SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Jawel maar dan slaat die het op in de galerij. Vanaf daar weet ik het eigenlijk niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?
Dit is een GTAV filmpje van me... volgens youtube is het 720, maar het lijkt er niet op....quote:Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
Kwaliteit van het opnemen vind ik trouwens niet geweldig. Niet echt HD volgens mij. Bij FIFA niet in ieder geval.
Kun je inmiddels al wel filmpjes rechtstreeks naar je eigen Youtube-kanaal uploaden, of moet dat nog steeds met een omweg gebeuren, bijvoorbeeld via FB!?
Ben benieuwd naar de nieuwe PS+ titels voor Februari. Ik hoop op Arkham Origins (PS3) en Tomb Raider (PS4).
Daarnaast mag JourneyHD wel eens uitkomen. Duurt te lang.
Naar je capture gallery gaan vanuit het playstation menu en dan kan je sharen op youtube.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jawel maar dan slaat die het op in de galerij. Vanaf daar weet ik het eigenlijk niet.
nice mom killquote:Op maandag 26 januari 2015 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Naar je capture gallery gaan vanuit het playstation menu en dan kan je sharen op youtube.
Yeah, blijft een beetje zonde dat je niet echt in hoge kwaliteit kunt opnemen. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is een GTAV filmpje van me... volgens youtube is het 720, maar het lijkt er niet op....
Het is een soort van donkere Zelda maar dan met steeds vijanden en verschillende items die je kan gebruiken om ze te verslaan . En ik zou het woord simpel niet in de mond nemen,het heeft vele lagen en je moet er een beetje tactiek voor gebruiken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 04:02 schreef A_Valbuena het volgende:
Kan iemand me de binding van isaac uitleggen? Lijkt me echt een heel simpel platformer game die je zo op spele.nl kunt tegenkomen.. Echter hoor ik vele positieve verhalen erover
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef RRuben het volgende:
Hoe zit dat nou dat de laatste 15 min. worden opgenomen? Werkt ook voor geen flikker ofwel
Waarom zou dat niet werken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef RRuben het volgende:
Hoe zit dat nou dat de laatste 15 min. worden opgenomen? Werkt ook voor geen flikker ofwel
Jawel hoor, doublepress op je sharebutton.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat ook nooit echt met opnemenAls ik wil opnemen en op de opnemen knop druk heeft ie al een filmpje van de laatste 15min. Je kan niet zeggen van, ik ga vanaf nu een 15 min opnemen helaas.
Wat vaag? ik heb juist dat vaker geprobeerd, dacht dat het zo werkte... maar bij mij komt ie dan altijd al met videobeelden die ik dan kan/mag uploaden...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jawel hoor, doublepress op je sharebutton.
https://support.us.playst(...)ing-the-share-button
Dan is of je playstation, of je controller stuk. Want zo werkt het bij mij wel namelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vaag? ik heb juist dat vaker geprobeerd, dacht dat het zo werkte... maar bij mij komt ie dan altijd al met videobeelden die ik dan kan/mag uploaden...
Dan zal ik wel in de war zijn ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan is of je playstation, of je controller stuk. Want zo werkt het bij mij wel namelijk.
Zeker digitaal dan ?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
nou Dying Light binnen voor heel weinigBen benieuwd
En dan speel jij waarschijnlijk met een controller, met een goed stuurtje wordt het helemaal gaaf. Alleen ben ik al level 50 en dan heb je niet veel meer te winnen behalve online en sterren. Met Driveclub online kom je weer de nodige idioten tegen die alleen maar rammen maar dat heb je met alle racegames.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, blijft een beetje zonde dat je niet echt in hoge kwaliteit kunt opnemen. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.
Anyway, Driveclub weer gedaan vandaag, inclusief 1 Japanse track (erg mooi). Game bevalt prima, en begint nu ook moeilijker te worden, dus dat is ook leuk.
Erg goede design qua tracks: de meeste vind ik erg leuk om op te rijden (en vooralsnog alles nog 'droog', dus als het regent ziet het er weer anders uit, net als met verschillende tijden enzo...), dus een hoog replay-gehalte, en laadtijden zijn ERG goed. Heerlijke racer, precies zoals ik altijd al aangaf dat ik ze wil hebben, namelijk fantasy-tracks, met de nadruk op FUN en schoonheid, en de AI is prima.
Enige minpunten zijn (uiteraard) de DLC, de muziek, de car-selectie (volgens mij alleen maar EU-cars) , en dat je bij de fabrieks-auto's niet de kleur kunt veranderen, dus OF je krijgt de kleur die de game aan de auto heeft gegeven, OF je eigen Club design, of een vooropgezette design, maar dat is allemaal rood-zwart-wit...
Dat hele Club gedoe en de online MP heb ik nog niet echt geprobeerd. Wel even een naam gegeven aan mijn club en gespeeld met het design enzo, maar meer nog niet. Ik werd vrijwel meteen uitgenodigd voor een club, maar dat hield dan in dat ik weer uit mijn eigen club moest gaan, dus dat heb ik maar niet gedaan.
Ik weet niet of ik het beter vind dat de Project Gotham games, want die hadden een soortgelijke gameplay en pittige (maar eerlijke) AI, maar in veel opzichten waren die laatste games ook nog wat beter qua content (meer lokaties, meer voertuigen, meer verschillende soorten weer), muziek (meer keus), en (voor die tijd) misschien ook wel graphics.
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat nog gaat komen voor Driveclub, en helemaal naar wat ze van plan zijn met een volgend deel.
Over PGR4 gesproken, ik weet dat niet iedereen deze mening zal delen, maar zat het vorige week weer even te spelen, en toen even op de bikes gefocussed (even 1-2 chapters bike-races gedaan), en dat vond ik toch wel een aparte maar geslaagde toevoeging. Ik begrijp dat het in races tussen auto's en bikes misschien een beetje uit de toon valt, maar bikes vs bikes vond ik wel erg goed gedaan, en misschien zelf wel de beste bike-racer van last-gen, terwijl het eigenlijk maar gewoon een 'extra' is in een car-game. Erg knap.
Het maakt me ook benieuwd of ze zoiets voor Driveclub zouden kunnen toevoegen, dus gewoon een bike-pack releasen en dat je die gewoon, puur tegen andere bikes, kunt gebruiken op de bestaande banen.
Voor GT7 gaat het gerucht trouwens al dat ze er bikes aan toevoegen, wat ik zelf erg leuk zou vinden.
Sowieso hoop ik dat ze voor Driveclub de Toyota Trueno AE86 nog gaan toevoegen, al is het alleen al vanwege de cult-status als de auto uit Initial D, in combinatie met de Japanse tracks.
yupquote:
Is zo'n stuurtje (incl Wheelstand Pro) de 500+ euro waard wat jouw betreft?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:05 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan speel jij waarschijnlijk met een controller, met een goed stuurtje wordt het helemaal gaaf. Alleen ben ik al level 50 en dan heb je niet veel meer te winnen behalve online en sterren. Met Driveclub online kom je weer de nodige idioten tegen die alleen maar rammen maar dat heb je met alle racegames.
Ik heb de T300 voor ¤ 315,— gekocht en zelf iets van hout in elkaar geknutseld om het op vast te zetten. Ik heb veel meer plezier van DC met een stuurtje dan met een controller, dus ja ik vind het het geld wel waard. Ik denk er nu zelfs over om the Crew te gaan kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Is zo'n stuurtje (incl Wheelstand Pro) de 500+ euro waard wat jouw betreft?
Twijfel echt hard om een stuurtje tzt te kopen.
Hoeveel was je kwijt voor die flutgame?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
nou Dying Light binnen voor heel weinigBen benieuwd
Jij hebt hem al gespeeld dan? Reviews zijn er namelijk nog niet ben dus benieuwd hoe je weet dat het een flutgame is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor die flutgame?
28quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor die flutgame?
Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Enorme flop zal het worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Jij hebt hem al gespeeld dan? Reviews zijn er namelijk nog niet ben dus benieuwd hoe je weet dat het een flutgame is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Enorme flop zal het worden.
Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed en leuk uit. Heb me ook met Dead Island erg vermaakt gaat met deze ook wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat even weten wat jij er van vindt, hebben we meer aan dan aan iemand die het bij voorbaat al afschiet.quote:
Je kan er jezelf vast mee vermaken, maar het zal geen topgame zijn denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed en leuk uit. Heb me ook met Dead Island erg vermaakt gaat met deze ook wel lukken denk ik.
Ik heb hem besteld maar de bluray versie is uitgesteld tot eind februariquote:
En we hebben een trol dames en heren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat zijn wel topgames volgens jou dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan er jezelf vast mee vermaken, maar het zal geen topgame zijn denk ik.
Waar kan je hem zo goedkoop scoren eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef janrad het volgende:
[..]
En we hebben een trol dames en heren.
Ga je geen antwoord geven op de vraag wat jij dan wel topgames vindt? Dan kan ik het wel raden, COD en FIFA zeker?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef xminator het volgende:
[..].
Zal een metacritic score krijgen van ~70 of denk jij dat het 85+ zal worden?
Op een PS4? Lijkt me knapquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef janrad het volgende:
Is er hier iemand die Saints row the third speelt ?
Je bedoelt Re-elected?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef janrad het volgende:
Is er hier iemand die Saints row the third speelt ?
Geen idee, ik beoordeel zelf of ik een game leuk vind of niet. Dead Island heb ik me goed mee vermaakt dus dat gaan met Dying light ook wel lukken denk ik. Ik heb wel iets met zombies, ik ben ook een fan van The Walking Dead. De TV serie dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef xminator het volgende:
[..].
Zal een metacritic score krijgen van ~70 of denk jij dat het 85+ zal worden?
CoDquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef budvar het volgende:
[..]
Ga je geen antwoord geven op de vraag wat jij dan wel topgames vindt? Dan kan ik het wel raden, COD en FIFA zeker?
Het zal vast een game zijn waar je een persoon mee kan vermaken, maar geen topgame. Ik schaar dying light in de categorie zoals Saints Row. Leuk om af en toe te spelen maar je mist niet veel als je het niet hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:23 schreef janrad het volgende:
[..]
Geen idee, ik beoordeel zelf of ik een game leuk vind of niet. Dead Island heb ik me goed mee vermaakt dus dat gaan met Dying light ook wel lukken denk ik. Ik heb wel iets met zombies, ik ben ook een fan van The Walking Dead. De TV serie dan.
Ja dat speel(de) ikquote:
En was het wat ? Ik heb op Youtube het een en ander gezien, ziet er wel leuk uit maar kan niet goed zien waar het over gaat. Of gaat het gewoon nergens over.quote:
deel 'm met een vriend via us storequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Waar kan je hem zo goedkoop scoren eigenlijk?
Het gaat nergens over: alien invasion, jij bent de president en je gaat in een soort matrix simulatiewereld waarin je gevangen bent de boel redden. Nou ja, reddenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:27 schreef janrad het volgende:
[..]
En was het wat ? Ik heb op Youtube het een en ander gezien, ziet er wel leuk uit maar kan niet goed zien waar het over gaat. Of gaat het gewoon nergens over.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deel 'm met een vriend via us store
Ik heb gewoon 70 euro betaald, zouden ze bij iedereen moeten doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:29 schreef xminator het volgende:
Je had Dying Light ook door een prijsfout voor 17,8 euro kunnen kopen (vervolgens nog delen = ~9 euro de man) :p.
Ah dat is er een voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat nergens over: alien invasion, jij bent de president en je gaat in een soort matrix simulatiewereld waarin je gevangen bent de boel redden. Nou ja, redden
Het spel neemt zich duidelijk niet serieus qua verhaal, maar het is tof om met superkrachten de boel kort en klein te slaan
ligt er dus aan waar je het koopt.. heb al ff gespeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij komt Dying Light vrijdag pas uit?
Here are the DIGITAL release dates:
NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
ja zou wel chil zijn, maar trophies boeien de meeate mensen toch nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik nog steeds een keer wil is dat Playstation je games met 0% trophies laat verwijderen. Op de Xbox 360 kon dat en dat was echt wel relax. Nu heb ik al een paar games in mijn lijst staan met 0% trophies die ik toch nooit meer zal spelen. Zo hou je je lijst een beetje netjes.
Even zeuren
Dat was toch al mogelijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik nog steeds een keer wil is dat Playstation je games met 0% trophies laat verwijderen. Op de Xbox 360 kon dat en dat was echt wel relax. Nu heb ik al een paar games in mijn lijst staan met 0% trophies die ik toch nooit meer zal spelen. Zo hou je je lijst een beetje netjes.
Even zeuren
Meestal woensdag bekend toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
Is er al bekend wat de februari PSN+ games worden?
Ik zit nu te spelenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij komt Dying Light vrijdag pas uit?
Here are the DIGITAL release dates:
NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
Klopt, morgenmiddag uurtje of 5.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Meestal woensdag bekend toch?
Ah thanksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 06:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Yi-Long, je kunt de kleuren van auto's aanpassen in de Garage, optie staat in het hoofdmenu.
Zeker op de Amerikaanse? Wat een fuckers weer... ik wil gewoon op de normale legal manier fucking games spelen zonder dat ik genaaid word omdat die tyfusamerikanen zo nodig eerst een game moeten krijgen.quote:
Geen idee waarom het anders is.... Maarja ik koop ze altijd via de US aangezien het 20e goedkoper isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zeker op de Amerikaanse? Wat een fuckers weer... ik wil gewoon op de normale legal manier fucking games spelen zonder dat ik genaaid word omdat die tyfusamerikanen zo nodig eerst een game moeten krijgen.
Wat de fuck is uberhaupt de reden dat een game in EU later uitkomt als het fucking digitaal is.
/////pissedoffis
Ja en ik niet, omdat ik me i.t.t. anderen in deze wereld aan de regels hou die gesteld worden. Die 20 euro kan me gestolen worden, ik geef niet om geld en betaal graag wat ik het waard vind. Echter ben ik echt wel een beetje klaar met deze "gespreide" releases. Er is 0, maar dan ook 0 reden om in een wereld waar digitaal download/stream de way to go is games/films/muziek of wat dan ook op andere tijden te releasen. Het enige wat het veroorzaakt is meer illegale downloads en tevens frustratie en ongeloof van kopers over het niet kunnen komen als een of andere amerikaan dat wel kan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee waarom het anders is.... Maarja ik koop ze altijd via de US aangezien het 20e goedkoper is
Wist je dat echt nog niet? Dat was juist een groot plus punt inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, mijn interesse in Dying light is zojuist wel even toegenomen toen ik er achter kwam dat je met 4 man de campaign kan co-oppen. Als de reviews een beetje positief zijn kan het zo maar zijn dat ik de game een kans ga geven.
Heeft voor mij totaal geen meerwaarde als het alleen online kan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, mijn interesse in Dying light is zojuist wel even toegenomen toen ik er achter kwam dat je met 4 man de campaign kan co-oppen. Als de reviews een beetje positief zijn kan het zo maar zijn dat ik de game een kans ga geven.
Volgens mij wist ik het wel maar nog niet bij stil gestaan voor mezelf dat het dan best nog wel eens tof zou kunnen zijn om met z'n vieren door zo'n stad te rennen. Beetje zombies killen, beetje wapens upgraden, dit dat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wist je dat echt nog niet? Dat was juist een groot plus punt inderdaad
Hier ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Nou, ik kan iig de game al downloaden..
Super tof idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik het wel maar nog niet bij stil gestaan voor mezelf dat het dan best nog wel eens tof zou kunnen zijn om met z'n vieren door zo'n stad te rennen. Beetje zombies killen, beetje wapens upgraden, dit dat.
Pussy je durft gewoon nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik wacht wel tot 27 februari tot Dying light hier uitkomt.
Heb liever weer een kast vol hardcopies, kan ik het spel nog eens uitlenen.
Aandacht te kort ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Cikx het volgende:
Conan en Binding of Isaac
http://www.twitch.tv/teamcoco/v/3712515
Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef budvar het volgende:
Raar dat er nog geen reviews zijn van Dying Light.
Bij SOM was dit ook het geval en dat bleek een prima gamequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).
Wat me meteen zorgen baart, want als het zo kort dag is, dan hebben ze meestal wat te verbergen
Was awesome iddquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij SOM was dit ook het geval en dat bleek een prima game
En dat terwijl ze eerst stellig beweerde dat er geen review embargo zou zijn(als de pers geen spellen krijgt is dat ook niet nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).
Wat me meteen zorgen baart, want als het zo kort dag is, dan hebben ze meestal wat te verbergen
Wat snap je niet aan 'meestal'? Plus dat we die nog een krappe week eerder hadden, dat wordt nu een stukje lastigerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Secret of Mana?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Shadow of Mordor.quote:
Ik snap alles aan meestal, maar aangezien SoM ook van Warner af komt zou je wellicht de conclusie kunnen trekken dat ze nu met Dying light, net zoals een tijdje terug met SoM niks te verbergen hebben. Je zou hier een verband kunnen zien in plaats van jezelf zorgen te maken, snappie? Just saying.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'meestal'? Plus dat we die nog een krappe week eerder hadden, dat wordt nu een stukje lastiger
Mja, technisch gezien is er geen embargo iddquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef budvar het volgende:
[..]
En dat terwijl ze eerst stellig beweerde dat er geen review embargo zou zijn(als de pers geen spellen krijgt is dat ook niet nodig natuurlijk)
http://www.forbes.com/sit(...)rs-no-review-copies/
Staat in die update dat ze nu wel download codes hebben, kan nooit lang meer duren dan denl ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, technisch gezien is er geen embargo idd
Ohja, thanks brah!quote:
Speel eerst de eerdere delen van Dragon Age, deeltje 1 is de betere game maar deel 2 zorgt voor een goede background story voor deel 3.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja, thanks brah!
SoM is mij erg goed bevallen
Persoonlijk vond ik hem wel een tikkeltje kort qua verhaal, maar ik heb hem wel uitgespeeld!
Ik wacht met smart op een volgende game die mijn aandacht kan behouden.
Ik heb nu the last of us, binding of isaac,
Shadow of mordor (uit)gespeeld.
Heb Dragon Age Inquisition nog niet uitgespeeld. Nauwelijks nog mee begonnen maar moet het nog maar eens een kans geven. Vind wel veel fetch quests.
1 had ik millenia geleden gespeeld, die was een stukje tactischer. Deel 2 heb ik niet gespeeldquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel eerst de eerdere delen van Dragon Age, deeltje 1 is de betere game maar deel 2 zorgt voor een goede background story voor deel 3.
effe priaten baaienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1 had ik millenia geleden gespeeld, die was een stukje tactischer. Deel 2 heb ik niet gespeeldGa ik ook niet aanschaffen.
zal wel gefixt zijn inmiddels, ik durf t iig niet meer aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe priaten baaienof cutscenes kijken op joeptoep, legt uit waarom de mages en templars echt tot een oorlog zijn gekomen
overigens:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=980228
dying light voor 20 dollar door een foutje, geen idee of het nog werkt ik heb geen interesse in het spel
Alsof Warner alleen goede spellen uitbrengt. Moet ik laatste Batman (Origins) nog even aanhalen qua bugs of zoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik snap alles aan meestal, maar aangezien SoM ook van Warner af komt zou je wellicht de conclusie kunnen trekken dat ze nu met Dying light, net zoals een tijdje terug met SoM niks te verbergen hebben. Je zou hier een verband kunnen zien in plaats van jezelf zorgen te maken, snappie? Just saying.
Is Grim Fandango ook aan te raden als je hem nog nooit gespeeld hebt en er dus ook geen nostalgische gevoelens bij hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Warner alleen goede spellen uitbrengt. Moet ik laatste Batman (Origins) nog even aanhalen qua bugs of zo
We merken het wel. Het is sowieso niet mijn genre spel, ik ben redelijk klaar met zombies. Dus ik laat het schieten, of het nu een prima spel is of niet. Nu bezig met Grim Fandango en daar geniet ik meer van. Memory lane, alles. Je hebt zelfs de oude DOS-modus als je wil
Als je van adventures houdt? Ja. Het is een van de betere imho (oke, day of the tentacle komt ook nogquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is Grim Fandango ook aan te raden als je hem nog nooit gespeeld hebt en er dus ook geen nostalgische gevoelens bij hebt?
http://www.geek.com/games(...)ct-disc-bug-1600574/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een PS4 kan fixen die de ejectbug heeft? Hij blijft piepen terwijl hij uit staat (niet in rust mode dus).
http://imgur.com/a/DjLuDquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een PS4 kan fixen die de ejectbug heeft? Hij blijft piepen terwijl hij uit staat (niet in rust mode dus).
Tof, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je van adventures houdt? Ja. Het is een van de betere imho (oke, day of the tentacle komt ook nog).
Ik weet niet... heb al die games vroeger al gespeeld en laatst heb ik via dosbox nog day of the tentacle gedaan. Een prachtige trip down memory lane maar ik heb niet echt zin meer om dat er geld voor neer te leggen, dan speel ik liever telltale of quantic dream games.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Warner alleen goede spellen uitbrengt. Moet ik laatste Batman (Origins) nog even aanhalen qua bugs of zo
We merken het wel. Het is sowieso niet mijn genre spel, ik ben redelijk klaar met zombies. Dus ik laat het schieten, of het nu een prima spel is of niet. Nu bezig met Grim Fandango en daar geniet ik meer van. Memory lane, alles. Je hebt zelfs de oude DOS-modus als je wil
Optie een al meerdere keren gedaan, nu ook optie twee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.geek.com/games(...)ct-disc-bug-1600574/
Ja ik had al zoiets gezien. Alleen dan op "the keep". Kon je ook in vogelvlucht je keuzes maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe priaten baaienof cutscenes kijken op joeptoep, legt uit waarom de mages en templars echt tot een oorlog zijn gekomen
overigens:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=980228
dying light voor 20 dollar door een foutje, geen idee of het nog werkt ik heb geen interesse in het spel
main azazel anders eens, dan heb je altijd een kleine brimstone variant.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:24 schreef Cikx het volgende:
Zelden zo OP geweest, met Brimstone en Guppy
eckte gaan het met samson of ??? proberenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
main azazel anders eens, dan heb je altijd een kleine brimstone variant.
met wat leuke items erbij heb je dan echt enrome bazen runs! Dingen als angel / satan heb je in 2/3 hits dood enzp
Zeker je cash waard, superveel content voor je geld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:31 schreef Jiang153 het volgende:
Nog waard om Diablo 3 voor PS4 te halen of kan ik beter geld besparen en nieuwe games halen?
Ja maar als ik solo die dungeons zit te doen is dat ook triestquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zeker je cash waard, superveel content voor je geld.
Eckte eckte spelen met The lostquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eckte gaan het met samson of ??? proberen
Multiplayer maakt alles beter idd, en als je met randoms speelt dan is de kans op hackers idd groot.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar als ik solo die dungeons zit te doen is dat ook triest
Heb gehoord dat er veel hackers zijn, is dat zo?
Ja oke maar Diablo op console is volgens mij zo dood als wat vergeleken met PC, dus het zal meestal met randoms zijn ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Multiplayer maakt alles beter idd, en als je met randoms speelt dan is de kans op hackers idd groot.
maar dat durf ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eckte eckte spelen met The lost
Ik kan niet zo goed omgaan met die charge shots.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
main azazel anders eens, dan heb je altijd een kleine brimstone variant.
met wat leuke items erbij heb je dan echt enrome bazen runs! Dingen als angel / satan heb je in 2/3 hits dood enzp
Ik moet zeggen,random online is niet meer leuk met al die hackers.die lopen gewoon zo erdoorheen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja oke maar Diablo op console is volgens mij zo dood als wat vergeleken met PC, dus het zal meestal met randoms zijn ja.
Nice.quote:
"I have no quarrel with you."quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice.
Reptile is wel een van de toffere personages.
Bazen verslaan inderdaad, die kamers met gouden deur dus sowieso 2 per verdieping. Soms heb je mini-bosses die wat droppen, er kunnen angel/devil rooms spawnen aan het eind van een bossfight waar je items kan krijgen, je kan ze kopen in shops, aantreffen in secret rooms en soms droppen ze gewoon random als je shit opblaas.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Binding of Isaac nog eens geprobeerd maar ik zuig echt in die gameVerder dan Cave 1 kom ik echt niet, ik pak veeel te gemakkelijk damage van al die vage beesten
Verder snap ik ook nog steeds niet precies hoe je snel betere items krijgt. Alleen als je een baas verslaat en in zo'n kamertje met een gouden deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar zitten vaak demon hearts in waardoor je meer HP krijgt en dus langer kan overleven.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Karmaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
De stekker eruit trekken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
heb nog niks, hopelijk krijg ik nog wel eentjequote:Op woensdag 28 januari 2015 07:22 schreef I.C.O.N. het volgende:
Nog meer mensen met een Planetside 2 betakey? Add Vempel doen we een potje
Laat maar, ik heb twee US codes ontvangenwtf....
De EU beta is er ook nog niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:22 schreef I.C.O.N. het volgende:
moet zeggen dat het heel snel went.quote:Op woensdag 28 januari 2015 06:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed omgaan met die charge shots.
??? Heb ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eckte gaan het met samson of ??? proberen
Ja dat denk ik ook en aangezien ik niemand anders ken die dit spel willen laat ik het maar aan me voorbijgaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:16 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,random online is niet meer leuk met al die hackers.die lopen gewoon zo erdoorheen.
Mag ik één code, als je die toch niet gaat gebruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:22 schreef I.C.O.N. het volgende:
Nog meer mensen met een Planetside 2 betakey? Add Vempel doen we een potje
Ipv. DS2 -> Deep Down?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook en aangezien ik niemand anders ken die dit spel willen laat ik het maar aan me voorbijgaan.
Duurt nog zolang al die games die ik wil
- Evolve
- Dying Light
- Dragonball Z Xenoverse
- Dead or Alive 5
- Tekken 7
- Battlefield: Hardline
- Dark Souls 2 <- nog een keer
- Final Fantasy XV
- The Division
- Elder Scrolls Online
- Disgaea 5
Nog goeie games die ik ben vergeten?
Samson is niet zo heel moeilijk toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
??? Heb ik nog niet\
de rest overigens wel
Ohja ziet er wel vet uit ja. Wanneer komt die?quote:
The Witcher 3 (al wordt die te veel gehyped waardoor die gegarandeerd tegen gaat vallen)quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook en aangezien ik niemand anders ken die dit spel willen laat ik het maar aan me voorbijgaan.
Duurt nog zolang al die games die ik wil
- Evolve
- Dying Light
- Dragonball Z Xenoverse
- Dead or Alive 5
- Tekken 7
- Battlefield: Hardline
- Dark Souls 2 <- nog een keer
- Final Fantasy XV
- The Division
- Elder Scrolls Online
- Disgaea 5
- Bloodborne
Nog goeie games die ik ben vergeten?
Ben in deze heel erg geinteresseerd! meer die hier voor gaan in maart?quote:
Heb 1 en 2 nooit gespeeld, dus weet niet of het een pre is. Daarnaast SP only ook niet echt fan van..quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
The Witcher 3 (al wordt die te veel gehyped waardoor die gegarandeerd tegen gaat vallen)
Duct tape over de disc slot heenplakken, dan kan hij je DVD er niet uit gooienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel de beste tip tot nu toequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duct tape over de disc slot heenplakken, dan kan hij je DVD er niet uit gooien
ah zo ver ben ik nog niet echt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Samson is niet zo heel moeilijk toch?
??? Is wel een uitdaging.Gisteren geprobeerd en helaas voor it lives dood gegaan.
Gisteren wel Isaac met Isaac gekilled en Satan met Eden gekilled, het was een mooie dag.maar blijkbaar zijn er nog meer bosses daarna, maar heb nog geen idee hoe je daar komt.
Het is een prima game voor die prijs.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
niet duur trouwens, stond die euro maar wat beter
ik heb wel meer losse schroefjesquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel de beste tip tot nu toe![]()
Het lijkt er voor nu op dat het losse schroefje van Pheno het probleem was.
Je kan die berichten uitzetten bij instellingen -> meldingenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:10 schreef Leatherneck het volgende:
Ben sinds anderhalve maand ook in het bezit van een PS4 en op dit moment verknocht aan The Last of Us.
Even een vraag: is daar een mogelijkheid om de status te wijzen in de vriendenlijst, bijvoorbeeld in een "offline weergeven" of "away"? Bijwijlen is het vermakelijk om met anderen te gamen, zij het zo dat sommigen continu blijven inviten en/of berichten dat te doen. Zelf zit ik daar niet altijd op te wachten.
Wat nu al bij Isaac? Had je al 9 mom kills?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo ver ben ik nog niet echt.
op de pc wel maar op de PS4 speel ik samen met mn vriendin BoI , en ik kan je vertellen dat het dan verdomd lastig is om hartjes te houden
We zijn nu bij Isaac, die hebben we dood. Volgens mij is blue baby dan de volgende, dan MS , en thats it of niet ?
Dank.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je kan die berichten uitzetten bij instellingen -> meldingen
Graag gedaan hoor
Volgens mij wel inderdaad, MS en blue baby ben ik nog niet tegengekomen. Moet ook die boss rush mode nog vrijspelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo ver ben ik nog niet echt.
op de pc wel maar op de PS4 speel ik samen met mn vriendin BoI , en ik kan je vertellen dat het dan verdomd lastig is om hartjes te houden
We zijn nu bij Isaac, die hebben we dood. Volgens mij is blue baby dan de volgende, dan MS , en thats it of niet ?
De DLC is juist fucking goed. Alle tracks zijn gratis en je krijgt elke maand een nieuwe auto gratis. Ik heb de season pass gekocht en dan heb je tot juni elke maand nieuwe content. dus nieuwe tour packs en auto's. Helemaal top.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:
Enige minpunten zijn (uiteraard) de DLC, de muziek, de car-selectie (volgens mij alleen maar EU-cars) , en dat je bij de fabrieks-auto's niet de kleur kunt veranderen, dus OF je krijgt de kleur die de game aan de auto heeft gegeven, OF je eigen Club design, of een vooropgezette design, maar dat is allemaal rood-zwart-wit...
quote:
Helemaal geen muziek vind ik het beste.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
De muziek.. Tja das erg subjectief maar waarom gebruik je dan geen custom soundtrack?
boss rush is als je mom dood hebt toch ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij wel inderdaad, MS en blue baby ben ik nog niet tegengekomen. Moet ook die boss rush mode nog vrijspelen.Het blijft tof iig.
allang, mom is nou niet bepaald moeilijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat nu al bij Isaac? Had je al 9 mom kills?
Zeg spreek voor jezelf, ik kom net die fucking basement uitquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
allang, mom is nou niet bepaald moeilijk.
Moms hart daar en tegen wel
Als ik het over mom kills heb, heb ik het uiteraard over heart killsquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
allang, mom is nou niet bepaald moeilijk.
Moms hart daar en tegen wel
Sure, heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mag ik één code, als je die toch niet gaat gebruiken?
Ja maar je moet binnen 20 minuten bij mom zijn en haar gekilled hebben om het vrij te spelen, ik ga altijd op mijn gemakje elke kamer onderzoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boss rush is als je mom dood hebt toch ?
Dat heb ik wel, wist niet dat je dat vrij moest spelen (wat wel chill is, met tarot 0, the fool kan je uit die kamer snel een item pakken, weg warpen en bam, free item
oh haha ligt het daar aan!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja maar je moet binnen 20 minuten bij mom zijn en haar gekilled hebben om het vrij te spelen, ik ga altijd op mijn gemakje elke kamer onderzoeken.
Net met Judas Isaac gekilled, maar weer geen trophy.Weet iemand of je dit soort bugs ergens kunt aankaarten? Ik las ook dat ze in de US al bij patch 1.03 zijn, maar dat we in Europa het nog altijd met versie 1.01 moeten doen.
ik heb er best veel uurtjes in zitten nu, dan weet je op een moment de tacts wel te dromen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg spreek voor jezelf, ik kom net die fucking basement uit
oh ja, dan zal ik er 9 of 10 hebben, zat net even te kijken naar mn psn profile maar zie dat hij niet geupdate is (of lijkt het wel)quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als ik het over mom kills heb, heb ik het uiteraard over heart killsEn daar moet je er 9 van hebben om tegen Isaac te kunnen vechten.
Ik ben aan t werkquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het staat ook bij je stats in de game zelf
20 mom killsquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het staat ook bij je stats in de game zelf
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Spotify op de ps4??Ein-de-lijk !
Werd eens tijdquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
jaaquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Polaroid unlocken , die krijg je dan iedere keer als je de eerste mom verslaat en als je als laatste Isaac hebt verkracht mag je nog naar een bonusstage met als eindbaas dooie Isaacquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Samson is niet zo heel moeilijk toch?
??? Is wel een uitdaging.Gisteren geprobeerd en helaas voor it lives dood gegaan.
Gisteren wel Isaac met Isaac gekilled en Satan met Eden gekilled, het was een mooie dag.maar blijkbaar zijn er nog meer bosses daarna, maar heb nog geen idee hoe je daar komt.
Is amerikaanse only variant zeg maarquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaa
http://blog.us.playstatio(...)t-spotify/#sf7153061
Xbox heeft Pandora las ik (ken ik niet eens)
xbmc, lost gelijk je betaal probleem opquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef Typisch het volgende:
Nu nog Foxsports op de PS4 en mijn 360 kan de deur uit.
mijn pa betaaltquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
xbmc, lost gelijk je betaal probleem op
Is het gratis? Hoe werkt zoiets?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Als je PS plus en spotify hebt wel jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is het gratis? Hoe werkt zoiets?
Omg, eindelijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland is bevestigdquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook maar ik zit meestal in de avond met koptelefoon op dus dan is het wel praktischquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
wel leuk I guess. hier nutteloos, toch laptop naast ps
Nooit gebruikgemaakt van Spotify omdat je er voor moet betalen volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je PS plus en spotify hebt wel ja
fijn ditquote:
Zijn denk ik die 5 extra dagen die we kregen in verband met de storingen tijdens de feestdagen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Fokker101 het volgende:
Is er op een gratis PSN ofzo? Had net geen PSN en nu wel.
bij KPN zittenquote:
Gisteren een uurtje of twee gespeeld. Krijg wel echt het gevoel van eenzaamheid, verlatenheid als ik buiten loop. Eerst keer nacht was kansloos, meteen doodquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Voor mij geweldig. Bevalt me beter dan verwacht.
Daarom zit de co-op mode er inquote:Op donderdag 29 januari 2015 06:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gisteren een uurtje of twee gespeeld. Krijg wel echt het gevoel van eenzaamheid, verlatenheid als ik buiten loop. Eerst keer nacht was kansloos, meteen dood
Dat gevoel is juist goed, dat moetquote:Op donderdag 29 januari 2015 06:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Daarom zit de co-op mode er in![]()
Voor de rest beviel het wel?
Mooiquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat gevoel is juist goed, dat moetEn ja! Van het weekend co-op proberen, eerst nog wat rondjes zelf lopen. Iemand zin om zaterdag of zondagmiddag/avond aan te haken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een ontzettend goede herbruikbaar item, waarmee ik in iedere nieuwe kamer een enorme hoeveelheid laserbeams rondom mij heen kon schieten. Levelbosses waren zelfs in een keer dood hiermee![]()
Ontopic:quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Is er eigenlijk nog steeds niet bekend wat de psplus titels gaan worden? normaal op woensdag toch?
Bekendmaking is uitgesteld tot vandaag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Is er eigenlijk nog steeds niet bekend wat de psplus titels gaan worden? normaal op woensdag toch?
De tweede titel is meer over Japan, de overige China.quote:
Instabuy!quote:
Haha, met dank aan iemand op FOK! die hem voor me heeft gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:42 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Ontopic:
Geen idee.
Offtopic:
Wat een geniale avater
Zo'n zin in dezequote:
thief voor de ps3quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik hou juist wel van raggen, breinloos wil ik het niet noemen trouwens, met de snellere auto's is het echt lastig imo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Zo'n zin in deze![]()
ik vind driveclub wel leuk om breinloos te raggen, maar ben eigenlijk meer van de sim-racers
ik heb driveclub geruild meti emand van fokquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van raggen, breinloos wil ik het niet noemen trouwens, met de snellere auto's is het echt lastig imo.
Nice, daar was ik wel benieuwd naarquote:
Niet al af gaan schrijven als je 2 races in de hatchback klasse gedaan hebt he.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb driveclub geruild meti emand van fokAls het goed is krijg ik hem binnenkort binnen.
eens kijken of je enthousiasme het waard was
heb laatst al mn consoles aangeslotenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nice, daar was ik wel benieuwd naar![]()
Toch maar weer de ps3 aansluiten dan
Okquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet al af gaan schrijven als je 2 races in de hatchback klasse gedaan hebt he.
Inderdaad een Instabuy Project Cars.... Staat al tijden in de pre-order hier. Mogelijk haal ik er ook direct een stuurtje + Wheelstand Pro bijquote:
Wel jammer dat je maar tot level 50 kan komen en dat er dan weinig nieuws komt. Ik hoop op een uitbreiding in die richting.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet al af gaan schrijven als je 2 races in de hatchback klasse gedaan hebt he.
Dit spel is ook de reden dat ik dat project morpheus ook moet hebben zo gauw dat uitkomt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad een Instabuy Project Cars.... Staat al tijden in de pre-order hier. Mogelijk haal ik er ook direct een stuurtje + Wheelstand Pro bij
Nah dat lijkt me niet, dat was een goedmakertje voor de DC Plus ed. denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef Jimbo het volgende:
ben benieuwd of ze gelijk weer 2-3 ,maanden games bekend maken
Ik ben nog niet eens lvl 50 geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:13 schreef janrad het volgende:
[..]
Wel jammer dat je maar tot level 50 kan komen en dat er dan weinig nieuws komt. Ik hoop op een uitbreiding in die richting.
Dat mag natuurlijk, ik zag al vrij snel dat DC niks voor mij was ik hou totaal niet van arcade racers. Ben dus blij dat er een serieuze racegame komt.quote:
Playseat kopen?quote:
Ik noem het liever ''simcade''.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, ik zag al vrij snel dat DC niks voor mij was ik hou totaal niet van arcade racers. Ben dus blij dat er een serieuze racegame komt.
Je zou het inderdaad een simcade kunnen noemen maar arcade zeker niet. Het beste voorbeeld hiervoor is de Hennesy Venom, een auto die je echt moet leren beheersen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik noem het liever ''simcade''.
Want het is geen arcade racer a la Need for Speed of Burnout ofzo.
Als je op die manier gaat racen kom je in de problemen bij de snellere auto's.
Ik vond het een grote teleurstelling, na 1 week alweer verkocht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi voorbeeld van goed rijden in DC, dit lukt mij nooit:
Die penalties zijn inmiddels aangepast.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond het een grote teleurstelling, na 1 week alweer verkocht.
AI die je loopt te beuken en waar jij vervolgens voor gestraft wordt
Had hem in die week ook al uitgespeeld btw
Wat zie jij als uitgespeeld ? Heb je alle tour doelen dan gehaald ?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond het een grote teleurstelling, na 1 week alweer verkocht.
AI die je loopt te beuken en waar jij vervolgens voor gestraft wordt
Had hem in die week ook al uitgespeeld btw
Ben blij dat ik hem niet gekocht heb zeg, ik vind het rijden er heel raar en nep uitzien. Doe je wel nog zelf schakelen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi voorbeeld van goed rijden in DC, dit lukt mij nooit:
Raar en nep uitzien?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:34 schreef budvar het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hem niet gekocht heb zeg, ik vind het rijden er heel raar en nep uitzien. Doe je wel nog zelf schakelen?
Ja als een soort mariokart met betere graphics.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raar en nep uitzien?
Je kunt zelf schakelen als je dat wil ja.
Okee...quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja als een soort mariokart met betere graphics.
Had bij elk event op paar na alle sterren gehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:28 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat zie jij als uitgespeeld ? Heb je alle tour doelen dan gehaald ?
Tja zo ziet het er in mijn ogen uit. En moet je ook rekening mee houden als het regent of kan je dan net zo hard door een bocht als het droog is?quote:
Dat kan uiteraard maar ik zie de vergelijking niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja zo ziet het er in mijn ogen uit. En moet je ook rekening mee houden als het regent of kan je dan net zo hard door een bocht als het droog is?
Voor de juiste prijs sluit ik dat niet uitquote:
Vet.. Twijfel regelmatig over zo'n ding maar waar berg je zoiets op?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad een Instabuy Project Cars.... Staat al tijden in de pre-order hier. Mogelijk haal ik er ook direct een stuurtje + Wheelstand Pro bij
ik vind het wel jammer dat je niet kunt kiezen om met het rechterpookje te schakelen, dat zou een stuk makkelijker zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raar en nep uitzien?
Je kunt zelf schakelen als je dat wil ja.
Ik hou het bij automatisch schakelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je niet kunt kiezen om met het rechterpookje te schakelen, dat zou een stuk makkelijker zijn
Heb ze nu maar onder vierkantje en kruisje gezet maar dat ligt niet echt lekker in de hand
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs sluit ik dat niet uit
Zo'n Wheelstand is nog redelijk op te klappen... Wat dat betreft is een Playseat wat kanslozer wanneer je deze op moet ruimen. Die Wheelstand kun je ergens in een kast zetten of rechtop wegzetten langs een muur. Al met al wel een dure grap want ik zie ze in combi met de 300TS van Trustmaster staan voor 460 euro.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vet.. Twijfel regelmatig over zo'n ding maar waar berg je zoiets op?
Ja, heb er over zitten twijfelen maar nu ik zo'n ding ook weer zie... Waar moet ik hem laten als ik hem wel & niet gebruik. Dat ding midden in je woonkamer zetten, dan neem ik mezelf niet meer serieusquote:
Dat scheelt nogwel dan, als die gratis versie er nou was geweest en die beviel(wat ik dus betwijfel) zou ik hem misschien wel hebben gekocht maar nu ga ik er mijn vingers niet aan branden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard maar ik zie de vergelijking niet.
Je moet zeker rekening houden met regen ja.
Met GT6 gebruikte ik het rechterknuppeltje om te gassen en te remmen, R1 opschakelen en L1 terugschakelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je niet kunt kiezen om met het rechterpookje te schakelen, dat zou een stuk makkelijker zijn
Heb ze nu maar onder vierkantje en kruisje gezet maar dat ligt niet echt lekker in de hand
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:13 schreef budvar het volgende:
[..]
Met GT6 gebruikte ik het rechterknuppeltje om te gassen en te remmen, R1 opschakelen en L1 terugschakelen.
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd op aanraden van een ander, heb het maar snel terug veranderdquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:16 schreef n8n het volgende:
Ik gaf in GT altijd gas met de rechter pook, schakelen was L en R2. Vond gas geven met de schouderknoppen maar vreemd in andere spellen
De handrem gebruik je in DC??!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
R2 gas, L2 rem, Cirkeltje Handrem, Kruisje KERS
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEM
Om goed te driften zul je wel moeten.quote:
Oke met driften mag hetquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om goed te driften zul je wel moeten.
(In een drift challenge dus he, in een race of time trial gebruik m niet)
Met mijn M5 destijds had ik geen handrem nodig met nat weerquote:
Empires vond ik nooit echt goed, maar tussen deze 3 ga ik denk ik voor SW4. WO3 heb ik op de ps3 al gehad, maar SW4 lijkt mij ook boeiender als DW8quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede titel is meer over Japan, de overige China.
Eind volgende maand komt nog een nieuwste versie van Dynasty Warriors 8 (Empires geheten).
Als je of genoeg power hebt of van die Prius eco-banden moet het niet persé dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou ik heb gisteren voor het eerst de boss van cave II gehaald, maar die maakte mij dood...
Ik pak gewoon alle items die ik kan pakken, gisteren had ik allerlei +dmg +range en +speed items dus het ging wel lekker, ik was nog nooit zover gekomen nml.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Cikx het volgende:
[..]probeer je wel gebruik te maken van de tips die we hier hebben gegeven?
Tof, een van de leuke dingen is ook dat je steeds beter erin wordt natuurlijk. Het wordt ook steeds toffer des te verder je komt en als het je eenmaal gelukt is om mom te verslaan zul je zien dat het je heel vaak begint te lukken. Bij mij zitten nog altijd games als Tomb Raider, Resident Evil HD en Infamous First Light op me te wachten, maar toch heb ik om de een of andere reden steeds meer zin om Isaac te spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon alle items die ik kan pakken, gisteren had ik allerlei +dmg +range en +speed items dus het ging wel lekker, ik was nog nooit zover gekomen nml.
Ik had die boss ook nog wel gedood maar te laat gezien dat ie een bom achter had gelaten, en met een half hartje over was die bom teveel voor me.
Oh ja, ik speel het meestal maar 1 of 2 runs en dan kap ik weer hoor, ik heb er bij lange na niet zoveel tijd in zitten als de ''pro's'' hier.
Vind het eigenlijk al heel wat dat ik 't nu best leuk vind, in eerste instantie had ook ik de game verwijderd na 1 keer spelen omdat ik er geen fuck van begreep.
had gisteren dezequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En dat voor zo'n gratis crappyindie
game met fucking 16-bit snes graphics
inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef Cikx het volgende:
Tof, een van de leuke dingen is ook dat je steeds beter erin wordt natuurlijk. Het wordt ook steeds toffer des te verder je komt en als het je eenmaal gelukt is om mom te verslaan zul je zien dat het je heel vaak begint te lukken.
Werd weer eens hoog tijd voor een indie-discussie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En dat voor zo'n gratis crappyindie
game met fucking 16-bit snes graphics
MZ is natuurlijk een van de Isaac-goden van dit topic.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap er ook niks van... paar keer gespeeld en weer verwijderdleuk concept maar verder niets voor mij.
Naar, was dit de eerste keer tegen Isaac?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had gisteren deze
[ afbeelding ]
Had maar 2 streepjes dmg, jaar aan het vechten tegen Isaac. Moest ik 'm nog 1x raken schoot hij ineens boomerang tearsTerwijl de enige reden dat ik zolang stand hield was omdat ik shielded tears had
nah dat niet, wel met Cainquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Werd weer eens hoog tijd voor een indie-discussie.
[..]
MZ is natuurlijk een van de Isaac-goden van dit topic.
[..]
Naar, was dit de eerste keer tegen Isaac?
Ben nu ook aan het proberen om met elke character Isaac en Satan te killen, moet ook nog met Cain.quote:
ja idd, met zulke items moet je ook snel kunnen rechargen of vliegen anders ga je vaak geraakt wordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben nu ook aan het proberen om met elke character Isaac en Satan te killen, moet ook nog met Cain.Gisteren met Maggie geprobeerd, maar ik kreeg een item waardoor ik een soort charged monstro aanval deed, Monstro's Lung was het volgens mij. Ik kon er echt totaal niet mee omgaan, maar kan me wel voorstellen dat je er toffe syngergies mee kan hebben.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Tingles mag van mij wel doodvallen trouwens.
Die ''plops'' van de poep, is het heel raar dat ik daar steeds om moet lachen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Makkie joh, hij waarschuwt altijd van te voren of ie gaat schieten of dat ie je op je af komt in een rechte lijn
En als het in een kamer met poep is sws daarachter gaan staan als ie op je af komt
jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ''plops'' van de poep, is het heel raar dat ik daar steeds om moet lachen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef Cikx het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan Mask of Infamy en de Headless Horseman en wat betreft mini-bosses krijg ik altijd een slappe piemel als je de shop binnenloopt en Greed staat voor mijn neus.
Dat is waar, maar ik wordt altijd wel een keer onnodig geraakt, maar dat is bij mij wel vaker een probleem.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]die vind ik ook maar kut ja, vooral die Horseman. Nja Greed alleen kut als je genoeg coins hebt, anders wel handig om aan coins te komen voor de next floor
nope ken ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zijn jullie Stephen ooit tegen gekomen?
[ afbeelding ]
Hij schijnt best zeldzaam te zijn? Je hebt die little stephen drop van hem schijnbaar nodig voor Real platinum god ofzo.
Yup, die schiet van die doelzoekende tranen volgens mijquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
Hij schijnt best zeldzaam te zijn? Je hebt die little stephen drop van hem schijnbaar nodig voor Real platinum god ofzo.
Ja, die ben ik al eens tegen gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
youtubequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ken jij een ander goedkoop alternatief dat het zelfde aanbod heeft als spotify?
Met betaald spotify heb ik de mogelijkheid om mijn muziek offline te kunnen beluisteren op mijn telefoon dus die twee diensten zijn niet te vergelijken met elkaar.quote:
ooit gehoord van muziek downloaden vanaf youtube? Kan zo in een keer hele playlist downloaden en op je mobiel zetten ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Met betaald spotify heb ik de mogelijkheid om mijn muziek offline te kunnen beluisteren op mijn telefoon dus die twee diensten zijn niet te vergelijken met elkaar.
Veel te omslachtig en niet mogelijk op een iphone.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
ooit gehoord van muziek downloaden vanaf youtube? Kan zo in een keer hele playlist downloaden en op je mobiel zetten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |