind wel veel fetch quests.
Speel eerst de eerdere delen van Dragon Age, deeltje 1 is de betere game maar deel 2 zorgt voor een goede background story voor deel 3.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:06:53 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149115475
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Speel eerst de eerdere delen van Dragon Age, deeltje 1 is de betere game maar deel 2 zorgt voor een goede background story voor deel 3.
1 had ik millenia geleden gespeeld, die was een stukje tactischer. Deel 2 heb ik niet gespeeld :@ Ga ik ook niet aanschaffen.
pi_149115528
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

1 had ik millenia geleden gespeeld, die was een stukje tactischer. Deel 2 heb ik niet gespeeld :@ Ga ik ook niet aanschaffen.
effe priaten baaien :@ of cutscenes kijken op joeptoep, legt uit waarom de mages en templars echt tot een oorlog zijn gekomen

overigens:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=980228
dying light voor 20 dollar door een foutje, geen idee of het nog werkt ik heb geen interesse in het spel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 20:11:37 ]
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 20:35:43 #103
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149116490
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

effe priaten baaien :@ of cutscenes kijken op joeptoep, legt uit waarom de mages en templars echt tot een oorlog zijn gekomen

overigens:
dying light voor 20 dollar door een foutje, geen idee of het nog werkt ik heb geen interesse in het spel
zal wel gefixt zijn inmiddels, ik durf t iig niet meer aan
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:42:36 #104
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149119271
Hoe is dying Light? Ben van plan om het gewoon vrijdag te kopen.
leef de leven
pi_149121307
Zelden zo OP geweest, met Brimstone en Guppy :D

pi_149121491
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik snap alles aan meestal, maar aangezien SoM ook van Warner af komt zou je wellicht de conclusie kunnen trekken dat ze nu met Dying light, net zoals een tijdje terug met SoM niks te verbergen hebben. Je zou hier een verband kunnen zien in plaats van jezelf zorgen te maken, snappie? Just saying.
Alsof Warner alleen goede spellen uitbrengt. Moet ik laatste Batman (Origins) nog even aanhalen qua bugs of zo :P

We merken het wel. Het is sowieso niet mijn genre spel, ik ben redelijk klaar met zombies. Dus ik laat het schieten, of het nu een prima spel is of niet. Nu bezig met Grim Fandango en daar geniet ik meer van. Memory lane, alles. Je hebt zelfs de oude DOS-modus als je wil O+
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:34:55 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149121842
Iemand enig idee hoe ik een PS4 kan fixen die de ejectbug heeft? Hij blijft piepen terwijl hij uit staat (niet in rust mode dus). :{
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149121843
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alsof Warner alleen goede spellen uitbrengt. Moet ik laatste Batman (Origins) nog even aanhalen qua bugs of zo :P

We merken het wel. Het is sowieso niet mijn genre spel, ik ben redelijk klaar met zombies. Dus ik laat het schieten, of het nu een prima spel is of niet. Nu bezig met Grim Fandango en daar geniet ik meer van. Memory lane, alles. Je hebt zelfs de oude DOS-modus als je wil O+
Is Grim Fandango ook aan te raden als je hem nog nooit gespeeld hebt en er dus ook geen nostalgische gevoelens bij hebt? :P
pi_149121901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is Grim Fandango ook aan te raden als je hem nog nooit gespeeld hebt en er dus ook geen nostalgische gevoelens bij hebt? :P
Als je van adventures houdt? Ja. Het is een van de betere imho (oke, day of the tentacle komt ook nog O+ ).
pi_149122036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een PS4 kan fixen die de ejectbug heeft? Hij blijft piepen terwijl hij uit staat (niet in rust mode dus). :{
http://www.geek.com/games(...)ct-disc-bug-1600574/
pi_149122131
quote:
http://imgur.com/a/DjLuD
pi_149122168
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je van adventures houdt? Ja. Het is een van de betere imho (oke, day of the tentacle komt ook nog O+ ).
Tof, ben benieuwd.
pi_149122199
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet niet... heb al die games vroeger al gespeeld en laatst heb ik via dosbox nog day of the tentacle gedaan. Een prachtige trip down memory lane maar ik heb niet echt zin meer om dat er geld voor neer te leggen, dan speel ik liever telltale of quantic dream games.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:56:53 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149122862
quote:
Optie een al meerdere keren gedaan, nu ook optie twee.

Beter blijft dat ding goed werken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:09:19 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149123422
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

overigens:
Ja ik had al zoiets gezien. Alleen dan op "the keep". Kon je ook in vogelvlucht je keuzes maken.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 23:12:22 #116
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149123579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:24 schreef Cikx het volgende:
Zelden zo OP geweest, met Brimstone en Guppy :D

main azazel anders eens, dan heb je altijd een kleine brimstone variant.

met wat leuke items erbij heb je dan echt enrome bazen runs! Dingen als angel / satan heb je in 2/3 hits dood enzp
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:31:44 #117
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149124552
Nog waard om Diablo 3 voor PS4 te halen of kan ik beter geld besparen en nieuwe games halen?
Irene is bae <3
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:38:15 #118
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149124880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

met wat leuke items erbij heb je dan echt enrome bazen runs! Dingen als angel / satan heb je in 2/3 hits dood enzp
eckte gaan het met samson of ??? proberen
RED ONS HENNIEGOD
pi_149125147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:31 schreef Jiang153 het volgende:
Nog waard om Diablo 3 voor PS4 te halen of kan ik beter geld besparen en nieuwe games halen?
Zeker je cash waard, superveel content voor je geld.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:44:32 #120
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149125169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Zeker je cash waard, superveel content voor je geld.
Ja maar als ik solo die dungeons zit te doen is dat ook triest :')

Heb gehoord dat er veel hackers zijn, is dat zo?
Irene is bae <3
pi_149125177
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Eckte eckte spelen met The lost 8-)
pi_149125213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja maar als ik solo die dungeons zit te doen is dat ook triest :')

Heb gehoord dat er veel hackers zijn, is dat zo?
Multiplayer maakt alles beter idd, en als je met randoms speelt dan is de kans op hackers idd groot.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:47:19 #123
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149125309
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Multiplayer maakt alles beter idd, en als je met randoms speelt dan is de kans op hackers idd groot.
Ja oke maar Diablo op console is volgens mij zo dood als wat vergeleken met PC, dus het zal meestal met randoms zijn ja.
Irene is bae <3
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:51:21 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149125477
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Eckte eckte spelen met The lost 8-)
maar dat durf ik niet ;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_149126173
pi_149128847
pi_149128888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed omgaan met die charge shots.
pi_149128963
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja oke maar Diablo op console is volgens mij zo dood als wat vergeleken met PC, dus het zal meestal met randoms zijn ja.
Ik moet zeggen,random online is niet meer leuk met al die hackers.die lopen gewoon zo erdoorheen.
pi_149128990
Nog meer mensen met een Planetside 2 betakey? Add Vempel doen we een potje :)

Laat maar, ik heb twee US codes ontvangen :') wtf....

