ik ben ff op een breakie met twitterquote:Op maandag 26 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet straks gaan twitteren over KLB radio.
het was een leuk grapje.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:38 schreef hoink581 het volgende:
Bij de volgende verzoekjes graag torrentlinkjes of youtube dumps in de DM of die van youtube mogen ook in het topic.
beter dan die ozzy osbourne troep van jouquote:
niet haten op ozzy osbournequote:Op maandag 26 januari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter dan die ozzy osbourne troep van jou
all my ex's live in texasquote:Op maandag 26 januari 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
doe gewoon hele Radio K-DST album van san andreas draaien
beter dan deze troepquote:
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:42 schreef hoink581 het volgende:
Lijkt me nog een keer leuk om een Skype interview te doen met een andere Fokker, lekker inbellen.
Voor je studie?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:42 schreef hoink581 het volgende:
Lijkt me nog een keer leuk om een Skype interview te doen met een andere Fokker, lekker inbellen.
oh ja k-dst is de classic rock zenderquote:
quote:
WOMAN TO WOMMAAANNNNNNquote:Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja k-dst is de classic rock zender
Radio klb, wat is dat dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets meer met mijn studie te maken. Gewoon voor op RADIO KLB.
Ik zou niet doen. Dan ben ik echt bang voor herkenning.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets meer met mijn studie te maken. Gewoon voor op RADIO KLB.
Jij hebt toch niets te verbergen, gamenerdjequote:Op maandag 26 januari 2015 23:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou niet doen. Dan ben ik echt bang voor herkenning.
is dat erg dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou niet doen. Dan ben ik echt bang voor herkenning.
Hehe.quote:
Misschien niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt toch niets te verbergen, gamenerdje
Nee, eigenlijk niet.quote:
Ik wilde net zeggen, zat dat niet in een GTA game? SA of zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat radiostation luisterde ik altijd als ik met een tractor door het platteland heen reed
San Andreas ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, zat dat niet in een GTA game? SA of zo?
ok maar zo heet ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:49 schreef hoink581 het volgende:
Plak dat linkje van radio klb nog eens hermann.
Ja, is goed. Ik pak de dobbelstenen.quote:
Kom ook luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik pak de dobbelstenen.
Op je 5e een snoepj stelen telt nietquote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien niet.
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Ik wou doen durven of de waarheid spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik pak de dobbelstenen.
Nee.quote:
Ik dacht mexxen, maar ook goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wou doen durven of de waarheid spelen
Heb nog nooit een snoepje gestolen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Op je 5e een snoepj stelen telt niet
Tiswaquote:Op maandag 26 januari 2015 23:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga ik hele lelijke dingen over je zeggen.
Okayquote:
P Reign - You Knowquote:
Je moet toch naar je vriendin luisteren zo?quote:
Die heeft nog niet gebeld.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet toch naar je vriendin luisteren zo?
Je hebt wel eisen Hoinkie.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Linkjes in de dm bitte als je ook echt gaa luisteren.
Ja doei, ik zet Spotify wel aan.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Linkjes in de dm bitte als je ook echt gaa luisteren.
Neeh.quote:
ik stem tegenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met genoeg tegenstemmen gaat dit nummertje af.
hzaw. Hij gaat zo af.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Zet net de radio op, wat is dit voor herrie!?
Waarom? Lekker aan laten toch.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met genoeg tegenstemmen gaat dit nummertje af.
Aha, had ik het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, deadprez. maar hij heeft vast wel veel ervaring met die andere dp.
Hij luistert wel mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
hzaw post hier niet eens, gewoon afzetten
Da's een beetje lullig wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, alleen de mensen die meeposten doen er toe
onzinquote:
Ik ga in mijn graf liggen zo.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
ok, liever terug naar het zielige tienerliedje
Klopt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
Coldplay, een soort van engelstalige Bløf is dat
http://myradiostream.com/5/5544quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
Waar kan je die zender eigenlijk vinden?
ik had het over meneer van Veenquote:
quote:
quote:
Deze heb ik laatst nog teruggevonden, ook wel fout/iets.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:11 schreef hoink581 het volgende:
Foute hits zijn wel lekker zo laat op de avond.
Ja kutjongquote:
Wil je het ook echt horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst nog teruggevonden, ook wel fout/iets.![]()
wannabe-gothsquote:
Weltrusten. Voor altijd of nu?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
hoink, ik kondig officiëel aan dat ik ga stoppen met het luisteren van Radio KLB
gesigneerd,
Der_Mann
dat is een moeilijke vraag. het is de bedoeling om alleen nu te stoppen met luisteren, maar ik kan ook morgen ineens plots overlijden. misschien wordt ik wel doof.quote:
quote:
Dat is goed Der_Mann. Tot morgen m'n beste jongen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een moeilijke vraag. het is de bedoeling om alleen nu te stoppen met luisteren, maar ik kan ook morgen ineens plots overlijden. misschien wordt ik wel doof.
ik beantwoord voor nu met ''geen commentaar''
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
dat is een moeilijke vraag. het is de bedoeling om alleen nu te stoppen met luisteren, maar ik kan ook morgen ineens plots overlijden. misschien wordt ik wel doof.
ik beantwoord voor nu met ''geen commentaar''
Waarom die je het één keer wel goet en één keer niet dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beantwoord is gewoon goed hoor tjappie
maarrrr trusten nu
volgens mij luistert er ook geen hond meer hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef hoink581 het volgende:
Nah. Ik ga d'n Bruce draaien en het afpaaien.
Al heb ik maar 1 luisteraar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij luistert er ook geen hond meer hoor
Deze hond wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij luistert er ook geen hond meer hoor
okequote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:33 schreef Murdera het volgende:
Oh come out to the sea,
My love.
Drown with me.
verkapte zelfmoord¿quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:33 schreef Murdera het volgende:
Oh come out to the sea,
My love.
Drown with me.
Hey, bedankt voor je mooie gifje.quote:
Hey vriend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:33 schreef Murdera het volgende:
Oh come out to the sea,
My love.
Drown with me.
Hey vriend.quote:
Hey, nog gelukt vorige week met Windhoos?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor je mooie gifje.
[..]
Hey vriend.
[..]
Hey vriend.
Ja! easy man, helemaal met die USB toolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hey, nog gelukt vorige week met Windhoos?
Precies, ook ik word genegeerd alsof ik niet besta. Die Nootjes staat met stip op 1 op mijn shitlist.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Vergeet die 2NutZ helemaal om mij te quoten xD gekkie.
Bedankt nog voor de hulp gisteren. Het draaide als een tierelier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies, ook ik word genegeerd alsof ik niet besta. Die Nootjes staat met stip op 1 op mijn shitlist.
No problem.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de hulp gisteren. Het draaide als een tierelier.
sinds wanneer ben jij eigenlijk modquote:
25 april 2008 met wat pauzes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef Bapple het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij eigenlijk mod
Oh, kan je niet ff pauze nemen ipv al mijn topics dichtgooien?quote:
Eh, not yet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je al een troll slachtoffer van de dag?
Altijd nr1 deze boi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies, ook ik word genegeerd alsof ik niet besta. Die Nootjes staat met stip op 1 op mijn shitlist.
Ikquote:
Sluit al die bump topics eens.quote:
mm, ik heb een ideequote:
AAAAAIT DOEN ZE VOOR JOUquote:
Hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als verjaardagscadeau winnen de Pats
negeer me maar johquote:
Stil even, ben bezig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
negeer me maar joh
tegen mij durf je niet stoer te doen he?
Open nog eens een topic?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
negeer me maar joh
tegen mij durf je niet stoer te doen he?
Bemoei je er niet mee.quote:
hjbquote:
Dat je snel dood mag gaan in je Diablo spelletje.quote:
Doodsverwensing op karakter. TR.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je snel dood mag gaan in je Diablo spelletje.
Afgevinkt voor iemand het ook maar gezien heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doodsverwensing op karakter. TR.
Veel plezier met je bannetje, Laddy
Zal vinkje inje voorhoofd snijden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afgevinkt voor iemand het ook maar gezien heeft.
Fysieke bedreiging, doorgegeven aan de FA's.quote:
Door uitlokking, counter boodschap aan FA doorgegeven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fysieke bedreiging, doorgegeven aan de FA's.
Met Chrome via de inspector een boel DM's van jou aan mij aangemaakt waarin je mij met de dood bedreigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door uitlokking, counter boodschap aan FA doorgegeven.
Terechte bedreigingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met Chrome via de inspector een boel DM's van jou aan mij aangemaakt waarin je mij met de dood bedreigd.
Mijn moeder zegt altijd dat ik zo'n fijne jongen ben, dus deze bedreigingen kunnen niet terecht zijn.quote:
Waarom luistert hij niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ludosanders een uurtje geleden per DM gestuurd dat hij niet zo ongesteld moet zijn. :s
Moeders hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat ik zo'n fijne jongen ben, dus deze bedreigingen kunnen niet terecht zijn.
