abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149092564

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
HOLY.gif defokkingfoker - mpad-killer
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
noiconn.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
ibrahimovic.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
Jiang153 - Megamarco2
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
2urtv6c.gif OverRated - Faithless__NL
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
cr7.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
eye-human-60x60.jpg SanAnt - ghpeet
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer - Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX
loader.gif Leonos - LeonosNL
maniack28.PNG Maniack28 - Koekenbakker28

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

SPOILER: 2015 game releases
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

_O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 26 januari 2015 @ 23:46:01 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149092861
Kwaliteit van het opnemen vind ik trouwens niet geweldig. Niet echt HD volgens mij. Bij FIFA niet in ieder geval.

Kun je inmiddels al wel filmpjes rechtstreeks naar je eigen Youtube-kanaal uploaden, of moet dat nog steeds met een omweg gebeuren, bijvoorbeeld via FB!?

Ben benieuwd naar de nieuwe PS+ titels voor Februari. Ik hoop op Arkham Origins (PS3) en Tomb Raider (PS4).

Daarnaast mag JourneyHD wel eens uitkomen. Duurt te lang.
pi_149092899
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nog nooit op de shareknop gedrukt op je controller?
Jawel maar dan slaat die het op in de galerij. Vanaf daar weet ik het eigenlijk niet.
Irene is bae <3
pi_149092934
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
Kwaliteit van het opnemen vind ik trouwens niet geweldig. Niet echt HD volgens mij. Bij FIFA niet in ieder geval.

Kun je inmiddels al wel filmpjes rechtstreeks naar je eigen Youtube-kanaal uploaden, of moet dat nog steeds met een omweg gebeuren, bijvoorbeeld via FB!?

Ben benieuwd naar de nieuwe PS+ titels voor Februari. Ik hoop op Arkham Origins (PS3) en Tomb Raider (PS4).

Daarnaast mag JourneyHD wel eens uitkomen. Duurt te lang.
Dit is een GTAV filmpje van me... volgens youtube is het 720, maar het lijkt er niet op....

pi_149092955
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Jawel maar dan slaat die het op in de galerij. Vanaf daar weet ik het eigenlijk niet.
Naar je capture gallery gaan vanuit het playstation menu en dan kan je sharen op youtube.
pi_149093959
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Naar je capture gallery gaan vanuit het playstation menu en dan kan je sharen op youtube.
nice mom kill _O_ altijd lekker als je zelf zoveel damage doet :P Had mijn run ook moeten opnemen toen ik die hele verdieping deed zonder geraakt te worden :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149094758
Heb ook mijn 9e binnen. :)
Met Azazel, wel zo makkelijk.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 03:01:42 #8
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149095546
D20 en Knife _O_
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 27 januari 2015 @ 03:56:01 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149095621
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit is een GTAV filmpje van me... volgens youtube is het 720, maar het lijkt er niet op....

Yeah, blijft een beetje zonde dat je niet echt in hoge kwaliteit kunt opnemen. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.

Anyway, Driveclub weer gedaan vandaag, inclusief 1 Japanse track (erg mooi). Game bevalt prima, en begint nu ook moeilijker te worden, dus dat is ook leuk.

Erg goede design qua tracks: de meeste vind ik erg leuk om op te rijden (en vooralsnog alles nog 'droog', dus als het regent ziet het er weer anders uit, net als met verschillende tijden enzo...), dus een hoog replay-gehalte, en laadtijden zijn ERG goed. Heerlijke racer, precies zoals ik altijd al aangaf dat ik ze wil hebben, namelijk fantasy-tracks, met de nadruk op FUN en schoonheid, en de AI is prima.

Enige minpunten zijn (uiteraard) de DLC, de muziek, de car-selectie (volgens mij alleen maar EU-cars) , en dat je bij de fabrieks-auto's niet de kleur kunt veranderen, dus OF je krijgt de kleur die de game aan de auto heeft gegeven, OF je eigen Club design, of een vooropgezette design, maar dat is allemaal rood-zwart-wit...

Dat hele Club gedoe en de online MP heb ik nog niet echt geprobeerd. Wel even een naam gegeven aan mijn club en gespeeld met het design enzo, maar meer nog niet. Ik werd vrijwel meteen uitgenodigd voor een club, maar dat hield dan in dat ik weer uit mijn eigen club moest gaan, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Ik weet niet of ik het beter vind dat de Project Gotham games, want die hadden een soortgelijke gameplay en pittige (maar eerlijke) AI, maar in veel opzichten waren die laatste games ook nog wat beter qua content (meer lokaties, meer voertuigen, meer verschillende soorten weer), muziek (meer keus), en (voor die tijd) misschien ook wel graphics.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat nog gaat komen voor Driveclub, en helemaal naar wat ze van plan zijn met een volgend deel.

Over PGR4 gesproken, ik weet dat niet iedereen deze mening zal delen, maar zat het vorige week weer even te spelen, en toen even op de bikes gefocussed (even 1-2 chapters bike-races gedaan), en dat vond ik toch wel een aparte maar geslaagde toevoeging. Ik begrijp dat het in races tussen auto's en bikes misschien een beetje uit de toon valt, maar bikes vs bikes vond ik wel erg goed gedaan, en misschien zelf wel de beste bike-racer van last-gen, terwijl het eigenlijk maar gewoon een 'extra' is in een car-game. Erg knap.

Het maakt me ook benieuwd of ze zoiets voor Driveclub zouden kunnen toevoegen, dus gewoon een bike-pack releasen en dat je die gewoon, puur tegen andere bikes, kunt gebruiken op de bestaande banen.

Voor GT7 gaat het gerucht trouwens al dat ze er bikes aan toevoegen, wat ik zelf erg leuk zou vinden.

Sowieso hoop ik dat ze voor Driveclub de Toyota Trueno AE86 nog gaan toevoegen, al is het alleen al vanwege de cult-status als de auto uit Initial D, in combinatie met de Japanse tracks.
pi_149095626
Kan iemand me de binding van isaac uitleggen? Lijkt me echt een heel simpel platformer game die je zo op spele.nl kunt tegenkomen.. Echter hoor ik vele positieve verhalen erover :?
أنا مغربي
  dinsdag 27 januari 2015 @ 04:15:59 #11
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149095639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 04:02 schreef A_Valbuena het volgende:
Kan iemand me de binding van isaac uitleggen? Lijkt me echt een heel simpel platformer game die je zo op spele.nl kunt tegenkomen.. Echter hoor ik vele positieve verhalen erover :?
Het is een soort van donkere Zelda maar dan met steeds vijanden en verschillende items die je kan gebruiken om ze te verslaan . En ik zou het woord simpel niet in de mond nemen,het heeft vele lagen en je moet er een beetje tactiek voor gebruiken.
RED ONS HENNIEGOD
pi_149095821
Yi-Long, je kunt de kleuren van auto's aanpassen in de Garage, optie staat in het hoofdmenu. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:20:06 #13
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149096942
Hoe zit dat nou dat de laatste 15 min. worden opgenomen? Werkt ook voor geen flikker ofwel
leef de leven
pi_149096992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef RRuben het volgende:
Hoe zit dat nou dat de laatste 15 min. worden opgenomen? Werkt ook voor geen flikker ofwel
Wat bedoel je precies?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:26:40 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_149097008
Snap dat ook nooit echt met opnemen :P Als ik wil opnemen en op de opnemen knop druk heeft ie al een filmpje van de laatste 15min. Je kan niet zeggen van, ik ga vanaf nu een 15 min opnemen helaas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_149097022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef RRuben het volgende:
Waarom zou dat niet werken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149097038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat ook nooit echt met opnemen :P Als ik wil opnemen en op de opnemen knop druk heeft ie al een filmpje van de laatste 15min. Je kan niet zeggen van, ik ga vanaf nu een 15 min opnemen helaas.
Jawel hoor, doublepress op je sharebutton.

https://support.us.playst(...)ing-the-share-button
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:30:26 #18
64831 2NutZ
pi_149097057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Jawel hoor, doublepress op je sharebutton.

https://support.us.playst(...)ing-the-share-button
Wat vaag? ik heb juist dat vaker geprobeerd, dacht dat het zo werkte... maar bij mij komt ie dan altijd al met videobeelden die ik dan kan/mag uploaden...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_149097084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat vaag? ik heb juist dat vaker geprobeerd, dacht dat het zo werkte... maar bij mij komt ie dan altijd al met videobeelden die ik dan kan/mag uploaden...
Dan is of je playstation, of je controller stuk. Want zo werkt het bij mij wel namelijk.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:34:01 #20
64831 2NutZ
pi_149097107
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dan is of je playstation, of je controller stuk. Want zo werkt het bij mij wel namelijk.
Dan zal ik wel in de war zijn ofzo.
pi_149097258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan zal ik wel in de war zijn ofzo.
je de toetsen ook aanpassen naar eigen keuze.
pi_149097259
Probeer het nog een keer zou ik zeggen... als je 2 keer snel drukt dan zie je ook een rood filmlogo verschijnen links boven in je beeldscherm. Een keer drukken is inderdaad dat menu, waar je ook je clip kan saven.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:46:28 #23
64831 2NutZ
pi_149097306
Ga het vanavond gelijk testen.. thanks
Voglens mij heb ik niks veranderd aan toetsen.
pi_149097389
nou Dying Light binnen voor heel weinig :) Ben benieuwd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:02:49 #25
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149097630
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
Zeker digitaal dan ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:05:05 #26
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149097678
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, blijft een beetje zonde dat je niet echt in hoge kwaliteit kunt opnemen. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.

Anyway, Driveclub weer gedaan vandaag, inclusief 1 Japanse track (erg mooi). Game bevalt prima, en begint nu ook moeilijker te worden, dus dat is ook leuk.

Erg goede design qua tracks: de meeste vind ik erg leuk om op te rijden (en vooralsnog alles nog 'droog', dus als het regent ziet het er weer anders uit, net als met verschillende tijden enzo...), dus een hoog replay-gehalte, en laadtijden zijn ERG goed. Heerlijke racer, precies zoals ik altijd al aangaf dat ik ze wil hebben, namelijk fantasy-tracks, met de nadruk op FUN en schoonheid, en de AI is prima.

Enige minpunten zijn (uiteraard) de DLC, de muziek, de car-selectie (volgens mij alleen maar EU-cars) , en dat je bij de fabrieks-auto's niet de kleur kunt veranderen, dus OF je krijgt de kleur die de game aan de auto heeft gegeven, OF je eigen Club design, of een vooropgezette design, maar dat is allemaal rood-zwart-wit...

Dat hele Club gedoe en de online MP heb ik nog niet echt geprobeerd. Wel even een naam gegeven aan mijn club en gespeeld met het design enzo, maar meer nog niet. Ik werd vrijwel meteen uitgenodigd voor een club, maar dat hield dan in dat ik weer uit mijn eigen club moest gaan, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Ik weet niet of ik het beter vind dat de Project Gotham games, want die hadden een soortgelijke gameplay en pittige (maar eerlijke) AI, maar in veel opzichten waren die laatste games ook nog wat beter qua content (meer lokaties, meer voertuigen, meer verschillende soorten weer), muziek (meer keus), en (voor die tijd) misschien ook wel graphics.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat nog gaat komen voor Driveclub, en helemaal naar wat ze van plan zijn met een volgend deel.

Over PGR4 gesproken, ik weet dat niet iedereen deze mening zal delen, maar zat het vorige week weer even te spelen, en toen even op de bikes gefocussed (even 1-2 chapters bike-races gedaan), en dat vond ik toch wel een aparte maar geslaagde toevoeging. Ik begrijp dat het in races tussen auto's en bikes misschien een beetje uit de toon valt, maar bikes vs bikes vond ik wel erg goed gedaan, en misschien zelf wel de beste bike-racer van last-gen, terwijl het eigenlijk maar gewoon een 'extra' is in een car-game. Erg knap.

Het maakt me ook benieuwd of ze zoiets voor Driveclub zouden kunnen toevoegen, dus gewoon een bike-pack releasen en dat je die gewoon, puur tegen andere bikes, kunt gebruiken op de bestaande banen.

Voor GT7 gaat het gerucht trouwens al dat ze er bikes aan toevoegen, wat ik zelf erg leuk zou vinden.

Sowieso hoop ik dat ze voor Driveclub de Toyota Trueno AE86 nog gaan toevoegen, al is het alleen al vanwege de cult-status als de auto uit Initial D, in combinatie met de Japanse tracks.
En dan speel jij waarschijnlijk met een controller, met een goed stuurtje wordt het helemaal gaaf. Alleen ben ik al level 50 en dan heb je niet veel meer te winnen behalve online en sterren. Met Driveclub online kom je weer de nodige idioten tegen die alleen maar rammen maar dat heb je met alle racegames.
pi_149097773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:02 schreef janrad het volgende:

[..]

Zeker digitaal dan ?
yup
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:19:34 #28
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149098034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:05 schreef janrad het volgende:

[..]

En dan speel jij waarschijnlijk met een controller, met een goed stuurtje wordt het helemaal gaaf. Alleen ben ik al level 50 en dan heb je niet veel meer te winnen behalve online en sterren. Met Driveclub online kom je weer de nodige idioten tegen die alleen maar rammen maar dat heb je met alle racegames.
Is zo'n stuurtje (incl Wheelstand Pro) de 500+ euro waard wat jouw betreft?
Twijfel echt hard om een stuurtje tzt te kopen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:27:08 #29
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149098200
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:19 schreef jackson het volgende:

[..]

Is zo'n stuurtje (incl Wheelstand Pro) de 500+ euro waard wat jouw betreft?
Twijfel echt hard om een stuurtje tzt te kopen.
Ik heb de T300 voor ¤ 315,— gekocht en zelf iets van hout in elkaar geknutseld om het op vast te zetten. Ik heb veel meer plezier van DC met een stuurtje dan met een controller, dus ja ik vind het het geld wel waard. Ik denk er nu zelfs over om the Crew te gaan kopen :')
pi_149098213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die flutgame?
pi_149098272
Ik hou het wel bij een controller voor DC al betekent het dat ik meestal ergens in de onderste regionen zit qua tijden, maar dat boeit me wat minder. :P

Die Japanse tracks zijn echt allemaal top trouwens zeg, heerlijk racen daar.

Vandaag als het goed is de Apex DLC incl. de nieuwe auto's, vanavond even in de Enzo scheuren. :)
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:31:06 #32
231686 budvar
budvar
pi_149098282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Jij hebt hem al gespeeld dan? Reviews zijn er namelijk nog niet ben dus benieuwd hoe je weet dat het een flutgame is.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_149098290
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:27 schreef xminator het volgende:

[..]

28
pi_149098346
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef budvar het volgende:

[..]

Jij hebt hem al gespeeld dan? Reviews zijn er namelijk nog niet ben dus benieuwd hoe je weet dat het een flutgame is.
Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Enorme flop zal het worden.
pi_149098380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef xminator het volgende:

[..]

:(
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:36 #36
231686 budvar
budvar
pi_149098381
quote:

[..]

Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed en leuk uit. Heb me ook met Dead Island erg vermaakt gaat met deze ook wel lukken denk ik.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:38:59 #37
231686 budvar
budvar
pi_149098466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:35 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

:(
Laat even weten wat jij er van vindt, hebben we meer aan dan aan iemand die het bij voorbaat al afschiet.
pi_149098492
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:35 schreef budvar het volgende:

[..]

Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed en leuk uit. Heb me ook met Dead Island erg vermaakt gaat met deze ook wel lukken denk ik.
Je kan er jezelf vast mee vermaken, maar het zal geen topgame zijn denk ik.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:40:22 #39
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149098504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

28
Ik heb hem besteld maar de bluray versie is uitgesteld tot eind februari :( . Baal ik wel van.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:40:49 #40
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149098516
quote:

[..]

En we hebben een trol dames en heren.

[ Bericht 1% gewijzigd door janrad op 27-01-2015 10:47:21 ]
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:45:54 #41
231686 budvar
budvar
pi_149098631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Je kan er jezelf vast mee vermaken, maar het zal geen topgame zijn denk ik.
Wat zijn wel topgames volgens jou dan?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 11:08:31 #42
231686 budvar
budvar
pi_149099199
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

28
Waar kan je hem zo goedkoop scoren eigenlijk?
pi_149099382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef janrad het volgende:

[..]

En we hebben een trol dames en heren.
:').

Zal een metacritic score krijgen van ~70 of denk jij dat het 85+ zal worden?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:16:41 #44
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099386
Is er hier iemand die Saints row the third speelt ?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 11:20:26 #45
231686 budvar
budvar
pi_149099491
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Ga je geen antwoord geven op de vraag wat jij dan wel topgames vindt? Dan kan ik het wel raden, COD en FIFA zeker? :')
pi_149099520
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef janrad het volgende:
Op een PS4? Lijkt me knap
pi_149099522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef janrad het volgende:
Je bedoelt Re-elected?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:23:13 #48
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Geen idee, ik beoordeel zelf of ik een game leuk vind of niet. Dead Island heb ik me goed mee vermaakt dus dat gaan met Dying light ook wel lukken denk ik. Ik heb wel iets met zombies, ik ben ook een fan van The Walking Dead. De TV serie dan.
pi_149099575
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef budvar het volgende:

[..]

Ga je geen antwoord geven op de vraag wat jij dan wel topgames vindt? Dan kan ik het wel raden, COD en FIFA zeker? :')
CoD :')_!

Games waarin ik meeste tijd heb besteed:
Grand Theft Auto V
The Binding of Isaac: Rebirth
Dragon Age: Inquisition
BF 4
Fifa 15.

Er is nog niet zo veel bijster veel op de PS4 helaas.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:23:53 #50
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je bedoelt Re-elected?
Ja die bedoel ik eigenlijk :%
pi_149099609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:23 schreef janrad het volgende:

[..]

Geen idee, ik beoordeel zelf of ik een game leuk vind of niet. Dead Island heb ik me goed mee vermaakt dus dat gaan met Dying light ook wel lukken denk ik. Ik heb wel iets met zombies, ik ben ook een fan van The Walking Dead. De TV serie dan.
Het zal vast een game zijn waar je een persoon mee kan vermaken, maar geen topgame. Ik schaar dying light in de categorie zoals Saints Row. Leuk om af en toe te spelen maar je mist niet veel als je het niet hebt gespeeld.
pi_149099648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:23 schreef janrad het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik eigenlijk :%
Ja dat speel(de) ik
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:27:47 #53
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149099662
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja dat speel(de) ik
En was het wat ? Ik heb op Youtube het een en ander gezien, ziet er wel leuk uit maar kan niet goed zien waar het over gaat. Of gaat het gewoon nergens over.
pi_149099684
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:08 schreef budvar het volgende:

[..]

Waar kan je hem zo goedkoop scoren eigenlijk?
deel 'm met een vriend via us store :P
pi_149099698
Je had Dying Light ook door een prijsfout voor 17,8 euro kunnen kopen (vervolgens nog delen = ~9 euro de man) :p.
pi_149099775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:27 schreef janrad het volgende:

[..]

En was het wat ? Ik heb op Youtube het een en ander gezien, ziet er wel leuk uit maar kan niet goed zien waar het over gaat. Of gaat het gewoon nergens over.
Het gaat nergens over: alien invasion, jij bent de president en je gaat in een soort matrix simulatiewereld waarin je gevangen bent de boel redden. Nou ja, redden :+

Het spel neemt zich duidelijk niet serieus qua verhaal, maar het is tof om met superkrachten de boel kort en klein te slaan :+
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 11:36:59 #57
231686 budvar
budvar
pi_149099837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:28 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

deel 'm met een vriend via us store :P
:? Wist niet dat dat kon. Hoe werkt dat dan?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:51:41 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149101680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:29 schreef xminator het volgende:
Je had Dying Light ook door een prijsfout voor 17,8 euro kunnen kopen (vervolgens nog delen = ~9 euro de man) :p.
Ik heb gewoon 70 euro betaald, zouden ze bij iedereen moeten doen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:03:22 #59
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_149103663
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het gaat nergens over: alien invasion, jij bent de president en je gaat in een soort matrix simulatiewereld waarin je gevangen bent de boel redden. Nou ja, redden :+

Het spel neemt zich duidelijk niet serieus qua verhaal, maar het is tof om met superkrachten de boel kort en klein te slaan :+
Ah dat is er een voor mij.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:22:05 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149104298
Volgens mij komt Dying Light vrijdag pas uit?

Here are the DIGITAL release dates:

NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_149104361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef maniack28 het volgende:

NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
ligt er dus aan waar je het koopt.. heb al ff gespeeld.
pi_149104472
Wat ik nog steeds een keer wil is dat Playstation je games met 0% trophies laat verwijderen. Op de Xbox 360 kon dat en dat was echt wel relax. Nu heb ik al een paar games in mijn lijst staan met 0% trophies die ik toch nooit meer zal spelen. Zo hou je je lijst een beetje netjes.

Even zeuren :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:37:57 #63
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149104839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik nog steeds een keer wil is dat Playstation je games met 0% trophies laat verwijderen. Op de Xbox 360 kon dat en dat was echt wel relax. Nu heb ik al een paar games in mijn lijst staan met 0% trophies die ik toch nooit meer zal spelen. Zo hou je je lijst een beetje netjes.

ja zou wel chil zijn, maar trophies boeien de meeate mensen toch niet ;)
leef de leven
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:38:47 #64
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149104863
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:

Dat was toch al mogelijk?

Wat ik zou willen is mijn PSN veranderen :')
Irene is bae <3
pi_149105027
Is er al bekend wat de februari PSN+ games worden?
pi_149105139
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
Is er al bekend wat de februari PSN+ games worden?
Meestal woensdag bekend toch?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:47 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149105163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef maniack28 het volgende:

NA January 27, 2015
AUS January 28, 2015
EU January 30, 2015
JP January 30, 2015
Ik zit nu te spelen :P
pi_149105243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Meestal woensdag bekend toch?
Klopt, morgenmiddag uurtje of 5.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:53:16 #69
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149105445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 06:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Yi-Long, je kunt de kleuren van auto's aanpassen in de Garage, optie staat in het hoofdmenu. ;)
Ah thanks :) Beetje omslachtig, maar dan gaan we dat eens bekijken :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:55:32 #70
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149105541
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik zit nu te spelen :P
Zeker op de Amerikaanse? Wat een fuckers weer... ik wil gewoon op de normale legal manier fucking games spelen zonder dat ik genaaid word omdat die tyfusamerikanen zo nodig eerst een game moeten krijgen.

Wat de fuck is uberhaupt de reden dat een game in EU later uitkomt als het fucking digitaal is.

/////pissedoffis
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:59:54 #71
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149105698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zeker op de Amerikaanse? Wat een fuckers weer... ik wil gewoon op de normale legal manier fucking games spelen zonder dat ik genaaid word omdat die tyfusamerikanen zo nodig eerst een game moeten krijgen.

Wat de fuck is uberhaupt de reden dat een game in EU later uitkomt als het fucking digitaal is.

/////pissedoffis
Geen idee waarom het anders is.... Maarja ik koop ze altijd via de US aangezien het 20e goedkoper is
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:02:24 #72
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149105798
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Geen idee waarom het anders is.... Maarja ik koop ze altijd via de US aangezien het 20e goedkoper is
Ja en ik niet, omdat ik me i.t.t. anderen in deze wereld aan de regels hou die gesteld worden. Die 20 euro kan me gestolen worden, ik geef niet om geld en betaal graag wat ik het waard vind. Echter ben ik echt wel een beetje klaar met deze "gespreide" releases. Er is 0, maar dan ook 0 reden om in een wereld waar digitaal download/stream de way to go is games/films/muziek of wat dan ook op andere tijden te releasen. Het enige wat het veroorzaakt is meer illegale downloads en tevens frustratie en ongeloof van kopers over het niet kunnen komen als een of andere amerikaan dat wel kan.
pi_149105830
Hmmm, mijn interesse in Dying light is zojuist wel even toegenomen toen ik er achter kwam dat je met 4 man de campaign kan co-oppen. Als de reviews een beetje positief zijn kan het zo maar zijn dat ik de game een kans ga geven.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:03:59 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149105878
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, mijn interesse in Dying light is zojuist wel even toegenomen toen ik er achter kwam dat je met 4 man de campaign kan co-oppen. Als de reviews een beetje positief zijn kan het zo maar zijn dat ik de game een kans ga geven.
Wist je dat echt nog niet? Dat was juist een groot plus punt inderdaad :D
pi_149105939
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft voor mij totaal geen meerwaarde als het alleen online kan.
pi_149105961
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wist je dat echt nog niet? Dat was juist een groot plus punt inderdaad :D
Volgens mij wist ik het wel maar nog niet bij stil gestaan voor mezelf dat het dan best nog wel eens tof zou kunnen zijn om met z'n vieren door zo'n stad te rennen. Beetje zombies killen, beetje wapens upgraden, dit dat.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:03 #77
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149108552
Nou, ik kan iig de game al downloaden..
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:27:08 #78
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149108656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Nou, ik kan iig de game al downloaden..
Hier ook. :)
You dont believe me ? Read this line again.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:28:39 #79
64831 2NutZ
pi_149108699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Volgens mij wist ik het wel maar nog niet bij stil gestaan voor mezelf dat het dan best nog wel eens tof zou kunnen zijn om met z'n vieren door zo'n stad te rennen. Beetje zombies killen, beetje wapens upgraden, dit dat.
Super tof idd.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:33:47 #80
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_149108896
Ik wacht wel tot 27 februari tot Dying light hier uitkomt.

Heb liever weer een kast vol hardcopies, kan ik het spel nog eens uitlenen :).
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_149108992
Tropico 5 besteld. Lijkt me tof :Y
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:42:03 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149109199
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik wacht wel tot 27 februari tot Dying light hier uitkomt.

Heb liever weer een kast vol hardcopies, kan ik het spel nog eens uitlenen :).
Pussy je durft gewoon niet :D
pi_149110029
Conan en Binding of Isaac :')
http://www.twitch.tv/teamcoco/v/3712515
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:29:22 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149110577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Cikx het volgende:
Conan en Binding of Isaac :')
http://www.twitch.tv/teamcoco/v/3712515
Aandacht te kort ofzo :') echt stelletje trieste mongolen af en toe op twitch
pi_149110626
Conan niet kennen :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:39:51 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_149110836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Conan niet kennen :')
Deze?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 18:04:04 #87
231686 budvar
budvar
pi_149111426
Raar dat er nog geen reviews zijn van Dying Light. Enige die ik kan vinden is deze beknopte(en dan ook nog voor de pc).

http://www.pcworld.com/ar(...)s-coming-in-hot.html

Klinkt goed volgens mij, ga hem als ik vrij ben volgende week wel halen.
pi_149111485
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef budvar het volgende:
Raar dat er nog geen reviews zijn van Dying Light.
Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).
Wat me meteen zorgen baart, want als het zo kort dag is, dan hebben ze meestal wat te verbergen :')
pi_149111532
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat komt omdat de pers de game nog niet ontvangen heeft (ik heb iig niets in de brievenbus gezien).
Wat me meteen zorgen baart, want als het zo kort dag is, dan hebben ze meestal wat te verbergen :')
Bij SOM was dit ook het geval en dat bleek een prima game ^O^
pi_149111602
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Was awesome idd _O_
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 18:26:49 #91
231686 budvar
budvar
pi_149112028
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat terwijl ze eerst stellig beweerde dat er geen review embargo zou zijn(als de pers geen spellen krijgt is dat ook niet nodig natuurlijk :') )

http://www.forbes.com/sit(...)rs-no-review-copies/
pi_149112558
quote:

[..]

Wat snap je niet aan 'meestal'? Plus dat we die nog een krappe week eerder hadden, dat wordt nu een stukje lastiger :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:00:05 #93
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149113084
quote:

[..]

Secret of Mana?
pi_149113278
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Secret of Mana?
Shadow of Mordor.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:08:06 #95
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149113305
Dying light inmiddels gedownload , helemaal happy. Ik dacht dat ga ik wel trekken tot 00:00 , lekker uurtje gamen *)Niet dus. Vrouw en dochter geveld door de griep |:( .Timing is everything :(
You dont believe me ? Read this line again.
pi_149113321
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'meestal'? Plus dat we die nog een krappe week eerder hadden, dat wordt nu een stukje lastiger :P
Ik snap alles aan meestal, maar aangezien SoM ook van Warner af komt zou je wellicht de conclusie kunnen trekken dat ze nu met Dying light, net zoals een tijdje terug met SoM niks te verbergen hebben. Je zou hier een verband kunnen zien in plaats van jezelf zorgen te maken, snappie? Just saying.
pi_149113399
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef budvar het volgende:

[..]

En dat terwijl ze eerst stellig beweerde dat er geen review embargo zou zijn(als de pers geen spellen krijgt is dat ook niet nodig natuurlijk :') )

http://www.forbes.com/sit(...)rs-no-review-copies/
Mja, technisch gezien is er geen embargo idd :')
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 19:37:42 #98
231686 budvar
budvar
pi_149114310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, technisch gezien is er geen embargo idd :')
Staat in die update dat ze nu wel download codes hebben, kan nooit lang meer duren dan denl ik.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:52:05 #99
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_149114883
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Shadow of Mordor.
Ohja, thanks brah!
SoM is mij erg goed bevallen :D
Persoonlijk vond ik hem wel een tikkeltje kort qua verhaal, maar ik heb hem wel uitgespeeld!

Ik wacht met smart op een volgende game die mijn aandacht kan behouden.

Ik heb nu the last of us, binding of isaac,
Shadow of mordor (uit)gespeeld.

Heb Dragon Age Inquisition nog niet uitgespeeld. Nauwelijks nog mee begonnen maar moet het nog maar eens een kans geven. Vind wel veel fetch quests.
pi_149114964
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ohja, thanks brah!
SoM is mij erg goed bevallen :D
Persoonlijk vond ik hem wel een tikkeltje kort qua verhaal, maar ik heb hem wel uitgespeeld!

Ik wacht met smart op een volgende game die mijn aandacht kan behouden.

Ik heb nu the last of us, binding of isaac,
Shadow of mordor (uit)gespeeld.

Heb Dragon Age Inquisition nog niet uitgespeeld. Nauwelijks nog mee begonnen maar moet het nog maar eens een kans geven. Vind wel veel fetch quests.
Speel eerst de eerdere delen van Dragon Age, deeltje 1 is de betere game maar deel 2 zorgt voor een goede background story voor deel 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')