[ Bericht 31% gewijzigd door I.C.O.N. op 28-01-2015 09:04:59 ]
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:08:57 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149129351
quote:
Nice.

Reptile is wel een van de toffere personages.
pi_149129915
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nice.

Reptile is wel een van de toffere personages.
"I have no quarrel with you."

"I WILL TEAR YOUR FLESH"

"I now have a quarrel with you."
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:11:22 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149130171
Gisteren Binding of Isaac nog eens geprobeerd maar ik zuig echt in die game :') Verder dan Cave 1 kom ik echt niet, ik pak veeel te gemakkelijk damage van al die vage beesten :')

Verder snap ik ook nog steeds niet precies hoe je snel betere items krijgt. Alleen als je een baas verslaat en in zo'n kamertje met een gouden deur?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_149130325
quote:
3s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Binding of Isaac nog eens geprobeerd maar ik zuig echt in die game :') Verder dan Cave 1 kom ik echt niet, ik pak veeel te gemakkelijk damage van al die vage beesten :')

Verder snap ik ook nog steeds niet precies hoe je snel betere items krijgt. Alleen als je een baas verslaat en in zo'n kamertje met een gouden deur?
Bazen verslaan inderdaad, die kamers met gouden deur dus sowieso 2 per verdieping. Soms heb je mini-bosses die wat droppen, er kunnen angel/devil rooms spawnen aan het eind van een bossfight waar je items kan krijgen, je kan ze kopen in shops, aantreffen in secret rooms en soms droppen ze gewoon random als je shit opblaas.

Je moet sowieso altijd zoeken naar secret rooms:

en tinted rocks:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zitten vaak demon hearts in waardoor je meer HP krijgt en dus langer kan overleven.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:25:40 #134
64831 2NutZ
pi_149130362
quote:
pi_149130400
quote:
De stekker eruit trekken.
pi_149130646
GTA storymode uitgespeeld.
Ga nu denk ik beginnen aan The last of us: remasterd :)
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:51:55 #137
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149130803
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:22 schreef I.C.O.N. het volgende:

heb nog niks, hopelijk krijg ik nog wel eentje
leef de leven
pi_149130846
quote:
De EU beta is er ook nog niet.
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:29:21 #139
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_149133207
Iemand een tip waar je het goedkoopst jaar psn+ kan aanschaffen?
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 12:07:37 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149134360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 06:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed omgaan met die charge shots.
moet zeggen dat het heel snel went.

ben even de item naam kwijt; maar er is zn (niet guppy) katten kop charge item, en die kan je elke kamer gebruiken.

zodra je die krijgt ism brimstone of azazel zn minibrim clean je echt elke kamer in een seconde of 3 _O_
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 12:08:04 #141
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149134377
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

??? Heb ik nog niet ;(\

de rest overigens wel
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:11:45 #142
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149134477
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:16 schreef lel86 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen,random online is niet meer leuk met al die hackers.die lopen gewoon zo erdoorheen.
Ja dat denk ik ook en aangezien ik niemand anders ken die dit spel willen laat ik het maar aan me voorbijgaan. :{

Duurt nog zolang al die games die ik wil :X

- Evolve
- Dying Light
- Dragonball Z Xenoverse
- Dead or Alive 5
- Tekken 7
- Battlefield: Hardline
- Dark Souls 2 <- nog een keer :?
- Final Fantasy XV
- The Division
- Elder Scrolls Online
- Disgaea 5
- Bloodborne

Nog goeie games die ik ben vergeten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jiang153 op 28-01-2015 12:19:12 ]
Irene is bae &lt;3
pi_149134482
quote:

Mag ik één code, als je die toch niet gaat gebruiken?
pi_149134503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook en aangezien ik niemand anders ken die dit spel willen laat ik het maar aan me voorbijgaan. :{

- Evolve
- Dying Light
- Dragonball Z Xenoverse
- Dead or Alive 5
- Tekken 7
- Final Fantasy XV
- The Division
- Elder Scrolls Online
- Disgaea 5

Ipv. DS2 -> Deep Down?
pi_149134705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]

??? Heb ik nog niet ;(\

de rest overigens wel
Samson is niet zo heel moeilijk toch?
??? Is wel een uitdaging. :P Gisteren geprobeerd en helaas voor it lives dood gegaan.

Gisteren wel Isaac met Isaac gekilled en Satan met Eden gekilled, het was een mooie dag. :) maar blijkbaar zijn er nog meer bosses daarna, maar heb nog geen idee hoe je daar komt.
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:18:54 #146
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149134707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Ipv. DS2 -> Deep Down?
Ohja ziet er wel vet uit ja. Wanneer komt die?

Heb DS2 op de PS3 al gehad, dus een andere game zou wel fijn zijn. Maar DS2 zou nu wel echt onwijs bruut zijn door die cross chat.

Ook vergeten: Bloodborne
Irene is bae &lt;3
pi_149134750
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

- Evolve
- Dying Light
- Dragonball Z Xenoverse
- Dead or Alive 5
- Tekken 7
- Final Fantasy XV
- The Division
- Elder Scrolls Online
- Disgaea 5
- Bloodborne

The Witcher 3 (al wordt die te veel gehyped waardoor die gegarandeerd tegen gaat vallen)
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:21:25 #148
64831 2NutZ
pi_149134765
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:18 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ook vergeten: Bloodborne
Ben in deze heel erg geinteresseerd! meer die hier voor gaan in maart?
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:23:08 #149
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149134815
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

The Witcher 3 (al wordt die te veel gehyped waardoor die gegarandeerd tegen gaat vallen)
Heb 1 en 2 nooit gespeeld, dus weet niet of het een pre is. Daarnaast SP only ook niet echt fan van..
Irene is bae &lt;3
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:32:57 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149135050
quote:
Duct tape over de disc slot heenplakken, dan kan hij je DVD er niet uit gooien ^O^
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:40:59 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149135222
quote:
3s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Duct tape over de disc slot heenplakken, dan kan hij je DVD er niet uit gooien ^O^
Dat is wel de beste tip tot nu toe :D _O-

Het lijkt er voor nu op dat het losse schroefje van Pheno het probleem was.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 12:47:54 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149135373
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

??? Is wel een uitdaging. :P Gisteren geprobeerd en helaas voor it lives dood gegaan.

Gisteren wel Isaac met Isaac gekilled en Satan met Eden gekilled, het was een mooie dag. :) maar blijkbaar zijn er nog meer bosses daarna, maar heb nog geen idee hoe je daar komt.
ah zo ver ben ik nog niet echt.

op de pc wel maar op de PS4 speel ik samen met mn vriendin BoI , en ik kan je vertellen dat het dan verdomd lastig is om hartjes te houden _O-
We zijn nu bij Isaac, die hebben we dood. Volgens mij is blue baby dan de volgende, dan MS , en thats it of niet ?
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 12:49:31 #153
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149135403

niet duur trouwens, stond die euro maar wat beter
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:54:06 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149135539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

niet duur trouwens, stond die euro maar wat beter
Het is een prima game voor die prijs.
pi_149136010
Ben sinds anderhalve maand ook in het bezit van een PS4 en op dit moment verknocht aan The Last of Us.

Even een vraag: is daar een mogelijkheid om de status te wijzen in de vriendenlijst, bijvoorbeeld in een "offline weergeven" of "away"? Bijwijlen is het vermakelijk om met anderen te gamen, zij het zo dat sommigen continu blijven inviten en/of berichten dat te doen. Zelf zit ik daar niet altijd op te wachten. :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_149136069
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is wel de beste tip tot nu toe :D _O-

Het lijkt er voor nu op dat het losse schroefje van Pheno het probleem was.
ik heb wel meer losse schroefjes
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:29 #157
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149136216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:10 schreef Leatherneck het volgende:
Ben sinds anderhalve maand ook in het bezit van een PS4 en op dit moment verknocht aan The Last of Us.

Even een vraag: is daar een mogelijkheid om de status te wijzen in de vriendenlijst, bijvoorbeeld in een "offline weergeven" of "away"? Bijwijlen is het vermakelijk om met anderen te gamen, zij het zo dat sommigen continu blijven inviten en/of berichten dat te doen. Zelf zit ik daar niet altijd op te wachten. :)
Je kan die berichten uitzetten bij instellingen -> meldingen

Graag gedaan hoor
Irene is bae &lt;3
pi_149136217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

op de pc wel maar op de PS4 speel ik samen met mn vriendin BoI , en ik kan je vertellen dat het dan verdomd lastig is om hartjes te houden _O-
We zijn nu bij Isaac, die hebben we dood. Volgens mij is blue baby dan de volgende, dan MS , en thats it of niet ?
Wat nu al bij Isaac? Had je al 9 mom kills?
pi_149136312
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:17 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Je kan die berichten uitzetten bij instellingen -> meldingen

Graag gedaan hoor
Dank.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:22:58 #160
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149137073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Volgens mij wel inderdaad, MS en blue baby ben ik nog niet tegengekomen. Moet ook die boss rush mode nog vrijspelen. :P Het blijft tof iig.
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:56:29 #162
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_149137219
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:

De DLC is juist fucking goed. Alle tracks zijn gratis en je krijgt elke maand een nieuwe auto gratis. Ik heb de season pass gekocht en dan heb je tot juni elke maand nieuwe content. dus nieuwe tour packs en auto's. Helemaal top.

De muziek.. Tja das erg subjectief maar waarom gebruik je dan geen custom soundtrack?

Car selectie ben ik met je eens, er komen nog veel nieuwe auto's aan inclusief japanse auto's maar licensing laat op zich wachten.

En je kan zeker de fabriekskleur veranderen, ga naar de garage in t main menu en je kan daar al je 5 kleur opties aanpassen. Met stickers of zonder stickers wat jij wil.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_149137362
pi_149137632
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
De muziek.. Tja das erg subjectief maar waarom gebruik je dan geen custom soundtrack?
Helemaal geen muziek vind ik het beste. :P
  woensdag 28 januari 2015 @ 14:12:04 #165
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149137669
Duurt lang verdomme, dat werk enzo.. ik wil gamen, Dying Light, bam! Morgen natuurlijk weer om 6 uur beginnen, dus moet ook nog op tijd mijn nest in. /isdatnou?
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 14:26:23 #166
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149138129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:51 schreef Cikx het volgende:

[..]

Volgens mij wel inderdaad, MS en blue baby ben ik nog niet tegengekomen. Moet ook die boss rush mode nog vrijspelen. :P Het blijft tof iig.
boss rush is als je mom dood hebt toch ?

Dat heb ik wel, wist niet dat je dat vrij moest spelen (wat wel chill is, met tarot 0, the fool kan je uit die kamer snel een item pakken, weg warpen en bam, free item
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 14:26:53 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149138146
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Wat nu al bij Isaac? Had je al 9 mom kills?
allang, mom is nou niet bepaald moeilijk.

Moms hart daar en tegen wel
  woensdag 28 januari 2015 @ 14:30:44 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149138254
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Zeg spreek voor jezelf, ik kom net die fucking basement uit _O-
pi_149138300
quote:

[..]

Als ik het over mom kills heb, heb ik het uiteraard over heart kills :P En daar moet je er 9 van hebben om tegen Isaac te kunnen vechten.
pi_149139448
nvm

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 15:11:44 ]
pi_149139523
quote:
5s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Mag ik één code, als je die toch niet gaat gebruiken?
Sure, heb je een PM gestuurd
pi_149139762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:11 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Sure, heb je een PM gestuurd
Thanks.
pi_149140427
quote:

[..]

boss rush is als je mom dood hebt toch ?

Dat heb ik wel, wist niet dat je dat vrij moest spelen (wat wel chill is, met tarot 0, the fool kan je uit die kamer snel een item pakken, weg warpen en bam, free item
Ja maar je moet binnen 20 minuten bij mom zijn en haar gekilled hebben om het vrij te spelen, ik ga altijd op mijn gemakje elke kamer onderzoeken. :P

Net met Judas Isaac gekilled, maar weer geen trophy. :( Weet iemand of je dit soort bugs ergens kunt aankaarten? Ik las ook dat ze in de US al bij patch 1.03 zijn, maar dat we in Europa het nog altijd met versie 1.01 moeten doen.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 15:53:05 #174
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149140907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja maar je moet binnen 20 minuten bij mom zijn en haar gekilled hebben om het vrij te spelen, ik ga altijd op mijn gemakje elke kamer onderzoeken. :P

Net met Judas Isaac gekilled, maar weer geen trophy. :( Weet iemand of je dit soort bugs ergens kunt aankaarten? Ik las ook dat ze in de US al bij patch 1.03 zijn, maar dat we in Europa het nog altijd met versie 1.01 moeten doen.
oh haha ligt het daar aan!

ik had geen idee wat de requirements waren joh
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 15:57:09 #175
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149141041
quote:
3s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeg spreek voor jezelf, ik kom net die fucking basement uit _O-
ik heb er best veel uurtjes in zitten nu, dan weet je op een moment de tacts wel te dromen.

Eerst had elke boss de overhand op me, nu heb ik er weinig waarbij ik nog wel damage op loop

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Als ik het over mom kills heb, heb ik het uiteraard over heart kills :P En daar moet je er 9 van hebben om tegen Isaac te kunnen vechten.
oh ja, dan zal ik er 9 of 10 hebben, zat net even te kijken naar mn psn profile maar zie dat hij niet geupdate is (of lijkt het wel)

Ik heb met azazel isaac al een keer dood gemaakt. Vaak heb ik v/a womb 1 altijd wel de juiste items om keihard door te raggen
pi_149141101
Het staat ook bij je stats in de game zelf :)
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 15:59:22 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149141113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben aan t werk ;)
pi_149141601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
20 mom kills :P
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 16:39:58 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149142329

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:46:44 #180
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_149142498
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
:D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:54:08 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149142724
quote:
[ afbeelding ]

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
Werd eens tijd _O_
pi_149142742
quote:
[ afbeelding ]

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
jaa

http://blog.us.playstatio(...)t-spotify/#sf7153061

Xbox heeft Pandora las ik (ken ik niet eens :+)
  woensdag 28 januari 2015 @ 17:00:53 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149142907
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Polaroid unlocken , die krijg je dan iedere keer als je de eerste mom verslaat en als je als laatste Isaac hebt verkracht mag je nog naar een bonusstage met als eindbaas dooie Isaac
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 28 januari 2015 @ 17:01:46 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149142933
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

jaa

http://blog.us.playstatio(...)t-spotify/#sf7153061

Xbox heeft Pandora las ik (ken ik niet eens :+)
Is amerikaanse only variant zeg maar
pi_149142951
Nu nog Foxsports op de PS4 en mijn 360 kan de deur uit. :+
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 17:29:25 #186
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149143667
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef Typisch het volgende:
Nu nog Foxsports op de PS4 en mijn 360 kan de deur uit. :+
xbmc, lost gelijk je betaal probleem op :+
pi_149143789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

xbmc, lost gelijk je betaal probleem op :+
mijn pa betaalt
  woensdag 28 januari 2015 @ 17:59:00 #188
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149144486
quote:
[ afbeelding ]

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
Is het gratis? Hoe werkt zoiets? :?
Irene is bae &lt;3
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:01:36 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_149144561
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:59 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Is het gratis? Hoe werkt zoiets? :?
Als je PS plus en spotify hebt wel ja
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_149144803
Spotify tijdens het gamen! :D
pi_149145073
Nice idd ^O^
pi_149145175
quote:
[ afbeelding ]

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
Omg, eindelijk _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_149145720
wel leuk I guess. hier nutteloos, toch laptop naast ps :P
pi_149146865
quote:
[ afbeelding ]

Spotify op de ps4??

_O_ Ein-de-lijk !
Nederland is bevestigd *G*
SOONY
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:19:05 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149146985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
wel leuk I guess. hier nutteloos, toch laptop naast ps :P
Heb ik ook maar ik zit meestal in de avond met koptelefoon op dus dan is het wel praktisch
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:34:42 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149147595
Spotify... Ja fijn. Was er maar grooveshark support, is hetzelfde zo niet beter als Spotify maar dan nog gratis ook.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:51:48 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149148307
PS plus jaar voor 40. Beste aanbieding atm?
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:57:00 #198
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149148534
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als je PS plus en spotify hebt wel ja
Nooit gebruikgemaakt van Spotify omdat je er voor moet betalen volgens mij :')
Irene is bae &lt;3
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:41:39 #199
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149153032
Hoe is dying light?
leef de leven
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:42:57 #200
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149153084
Betalen voor spotify :')
leef de leven
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 21:43:09 #201
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149153093
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nederland is bevestigd *G*
fijn dit :) Nu hopen dat de app lekker werkt, anders heb je zo iets zoals de jewtuub app :r
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:15:41 #202
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149157059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef RRuben het volgende:
Hoe is dying light?
Voor mij geweldig. Bevalt me beter dan verwacht. ^O^
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:17:22 #203
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149157135
Beter doen ze popcorn time of XBMC op de ps4 :(
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:29:34 #204
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_149157740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef RRuben het volgende:
Ken jij een ander goedkoop alternatief dat het zelfde aanbod heeft als spotify?
Ik ben geil
pi_149158443
Is er op een gratis PSN ofzo? Had net geen PSN en nu wel.
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:51:12 #206
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_149158570
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Fokker101 het volgende:
Is er op een gratis PSN ofzo? Had net geen PSN en nu wel.
Zijn denk ik die 5 extra dagen die we kregen in verband met de storingen tijdens de feestdagen.
Ik ben geil
pi_149161370
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef RRuben het volgende:
bij KPN zitten :')
  donderdag 29 januari 2015 @ 06:33:34 #209
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149161448
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Voor mij geweldig. Bevalt me beter dan verwacht. ^O^
Gisteren een uurtje of twee gespeeld. Krijg wel echt het gevoel van eenzaamheid, verlatenheid als ik buiten loop. Eerst keer nacht was kansloos, meteen dood :')
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 06:40:27 #210
231686 budvar
budvar
pi_149161465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 06:33 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Gisteren een uurtje of twee gespeeld. Krijg wel echt het gevoel van eenzaamheid, verlatenheid als ik buiten loop. Eerst keer nacht was kansloos, meteen dood :')
Daarom zit de co-op mode er in :P
Voor de rest beviel het wel?
  donderdag 29 januari 2015 @ 07:05:35 #211
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149161554
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 06:40 schreef budvar het volgende:

[..]

Daarom zit de co-op mode er in :P
Voor de rest beviel het wel?
Dat gevoel is juist goed, dat moet :P En ja! Van het weekend co-op proberen, eerst nog wat rondjes zelf lopen. Iemand zin om zaterdag of zondagmiddag/avond aan te haken?
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 07:17:16 #212
231686 budvar
budvar
pi_149161580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 07:05 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat gevoel is juist goed, dat moet :P En ja! Van het weekend co-op proberen, eerst nog wat rondjes zelf lopen. Iemand zin om zaterdag of zondagmiddag/avond aan te haken?
Mooi ^O^ Ga ik em volgende week ook zeker halen.
pi_149161834
Wow, gisteren kreeg ik bij de Binding of Isaac ineens na het verslaan van Mom's heart een extra level :)
SPOILER
Had een ontzettend goede herbruikbaar item, waarmee ik in iedere nieuwe kamer een enorme hoeveelheid laserbeams rondom mij heen kon schieten. Levelbosses waren zelfs in een keer dood hiermee :)
pi_149161961
Nou ik heb gisteren voor het eerst de boss van cave II gehaald, maar die maakte mij dood... :')
pi_149162004
Is er eigenlijk nog steeds niet bekend wat de psplus titels gaan worden? normaal op woensdag toch?
  donderdag 29 januari 2015 @ 08:34:21 #216
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_149162028
Hoe is de wereld van Dying Light? Open wereld met nederzettinkjes (ala Fallout)? Twijfel nog te erg :)
pi_149162097
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Is er eigenlijk nog steeds niet bekend wat de psplus titels gaan worden? normaal op woensdag toch?
Ontopic:
Geen idee.

Offtopic:
Wat een geniale avater _O_
pi_149162101
quote:
Bekendmaking is uitgesteld tot vandaag.
pi_149162182
Heeft Sony ook last van de sneeuw?
pi_149162231
quote:
De tweede titel is meer over Japan, de overige China.

Eind volgende maand komt nog een nieuwste versie van Dynasty Warriors 8 (Empires geheten).
pi_149162696
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 09:45:08 #222
231686 budvar
budvar
pi_149163034
pi_149163064
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef budvar het volgende:

[..]

Instabuy! ^O^
Ik hou het bij DC.
pi_149163111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:42 schreef Waterbed het volgende:

[..]

Ontopic:
Geen idee.

Offtopic:
Wat een geniale avater _O_
Haha, met dank aan iemand op FOK! die hem voor me heeft gemaakt :P
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 09:49:46 #225
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149163138
gister voor t eerst moms hart op hard gedood _O_
pi_149163142
quote:
Zo'n zin in deze _O_
ik vind driveclub wel leuk om breinloos te raggen, maar ben eigenlijk meer van de sim-racers
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 09:50:12 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149163150
quote:
thief voor de ps3
pi_149163177
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:49 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Zo'n zin in deze _O_
ik vind driveclub wel leuk om breinloos te raggen, maar ben eigenlijk meer van de sim-racers
Ik hou juist wel van raggen, breinloos wil ik het niet noemen trouwens, met de snellere auto's is het echt lastig imo.
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 09:51:52 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149163191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hou juist wel van raggen, breinloos wil ik het niet noemen trouwens, met de snellere auto's is het echt lastig imo.
ik heb driveclub geruild meti emand van fok :@ Als het goed is krijg ik hem binnenkort binnen.

eens kijken of je enthousiasme het waard was
pi_149163262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]

thief voor de ps3
Nice, daar was ik wel benieuwd naar :)
Toch maar weer de ps3 aansluiten dan :')
pi_149163323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik heb driveclub geruild meti emand van fok :@ Als het goed is krijg ik hem binnenkort binnen.

eens kijken of je enthousiasme het waard was
Niet al af gaan schrijven als je 2 races in de hatchback klasse gedaan hebt he. ;)
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 10:08:23 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149163536
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:55 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Nice, daar was ik wel benieuwd naar :)
Toch maar weer de ps3 aansluiten dan :')
heb laatst al mn consoles aangesloten :@ Nu heb ik keuze.. dan merk je opeens hoeveel games er wel niet zijn en hoeveel je nog ff je oude console pakt :@

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet al af gaan schrijven als je 2 races in de hatchback klasse gedaan hebt he. ;)
Ok :)
Al denk ik dat DC toch niet helemaal mn ding is, maar wilde t wel graag proberen
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:13:06 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149163606
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef budvar het volgende:

[..]

Instabuy! ^O^
Inderdaad een Instabuy Project Cars.... Staat al tijden in de pre-order hier. Mogelijk haal ik er ook direct een stuurtje + Wheelstand Pro bij _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:13:18 #234
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149163608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wel jammer dat je maar tot level 50 kan komen en dat er dan weinig nieuws komt. Ik hoop op een uitbreiding in die richting.
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 10:14:01 #235
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149163620
ben benieuwd of ze gelijk weer 2-3 ,maanden games bekend maken
pi_149163662
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:13 schreef jackson het volgende:

[..]

Inderdaad een Instabuy Project Cars.... Staat al tijden in de pre-order hier. Mogelijk haal ik er ook direct een stuurtje + Wheelstand Pro bij _O_
Dit spel is ook de reden dat ik dat project morpheus ook moet hebben zo gauw dat uitkomt.
dat icm stuur+pedalen word geweldig :D
pi_149163671
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef Jimbo het volgende:
ben benieuwd of ze gelijk weer 2-3 ,maanden games bekend maken
Nah dat lijkt me niet, dat was een goedmakertje voor de DC Plus ed. denk ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:13 schreef janrad het volgende:

[..]

Wel jammer dat je maar tot level 50 kan komen en dat er dan weinig nieuws komt. Ik hoop op een uitbreiding in die richting.
Ik ben nog niet eens lvl 50 geloof ik.
Tsja ik vermaak me wel met alle nieuwe auto's, vanavond eens die Apex auto's proberen. (die nu wel werken itt gisteren)
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:09 #238
231686 budvar
budvar
pi_149163693
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hou het bij DC.
Dat mag natuurlijk, ik zag al vrij snel dat DC niks voor mij was ik hou totaal niet van arcade racers. Ben dus blij dat er een serieuze racegame komt. :)
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:28 #239
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_149163697
quote:
Wheelstand Pro
Playseat kopen? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_149163777
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef budvar het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk, ik zag al vrij snel dat DC niks voor mij was ik hou totaal niet van arcade racers. Ben dus blij dat er een serieuze racegame komt. :)
Ik noem het liever ''simcade''.

Want het is geen arcade racer a la Need for Speed of Burnout ofzo.
Als je op die manier gaat racen kom je in de problemen bij de snellere auto's. :)

Dit is wel een mooi voorbeeld van goed rijden in DC, dit lukt mij nooit:

donderdag 29 januari 2015 @ 10:25:19 #241
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149163833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je op die manier gaat racen kom je in de problemen bij de snellere auto's. :)
Je zou het inderdaad een simcade kunnen noemen maar arcade zeker niet. Het beste voorbeeld hiervoor is de Hennesy Venom, een auto die je echt moet leren beheersen.
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:26:34 #242
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_149163856
quote:

[..]

Ik vond het een grote teleurstelling, na 1 week alweer verkocht.
AI die je loopt te beuken en waar jij vervolgens voor gestraft wordt :(

Had hem in die week ook al uitgespeeld btw :')
pi_149163876
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Die penalties zijn inmiddels aangepast. ;)

Ja, alle sterren in een week? Doe je goed!
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:28:34 #244
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149163905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat zie jij als uitgespeeld ? Heb je alle tour doelen dan gehaald ?
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 10:34:45 #245
231686 budvar
budvar
pi_149164026
quote:

[..]

Ben blij dat ik hem niet gekocht heb zeg, ik vind het rijden er heel raar en nep uitzien. Doe je wel nog zelf schakelen?
pi_149164033
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:34 schreef budvar het volgende:

[..]

Ben blij dat ik hem niet gekocht heb zeg, ik vind het rijden er heel raar en nep uitzien. Doe je wel nog zelf schakelen?
Raar en nep uitzien? :D

Je kunt zelf schakelen als je dat wil ja.
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:09 #247
231686 budvar
budvar
pi_149164241
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja als een soort mariokart met betere graphics.
pi_149164259
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef budvar het volgende:

[..]

Ja als een soort mariokart met betere graphics.
Okee...
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:50:46 #249
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_149164367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:28 schreef janrad het volgende:

[..]

Wat zie jij als uitgespeeld ? Heb je alle tour doelen dan gehaald ?
Had bij elk event op paar na alle sterren gehaald.
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 10:54:31 #250
231686 budvar
budvar
pi_149164461
quote:
10s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Okee...
Tja zo ziet het er in mijn ogen uit. En moet je ook rekening mee houden als het regent of kan je dan net zo hard door een bocht als het droog is?
pi_149164582
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef budvar het volgende:

[..]

Tja zo ziet het er in mijn ogen uit. En moet je ook rekening mee houden als het regent of kan je dan net zo hard door een bocht als het droog is?
Dat kan uiteraard maar ik zie de vergelijking niet. :P

Je moet zeker rekening houden met regen ja.
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:00:21 #252
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149164611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Playseat kopen? ;)
Voor de juiste prijs sluit ik dat niet uit ;)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:19 #253
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_149164639
quote:

[..]

Vet.. Twijfel regelmatig over zo'n ding maar waar berg je zoiets op? :')
pi_149164668
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ik vind het wel jammer dat je niet kunt kiezen om met het rechterpookje te schakelen, dat zou een stuk makkelijker zijn :P
Heb ze nu maar onder vierkantje en kruisje gezet maar dat ligt niet echt lekker in de hand
pi_149164722
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik vind het wel jammer dat je niet kunt kiezen om met het rechterpookje te schakelen, dat zou een stuk makkelijker zijn :P
Heb ze nu maar onder vierkantje en kruisje gezet maar dat ligt niet echt lekker in de hand
Ik hou het bij automatisch schakelen. :P
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:05:10 #256
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_149164741
quote:
10s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Voor de juiste prijs sluit ik dat niet uit ;)

Deze
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:06:33 #257
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149164780
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:01 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vet.. Twijfel regelmatig over zo'n ding maar waar berg je zoiets op? :')
Zo'n Wheelstand is nog redelijk op te klappen... Wat dat betreft is een Playseat wat kanslozer wanneer je deze op moet ruimen. Die Wheelstand kun je ergens in een kast zetten of rechtop wegzetten langs een muur. Al met al wel een dure grap want ik zie ze in combi met de 300TS van Trustmaster staan voor 460 euro.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:07:48 #258
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149164812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze
Ja, heb er over zitten twijfelen maar nu ik zo'n ding ook weer zie... Waar moet ik hem laten als ik hem wel & niet gebruik. Dat ding midden in je woonkamer zetten, dan neem ik mezelf niet meer serieus :').
-- YOU FOUND YOURSELF --
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 11:11:26 #259
231686 budvar
budvar
pi_149164895
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard maar ik zie de vergelijking niet. :P

Je moet zeker rekening houden met regen ja.
Dat scheelt nogwel dan, als die gratis versie er nou was geweest en die beviel(wat ik dus betwijfel) zou ik hem misschien wel hebben gekocht maar nu ga ik er mijn vingers niet aan branden.
Nou ja eind maart komt steeds dichterbij gelukkig.
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 11:13:26 #260
231686 budvar
budvar
pi_149164944
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Met GT6 gebruikte ik het rechterknuppeltje om te gassen en te remmen, R1 opschakelen en L1 terugschakelen.
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:16:12 #261
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149165009
Ik gaf in GT altijd gas met de rechter pook, schakelen was L en R2. Vond gas geven met de schouderknoppen maar vreemd in andere spellen :+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:17:34 #262
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149165047
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:13 schreef budvar het volgende:

[..]

Met GT6 gebruikte ik het rechterknuppeltje om te gassen en te remmen, R1 opschakelen en L1 terugschakelen.
_O_
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_149165071
R2 gas, L2 rem, Cirkeltje Handrem, Kruisje KERS

VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEM
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 11:18:46 #264
231686 budvar
budvar
pi_149165073
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:16 schreef n8n het volgende:
Ik gaf in GT altijd gas met de rechter pook, schakelen was L en R2. Vond gas geven met de schouderknoppen maar vreemd in andere spellen :+
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd op aanraden van een ander, heb het maar snel terug veranderd :P.
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 11:19:36 #265
231686 budvar
budvar
pi_149165099
quote:
10s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
R2 gas, L2 rem, Cirkeltje Handrem, Kruisje KERS

VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEM
De handrem gebruik je in DC??!! :') |:(
pi_149165163
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:19 schreef budvar het volgende:

[..]

De handrem gebruik je in DC??!! :') |:(
Om goed te driften zul je wel moeten.

(In een drift challenge dus he, in een race of time trial gebruik m niet)
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 11:25:10 #267
231686 budvar
budvar
pi_149165243
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Om goed te driften zul je wel moeten.

(In een drift challenge dus he, in een race of time trial gebruik m niet)
Oke met driften mag het :P
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:28:05 #268
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_149165336
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:25 schreef budvar het volgende:

[..]

Oke met driften magmoet het :P
:)
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:29:38 #269
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149165393
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Met mijn M5 destijds had ik geen handrem nodig met nat weer :D
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_149166073
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

De tweede titel is meer over Japan, de overige China.

Eind volgende maand komt nog een nieuwste versie van Dynasty Warriors 8 (Empires geheten).
Empires vond ik nooit echt goed, maar tussen deze 3 ga ik denk ik voor SW4. WO3 heb ik op de ps3 al gehad, maar SW4 lijkt mij ook boeiender als DW8
Irene is bae &lt;3
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 13:04:27 #271
231686 budvar
budvar
pi_149168025
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Als je of genoeg power hebt of van die Prius eco-banden moet het niet persé dacht ik.
pi_149168439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou ik heb gisteren voor het eerst de boss van cave II gehaald, maar die maakte mij dood... :')
_O- probeer je wel gebruik te maken van de tips die we hier hebben gegeven?
pi_149168529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Cikx het volgende:

[..]

_O- probeer je wel gebruik te maken van de tips die we hier hebben gegeven?
Ik pak gewoon alle items die ik kan pakken, gisteren had ik allerlei +dmg +range en +speed items dus het ging wel lekker, ik was nog nooit zover gekomen nml.

Ik had die boss ook nog wel gedood maar te laat gezien dat ie een bom achter had gelaten, en met een half hartje over was die bom teveel voor me. :+

Oh ja, ik speel het meestal maar 1 of 2 runs en dan kap ik weer hoor, ik heb er bij lange na niet zoveel tijd in zitten als de ''pro's'' hier. ;)

Vind het eigenlijk al heel wat dat ik 't nu best leuk vind, in eerste instantie had ook ik de game verwijderd na 1 keer spelen omdat ik er geen fuck van begreep.
pi_149169455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik pak gewoon alle items die ik kan pakken, gisteren had ik allerlei +dmg +range en +speed items dus het ging wel lekker, ik was nog nooit zover gekomen nml.

Ik had die boss ook nog wel gedood maar te laat gezien dat ie een bom achter had gelaten, en met een half hartje over was die bom teveel voor me. :+

Oh ja, ik speel het meestal maar 1 of 2 runs en dan kap ik weer hoor, ik heb er bij lange na niet zoveel tijd in zitten als de ''pro's'' hier. ;)

Vind het eigenlijk al heel wat dat ik 't nu best leuk vind, in eerste instantie had ook ik de game verwijderd na 1 keer spelen omdat ik er geen fuck van begreep.
Tof, een van de leuke dingen is ook dat je steeds beter erin wordt natuurlijk. Het wordt ook steeds toffer des te verder je komt en als het je eenmaal gelukt is om mom te verslaan zul je zien dat het je heel vaak begint te lukken. Bij mij zitten nog altijd games als Tomb Raider, Resident Evil HD en Infamous First Light op me te wachten, maar toch heb ik om de een of andere reden steeds meer zin om Isaac te spelen. :P
pi_149169627
En dat voor zo'n gratis crappy :r indie :r game met fucking 16-bit snes graphics :')
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:03:12 #276
64831 2NutZ
pi_149169726
Ik snap er ook niks van... paar keer gespeeld en weer verwijderd :') leuk concept maar verder niets voor mij.
pi_149169752
quote:
6s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En dat voor zo'n gratis crappy :r indie :r game met fucking 16-bit snes graphics :')
had gisteren deze :')

Had maar 2 streepjes dmg, jaar aan het vechten tegen Isaac. Moest ik 'm nog 1x raken schoot hij ineens boomerang tears :( Terwijl de enige reden dat ik zolang stand hield was omdat ik shielded tears had :P
pi_149169808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef Cikx het volgende:
Tof, een van de leuke dingen is ook dat je steeds beter erin wordt natuurlijk. Het wordt ook steeds toffer des te verder je komt en als het je eenmaal gelukt is om mom te verslaan zul je zien dat het je heel vaak begint te lukken.
inderdaad :) Bijna elke run gaat ook wel tot en met mom op een gegeven moment
pi_149169859
quote:
6s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Werd weer eens hoog tijd voor een indie-discussie.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap er ook niks van... paar keer gespeeld en weer verwijderd :') leuk concept maar verder niets voor mij.
MZ is natuurlijk een van de Isaac-goden van dit topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

had gisteren deze :')
[ afbeelding ]

Had maar 2 streepjes dmg, jaar aan het vechten tegen Isaac. Moest ik 'm nog 1x raken schoot hij ineens boomerang tears :( Terwijl de enige reden dat ik zolang stand hield was omdat ik shielded tears had :P
Naar, was dit de eerste keer tegen Isaac?
pi_149169905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef Cikx het volgende:

[..]

Werd weer eens hoog tijd voor een indie-discussie.

[..]

MZ is natuurlijk een van de Isaac-goden van dit topic.

[..]

Naar, was dit de eerste keer tegen Isaac?
nah dat niet, wel met Cain :P
en besef me nu pas dat ik die bommen daar had moeten gebruiken om aan health te komen :') domm
pi_149170038
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

nah dat niet, wel met Cain :P
Ben nu ook aan het proberen om met elke character Isaac en Satan te killen, moet ook nog met Cain. :P Gisteren met Maggie geprobeerd, maar ik kreeg een item waardoor ik een soort charged monstro aanval deed, Monstro's Lung was het volgens mij. Ik kon er echt totaal niet mee omgaan, maar kan me wel voorstellen dat je er toffe syngergies mee kan hebben.
pi_149170079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:13 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ben nu ook aan het proberen om met elke character Isaac en Satan te killen, moet ook nog met Cain. :P Gisteren met Maggie geprobeerd, maar ik kreeg een item waardoor ik een soort charged monstro aanval deed, Monstro's Lung was het volgens mij. Ik kon er echt totaal niet mee omgaan, maar kan me wel voorstellen dat je er toffe syngergies mee kan hebben.
ja idd, met zulke items moet je ook snel kunnen rechargen of vliegen anders ga je vaak geraakt worden
pi_149170142
Die Tingles mag van mij wel doodvallen trouwens.
pi_149170189
quote:
10s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Tingles mag van mij wel doodvallen trouwens.
_O- Makkie joh, hij waarschuwt altijd van te voren of ie gaat schieten of dat ie je op je af komt in een rechte lijn :P En als het in een kamer met poep is sws daarachter gaan staan als ie op je af komt
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:18:52 #285
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149170209
Wat zijn de ps plus games voor februari
pi_149170253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

_O- Makkie joh, hij waarschuwt altijd van te voren of ie gaat schieten of dat ie je op je af komt in een rechte lijn :P En als het in een kamer met poep is sws daarachter gaan staan als ie op je af komt
Die ''plops'' van de poep, is het heel raar dat ik daar steeds om moet lachen? :') :D
pi_149170364
Ik heb een pleurishekel aan Mask of Infamy en de Headless Horseman en wat betreft mini-bosses krijg ik altijd een slappe piemel als je de shop binnenloopt en Greed staat voor mijn neus.
pi_149170395
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die ''plops'' van de poep, is het heel raar dat ik daar steeds om moet lachen? :') :D
ja :D
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef Cikx het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan Mask of Infamy en de Headless Horseman en wat betreft mini-bosses krijg ik altijd een slappe piemel als je de shop binnenloopt en Greed staat voor mijn neus.
_O- die vind ik ook maar kut ja, vooral die Horseman. Nja Greed alleen kut als je genoeg coins hebt, anders wel handig om aan coins te komen voor de next floor :P
pi_149170474
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

_O- die vind ik ook maar kut ja, vooral die Horseman. Nja Greed alleen kut als je genoeg coins hebt, anders wel handig om aan coins te komen voor de next floor :P
Dat is waar, maar ik wordt altijd wel een keer onnodig geraakt, maar dat is bij mij wel vaker een probleem.
pi_149170547
Greed ben ik ook tegengekomen gisteren.

Had op een gegeven moment ook 2 ''buddies'' met me mee zweven, eentje pikte coins op, de ander ''wants me dead'' maar deed volgens mij niks...
pi_149170768
Zijn jullie Stephen ooit tegen gekomen?

Hij schijnt best zeldzaam te zijn? Je hebt die little stephen drop van hem schijnbaar nodig voor Real platinum god ofzo.
pi_149170933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[ afbeelding ]

Hij schijnt best zeldzaam te zijn? Je hebt die little stephen drop van hem schijnbaar nodig voor Real platinum god ofzo.
nope ken ik niet
pi_149171134
quote:

[ afbeelding ]

Yup, die schiet van die doelzoekende tranen volgens mij
pi_149171941
quote:

[ afbeelding ]

Ja, die ben ik al eens tegen gekomen.
pi_149172456
quote:

[ afbeelding ]

Nog nooit gezien. :o

Had net een ontzettend makkelijke Isaac fight met Azazel.

pi_149172716
Binding of Isaac is een bazengame, maar misschien is het handig een aparte topic te starten daarvoor?
pi_149172740
Neuh :p
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:50:57 #298
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149173028
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Ken jij een ander goedkoop alternatief dat het zelfde aanbod heeft als spotify?
youtube
leef de leven
pi_149173259
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:50 schreef RRuben het volgende:

[..]

youtube
Met betaald spotify heb ik de mogelijkheid om mijn muziek offline te kunnen beluisteren op mijn telefoon dus die twee diensten zijn niet te vergelijken met elkaar.
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:59:09 #300
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149173299
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Met betaald spotify heb ik de mogelijkheid om mijn muziek offline te kunnen beluisteren op mijn telefoon dus die twee diensten zijn niet te vergelijken met elkaar.
ooit gehoord van muziek downloaden vanaf youtube? Kan zo in een keer hele playlist downloaden en op je mobiel zetten ofzo
leef de leven
pi_149173338
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:59 schreef RRuben het volgende:

[..]

ooit gehoord van muziek downloaden vanaf youtube? Kan zo in een keer hele playlist downloaden en op je mobiel zetten ofzo
Veel te omslachtig en niet mogelijk op een iphone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')