Ik zou ook zuur zijn als ik een modje was op fok........quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom luistert hij niet?
[..]
Moeders hebben altijd gelijk.
Waarom lees jij je DM's blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ludosanders een uurtje geleden per DM gestuurd dat hij niet zo ongesteld moet zijn. :s
ze krijgt zoveel hitsige dm's..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom lees jij je DM's blijkbaar niet?
Bizar eigenlijk voor zo'n viswijf.quote:
niet?quote:
innerlijk is niet belangrijk voor de meeste fokkers, als ze maar gewillig isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk voor zo'n viswijf.
ja, maar mbo'ers beledigen is te makkelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supergirl vindt het geil als je mbo-ers beledigt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk voor zo'n viswijf.
Nou. Ik ga niet voor heel vrouwelijk FOK spreken. Maar bij mij is dat al laaaang niet meer. Misschien omdat men mij inmiddels wel kent hier en weet dat ik geen aantrekkelijke chick ben.quote:
Sinds mijn 1e fiets.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben fokkers standaarden?
ahw, arme sgquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou. Ik ga niet voor heel vrouwelijk FOK spreken. Maar bij mij is dat al laaaang niet meer. Misschien omdat men mij inmiddels wel kent hier en weet dat ik geen aantrekkelijke chick ben.
My first fiets.quote:
Gewoon doen. Krijg jij in het vervolg ook geile dm's van supergirl.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar mbo'ers beledigen is te makkelijk.
en soms hebben ze het zelf niet eens door
Gelul, die had zijwieltjes en daarom geen standaard nodig.quote:
geloof ik niks van. ik ben ook 1 van 0,1% van fok die haar bips nooit heeft gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Krijg jij in het vervolg ook geile dm's van supergirl.
Gelul, heb nooit zijwielen gehad. Kon al met mijn benen bij de grond toen ik leerde fietsen op mijn 12e.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelul, die had zijwieltjes en daarom geen standaard nodig.
1 omdat het geil is lekker naar je eigen bips kijken terwijl je je piemel vast houd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wat vragen.
Waarom zou je foto's van je achterwerk maken (dat is 1) en verspreiden op internet ( dat is 2) en dan specifiek onder fokkers (dat is drie.
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wat vragen.
Waarom zou je foto's van je achterwerk maken (dat is 1) en verspreiden op internet ( dat is 2) en dan specifiek onder fokkers (dat is drie.
1. Heb ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 omdat het geil is lekker naar je eigen bips kijken terwijl je je piemel vast houd.
2 omdat geil
3 lol
quote:
Waarom wel?quote:
je hebt je antwoordquote:
Ik zie nooit bipsen van mannelijke fokkers.quote:
Oh. neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nooit bipsen van mannelijke fokkers.
Eerlijk gezegd zit ik daar ook niet echt op te wachten.
Vind het nou niet bepaald het mooiste gedeelte van een man
Hangt een beetje van de man afquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. neefoutje...
Mannen
Wat vind je wel een mooi gedeelte?
Zak?quote:
Echt zo'n ongepaste reactie weer hequote:
er staan ook genoeg moeders in de playboy..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel?
Het zou je moeder of je oma maar zijn.
Had je anders verwacht eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt zo'n ongepaste reactie weer he![]()
![]()
Bah nootjes en nee, denk niet
Wil niet zeggen dat het leuk is voor hun kinderenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er staan ook genoeg moeders in de playboy..
Nee, jij bent net zo rebels als iemand die van het dak zo naar beneden poept.quote:
daarom moet je ook nooit kinderen nemen, dan hoef je je daar ook niet druk over te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het leuk is voor hun kinderen
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom moet je ook nooit kinderen nemen, dan hoef je je daar ook niet druk over te maken
Wow dan zijn wij soulmates. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
geloof ik niks van. ik ben ook 1 van 0,1% van fok die haar bips nooit heeft gezien
Dat is wel heel rebels zegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent net zo rebels als iemand die van het dak zo naar beneden poept.
Had t dus kunnen weten.
high five.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow dan zijn wij soulmates. Ik ook niet.
ik maak mij niet snel zorgen over andere mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over.
Srs rebbel to the grave yoloquote:
Ik ook niet, longhairedontcare.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
high five.
mijn moustache is alleen niet zo glorious als de jouwe
[..]
ik maak mij niet snel zorgen over andere mensen
heb jij nog tips hoe ik iemand subtiel doch heel duidelijk kan vertellen dat ik schilderijen in mijn huis wil ophangen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Srs rebbel to the grave yolo
[..]
Ik ook niet, longhairedontcare.
Daar moet je toestemming voor vragen of wil je dat diegene dat laten doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij nog tips hoe ik iemand subtiel doch heel duidelijk kan vertellen dat ik schilderijen in mijn huis wil ophangen?
wtf?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij nog tips hoe ik iemand subtiel doch heel duidelijk kan vertellen dat ik schilderijen in mijn huis wil ophangen?
Kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
high five.
mijn moustache is alleen niet zo glorious als de jouwe
ohw, geen schilderijen bedoelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar moet je toestemming voor vragen of wil je dat diegene dat laten doen?
Zit nogal verschil tussen.
Je meoder schildert tractors?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, geen schilderijen bedoel
specifieker: geen schilderijen die door haar gemaakt zijn
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, geen schilderijen bedoel
specifieker: geen schilderijen die door haar gemaakt zijn
Gewoon zeggen dat je al andere plannen hebt met je muren en dat schilderijen in het algemeen te dominant vindt.quote:
quote:
Noquote:
Werd je daarmee gepest?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelul, heb nooit zijwielen gehad. Kon al met mijn benen bij de grond toen ik leerde fietsen op mijn 12e.
Wat denk je zelf? niemand durft mij te pesten dude. Iedereen wist dat het gelijke korte metten was.quote:
het begint de spuigaten uit te lopen.quote:
Nou dat kan je toch gewoon zeggen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het begint de spuigaten uit te lopen.
kreeg 1 schilderij toen ik in mn nieuwe huis ging. die was lelijk, maar die heb ik toch opgehangen.
tijdje daarna nog 1.
zaterdag kreeg ik er weer 1, die ze ook maar meteen een plaats heeft gegeven.
gisteren zei ze opeens: we waren nog een cadeau vergeten. dat was gelukkig geen schilderij, maar minstens zo lelijk.
en ze heeft er nog 1 thuis staan waarvan ze ook verwacht dat die in mijn huis komt.
THIS SHIT HAS GOT TO STOP
Je mama is een klassieke ik kan mijn zoon niet loslaten mama. Gewoon kort en bondig zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het begint de spuigaten uit te lopen.
kreeg 1 schilderij toen ik in mn nieuwe huis ging. die was lelijk, maar die heb ik toch opgehangen.
tijdje daarna nog 1.
zaterdag kreeg ik er weer 1, die ze ook maar meteen een plaats heeft gegeven.
gisteren zei ze opeens: we waren nog een cadeau vergeten. dat was gelukkig geen schilderij, maar minstens zo lelijk.
en ze heeft er nog 1 thuis staan waarvan ze ook verwacht dat die in mijn huis komt.
THIS SHIT HAS GOT TO STOP
neuf saidquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een caviaschilderij van mijn moeder, overigens
Als mijn moeder of oma zich daar goed bij voelen moeten ze dat vooral doen. Wel graag zonder gezicht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel?
Het zou je moeder of je oma maar zijn.
ze was al vrij beledigt gisteren, toe ik die die lelijke tegel/steen/weetikveel kreeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat kan je toch gewoon zeggen?
Of heb je geen ruggengraat?
quote:
Ja, dat is dan ook een kutopmerking eerste klas natuurlijk. Als je dat nu gewoon van te voren aangeeft je inrichting liever zelf te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze was al vrij beledigt gisteren, toe ik die die lelijke tegel/staan/weetikveel kreeg.
ze zei: hou hem goed om, anders die straks en is die kapot.
toen ik reageerde dat dat wel fijn zou zijn was ze ineens kwaad
Je stiefmama. Hoogzwangerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Als mijn moeder of oma zich daar goed bij voelen moeten ze dat vooral doen. Wel graag zonder gezicht.
Vervelend voor haar maar niks geks om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze was al vrij beledigt gisteren, toe ik die die lelijke tegel/steen/weetikveel kreeg.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze was al vrij beledigt gisteren, toe ik die die lelijke tegel/steen/weetikveel kreeg.
dat is haar al vaak genoeg gezegd, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook een kutopmerking eerste klas natuurlijk. Als je dat nu gewoon van te voren aangeeft je inrichting liever zelf te doen.
Nou ja dat zal wel in de fetisjsten gebieden van het internet blijven, dus krijg ik nooit te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |